Ε, λοιπόν, δεν αντέχω, θα το πω: Υποστηρίζω ενθέρμως το αίτημα της συμπαθούς τάξης των ομοφυλοφίλων να τους επιτραπεί να παντρεύονται μεταξύ τους! Αφού έχουν πλήρη δικαιώματα στην «ιδιαιτερότητά» τους, γιατί όχι και στον γάμο;
Και, μάλιστα, για να είμαστε δίκαιοι, να επιτραπεί ο γάμος σε όλες τις «σεξουαλικές μειονότητες»…
Αν η διαφορετική ερωτική επιθυμία (μεταξύ συναινούντων ενηλίκων) στοιχειοθετεί πλήρες «δικαίωμα στο γάμο», τότε γιατί μόνο για τους ομοφυλόφιλους; Και οι οπαδοί του «ομαδικού έρωτα», που ζουν σε «κοινόβια», πρέπει κι αυτοί να έχουν το δικαίωμα να παντρεύονται όλοι μεταξύ τους!
Αν η ομοφυλοφιλία, ως «διαφορετικότητα», στοιχειοθετεί αυτομάτως δικαίωμα στο γάμο, γιατί όχι και η… «παρτούζα»; Κι αυτή μια «σεξουαλική διαφορετικότητα» είναι.
Γιατί να μην νομιμοποιήσουμε κατευθείαν την πολυγαμία, να τελειώνουμε;
Για να σοβαρευτούμε τώρα: Ο γάμος δεν είναι «ανθρώπινο δικαίωμα». Δεν περιλαμβάνεται σε καμία Χάρτα Ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ο γάμος για τη σύγχρονη Πολιτεία είναι μια ρύθμιση δικαίου (και βάση του Οικογενειακού Δικαίου), που θεσπίζεται ανάμεσα σε εκείνους που μπορούν να κάνουν Οικογένεια. Και «οικογένεια» σημαίνει γονείς με παιδιά. Άρα για την Πολιτεία γάμος είναι μια σύμβαση Δικαίου ανάμεσα σε εκείνους που μπορούν να γίνουν γονείς, να κάνουν παιδιά.
Αλλά τα παιδιά σου αλλάζουν τη ζωή. Σου δίνουν μεγάλες χαρές και αίσθηση πληρότητας, αλλά απαιτούν και μεγάλες θυσίες. Οικονομικές και συναισθηματικές. Έναντι αυτών των θυσιών, η Πολιτεία – κάθε Πολιτεία – θεσπίζει υποχρεώσεις και δικαιώματα - κίνητρα: Φορολογικά, ασφαλιστικά, κληρονομικά.
Οι ομοφυλόφιλοι θέλουν να επεκταθούν αυτά τα δικαιώματα σε εκείνους που δεν κάνουν παιδιά.
Μήπως, όμως, θα έπρεπε να δοθεί το δικαίωμα και στους «έγγαμους ομοφυλόφιλους» να υιοθετήσουν παιδιά;
Ε όχι βέβαια! Αν υπάρχει κάτι στο οποίο συμφωνούν όλοι οι «ειδικοί» (ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, ψυχίατροι κλπ.) είναι ότι τα παιδιά χρειάζονται γονεϊκα πρότυπα και των δύο φύλων..
Στην περίπτωση των ομοφυλοφίλων δεν μπορεί η Πολιτεία να δίνει δικαίωμα υιοθεσίας σε «ζευγάρια» από συντρόφους του ίδιου φύλου. Δεν μπορεί η Πολιτεία να πάρει τέτοια απόφαση, όταν γνωρίζει ότι το ομοφυλόφιλο ζευγάρι δεν είναι το καλύτερο περιβάλλον για να ανατραφούν παιδιά.
Εδώ υπάρχει και μια ακόμα σκανδαλώδης διάσταση: Ομοφυλόφιλοι είναι μια μικρή μειοψηφία της κοινωνίας. 3-5% του πληθυσμού λένε οι ειδικοί. Πιο κοντά στο 15% υποστηρίζουν οι ίδιοι. Δεν έχει και πολύ σημασία. Έτσι κι αλλιώς, πολλοί εξ αυτών δεν έχουν κόψει και την… «κακή συνήθεια» της ετεροφυλοφιλίας. Και κάποια στιγμή παντρεύονται σύντροφο του αντίθετου φύλλου και είτε «κόβουν το σπορ» είτε διατηρούν μια ομοφυλοφιλική σχέση κρυφά. Αυτούς ασφαλώς δεν τους ενδιαφέρει ο γάμος των ομοφυλοφίλων. Οι υπόλοιποι ενδιαφέρονται να βρουν σύντροφο, όχι να τον… παντρευτούν.
