Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Αύγουστος 1922- η ιστορία ενός αφανισμού

Αύγουστος 1922 στη Σμύρνη, Ελληνική Γενοκτονία


"...Τερατώδεις σκηνές ακολούθησαν και στο ελάχιστο δεν ενοχλήθηκαν οι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού στο πλοίο με Βρετανική σημαία οι οποίοι ντύθηκαν για το δείπνο τους στις 13 Σεπτεμβρίου.

Όταν "τα ουρλιαχτά από την μακρινή αποβάθρα άρχισαν να γίνονται ολοένα και πιο δυνατά και κανείς δεν μπορούσε πλέον να τα αγνοήσει, ο πλοίαρχος διέταξε την ορχήστρα του πλοίου να παίξει πιο δυνατά.

Κι όπως αναμενόταν, τότε, εκείνος ο Αμερικανός Πρόξενος της Σμύρνης, ο George Horton θα έπρεπε να είχε ομολογήσει με ενοχή "ένα συναίσθημα ντροπής στην ανθρωπινη ράτσα καθώς έριχνε την τελευταία του ματιά στην πόλη".



Δείτε το βίντεο της ντροπής εδώ
http://ellines.ca/wpe/2008/09/smyrni-august-1922-genocide/

Κανείς δεν ζήτησε καν μία ΣΥΓΝΩΜΗ για την καταστροφή και τη Γενοκτονία.
Δημοσιευμένο στο http://hellenicrevenge.blogspot.com/2008/09/22.html


... και οι πολιτικοί μας άλλοτε "με ζεμπεκιές", άλλοτε "με κουμπαριές" και άλλοτε με "φιλικά γεύματα και συναντήσεις" προσπαθούν να μας πείσουν για το πόσο καλοί φίλοι είμαστε με τους Τούρκους.

από την άλλη μεριά: τουρκική προκλητικότητα στη Θράκη,ελάχιστοι Έλληνες που απέμειναν στην Κων/πολη, στην Ίμβρο και την Τένεδο (μόλις λίγες δεκάδες στα δύο ελληνικά νησιά-ανάμεσα σε χιλιάδες Τούρκους εποίκους), συνεχείς παραβιάσεις στο αιγαίο και θυσίες ελλήνων πιλότων της πολεμικής αεροπορίας, και ο τουρκικός στρατός να παραμένει εκεί που ήταν και το 1974. Σαν να μην πέρασε μία μέρα...

Κι όμως κάποιοι "βαλτοί" μας γέμισαν σαπουνόπερες στα κανάλια με έρωτες τουρκάλων και ελλήνων και αντίστροφα.

πόσο όμορφα θέλουν ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Ο συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης (1922)










Μιλάμε για πολοοολύ συνωστισμό!