Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΛΑΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΛΑΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Θα πρέπει να ανησυχούμε που μπήκε ο ΛΑ.Ο.Σ. στη Βουλή;


Ακούω μερικούς προοδευτικούς και φιλελεύθερους πολίτες να ανησυχούν για το γεγονός ότι ο ΛΑΟΣ του Γιώργου Καρατζαφέρη εισήλθε πανηγυρικά στη νέα Ελληνική Βουλή.
Κατανοώ απόλυτα τους λογικούς και φιλήσυχους πολίτες που δεν θέλουν ακραίες φωνές στη βουλή. Γιατί τους ενοχλεί όμως ο ΛΑΟΣ και δεν τους ενοχλεί εξίσου το γεγονός ότι στη Βουλή των Ελλήνων εκπροσωπούνται και άλλα ακραία κόμματα όπως το ΚΚΕ και τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ (μεταξύ των συντελεστών του οποίου ίσως υπάρχουν πολύ πιο ακραίες απόψεις από αυτές του Καρατζαφέρη);

Να υποθέσω ότι το δεξί άκρο είναι πιο ενοχλητικό ή πιο επικίνδυνο από το αριστερό;
Προσωπικά δεν το νομίζω…

(Σημ: Σε πολλές δηλώσεις του ο Καρατζαφέρης δήλωσε πως θεωρεί το δικό του κόμμα αριστερό όσον αφορά τα κοινονικοοικονομικά θέματα)