Εκείνοι που ενδιαφέρονται να νομιμοποιήσουν το ομοφυλοφιλικό δεσμό τους είναι αυτοί (συνήθως περασμένης ηλικίας) που ουσιαστικά θέλουν να «αποκαταστήσουν» ένα πιτσιρικά ή μια πιτσιρίκα, με κίνητρο ότι θα τους κληρονομήσει. Αυτοί πρώτον, είναι μια πολύ μικρή μειοψηφία της μειοψηφίας. Και δεύτερον, γιατί τάχα πρέπει η Πολιτεία να τους βοηθήσει να «εξαγοράσουν» ένα νεαρό σύντροφο με κίνητρο την «αποκατάσταση»;
Η Πολιτεία οφείλει να βρει τρόπους να ενισχύσει την Οικογένεια και τα παιδιά, όχι να την εξισώσει με «ζευγάρια» που δεν κάνουν παιδιά και που δεν μπορούν ούτε πρέπει να τα υιοθετήσουν…
Το να τσακωνόμαστε, σήμερα, για το… «γάμο των ομοφυλοφίλων» είναι μέτρο παρακμής μιας πολιτικής τάξης, που οφείλει με άλλα να ασχολείται και σε άλλα να σκύψει. Όχι να πασχίζει να αποδείξει μια κίβδηλη «προοδευτικότητα» ασχολούμενη με κραυγαλέες – και προκλητικές - ανοησίες.
Οι ομοφυλόφιλοι έχουν απόλυτα το δικαίωμα της ερωτικής επιλογής τους. Μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν στο σπίτι τους και στην κρεβατοκάμαρά τους. Μπορούν και να το δημοσιοποιούν, αν θέλουν. Αλλά δεν μπορούν να ζητούν αστικά δικαιώματα, τα οποία αντιστοιχούν σε υποχρεώσεις που δεν μπορούν να αναλάβουν. Και δεν μπορούν να αλλάξουν τα πρότυπα της υπόλοιπης κοινωνίας με το στανιό.
Οι πιο ευφυείς εξ αυτών το έχουν καταλάβει. Οι υπόλοιποι επιμένουν και βλάπτουν τον εαυτό τους. Γιατί δημιουργούν ήδη αντι-συσπείρωση μέσα στην κοινωνία. Εναντίον τους…Κι αυτό είναι λάθος για τους ίδιους. Είναι επικίνδυνο για όλους. Κι είναι κρίμα…
Γράφεις για ένα θέμα που δεν το κατέχεις. Ένα παράδειγμα..Η βιβλιογραφία στο θέμα της υιοθεσίας είναι πολύ πλούσια . Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπό σου, δεν είναι δυνατό η γνώμη κάποιου που δεν έχει γνωρίσει καμιά ομόφυλη οικογένεια, να έχει την ίδια βαρύτητα με την έρευνα ενός ειδικού που στηρίζεται σε χιλιάδες συνεντεύξεις. Πάρα τη βεβαιωσή σου, κανείς σοβαρός ψυχολόγος δεν λέει σήμερα ότι τα γονεικά πρότυπα βασίζονται στη διαφορά των φύλων. Αυτό που θεωρείς μειονέκτημα είναι ακριβώς το πλεονέκτημα των παιδιών που μεγαλώνουν από ομόφυλους γονείς, γι-αυτό και παρουσιάζουν μεγαλύτερη κοινωνική ποσαρμοστικότητα . Εκτός αν αναπολείς την παραδοσιακή οικογένεια, μητέρα στην κουζίνα και πατέρας στο καφενείο. Στην πατριαρχική κοινωνία είναι απαραίτητα τα δυο φύλα. Σε μια κοινωνία ισότητας το να μεταδίδεις διαφορετικούς ρόλους βασισμένους στο φύλο υπονομεύει το μέλλον των παιδιών. Πιστεύεις πως οι Ευρωπαίοι που αναγνώρισαν την υιοθεσία αυτή δεν έκαναν έρευνες προτού δώσουν το πράσινο φως?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα επεκταθώ σε άλλα σημεία αλλά το κειμενό σου δείχνει επιπολεα προσεγγυση του θέματος και άγνοια.
Αγαπητέ ανώνυμε φίλε
ΑπάντησηΔιαγραφήγράφεις:
"Σε μια κοινωνία ισότητας το να μεταδίδεις διαφορετικούς ρόλους βασισμένους στο φύλο υπονομεύει το μέλλον των παιδιών"
Συγνώμη, αλλά μου ακούγεται τελείως παράλογη η τοποθέτησή σου. Η διαφορά του φύλου είναι ΕΚΔΗΛΗ. Είναι ένα από τα πιο ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ και ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ πράγματα. Θεωρώ παράλογο να προσπαθώ να σου εξηγήσω κάτι τόσο έκδηλο.
