Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΛΗΔΡΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΛΗΔΡΑΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Επιδρομή Ελληνοκύπριου στρατιώτη σε τουρκικό φυλάκιο στη Λευκωσία


Το γεγονός:
Ελληνοκύπριος εθνοφρουρός (στρατιώτης) που υπηρετεί σε φυλάκιο της γραμμής αντιπαράταξης στην Λευκωσία, μετά από επιδρομή σε τουρκικό φυλάκιο του Αττίλα υφάρπαξε τούρκικες σημαίες, κράνη και αλεξίσφαιρα γιλέκα.
Ο στρατιώτης συνελήφθηκε από την ελληνοκυπριακή στρατονομία και κρατείται. Τα λάφυρα επιστράφηκαν στους τούρκους μέσω των Ηνωμένων Εθνών.
Συγκεκριμένα, ο Ελληνοκύπριος εθνοφρουρός, το όνομα του οποίου δεν δημοσιοποιήθηκε από το Υπουργείο Άμυνας, επωφελούμενος του σκότους και της πυκνής βλάστησης που επικρατεί στην περιοχή και χωρίς να γίνει αντιληπτός ούτε από τους συναδέλφους του, πέρασε τη διαχωριστική τάφρο, που χωρίζει τα δύο αντίπαλα φυλάκια και κατευθύνθηκε στο φυλάκιο του Αττίλα.

Σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες μας, το κατοχικό φυλάκιο εκείνη την ώρα ήταν αφύλακτο και αυτό φαίνεται πως το γνώριζε ο εθνοφρουρός, όπως ο ίδιος ομολόγησε αργότερα. Ωστόσο, οι κινήσεις του εθνοφρουρού έγιναν αντιληπτές από παρακείμενο παρατηρητήριο της Ειρηνευτικής Δύναμης, άνδρες του οποίου μετέβησαν στο κατοχικό φυλάκιο, χωρίς ωστόσο να προλάβουν τον εθνοφρουρό, ο οποίος επέστρεψε στο φυλάκιο της Μονάδας του φορτωμένος με λάφυρα, τούρκικες σημαίες, κράνη και αλεξίσφαιρα γιλέκα.
Άνδρες της Ειρηνευτικής Δύναμης, αφού ειδοποίησαν τις κατοχικές αρχές, οι οποίες τέθηκαν σε κατάσταση συναγερμού, στη συνέχεια άρχισαν σειρά διαβουλεύσεων με τις ελληνοκυπριακές για επιστροφή των υφαρπαγέντων.
Οι διαβουλεύσεις κράτησαν μέχρι αργά τα μεσάνυχτα, αφότου επιτεύχθηκε συμφωνία για επιστροφή των λαφύρων, ενώ όλο αυτό το διάστημα και οι ελληνοκυπριακές στρατιωτικές δυνάμεις κατά μήκος της γραμμής αντιπαράταξης τελούσαν σε μερική επιφυλακή.

Να σημειωθεί ότι στη συγκεκριμένη περιοχή και στο συγκεκριμένο φυλάκιο, η Εθνική Φρουρά μετρά επτά νεκρούς εθνοφρουρούς που δολοφονήθηκαν από τους Αττίλες.
Για το επεισόδιο ενημερώθηκε ο Πρόεδρος Χριστόφιας, ο οποίος έδωσε οδηγίες για το χειρισμό του θέματος. Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την κράτηση του εθνοφρουρού περίπου 25 άτομα πραγματοποίησαν ειρηνική εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από το στρατόπεδο όπου κρατείται.

Η βλακεία
Ο Ελληνοκύπριος εθνοφρουρός συνελήφθηκε για την επιδρομική ενέργεια που έκανε απέναντι στους ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ της χώρας του. Και ο τίτλος της εφημερίδας «Πολίτης»: “Εισβολή Ε/κ στρατιώτη σε τουρκικό φυλάκιο”!
Δηλαδή χαρακτηρίζετε εισβολή την επιδρομή ενάντια στο φυλάκιο ΤΩΝ ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ?
ΕΛΕΟΣ!!!!

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

Αντικατοχικές Εκδηλώσεις - Δεν ξεχνώ & αγωνίζομαι





Όλοι παρόντες εκεί που ματώνει η Πατρίδα.
Δεν ξεχνώ και ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ


Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Άνοιξε η Λήδρας, έκλεισε η Λήδρας…



Πολλοί αφελείς έτρεξαν να πανηγυρίσουν και να οργανώσουν παρτάκια με αφορμή τη διάνοιξη της οδού Λήδρας.

Λες και το πρόβλημα μας ήταν να ανοίξει η Λήδρας!

Η δική μας πλευρά έπεσε (για πολλοστή φορά) στη παγίδα των τούρκων οι οποίοι για σημειολογικούς και μόνο λόγους επιθυμούν να παρουσιάσουν προς τα έξω ότι συνεισφέρουν στη λύση με την πτώση του τελευταίου τοίχους στην Ευρώπη! Αυτό αναμεταδίδουν τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία πανηγυρίζοντας και πιστεύοντας ότι με το άνοιγμα του δρόμου (και επειδή τα τουρκικά φυλάκια μετακινήθηκαν 50 μέτρα) λύθηκε το πρόβλημα…

Όμως, οι τούρκοι δεν άργησαν να μας θυμίσουν ποιοι πραγματικά είναι!

Πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρις, παραβίασαν την συμφωνία στέλνοντας ένστολους αστυνομικούς στη νεκρή ζώνη και η Λήδρας έκλεισε και πάλι…

Αλλά και να υπαναχωρήσουν (για δικούς τους λόγους) και να ξανανοίξει ο δρόμος, το γεγονός παραμένει και θα υπάρχει πάντα ο κίνδυνος, όποτε αυτοί θελήσουν να στείλουν 2 αστυνομικούς στη νεκρή ζώνη για να αναγκάσουν τη πλευρά μας να κλείσει τη δίοδο (πάλι για δικούς τους λόγους) και να φαινόμαστε προς τα έξω εμείς οι κακοί (γιατί άντε να τα βάλεις με την τουρκική προπαγάνδα και να εξηγήσεις στους ξένους ότι είχες δίκαιο που έκλεισες το δρόμο..).

Αυτοί που δεν τήρησαν ποτέ καμιά συμφωνία και καμία υπογραφή τους… Αυτοί που το 1974, υπέγραφαν ανακωχή στον πόλεμο για να επιτεθούν κάνοντας τη 2η εισβολή την αμέσως επόμενη μέρα… Αυτοί από τους οποίους περιμέναμε να τηρήσουν τα συμφωνηθέντα στο σχέδιο Ανάν…

Εσείς που πήγατε εκεί για να κάνετε πάρτι, τραγουδόντας τουρκικά τραγουδάκια, επειδή τα στρατεύματα εισβολής κρύφτηκαν στο επόμενο στενό, λουστείτε τους…