Ξέρεις, είναι ενδιαφέρον και όμορφο πράγμα η αμφισβήτιση. Καλό όμως είναι να μην καταγράφεται μόνο για να προκαλέσει ή για να εντυπωσιάσει.
Οι διαφορετικοί ρόλοι με βάση το φύλο "υπονομεύουν" λοιπόν κατά την άποψή σου το μέλλον των παιδιών??!!!
Φυσικά δεν είναι ο κατάλληλος χώρος να παραθέτω απόψεις ψυχολόγων αφού καποια πράγματα θεωρούνται αυτονόητα, ακόμη και στις θεωρητικές επιστήμες. Είναι λοιπόν αυτονόητη η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ του άνδρα και της γυναίκας.Και είναι επίσης αυτονόητο ότι μια υποδειγματική οικογένεια αποτελεί έναν καλό παράγοντα για την καλή ψυχική υγεία ενός παιδιού.
Γράφεις :
"Στην πατριαρχική κοινωνία είναι απαραίτητα τα δύο φύλα".
Καλέ μου φίλε, δεν καταλαβαίνω γιατί διέπεσε από τόση μανία να αποδείξεις ότι δεν υπάρχει διαφορά στα φύλα. Δεν είναι προϊόν της πατριαρχικής κοινωνίας φίλε μου. Η ίδια η φύση το δείχνει. Είναι μάταιο να προσπαθείς να αποδείξεις κάτι που η ίδια η φύση ΟΡΙΟΘΕΤΕΙ.
Ναι αν ξεκινήσεις με το δεδομένο ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ σε αυτή την ΚΟΙΝΩΝΙΑ, δεν υπάρχει λόγος πχ να μην κλέβεις, να μην σκοτώνεις, να παντρεύεσαι με ότι φύλο θέλεις, να χωρίζεις πάλι όποτε θέλεις, να μην ενδιαφέρεσαι για τις συνέπειες των πράξεών σου στους άλλους και να κοιτάς μόνο πως εγωιστικά θα ικανοποιήσεις τον εαυτό σου. Με λίγα λόγια η δυτική κοινωνία που μας μεγάλωσε με το να "θέλουμε όλα και να τα θέλουμε τώρα" έχει και συνέπειες. Στο τέλος δεν ξέρουμε τι θέλουμε και τότε η θλίψη μας είναι ακόμη μεγαλύτερη (όσο νοσηρή και αν είναι η φαντασία μας που διεκδικεί).
Θα μπορούσα να επικαλεστώ αρκετά "κοινωνικά" επιχειρήματα και παραδείγματα για να σε βοηθήσω να καταλάβεις πόσο καταστροφικό θα είναι για την κοινωνία μας να καταστραφεί ακόμη περισσότερο ο ήδη βαριά χτυπημένος θεσμός της οικογένειας.
Θα προτιμήσω να σε παρακαλέσω να διαβάσεις μια διαφορετική προσέγγιση του γάμου και συνεπώς της οικογένειας από το κείμενο ενός ιερέα κ ψυχολόγου. Δημοσιευμένο πριν λίγο καιρό στον ιστοχώρο μας:
http://antiparakmi.blogspot.com/2008/03/blog-post_27.html
(αν δεν λειτουργεί ο σύνδεσμος επέλεξε από αριστερά στις θεματικές ενότητες το "ΕΚΚΛΗΣΙΑ" και στη συνέχεια "Έρωτας και γάμος - μυστήριο αγάπης".
Με την ελπίδα ότι ίσως λυθούν καποιες απορίες σου αν δεις το θέμα από μια θεολογική θεώρηση για τον άνθρωπο και τη ζωή.
Αγαπητέ φίλε, καταρχάς να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Δεν μ’ενδιαφέρει ούτε να προκαλέσω ούτε να εντυπωσιάσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λάθος σου απορρέει από το γεγονός ότι συγχέεις το σεξουαλικό φύλο (Sex) με το κοινωνικό φύλο (Gender). Η διάκριση αυτή είναι από τις σημαντικότερες κατακτήσεις της κοινωνικής ανθρωπολογίας, αλλά στην Ελλάδα η γνώση αυτή δεν έχει γίνει ακόμη κτήση μας.
Οι άνθρωποι ως θηλαστικά έχουν δύο φύλα για την αναπαραγωγή που επιτυγχάνεται σύμφωνα με συμπεριφορές καταγραμμένες στα γονίδια. Το ότι η κοινωνική συμπεριφορά έχει σχέση με την σεξουαλική συμπεριφορά των ατόμων δεν είναι καθόλου αυτονόητο γιατί οι κοινωνικοί ρόλοι δεν ταυτίζονται σε όλες τις κουλτούρες, κάτι που αποδεικνύει πως οι ρόλοι αυτοί δεν έχουν βιολογική βάση. Στο νησί Cheju στην Κορέα οι γυναίκες ψαρεύουν και οι άνδρες μένουν στο σπίτι να αναθρέψουν τα παιδία . Σε μερικές περιοχές στο Μεξικό οι άνδρες ασχολούνται με την κατασκευή αντικειμένων και οι γυναίκες με το εμπόριο. Αλλού μόνο γυναίκες είναι ιέρειες. Για να μην πολυλογώ υπάρχουν χιλιάδες κοινωνίες που βρίσκονται στον αντίποδα της παραδοσιακής πατριαρχικής ευρωπαϊκής κοινωνίας.
Ελπίζω να με κατάλαβες τώρα. Οι σεξουαλικοί ρόλοι δεν μεταδίδονται απ΄την οικογένεια. Αυτό δείχνουν και οι στατιστικές. Η πλειοψηφία των ομοφυλόφιλων προέρχεται από ετερόφυλους γονείς. 91% των παιδιών των ομόφυλων γονέων γίνονται ετεροφυλόφιλοι. Ίσως, θα πρέπει να θεωρήσουμε αναλογικά το υπόλοιπο 9% ως το ανώτερο ποσοστό των ομοφυλόφιλων στον παγκόσμιο πληθυσμό.
Στο θέμα της υιοθεσίας όλες οι έρευνες (από το 1995) δείχνουν ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν από ομόφυλους γονείς έχουν πλεονεκτήματα. Είναι πιο προσαρμοστικά, δεν έχουν αυστηρά στερεότυπα, είναι πιο ανεκτικά, έχουν τάση στον αλτρουισμό, είναι πιο συνεργάσιμα, πιο κοινωνικά, τα αγόρια λιγότερο βίαια, δεν δέχονται τη διαφοροποίηση των κοινωνικών ρόλων αφού στην οικογένεια συμμετέχουν σε όλες τις δουλειές του σπιτιού. Ωστόσο, δέχομαι πως τα πλεονεκτήματα αυτά οφείλονται σε συγκεκριμένους λόγους και όχι σε μια γονεική υπεροχή των ομόφυλων γονέων.
Λόγω της αρνητικής στάσης μιας μερίδας της κοινωνίας οι ομοφυλόφιλοι επενδύουν στις κοινωνικές σχέσεις, στην συνεργασία και στην αλληλεγγύη της ομάδας δίνοντας το παράδειγμα στα παιδιά τους. Ομοφυλόφιλοι που αποφασίζουν να δημιουργήσουν οικογένεια, ανήκουν συνήθως σε ανώτερα κοινωνικά στρώματα με υψηλή παιδεία. Είναι αυτονόητο πως τα παιδιά γίνονται πιο ανεκτικά. Η αποδοχή των ομοφυλόφιλων που είναι σίγουρη στις δυτικές κοινωνίες θα σβήσει αυτά τα πλεονεκτήματα και θα φέρει ίσα αποτελέσματα.
Διάβασα το άρθρο που μου υπέδειξες. Κι απογοητεύτηκα. Η θεολογία είναι επικίνδυνη, γιατί δεν είναι δυνατό να υπερασπίζεται κανείς ιδέες επικαλούμενος το θεό (η ύπαρξη του οποίου δεν αποδεικνύεται), τη πίστη και όχι επιχειρήματα. Όταν ακούς ιερέα και ψυχολόγο, βάλε το μυαλό σου να δουλέψεις. Τι σόι ψυχολόγος είναι αυτός που δεν αναφέρεται σε στατιστικές, σε εργασίες συναδέλφων και παραπέμπει στη βίβλο, στην παράδοση της εκκλησίας και στους πατέρες?
Α και κατι άλλο. Πρόσεξα ότι δεν έδωσες κανένα επιχέιρημα γιατί όλα γα σένα είναι αυτονόητα.
Η αναγνώριση των δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων δεν σημαίνει νομιμοποίηση τις κλοπής ούτε του φόνου. Και οι γυναίκες ανέβηκαν κοινωνικά αλλά δεν προκάλεσαν κατάρρευση της κοινωνίας. Γιατί συσχετίζεις πράγματα άσχετα?
Σ’ευχαριστώ για τη φιλοξενία . Α
μακάρι να ήταν όλοι σαν εσένα φίλε fighter. Διοτι πιστεύω οτι η ολοκλήρωση του ανθρώπου ειναι η οικογένεια, όταν αυτή είναι υγιής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις _____ Θεωρώ εγκληματική την απαίτηση των ομοφλοφύλων εκτός των άλλων να επιθυμούνε να υιοθετούν και παιδιά (τα οποία φυσικά δεν θα είναι δικά τους και συνεπώς μπορεί να αποτελέσουνε θύμα τους)________
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτή τη μικρή παράγραφο φαίνεται όλη η μικροψυχία και η αμάθεια σου.
(συγγνώμη)
1) Στην συντριπτική πλειοψηφία, τα παιδιά των λεσβιών ζουν με τη φυσική τους μητέρα. Η υιοθεσία αφορά την σύντροφο της μητέρας και γίνεται για το συμφέρον του παιδιού, κάτι που έχει αναγνωρίσει και το ευρωπαϊκό δικαστήριο.
2) Στην ομόφυλη οικογένεια μπορούν να έρθουν παιδιά από προηγούμενο ετερόφυλο γάμο ή σχέση.
3) Ένας ομοφυλόφιλος μπορεί να είναι φυσικός πατέρας ως δότης σπέρματος σε φίλη ή σε ζευγάρι λεσβιών. Και στη περίπτωση αυτή, η υιοθεσία αφορά τον σύντροφο του πατέρα.
4) Θύμα αρρωστημένης σεξουαλικότητάς είναι τα παιδιά που πέφτουν στα χέρια των παιδόφιλων. Ομοφυλοφιλία και παιδοφιλία δεν έχουν καμια σχέση. Γιατι δημιουργείς εσκεμμένα σύγχυση? Το ίδιο κάνει κι η εκκλησία και είναι ανέντιμο. Παιδόφιλοι μπορεί να είναι κι οποιοιδήποτε θετοί ετερόφυλοι γονείς.
5) Για το πόσο αρρωστημένη είναι η ομοφυλοφιλία, ότι και να πούμε είναι χάσιμο χρόνου. Αν είσαι ορθόδοξος μπορείς να πεις πως είναι αμαρτία. Και μέχρι εκεί. Για τους ψυχολόγους -όλους χωρίς εξαίρεση- είναι γενετήσιος προσανατολισμός.
A.
Σε ένα σημείο μου δίνεις να καταλάβω γιατί είσαι τόσο αρνητικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τη γνώμη μου, δεν έχεις γνωρίσει ομοφυλόφιλους και λόγω των προκαταλήψεών που προέρχονται από κοινωνικές και θρησκευτικές προκαταλήψεις , εμφανίζεται μια άκρως παραμορφωμένη εικόνα μπροστά σου. Σε πληροφορώ λοιπόν πως ο μέσος ομοφυλόφιλος είναι σαν κι εσένα και τους φίλους σου.
Μπορεί να υπάρχουν επαγγέλματα που προσελκύουν ομοφυλόφιλους. Ήδη ο Freud έλεγε πως αν βγάλεις τους ομοφυλόφιλους από την εκκλησία και τον στρατό, και σήμερα θα λέγαμε τα σχολεία και τα νοσοκομεία, οι τομείς αυτοί θα κατέρρεαν. Μερικοί λένε πως τα γονίδια της ομοφυλοφιλίας είναι αλτρουιστικού τύπου γι αυτό οι ομ. προσελκύονται από κοινωνικά επαγγέλματα. Δεν ξέρω. Γνωρίζω ομοφυλόφιλους χασάπηδες, νταλικέρηδες, εργάτες του μετρό. Σε επαγγέλματα που ασχολούνται με γυναίκες -π.χ μόδα- οι ομοφυλόφιλοι μπορούν να εκδηλωθούν ευκολότερα χωρίς να φοβούνται συνέπειες κι εκεί είναι πιο ορατοί.
Όσο για τα αδερφίστικα που λες, αυτή είναι μια καρικατούρα που φτιάχτηκε για να γελάνε άνθρωποι που θέλουν να νιώθουν πως είναι άνδρες και να διασκεδάζουν τις αμφιβολίες τους.
Είναι τρομερά ρατσιστικό να λες πως οι ομοφυλόφιλοι είναι ότι πιο πονηρό έχεις γνωρίσει όταν όλες οι έρευνες μιλούν για μεγάλο αριθμό βιασμών γυναικών και για παρενοχλήσεις στο χώρο εργασίας από ετεροφυλόφιλους. Είσαι πολύ άδικος. Κι αν οι φίλοι σου εγκατέλειψαν γι-αυτο τις δουλειές τους(κάτι που δεν πιστεύω), οι γυναίκες θα είχαν εγκαταλείψει όλες τις δουλειές.
Προφανώς δεν έχεις φίλους γκέι, γιατί όποιος ξέρει πώς σκέφτεσαι, δεν θα μπει στο κίνδυνο να σου αποκαλυφτεί.
Θα εκπλαγείς αν μάθεις πως η γκέι κοινότητα είναι γεμάτη από άτομα συγκροτημένα και με ηθικές αρχές. Γιατί ο σεξουαλικός προσανατολισμός δεν έχει καμιά σχέση με το ήθος του ανθρώπου. Είναι υποκρισία να κλείνεις τα μάτια σε οικογενειάρχες χριστιανούς τύπου Ζαχόπουλου και να απαιτείς από τους ομοφυλόφιλους να είναι ηθικά άμεμπτοι. Όσο για το στερεότυπο της κακιάς αδελφής, θα σε απογοητεύσω, αλλά αυτό υπάρχει μόνο ως φαντασίωση στο μυαλό σου και στα σήριαλ κακής ποιότητας.
Φίλε μου φοβάσαι μια φαντασίωση. Αλλά τον φόβο τον γεννά η άγνοια και η αμάθεια.
Όσο για μένα τη μόνη παρακμή που βλέπω είναι αυτή της πατριαρχίας και της παραδοσιακής θρησκείας. Σίγουρα, κάτι καταρρέει αλλά αυτό δεν είναι η κοινωνία.
Προτεσταντικές και άθεες σκανδιναβικές χώρες μια χαρά ακμάζουν με πολίτες με ήθος , με ελάχιστη διαφθορά και με ομόφυλες οικογένειες.
Ενώ η καθολικότατη Ιταλία (που ούτε σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης έχει) ταλανίζεται από την υπογεννητικότητα και με το ζόρι επουλώνονται τα τραύματα από τη Μαφία, εγκληματική έκφραση μιας χριστιανικότητατης κοινωνίας με πολυπυρηνικές οικογένειες και με υπερβολική λατρεία στην Παναγίας.
Όσο για την ευχή σου μακάρι να ήταν αληθινή. Μέχρι την εποχή του Δαρβίνου όλοι οι άνθρωποι έβλεπαν πίσω από τα πρόσωπα έναν υπερβατό δημιουργό. Αυτό δεν τους απέτρεψε να σφάζονται ανελέηττα και να εκμεταλλεύονται το διπλανό τους.
Φιλικά . Α
Αν θέλεις να είσαι τίμιος δεν θα πρέπει να επιλέγεις από την επιστήμη ότι σε συμφέρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί η ίδια αυτή επιστήμη που επικαλείσαι αρνείται πως η ομοφυλοφιλία είναι παρέκκλιση και την ονομάζει γενετήσιο προσανατολισμό.
Το κείμενο που μου παραθέτεις δεν μπορεί να σταθεί σαν αντεπιχείρημα για τον γάμο των ομοφύλων, το παραθέτεις προφανώς για να αποδείξεις ότι δεν πρέπει να αναγνωριστεί η υιοθεσία.
Ωστόσο, εγώ δεν αρνήθηκα τη διαφορετική ψυχοσύνθεση του άνδρα και της γυναίκας. Αν η μέση γυναίκα είναι βίαιη, ο μέσος άνδρας είναι λίγο πιο βίαιος, αν και υπάρχουν γυναίκες πιο βίαιες από τον μέσο άνδρα. Οι διαφορές αυτές δεν επηρεάζουν το κοινωνικό φύλο (ακόμη και στο επαγγελματικό στρατό πανε γυναίκες και σκοτώνουν και στο στίβο υπάρχουν μαχητικές αθλήτριες). Σε γενικές γραμμές τις ιδιότητες αυτές ο μέσος άνδρας η γυναίκα θα τις έχουν με όποιον και να μεγαλώσουν αφού είναι έμφυτες.
Το κείμενο θεωρεί θεμελιακή τη σχέση παιδιού μητέρας και αποσιωπά τη σημασία της πατρότητας. Κι έχει δίκιο. Ο άνθρωπος ανήκει στους μεγάλους πιθήκους. Στην ανατροφή των παιδιών συμμετέχουν όλα τα θηλυκά (συλλογική ανατροφή), κάτι που γινόταν και στις παραδοσιακές οικογένειες που όμως δεν μπορούν να θεωρηθούν μοντέλο λόγω της υποδεέστερης θέσης της γυναίκας.
Το πιο κοντινό στο φυσικό μοντέλο ζευγάρι φαίνεται να είναι αυτό των λεσβιών και αμέσως μετά η οικογένεια με ανύπαντρη μητέρα και παιδί σε μια κοινωνία σκανδιναβικού τύπου. Επειδή όμως στον άνθρωπο παίζει ρόλο και η κουλτούρα, ζητάμε από τον πατέρα όχι μόνο την οικονομική τους συνεισφορά (σε αυτό συνεισφέρει κι η μητέρα πλέον), αλλά και τη συναισθηματική. Οι ρόλοι στο σπίτι διανέμονται ισότιμα και οι άνδρες οφείλουν να ασχοληθούν άμεσα με το παιδί , να αποδείξουν δηλαδή πως έχουν μητρικά αισθήματα. Από τη στιγμή που η κοινωνία συμφωνεί με αυτή τη εξέλιξη όπου κοινωνικοί και βιολογικοί ρόλοι κατανέμονται ελεύθερα ανεξάρτητα από τις ψυχικές προδιαθέσεις των φύλλων, δεν υπάρχει λόγος να μην ικανοποιηθεί και το αίτημα των ομοφύλων. Τα μητρικά αισθήματα οι λεσβίες ως γυναίκες ούτως ή άλλως τα έχουν. Και χήροι πατέρες μια χαρά έχουν μεγαλώσει τα παιδιά τους.
Για μένα είναι στενότητα πνεύματος να αρνείται κάποιος στο βωμό των θρησκευτικών του πεποιθήσεων τα αποτελέσματα της έρευνας του James Williams και των υπόλοιπων που σημειωτέον τα περνάς στο ντούκου. Παρά τις χιλιάδες συνεντεύξεις. Αυτές οι γνώμες μετρούν και όχι η γνώμη του υπερβατού μέσω του ιερατείου.
Αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεκάδες εκατομμύρια παιδία μεγαλώνουν από ομόφυλους γονείς για να γίνουν χρήσιμοι πολίτες και πολλοί ήδη έγιναν (ο κυβερνήτης της Νέας Υόρκης π.χ). Αν οι ιδέες σου είχαν επικρατήσει , τα παιδιά αυτά θα ήταν σε ιδρύματα ή δεν θα είχαν γεννηθεί ποτέ. Μήπως χαρακτηριστικό των χριστιανών είναι η μικροψυχία και το μίσος?
Αν οι έρευνες είχαν δώσει αποτελέσματα αρνητικά στην υιοθεσία θα ήμουν ο πρώτος που θα ήταν ενάντια. Τα παιδιά των ομόφυλων δεν υστερούν όμως σε τίποτα. Και οι ίδιες έρευνες δείχνουν πως τα παιδιά ξεπερνούν την εχθρότητα του περιβάλλοντος. Τέλος, σε όλες τις χώρες που στο σχολείο υπάρχει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση διδάσκεται πως η ομοφυλοφιλία είναι ένας από τους ανθρώπινους σεξουαλικούς προσανατολισμούς. Έτσι και το πρόβλημα αυτό λύνεται.
Δεν είναι καθόλου παράδοξο ότι η επίσημη θεολογία διαρκεί στους αιώνες.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) γιατί η εκκλησία δεν δίσταζε να σφάζει τους αντιφρονούντες (αιρετικούς)
2) να καταδιώκει τους επιστήμονες (εμβληματικές οι περιπτώσεις του Bruno και του Galileo)
3) γιατί αρνείται τη συζήτηση αφού βασίζεται στο δόγμα.
Όταν καταδιώκεις την ελεύθερη σκέψη, γίνεσαι μονολιθικός και φυσικά διαρκείς. Στον μεγαλύτερο ίσως θεολόγο του 20 αιώνα, Hans Küng, υπάρχει ακόμη απαγόρευση διδασκαλίας σε καθολικά πανεπιστήμια από το Βατικανό. Ας μην επεκταθούμε και στην τριτοκοσμική ορθόδοξη εκκλησία και τους αφορισμούς της.
Η εκκλησία δεν δέχεται κριτική. Επομένως η διάρκεια θεολογικών ιδεών δεν σημαίνει απαραίτητα επιθυμία κάποιου να τις αποδεχτεί, αλλά ψυχολογική βία και πλύση εγκεφάλου που συνεισφέρουν στη συντήρησή τouς.
Καμιά επιστήμη δεν αλλάζει τις αρχές της κάθε 30 χρόνια. Αφότου ο Γαλιλαίος έβαλε τα μαθηματικά, την παρατήρηση και το πείραμα στη φυσική, τίποτα δεν άλλαξε στις αρχές των επιστημών. Εκτός κι αν με τον όρο αρχές δεν εννοείς την μεθοδολογία αλλά τις ιδέες, που όμως είναι προσεγγίσεις και υπόκεινται σε κριτική ανάλυση κι επομένως εξελίσσονται.
Αυτό που εσύ ως χριστιανός θεωρείς ελάττωμα, είναι ακριβώς αυτό που κάνει την επιστήμη να υπερέχει από τη θεολογία.
Αν εσύ προτιμάς μια αυθαίρετη αναπόδεικτη ιδέα που αρνείται τη λογική και απαιτεί μόνο πίστη, μια ιδέα που επιβλήθηκε μια συγκεκριμένη ιστορική στιγμή σε κοινωνικές συνθήκες άσχετες με την εποχή μας και που διατείνεται πως είναι η θεία βούληση και η απόλυτη αλήθεια, είναι δικαίωμά σου. Αλλά είναι απαράδεκτο να απαιτείς να οργανώνεται και η κοινωνική ζωή βάσει αυτών των ιδεών.
Αυτό που για σένα είναι παρακμή, γι’άλλους είναι μια θετική εξέλιξη, μια ανάσα ελευθερίας.
Κύριοι Χριστιανοί, μπορείτε να οργανώσετε τη ζωή σας και την οικογένειά σας όπως θέλετε. Αλλά σταματήστε να ορίζετε τους εαυτούς σας σωτήρες της κοινωνίας και να χώνετε τη μύτη σας στη ζωή των άλλων.
Φίλε ανώνυμε (Α)
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα προσπαθίσω να σου απαντίσω συνοπτικά:
Αλλο είναι ένα παιδάκι να μεγαλώνει με την φυσική του μητέρα (ακόμη και αν αυτή είναι λεσβία) και άλλο να μεγαλώνει με 2 "ΑΝΤΡΕΣ".
Τώρα το τι συνδυασμούς γενετικής/σπερματος/μήτρας/υιοθεσίας μπορεί να σκεφθούνε 2 άντρες ομοφυλόφιλοι για να ικανοποιήσουν τον εγωισμό τους (δηλ να αποκτήσουν παιδί) δεν με αφορά. Τα όρια τα βάζει η ίδια η φύση και στη φύση (στα ανώτερα όντα) μόνο ένα θηλυκό με ένα αρσενικό μπορούνε να δόσουν απόγονο.
Οι περισσότεροι ομοφυλόφιλοι (κατά τη γνώμη μου φυσικά) δεν είναι "εκ φύσεως" αλλά κάποιοι ΠΟΝΗΡΟΙ ομοφυλόφιλοι μπόρεσαν να τους ξεγελάσουν και να τους αλλάξουν.
Γνώρισα μια τέτοια περίπτωση στο στρατό όπου ένας ιδιαίτερα ΕΞΥΠΝΟΣ και μεγαλύτερος σε ηλικία ομοφυλόφιλος (στρατιώτης) μπόρεσε τελικά να αλλάξει ένα απόλυτα φυσιολογικό παδί του Λόχου μας από το οποίο δεν ξεκολούσε.Και ειλικρινά λυπήθηκα.
Για το αν έχω γνωρίσει ομοφυλόφιλους, ναι έχω γνωρίσει, φυσικά. Να σου πω ενδεικτικά ότι την ημέρα που παντρευόταν η αδερφή μου, ο (γνωστός Θεσσαλονικιός) κομμωτής που ήρθε να την χτενίσει μου την έπεφτε με τον πιο πρόστυχο τρόπο και μάλιστα μπροστά ακόμη και στην ηλικιωμένη μητέρα μου.
Οι ομοφυλόφιλοι είναι τόσο φορτικοί στο 'καμάκι' προφανώς υπολογίζοντας στο ότι όλο και κάποιος θα είναι πιο "ασταθής" και "αδύναμος" χαρακτήρας και τελικά θα παρασυρθεί. Επαναλαμβάνω και πάλι ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΑΔΑ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΘΑ ΤΗΝ ΖΗΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
Τέλος αναφορικά με την Ορθοδοξία (Χριστιανισμό γενικότερα). Πριν 2000 χρόνια ήρθε ένας ταπεινός Θεός στη γή.
Προκάλεσε τους πάντες
α) με την ταπείνωσή Του
β) με τα θαύματά Του
γ) με τη αναμάρτητη ζωή Του
δ) με την διδασκαλία Του
ε) με την ανάστασή Του
και υποσχέθηκε ότι θα ξαναγυρίσει.
Και έθεσε και ηθικούς κανόνες (πέρα από τους βιολογικούς που όρισε στη φύση).
Ο καθένας φυσικά είναι ελεύθερος να κάνει την επιλογή του.
Ο/Η THESSALONIKI FIGHTER .. TI NA ΣΧΟΛΙΑΣΩ - ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΖΕΙΤΕ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ - ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ - ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΦΑΟΜΕΝΑ ΣΑΣ