Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 16 Μαΐου 2009

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις ελληνόφωνου Πόντιου από την Τουρκία για το ρόλο των ελλήνων πολιτικών

Ονομάζεται Βαχίτ Τουρσούμ.
Ελληνόφωνος Πόντιος που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Τουρκία (Πόντο).

Η ιστορία του μετράει αρκετά χρόνια.
Τότε που επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ, με Υπουργό Δημ. τάξης τον Χρυσοχοϊδη και Υπουργό Εξωτερικών της Ελλάδας τον Γ.Παπανδρέου ΑΠΕΛΑΘΗΚΕ ο αδερφός του από την Ελλάδα και τιμωρήθηκε με στέρηση εισόδου στην Ελλάδα για 5 χρόνια!
Προφανώς στα πλαίσια της "καλής γειτονίας" και του "καλού κλίματος" Παπανδρέου -Τζεμ (ΥΠ.ΕΞ της Τουρκίας).
Μόλις διαβάσαμε την καταγγελία του στο http://pontiakathemata.blogspot.com/2009/05/blog-post_13.html

Έτσι τιμωρούνται όσοι αγωνιζόμενοι για την πατρίδα χαλάνε τις συμφωνίες και το καλό κλίμα των πολιτικών που διοικούν το κράτος μας. Η περίπτωση θυμίζει έντονα την παράδοση Οτσαλάν αλλά και τόσες άλλες περιπτώσεις εθνικών αγώνων στην ιστορία και σήμερα που τελικά "με άνωθεν εντολές την πλήρωσαν" όσοι αγωνίστηκαν για την πατρίδα.

Αυτοί είναι οι "έλληνες" πολιτικοί.
Κάθε κίνησή τους
μελετημένη προσεκτικά
και ξεπουλημένη σε σημείο ... ίσως και ... ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ.

Το ελληνόφωνο χωριό Ότσενα, στο Κατωχώρι Τραπεζούντας. Από εδώ κατάγεται ο Βαχίτ Τουρσούν.

Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Η Ελένη Φωκά μίλησε και πάλι…


Φίλες και φίλοι, υπάρχει ακόμα η Ελληνική αξιοπρέπεια! Η ηρωίδα Ελένη Φωκά η δασκάλα που εκδιώχτηκε από τους τούρκους επειδή προσπάθησε να διδάξει ελληνική ιστορία στα εγκλωβισμένα ελληνόπουλα στο Ριζοκάρπασο, τόλμησε και τα είπε στους πολιτικούς κατάμουτρα, χωρίς να φοβηθεί κανένα, και μπράβο της γιατί έτσι τους αξίζει.
Αυτό θα πει αξιοπρέπεια!

(Αντιφώνηση σε εκδήλωση ΓΟΔΗΚ που την τίμησε, Λευκωσία, 4 Μαρτίου 2009):


«Σας ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας, για την τιμή που αποφασίσατε για την ταπεινότητά μου. Για όσα έπραξα καθηκόντως, όταν υπηρετούσα, σκλαβωμένη δασκάλα, των υποδούλων Ελληνοπαίδων, στην Αγία Τριάδα της τουρκοκρατούμενης Καρπασίας.

Γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι Τουρκοκύπριοι συνεργάτες των κατακτητών, το Ψευδοκράτος του Αττίλα, με έδιωξαν από το χωριό μου. Από το σπίτι μου στην Αγία Τριάδα. Από το σχολείο μου. Και απαγόρευσαν την επιστροφή μου.

Γνωρίζετε ότι εδώ στην Προσφυγιά, η μεταχείριση, όσων επιμένουμε να λέμε Κατοχή την Κατοχή, είναι εξευτελιστική και προσβλητική. Διέγνωσαν, στα πληρωμένα από τις ξένες πρεσβείες σεμινάρια, ότι έχουμε, δήθεν ψυχολογικά προβλήματα. Μας παρόπλισαν. Μας πέταξαν στο περιθώριο. Λες και τους ενοχλεί που ακόμα ζούμε!

Η Κυβέρνηση, στην οποία το κόμμα σας συμμετέχει, αποφάσισε την “καλλιέργεια κουλτούρας συμφιλίωσης” με τους Τουρκοκυπρίους. Δεν ξεχώρισε ποιοι Τουρκοκύπριοι είναι όργανα των Κατακτητών.

• Ποιοι είναι συνεργάτες των Κατακτητών;

• Ποιοι είναι πιο αιμοβόροι από τους Κατακτητές;

• Ποιοι έποικοι, σαν το δολοφόνο του Σολάκη Σολωμού, θα πάρουν τη νομιμοποίηση των 50 χιλιάδων του Προέδρου, στην Κυβέρνηση του οποίου κι εσείς μετέχετε;

• Με ποιους Τούρκους Έποικους και με ποιους συνεργάτες και όργανα των Κατακτητών, καλούνται τα παιδιά μας στο Ριζοκάρπασο να καλλιεργήσουν “Κουλτούρα Συμφιλίωσης”;

Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε. Επιτρέψτε μου να τη μεταβιβάσω σε ΕΚΕΙΝΕΣ, που σήμερα αντιστέκονται στο σκλαβωμένο Ριζοκάρπασο. Και, σας παρακαλώ, ζητήστε από τον πρόεδρο του κόμματός σας, τον κύριο Μάριο Καρογιάν, να μεταφέρει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον κύριο Δημήτρη Χριστόφια, από τη βίαια εκτοπισμένη Δασκάλα Ελένη Φωκά, τρεις μόνο στίχους του Κωνσταντίνου Καβάφη:

“Κι αν δεν μπορείς να κάμεις τη ζωή σου όπως την
θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο
μπορείς: μην την εξευτελίζεις”».

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Οι συνεργάτες του αξιότιμου κύριου Χριστόφια



Μεγάλο πολιτικό σκάνδαλο στην Κύπρο!
Συνεργάτης του προέδρου Χριστόφια τα έκανε πλακάκια και πήρε χρήματα από τους τούρκους κατακτητές!
Είχε διοριστεί από τον πρόεδρο για να συζητήσει για την επιστροφή των ελληνικών περιουσιών που κρατούν παράνομα οι τούρκοι από το 1974...


Ο Σάββας Δράκος (στα ΜΜΕ έγινε αρχικά γνωστός ως ΣΔ) είναι ένας από τους επίλεκτους συνεργάτες του προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρη Χριστόφια.
Ο ΣΔ λοιπόν διορίστηκε από τον Χριστόφια στην τεχνική επιτροπή για το περιουσιακό η οποία εκ μέρους των ελληνοκυπρίων θα συζητούσε με τους τουρκοκύπριους το πρόβλημα των ελληνικών περιουσιών που χάθηκαν το 1974 στην τουρκική εισβολή.
Και ενώ η Κυπριακή πολιτεία αποτρέπει τους ελληνοκύπριους από το να πηγαίνουν να ξεπουλούν τις περιουσίες τους ζητώντας αποζημιώσεις στην παράνομη επιτροπή που έστησε το ψευδοκράτος, αποδεικνύεται ότι το άτομο που ορίστηκε να διαπραγματευτεί τις περιουσίες των προσφύγων, (ο Σάββας Δράκος) έχει ζητήσει και έχει πάρει από το ψευδοκράτος 200.000 ευρώ (σύμφωνα με την εφ. Σημερινή) για περιουσία που διέθετε στα κατεχόμενα πριν του την πάρουν οι τούρκοι, ενώ εκκρεμεί προσφυγή του για άλλο κομμάτι γης!

Αυτοί είναι λοιπόν που διαπραγματεύονται την επιστροφή των ελληνικών περιουσιών πίσω στους πρόσφυγες! Αυτοί που έχουν ήδη έχουν ξεπουλήσει τις δικές τους αναγνωρίζοντας το ψευδοκράτος! Αυτοί που δεν πιστεύουν στην επιστροφή και τα έχουν κάνει πλακάκια με τους τούρκους!

Το χειρότερο απ’ όλα όμως είναι ότι ο Χριστόφιας γνώριζε (ή τουλάχιστον όφειλε να γνωρίζει) για τις πράξεις και τις απόψεις του επίλεκτου συνεργάτη του αφού του είχε κοινοποιηθεί λίστα (προσωπικά σαν προέδρου της Βουλής) με τα ονόματα αυτών που προσέφυγαν για αποζημιώσεις στους ίδιους τους κατακτητές, από το 2007!

Αυτή είναι λοιπόν και η επίσημη πολιτική του Χριστόφια για το θέμα; Αυτές τις απόψεις έχουν οι τεχνοκράτες του Χριστόφια που συζητούν για «δίκαιη» λύση του κυπριακού;

Κορόιδα πρόσφυγες εσείς περιμένετε τις τεχνικές επιτροπές του Χριστόφια να λύσουν το θέμα για εσάς! Εντωμεταξύ αυτοί που διαπραγματεύονται για εσάς τα κάνουν προσκυνούν τους τούρκους πλακάκια και τα παίρνουν από τους κατακτητές!

Πηγές:
Σημερινή: http://www.sigmalive.com/simerini/politics/123593
Πολίτης: http://www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=853508&-V=articles

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

«Σκότωσα 10 αιχμάλωτους πολέμου οι οποίοι ήταν δεμένοι πισθάγκωνα…»


Ο γνωστός τούρκος ηθοποιός Αττίλας Ολκάτς παραδέχτηκε σε ζωντανή εκπομπή σε τουρκικό κανάλι ότι σκότωσε εν ψυχρό 10 έλληνες αιχμάλωτους πολέμου κατά τη διάρκεια της τουρκικής εισβολής!

Παραδέχτηκε συγκεκριμένα ότι:
Στο ενδιάμεσο των 2 τουρκικών επιχειρήσεων και ενώ υπήρχε εκεχειρία, εκτέλεσε ελληνοκύπριο στρατιώτη που ήταν δεμένος πισθάγκωνα!!! Προσπαθούσαμε να του αποσπάσουμε πληροφορίες αλλά αυτός μας έφτυσε και ο αξιωματικός με διέταξε να τον πυροβολήσω στο κεφάλι!!!

Αυτή η σοκαριστική ομολογία για εγκλήματα πολέμου της Τουρκίας (η οποία μέχρι σήμερα αρνιόταν πεισματικά ότι έγιναν εκτελέσεις) θα πρέπει να αξιοποιηθεί από τις κυβερνήσεις Ελλάδας και Κύπρου.

Ας πάψουν επιτέλους να χαϊδεύουν την Τουρκία και ας την σύρουν στα δικαστήρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων για να πληρώσει για τα εγκλήματα που έκανε!
Το πόσο σημαντική είναι αυτή η αποκάλυψη και το πόση ζημιά μπορεί να κάνει στη Τουρκία φαίνεται από τις αντιδράσεις του τουρκικού κράτους το οποίο – χωρίς πάντως να πείθει κανένα ούτε καν στη Τουρκία – προσπάθησε να ανασκευάσει τις δηλώσεις του τούρκου δημοσιογράφου και να τις παρουσιάσει ως σενάριο ταινείας…





Επειδή όμως κάποιοι σε Ελλάδα και Κύπρο δείχνουν να εκπλήττονται και να μιλούν για πρωτοφανή στοιχεία που βγαίνουν για πρώτη φορά στη δημοσιότητα, τους αφιερώνουμε και άλλες αυθεντικές μαρτυρίες των στρατιωτών του Αττίλα που μετείχαν στην Τουρκική εισβολή στην Κύπρο το Καλοκαίρι του 1974 στο βιβλίο του Ρόνι Αλάσορ :
Διαταγή "Εκτελέστε τους Αιχμαλώτους!", Εκδόσεις Καστανιώτη.
Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις μαρτυρίες που περιλαμβάνονται στο βιβλίο ...

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Η Δημοκρατία μας Αυτοκαταστρέφεται...




«Η Δημοκρατία μας Αυτοκαταστρέφεται γιατί Καταχράστηκε το Δικαίωμα της Ελευθερίας και της Ισότητας, γιατί έμαθε τους Πολίτες να θεωρούν την Αυθάδεια ως Δικαίωμα, την Παρανομία ως Ελευθερία, την Αναίδεια του Λόγου ως Ισότητα και την Αναρχία ως Δημοκρατία.»

Ισοκράτης (436 π.Χ.-338 π.Χ. )

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Έφυγε ο Τάσσος…



Ο Ελληνισμός θρηνεί τον θάνατο ενός άξιου τέκνου του, ενός γνήσιου Έλληνα – Πατριώτη, του Τάσσου Παπαδόπουλου.

Ο Τάσσος Παπαδόπουλος (1934-2008) γεννήθηκε στη Λευκωσία και ήταν ο 5ος πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Σταθμοί στη ζωή του Τάσσου Παπαδόπουλου:

*Μάχιμο μέλος της οργάνωσης ΕΟΚΑ που αγωνίστηκε για την απελευθέρωση της Κύπρου από τους Βρετανούς και την ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα (1955-1959).

*Υπουργός στη πρώτη κυβέρνηση Μακαρίου (ο νεαρότερος Υπουργός – 1960).

*Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας (2003-2008). Σαν πρόεδρος ήταν αυτός που υπέγραψε την είσοδο της Κύπρου στην ΕΕ και οδήγησε την χώρα στο ευρώ.

*Το 2004, συγκλόνισε το Πανελλήνιο, όταν παρόλες τις πιέσεις των ξένων, κάλεσε τους Έλληνες της Κύπρου να καταψηφίσουν το σχέδιο Ανάν.



Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Ο Ν. Αναστασιάδης δέχεται τις τουρκικές εγγυήσεις;

ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ
TΟΥ ΣΑΒΒΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ

ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ απαιτούν από τους πολιτικούς να υπερασπίζονται τα ευρύτερα συμφέροντα του τόπου, να είναι διεκδικητικοί, αταλάντευτοι σε θέματα αρχών και να μη προβαίνουν σε εκπτώσεις σε ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια και την επιβίωσή μας ως Ελληνισμός. Ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Ν. Αναστασιάδης, επιδεικνύει μιαν ευεξήγητη πολιτική στάση, από το Φεβρουάριο και εντεύθεν. Υποστηρίζει «και με τα 20 του» το Δ. Χριστόφια, στα πλαίσια μιας πολιτικής, που θυμίζει μνήμα του Αγίου Νεοφύτου. Είναι δημοκρατικό του δικαίωμα. Όταν, όμως, η πολιτική του τεχνοτροπία έχει ευθεία σχέση με την ασφάλεια του τόπου, δεν δικαιούται να υποσκάπτει ξεκάθαρες θέσεις της πλευράς μας. Αναφερόμαστε στο μέγα ζήτημα των εγγυήσεων. Αυτές επεβλήθησαν με τις Συμφωνίες Ζυρίχης και Λονδίνου.
Πενήντα χρόνια αργότερα και με την Κυπριακή Δημοκρατία ολόκληρη ενταγμένη στην Ε.Ε., είναι πρωτοφανές και έκδηλα εξοργιστικό να ακούει κάποιος τον Ν. Αναστασιάδη να δηλώνει ετοιμότητα να συζητήσει όχι πλήρη τερματισμό αλλά διεύρυνση των εγγυήσεων «και ιδιαίτερα τρόπους άσκησης των επεμβατικών, αν μπορούν να λεχθούν έτσι, δικαιωμάτων»! Ποιος τα λέγει αυτά; Ένας νομικός, που όφειλε να γνωρίζει ότι η Νομική Υπηρεσία του ΟΗΕ, ξένοι νομικοί και συνταγματολόγοι έχουν από χρόνια αποφανθεί για το άκυρο και εξωφρενικό, πλέον, ξένων εγγυήσεων, σε μια χώρα που είναι κυρίαρχη, ανεξάρτητη, μέλος του ΟΗΕ και της Ε.Ε. Τα λέγει ο Πρόεδρος ενός κόμματος, που έδωσε μάχες για να ενταχθούμε στην Ε.Ε., να επιδιώξουμε λύση στη βάση των αρχών της Ένωσης και να διασφαλιστούμε έναντι της τουρκικής επιθετικότητας. Σήμερα, ο Ν. Αναστασιάδης συνταυτίζεται πλήρως με την Τουρκία, η οποία απαιτεί εγγυήσεις στο διηνεκές, σε μελλοντική λύση.
Η θέση Αναστασιάδη συγκρούεται με την πολιτική Χριστόφια, που διατείνεται ότι υποστηρίζει. Ο Πρόεδρος, σε δηλώσεις του (15.10.2008), στις Βρυξέλλες, είπε ότι το θέμα των εγγυήσεων αποτελεί για την τουρκική πλευρά κόκκινη γραμμή. Το ίδιο, είπε, ισχύει και για την ε/κ πλευρά. Ο λαός, πρόσθεσε, έχει κάθε λόγο να μη θέλει να συνεχιστούν οι εγγυήσεις, «πολύ περισσότερο όταν η Κυπριακή Δημοκρατία έχει ενταχθεί εξ ολοκλήρου στην Ε.Ε.». Τι απαντά ο Ν. Αναστασιάδης; Για χρόνια, είπε, η πολιτική ηγεσία διακήρυττε «όλοι οι πρόσφυγες στα σπίτια τους. Σταδιακά αρχίσαμε να αποκαλυπτόμαστε», πρόσθεσε. Αν οι πολιτικές ηγεσίες δεν είχαν πολιτική και βούληση για να υλοποιήσουν τον πιο πάνω στόχο, φταίει ο στόχος; Οι Έλληνες της Κύπρου δεν θέλουν ούτε κατά διάνοια τουρκικές εγγυήσεις επειδή καταλαβαίνουν αυτό, που επιτηδείως αποκρύπτει ο Αναστασιάδης: Με τουρκικές εγγυήσεις ο κυπριακός Ελληνισμός είναι τελειωμένος!
Ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ υποβάλλει: Αν αύριο, λέγει, έρθουν οι Τ/κ και πουν ότι δέχονται το Σύνταγμα της Ζυρίχης ως είχε, η ελληνική πλευρά θα αρνηθεί το ενιαίο κράτος; Πρόκειται για πολιτικές κουτοπονηριές, που αγγίζουν τα όρια προκλητικής κωμικότητας. Πρώτον, επειδή ο Αναστασιάδης υποτιμά την τουρκική πολιτική και στοχοθεσία. Δεύτερον, επειδή προσβάλλει τη νοημοσύνη των Ελλήνων. Γι' αυτό, τρίτον, ερωτάται: Δέχεται συνολική επιστροφή στο '60 και όχι επιλεκτικά, όπως ακριβώς κάνουν οι Τούρκοι; Να ξεκαθαρίσουμε προς το Ν. Αναστασιάδη, προς το Δ. Χριστόφια και προς την πολιτική ηγεσία: Οι Έλληνες της Κύπρου δεν δέχονται ούτε ως υποβολιμαία σκέψη, τουρκικές εγγυήσεις. Είμαστε στην Ε.Ε. και δεν δεχόμαστε κανέναν άλλο εγγυητή της ελευθερίας, της ασφάλειας και της επιβίωσής μας. Αυτά οφείλει να υπερασπίζεται ο Ν. Αναστασιάδης, όχι να υποβάλλει νέα υποχώρηση προς τις τουρκικές θέσεις.

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Φασισμός μέσα και έξω από τα Πανεπιστήμια



Εγκλωβισμένοι από τις 10 το πρωί παραμένουν ο πρύτανης, Ηλίας Κουσκουβέλης, αντιπρυτάνεις και μέλη της Συγκλήτου από ομάδες φοιτητών που διέκοψαν τη συνεδρίαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στη συνέχεια απέκλεισαν την είσοδο.

Σύμφωνα με τον πρύτανη, πρόκειται για ομάδα φοιτητών της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ που ζητά να δοθούν τα πρακτικά, προκειμένου να ακυρωθεί η απόφασή τους για τον τετραετή οικονομικό προγραμματισμό του ιδρύματος που ψηφίστηκε κατά την έναρξη της συνεδρίασης.

"Η Σύγκλητος δεν πρόκειται να ανακαλέσει την απόφασή της", δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονία, Ηλίας Κουσκουβέλης, προσθέτοντας ότι "η πολιτική ομηρία έχει μετατραπεί πλέον σε ομηρία του κοινού ποινικού δικαίου", καθώς -όπως είπε- είναι χωρίς τροφή και νερό, ενώ δεν τους επιτρέπεται η πρόσβαση ούτε στους χώρους υγιεινής
από το www.skai.gr 4/6/2008

Τι να σχολιάσει κανείς??
στην Ελλάδα μια ομάδα 40 "φοιτητών" τη μια μέρα στέλνουν τον πρύτανη του ΑΠΘ στο νοσοκομείο για νοσηλεία 3-4 ημερών διακόπτωντας τη συνεδρίαση της Συγκλήτου ,

την άλλη μέρα ισάριθμη ομάδα "φοιτητών" εγκλωβίζει και κρατάει όμηρους τον πρύτανη και τα μέλη της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στερώντας τους τροφή και νερό και τη δυνατότητα να πάνε στην τουαλλέτα

(από τις 8 το πρωι που ξεκίνησε η Σύγκλητος μέχρι τις 5-6 το απόγευμα ... που έληξε η ομηρία τους από αριστερούς και προοδευτικούς που κατά τα άλλα ... που αγωνίζονται για ανθρώπινα δικαιώματα οι υποκριτές)


και προχωράμε στα πιο πρόσφατα θλιβερά γεγονότα:

5. Ιουνίου 2008

Οι ροπαλοφόροι της Παντείου

Δελτίο Τύπου του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού


Εχθές το μεσημέρι μέλη της Φοιτητικής Οργάνωσης Συναγερμού μαζί με τον πρόεδρο της Νεολαίας ΛΑ.Ο.Σ. Γιάννη Παναγιωτακόπουλο που βρέθηκαν στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για διανομή φυλλαδίων και ενημέρωση των φοιτητών, δέχθηκαν απρόκλητη επίθεση ροπαλοφόρων μελών των ΕΑΑΚ και του ΔΙΚΤΥΟΥ. Αποτέλεσμα ο τραυματισμός του προέδρου της ΝΕ.Ο.Σ. και ενός φοιτητού μέλους της Φ.Ο.Σ.

Η άνανδρη επίθεση 30 πλήρως εξοπλισμένων τραμπούκων εναντίον φυσικά άοπλων φοιτητών, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά το πώς αντιλαμβάνονται τις έννοιες της δημοκρατίας και της ελεύθερης διακίνησης ιδεών οι ομάδες της Άκρας Αριστεράς, που λυμαίνονται τα πανεπιστημιακά μας ιδρύματα. (...)


οι αναρχικοί και οι αριστεροί λοιπόν επιτίθενται με ρόπαλα και κράνη σε άοπλους που μοιράζουν φυλλάδια
(ένα τραγούδι μιλούσε για "επαναστάτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπα" ...)


για να καταλήξουμε χθές απόγευμα ... στο κέντρο της Αθήνας ... όπου συνέβει το παρακάτω θλιβερό περιστατικό

Οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου"...

pelasgos 1 Μέσα σε λίγες μόνο ώρες μετά το ξεμπρόστιασμα της διασύνδεσης των ανθελλήνων, τόσο απο τον "Στόχο" όσο και μέσα στη Βουλή απο τους βουλευτές του ΛΑΟΣ, Άδωνι Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη, "απάντησαν" με τον μοναδικό τρόπο που γνωρίζουν οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου", που λυμαίνονται το κέντρο της Αθήνας με τις πλάτες των πολιτικών προϊσταμένων τους. Περίπου 30 άτομα όρμησαν (...) στο βιβλιοπωλείο του εκδότη Γιάννη Γιαννάκενα (...) του επιτέθηκαν και έβαλαν φωτιά ΠΕΡΙΧΥΝΟΝΤΑΣ στο χώρο βενζίνη που είχαν μαζί τους σε μπιτόνια!

Από θαύμα γλίτωσε ο Γιάννης Γιαννάκενας, αλλά το βιβλιοπωλείο του κάηκε ολοσχερώς.

από το http://www.stoxos.gr/

και σε άλλο άρθρο:

Λίγες ώρες μετά την επίθεση που εξαπέλυσε στην Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης, για το θέμα που αποκαλύπτει σήμερα ο "ΣΤΟΧΟΣ" και αφορά την απροκάλυπτη συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-Ουράνιου Τόξου, με την ερώτηση Κοροβέση, οι δυνάμεις κρούσης του αριστερού παρακράτους -που ελέγχονται και καθοδηγούνται από κύκλους της Κουμουνδούρου- επιτέθηκαν και έκαψαν ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ αυτή τη φορά, το βιβλιοποπωλείο "Γεωργιάδη.

από το http://www.stoxos.gr/


Οι ακροαριστεροί συμμορίτες κυκλοφορούσαν επί ώρα στο κέντρο της Αθήνας με ρόπαλα, βόμβες μολότωφ, μπιτόνια με βενζίνη, χωρίς να γίνει καμία σύλληψη από τις αρχές. Είναι προφανές πως οι ενέργειές τους έχουν την ανοχή, αν όχι την ενεργή κάλυψη, του ίδιου του κράτους. http://www.e-grammes.gr/article.php?id=3254


Από τη μία ο Αλαβάνος καλεί τον πρωθυπουργό να σέβεται τους νόμους, όσον αφορά στην ερμηνεία του άρθρου 16. Και από την άλλη ο ίδιος αλλά και ο Τσίπρας μας λένε ότι «αυτός ο νόμος δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ».

Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί


αν ακροδεξιοί ΕΚΑΙΓΑΝ κάποιο μαρξιστικό/αναρχικό βιβλιοπωλείο ο Συνασπισμός θα κανε λόγο για "ΜΕΣΑΙΩΝΑ" και "βιβλία στην πυρά" ...

τώρα???

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΕΣ??

ΦΤΟΥ ΣΑΣ:

προδότες του Συνασπισμού

που διαδηλώνεται παρέα με την υπερασπίστρια της 17 Ν Κούρτοβικ στα Σκόπια

και δεν ντρέπεστε να αποκαλείτε αυτό το "τεχνητό μόρφωμα" Μακεδονία

ΦΤΟΥ ΣΑΣ




Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Ντοκουμέντο Νο1: Η ιστορία μιας προδοσίας

Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί απόσπασμα από δημοσίευση στην εφημερίδα "Ριζοσπάστης", στις 6 Μαρτίου 1932 (σελίδα 4, παράγραφος 10):

"Η Ελλάδα είναι Κράτος ιμπεριαλιστικό, που κατέκτησε δια της βίας ολόκληρες περιφέρειες κατοικημένες από άλλες εθνότητες (Μακεδονία και Θράκη) που τις καταπιέζει και τις υποβάλλει σε μια αποικιακή εκμετάλλευση, που καταδιώκει και εξοντώνει τις εθνικές μειονότητες (Εβραίοι).
Το Κ.Κ. της Ελλάδος διακηρύττει εν ονόματι των βασικών αρχών του μπολσεβικισμού, για τη Μακεδονία και Θράκη το σύνθημα του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης μέχρι πλήρους αποχωρισμού από το Ελληνικό Κράτος, του δικαιώματος για μια ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη και υποστηρίζει δραστήρια την επαναστατική πάλη του πληθυσμού των περιφερειών αυτών για την εθνική τους απελευθέρωση.

Το Κόμμα και μαζί του ολόκληρο το προλεταριάτο της Ελλάδος πρέπει να διεξαγάγουν μια συνεχή πάλη ενάντια στο ματωμένο καθεστώς, στο οποίο υποβάλλεται ο πληθυσμός των περιφερειών αυτών από μέρους της κεφαλαιοκρατίας και του Ελληνικού Κράτους, ενάντια σε όλες τις εκδηλώσεις καταπίεσης και εθνικής υποδούλωσης, για την υπεράσπιση των αγωνιστών της εθνικής απελευθέρωσης που υποβάλλονται στις πιο άγριες καταδιώξεις".

Η εθνική μειοδοσία, αποτελεί συστατικό στοιχείο του γενετικού κώδικα της εγχώριας Αριστεράς. Αυτό είναι καλό να μην το ξεχνάμε.

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Γρηγόρης Αυξεντίου: Ο Σταυραετός του Μαχαιρά…



03 Μαρτίου 1957. Ο υπαρχηγός της ΕΟΚΑ Γρηγόρης Αυξεντίου (Ανθυπολοχαγός του Ελληνικού Στρατού), 29 μόλις ετών, πυρπολείται ζωντανός από τους Άγγλους κατακτητές, όντας εγκλωβισμένος στο κρησφύγετου του, στα βουνά του Μαχαιρά.

Οι τέσσερις σύντροφοι του παραδόθηκαν λίγο πιο πριν, κατ’ εντολή του. Ο ίδιος αποφασισμένος να μην πέσει ζωντανός στα χέρια των Άγγλων και αν χρειαστεί να θυσιαστεί τους είπε επί λέξι:

«Μέχρι σήμερα μαθαίνατε πώς πολεμούν οι Έλληνες. Σήμερα θα μάθετε και πως πεθαίνουν».

Η απάντηση στην προσταγή των Άγγλων για να παραδώσει τα όπλα του, βγήκε από τα σπλάχνα της ελληνικής ιστορίας «Μολών λαβέ».

Η μάχη που ακολούθησε άνιση.

Οι ισχυρές δυνάμεις των Άγγλων υπέστησαν όμως πρωτοφανείς απώλειες (πάνω από 40 οι νεκροί, ακόμα περισσότεροι οι τραυματίες). Μετά από 10 ώρες μάχη, την 2αν πρωινή ώρα, περιλούζουν από αέρος με βενζίνη την περιοχή και πυρπολούν το κρησφύγετο.

Το καρβουνιασμένο πτώμα του αναγνώρισε πρώτος ο πατέρας του στο στρατιωτικό νοσοκομείο Λευκωσίας. «Απ’ τις χοντρές ελληνικές κοκάλες του», όπως είπε, «κι από κείνο το χρυσό κωσταντινάτο που άχνιζε στον κόρφο του». Βγήκε από το νεκροτομείο χαμογελώντας… Κι όταν ρωτήθηκε από τους οικείους του γιατί γελούσε, κι αν τελικά δεν είναι ο Γρηγόρης, αυτός απάντησε με περηφάνια «Ναι, ο Γρηγόρης είναι.», «Αλλά να μην μας δούνε αυτά τα σκυλιά να κλαίμε». Και αφού απομακρύνθηκε λίγο, έβαλε τα κλάματα…

Η μάνα του όταν πληροφορήθηκε το μαύρο μαντάτο έσφιξε το μαύρο της τσεμπέρι κάτω απ' το δυνατό σαγόνι της και είπε ακριβώς τα λόγια που περίμενε ο γιος της : " Είμαι περήφανη για το γιο μου. Κάλλιο μια φούχτα τιμημένη στάχτη, παρά γονατισμένος ο λεβέντης μου».



Υ.Γ.: Η παρουσία του Προέδρου Χριστόφια στο μνημόσυνο του ήρωα Γρηγόρη Αυξεντίου, δηλώνει εμπράκτως την μεταστροφή του ΑΚΕΛ σε ότι αφορά τον αγώνα της ΕΟΚΑ αλλά και σε ότι αφορά την ελληνικότητα της πλειοψηφίας του λαού μας. Κάνει ένα σημαντικό βήμα προς άρση των υπαρκτών-ανύπαρκτων διαφορών και την εθνική συμφιλίωση.

Θα πρέπει να ακολουθήσουν ανάλογα βήματα και από τα δεξιά, ούτως ώστε να κοιτάξουμε με πρώτη στρατηγική την υπεράσπιση την Ανεξαρτησίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, να απαλλαγούμε από την κατοχή. Γιατί παρότι ΝΑΙ "η Κύπρος είναι Ελληνική", υπό τις παρούσες συνθήκες, ΔΕΝ εξυπηρετεί σε τίποτα, μάλλον δε ζημιώνει πολλά, το να το φωνάζεις…

Ο Χριστόφιας τιμά τον Αυξεντίου!



Το γεγονός:

Ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας και ΓΓ του ΑΚΕΛ Δημήτρης Χριστόφιας, κατέθεσε στεφάνι στο κρησφύγετο όπου σκοτώθηκε πολεμώντας τους Άγγλους, ο υπαρχηγός της ΕΟΚΑ, Γρηγόρης Αυξεντίου.
Κατά την διάρκεια της κατάθεσης του στεφανιού, νεαροί (και όχι μόνο) παραβρισκόμενοι γιουχάισαν τον Δημήτρη Χριστόφια και φώναξαν συνθήματα εναντίων του θεωρώντας ασέβεια προς το νεκρό την κατάθεση στεφανιού από κάποιον ο οποίος δεν παραδέχεται και δεν τιμά τον αγώνα της ΕΟΚΑ.

Οι δικές μου απόψεις για το θέμα:

- Όλοι ανεξαιρέτως οι εκλεγμένοι ηγέτες του κράτους, είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε μαζί τους, πρέπει να τυγχάνουν του απαιτούμενου σεβασμού.

- Η απόδοση τιμών στον υπαρχηγό της ΕΟΚΑ, ακόμα και από αυτούς που εναντιώθηκαν στον αγώνα, δίνει κύρος και αίγλη τόσο στον ίδιο τον Γρηγόρη Αυξεντίου όσο και στην ΕΟΚΑ γενικότερα.

- Άρα, τα έκτροπα εναντίων του Δημήτρη Χριστόφια, ήταν απαράδεκτα! (Τα καταδίκασαν εξάλλου και οι ίδιοι οι συναγωνιστές του Αυξεντίου).

Απορίες που δημιουργούνται από αυτό το γεγονός:

- Tο ΑΚΕΛ (του οποίου ο Δημήτρης Χριστόφιας είναι ηγέτης) αντιτάχθηκε στον αγώνα της ΕΟΚΑ. Τιμώντας τον υπαρχηγό της ΕΟΚΑ, το ΑΚΕΛ παραδέχεται ότι έκανε λάθος; Εάν η απάντηση είναι ναι, τότε θα πρέπει να το παραδεχτεί δημοσίως! Με τον τρόπο αυτό θα συμβάλει τα μέγιστα στην εθνική ενότητα του κυπριακού λαού!

- Μέχρι πολύ πρόσφατα, κύκλοι του ΑΚΕΛ εξαπέλυαν επίθεση εναντίων της ΕΟΚΑ φτάνοντας στο σημείο να την λασπολογούν χαρακτηρίζοντας την αυτήν «τρομοκρατική οργάνωση» και τους αγωνιστές «δολοφόνους». Μήπως το ΑΚΕΛ δεν συμμερίζεται (πλέον) αυτές τις απόψεις; Αν ναι, καλό θα ήταν να βγει και να το διευκρινίσει δημόσια και να κατακρίνει τους συκοφάντες του αγώνα!

- Το ΑΚΕΛ καταδικάζει και τους οπαδούς της ποδοσφαιρικής ομάδας την οποία στηρίζει και συντηρεί (ομόνοια) όταν στα γήπεδα βρίζουν τραγουδώντας την ΕΟΚΑ και τους ήρωες της (μεταξύ των οποίων και τον Γρηγόρη Αυξεντίου);

Οργίζομαι, άρα ελπίζω




(Tου Xρηστου Γιανναρα απο την Καθημερινή)


Για πρώτη φορά στα διεθνή χρονικά ο αμερικανικός παράγων εμφανίστηκε να επιδιώκει απροκάλυπτα την άνοδο αρχηγού κομμουνιστικού κόμματος στην εξουσία διακυβέρνησης ευρωπαϊκού κράτους – της Κύπρου. Το γεγονός δεν προβλημάτισε ούτε σκανδάλισε την πλειονότητα του εκλογικού σώματος των Ελληνοκυπρίων.

Προφανώς, η συμπάθεια δεν ήταν ιδεολογική ούτε προσωπική. Οταν παραμονές του δημοψηφίσματος του Απριλίου 2004 ο τότε υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Κόλιν Πάουελ είχε, προκλητικότατα, απευθείας τηλεφωνικές ερωτοτροπίες με τον κ. Χριστόφια, ο στόχος ήταν κιόλας σαφής: Ο κομμουνιστής κομματάρχης ήταν περισσότερο εύχρηστος στον αμερικανικό παράγοντα από τον τότε πρόεδρο Τάσσο Παπαδόπουλο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η υπερψήφιση του Σχεδίου Ανάν.

Μετά το δημοψήφισμα, ο κυπριακός Τύπος είχε φέρει στο φως (Οκτώβριος 2004) τα ποσά, πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, που επίσης απροκάλυπτα ο αμερικανικός παράγων είχε διαθέσει στην Κύπρο ενισχύοντας την προπαγάνδα για θετική ψήφο στο Σχέδιο Ανάν. Και σε ελλαδικές εφημερίδες είχε δημοσιευτεί (Ιούνιος 2005) η αποκαλυπτική ακριτομύθια του υφυπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ για ευρωπαϊκά θέματα Daniel Fried, που είχε πει στις 26.6.2003:

«Οταν προσπαθούσαμε να πείσουμε την Τουρκία να επιτρέψει τη διέλευση στρατιωτικών μας δυνάμεων μέσα από το έδαφός της για να φτάσουμε στο βόρειο Ιράκ, της προσφέραμε τρία ανταλλάγματα: Αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια σε χορηγίες και δάνεια. Την έναρξη διαπραγματεύσεων για την είσοδό της στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Και την Κύπρο μέσω του Σχεδίου Ανάν (and Cyprus in the form of the Annan Plan)».

Τίποτε από αυτά δεν προβλημάτισε ούτε σκανδάλισε την πλειονότητα του εκλογικού σώματος των Ελληνοκυπρίων την προπερασμένη Κυριακή. Ηξεραν ότι αν κατορθωθεί να φύγει από τη μέση ο πρόεδρος Τάσσος Παπαδόπουλος, οι Αμερικανοβρετανοί θα επαναφέρουν, σε ελάχιστο χρόνο, καμουφλαρισμένο το «νομικό έκτρωμα» (όπως χαρακτήρισε το Σχέδιο Ανάν η επιτροπή των Ευρωπαίων συνταγματολόγων) προκειμένου αυτή τη φορά να το επιβάλουν. Οι δύο άλλοι υποψήφιοι ήταν φανερά διατεθειμένοι να δεχθούν μια «λύση» τύπου Ανάν, οπότε οι εκλογές της 17ης Φεβρουαρίου συνιστούσαν ένα και πάλι δημοψήφισμα: ΄Η επανεκλέγεται ο εγγυητής αντίστασης στην Πλεκτάνη Ανάν ή τα όσα κερδήθηκαν τον Απρίλιο του 2004 αφανίζονται. Και οι Ελληνοκύπριοι ψήφισαν αφανισμό.

Εζησαν μέσα στα τέσσερα αυτά χρόνια την απτή πιστοποίηση της αποτελεσματικότητας που έχει στις διεθνείς σχέσεις η εμμονή ενός λαού, έστω ελάχιστου αριθμητικά, στην αξιοπρέπεια και στον αυτοσεβασμό του – στην προάσπιση των πολιτικών του ελευθεριών και των αρχών του δικαίου. Οι χρησμοί των καταστροφολόγων που προφήτευαν, το 2004, εφιαλτικές συμφορές αν ο Ελληνισμός αρνιόταν να υπερψηφίσει την Πλεκτάνη Ανάν, την «τελευταία και μεγάλη ευκαιρία λύσης του Κυπριακού»(!) διαψεύστηκαν παταγωδώς. Η Κυπριακή Δημοκρατία παρέμεινε το νόμιμο κράτος της μεγαλονήσου, δεν απομονώθηκε, δεν αμφισβητήθηκε στους διεθνείς οργανισμούς.

Ουδείς αναγνώρισε το ψευδοκράτος στην κατεχόμενη Βόρεια Κύπρο (–οι καταστροφολόγοι όφειλαν να ξέρουν ότι μια τέτοια αναγνώριση από διεθνή οργανισμό θα συνιστούσε αναίρεση των συμφωνιών Ζυρίχης και Λονδίνου, επομένως και ακύρωση του νομικού καθεστώτος των Βρετανικών Βάσεων στη μεγαλόνησο). Το κυπριακό πρόβλημα δεν έκλεισε ούτε τελμάτωσε με το «όχι» των Ελλήνων της Κύπρου στο «νομικό έκτρωμα» της Πλεκτάνης. Συνέχισε να τίθεται, ως πρόβλημα πια της Ε.Ε., με αυξημένες πιέσεις για λύση. Πλήρες μέλος της Ε.Ε. η Κυπριακή Δημοκρατία (όχι φιμωμένη «κοινότητα» στο πλαίσιο μιας καταγωγικά μη λειτουργικής «διζωνικής ομοσπονδίας») έχει λόγο και κρίσιμη ψήφο (ή βέτο) για το ενδεχόμενο ευρωπαϊκού μέλλοντος των εισβολέων και κατακτητών της.

Αγνόησαν οι Ελληνοκύπριοι ψηφοφόροι την προπερασμένη Κυριακή ότι χάρη στην έκπληξη που αποτέλεσε ο Τάσσος Παπαδόπουλος, στη στιβαρή αξιοπρέπεια και σθεναρή αποφασιστικότητα του δημοψηφισματικού «όχι», ο Ελληνισμός, για πρώτη φορά ύστερα από πενήντα τόσα χρόνια, βρισκόταν από θέσεως ισχύος στο Κυπριακό: Οι απειλές, οι από παντού εκφοβισμοί, οι απροσχημάτιστοι εκβιασμοί είχαν παγιδευτεί σε αδιέξοδο. Κάθε διαπραγμάτευση, μετά την απόρριψη της Πλεκτάνης Ανάν, θα γινόταν πια μόνο με τις προϋποθέσεις του «ευρωπαϊκού κεκτημένου» της Κυπριακής Δημοκρατίας – η Κύπρος απομακρυνόταν, επιτέλους, από τον υποχείριο των Αμερικανών ΟΗΕ. Το ψευδοκράτος ήταν αδύνατο να αναγνωριστεί, οι βρετανικές βάσεις μπορούσαν να αμφισβητηθούν οποιαδήποτε στιγμή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ως αδιανόητο κατάλοιπο αποικιοκρατικής αυθαιρεσίας χώρας - μέλους της Ε.Ε. εις βάρος άλλου εταίρου. Ρουά - ματ.

Το βάρος της ιστορικής ευθύνης για τον αφανισμό των καρπών του σθένους του Τάσσου Παπαδόπουλου δεν πέφτει μόνο στους Ελληνοκύπριους ψηφοφόρους της 17ης Φεβρουαρίου 2008. Το μοιράζεται και ο ελλαδικός Ελληνισμός: Ο αθηναϊκός Τύπος και τα τηλεοπτικά κανάλια έθαψαν τις κυπριακές εκλογές, κυριολεκτικά, σαν να επρόκειτο για ανάδειξη νομάρχη σε ασήμαντη νομαρχία.

Δεν εμφανίστηκε η ελάχιστη πολιτική ανάλυση ή αναφορά στη δραματική κρισιμότητα που είχαν αυτές οι εκλογές για τον σύνολο Ελληνισμό, για το ιστορικό του μέλλον. Ελειψε και η παραμικρή κριτική πληροφόρηση τουλάχιστον για τις διαφορές των τριών υποψηφίων σε επίπεδο τεκμηρίων ικανότητας και ανθρώπινης ποιότητας, πολιτικής συνέπειας, νοημοσύνης και σοβαρότητας.

Το σκανδαλωδέστερο ίσως: Ούτε δημοσιεύτηκε ούτε σχολιάστηκε το γεγονός ότι ο εξ απορρήτων «επικοινωνιολόγος» σύμβουλος του πρωθυπουργού της Ελλάδας, ο σε καθημερινή βάση συνομιλητής του, κατέβηκε στην Κύπρο για να οργανώσει την προεκλογική καμπάνια του κ. Χριστόφια!

Ισως το σημαντικό δεν είναι οι ιστορικές ευθύνες, αλλά η εξελικτική ιστορική δυναμική: Μετά τους απελευθερωτικούς πολέμους 1912-13, ήρθε ο Διχασμός, η μυωπική καταψήφιση του Βενιζέλου, η μικρασιατική καταστροφή. Μετά το «Οχι» του 1940, τελευταίο δείγμα αυτοσεβασμού και αξιοπρέπειας των Ελλήνων, ο καινούργιος Διχασμός, η πολυαίμακτη παρανοϊκή ανταρσία η κατ’ ευφημισμόν «εμφύλιος».

Μετά το ισοσθενές «Οχι» των Ελλήνων της Κύπρου τον Απρίλη του 2004, η ντροπή του αυτοχειριασμού στις εκλογές του Φεβρουαρίου 2008.

Παρακμιακή φορά ιστορικού τέλους; Αν την παραδεχτούμε, ίσως ξεπηδήσει οργή, δηλαδή ελπίδα.

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Ο πραγματικός νικητής των προεδρικών εκλογών στην Κύπρο!



Ο πραγματικός νικητής των εκλογών είναι ο Νίκος Αναστασιάδης αφού:

1. Κατάφερε να πετύχει τον κυριότερο του στόχο σε αυτές τις εκλογές που ήταν η απομάκρυνση του Τάσσου Παπαδόπουλου από την προεδρία του Κράτους.

2. Πέτυχε υψηλή συσπείρωση του κόμματος του.

3. Έχασε ο Ιωάννης Κασουλίδης και ο Νίκος Αναστασιάδης παρέμεινε ο ηγέτης του μεγάλου κόμματος της δεξιάς (αν κέρδιζε τις εκλογές ο Γιαννάκης θα γινόταν το νούμερο 1 στην παράταξη και ο Νίκος θα γινόταν το νούμερο 2).

4. Το αγαπημένο σχέδιο του Νίκου (σχέδιο Ανάν) έρχεται σύντομα, έστω και με άλλο όνομα.

5. Το φίδι από την τρύπα στο κυπριακό, θα πρέπει να το βγάλει ο Δημήτρης Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ, ενώ αν κέρδιζε ο Κασουλίδης, θα είχε μεγάλο μερίδιο ευθήνης και άρα και κόστος και ο ΔΗΣΥ.

*Απαράδεκτο το ΔΗΚΟ που αντί να ζητήσει και να επιμένει να αναλάβει το νευραλγικό για τον Ελληνισμό της Κύπρου, Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, επέμενε να πάρει «παραγωγικά» (βλέπε ρουσφετολογικά και μίζας) Υπουργεία, αφείνοντας το εν λόγω Υπουργείο στο ΑΚΕΛ! Ντροπή...

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

And the winner is Gristofias and KKK-Akel !!!

Κατ' αρχήν συγχωρέστε με για τα εγγγλέζικα, αλλά τώρα που θα έχουμε Πρόεδρο τον καλό άνθρωπο Gristofia, που γειώνει μόνον για να βοηθήσει τον απλό, καταπονημένο και κατατρεγμένο λαό, θα πρέπει να τα συνηθίσετε !!! Για να μην σας πω από τώρα να γραφτείτε και να μάθετε και τουρκικά, για να συνεννοάστε με τα αδέλφια μας...

Ε τελικά, ο Gristofias and KKK-Akel and New Powers, έμαθα ότι προτάθηκαν για πάνω από δέκα όσκαρ ηθοποιίας και κοροϊδίας !!!

Γιατί, τελικά δεν μας είπανε οι του Ακέλ:

1. Συναντήθηκε ή δεν συναντήθηκε ο Τάσσος με στελέχη της ΕΟΚΑ Β' ? Ή μήπως τώρα δεν τους κόφτει?

2. Είναι ή δεν είναι τελικά ψεύτες οι κύριοι Τάσσος, Τζιονής και Τσιέλεπος?

3, Είναι ή δεν είναι τελικά ο Τάσσος ένας ξεροκέφαλος (που τον εκλιπαρούσε ο Gristofias τεσσεράμιση χρόνια να δώσει τις κόκκινες γραμμές, και δεν εδέχετουν με τίποτε-έστησεν πόδι), εθνικιστής, που δεν διαπραγματεύτηκε το Ανάν, που επούλησεν την Καρπασία (ο Βασιλείου και Ιακώβου αυτά του καταμαρτυρούσαν μέχρι προχθές) και που τσιμεντώνει την διχοτόμηση?

4. Τελικά το Ακέλ, δεν μας ξεκαθάρισε: είπε ή δεν είπε ότι δεν συνεργάζεται ποτέ με τον ΔΗΣΥ? Γιατί όσο οι δημοσκοπήσεις έπαιζαν Τάσσο-Χριστόφια, μας τα μασούσαν κανονικά.

5. Τελικά κατέβηκαν εκλογές για να διώξουν τον Τάσσο από την εξουσία, ή απλώς για να την πάρουν αυτοί και να του δώσουν Προεδρία Βουλής, ΥΠΕΞ, ΥΠΕΣ κ.α. αλλά και την επόμενη 5ετία ?

Είναι πάρα πολλά αλλά δεν χρειάζεται να σας κουράζω...

Ε λοιπόν, άμαν τους ακούσεις τωρά, είναι σαν να μην έγινεν τίποτε !!! "Σαν να μην πέρασε μια μέρα" που λέει και το τραγούδι !!! Είναι όλα όμορφα κι ωραία όπως παλιά !! Σαν ερωτευμένοι πιγκουΐνοι !!!

Τελικά όμως, πόσα ψέματα θα μας πούνε οι του Ακέλ? Πόσο κουτόχορτο τρώει ο κόσμος τους και ο κόσμος των κομμάτων ΕΔΕΚ και ΔΗΚΟ?

Υ.Γ.: Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν, ότι στους πανηγυρισμούς το βράδυ της Κυριακής, θα παρελάσει στην πλατεία ελευθερίας απόσπασμα του Κόκκινου στρατού.

Επίσης, από Δευτέρας θα καταστραφούν δια πυρός όλες εθνικιστικές ελληνικές σημαίες, ενώ αλφάβητο μας θα είναι πλέον το λατινικό (που έχουν και οι Τουρκοκύπριοι). Πιθανότατα επίσης να κατασχεθεί ολόκληρη η περιουσία της εκκλησίας και να ανασταλούν επ' αόριστον οι λειτουργίες, οι γάμοι και τα βαφτίσια...Όστις παρανομεί, θα φυλακίζεται στο Κιόνελλι για να πήξει η βάκλα του...

Ο Ερτογάν για τον Τάσσο


Ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ταγίπ Ερτογάν χαιρέτησε την απομάκρυνση του Τάσσου Παπαδόπουλου από την προεδρία της Κυπριακής Δημοκρατίας!

Αυτό από μόνο του λέει πολλά….

Οι αντιδράσεις σε Τουρκία και Κατεχόμενα για τις εκλογές

Ευρεία κάλυψη έδωσαν οι τουρκικές και τουρκοκυπριακές εφημερίδες στις εκλογές της Κυριακής, ερμηνεύοντας το αποτέλεσμα ως νίκη των πολιτικών δυνάμεων που επιθυμούν λύση. «Ο Παπαδόπουλος χάνει τη μάχη της δεύτερης θητείας», έγραψε η τουρκική Zaman, ενώ η Hurriet και Millyet έχουν τον ίδιο τίτλο: «Έχασε ο κύριος 'Όχι'».

Στα κατεχόμενα, η Kibris είχε τον τίτλο ''Έχασε ο Παπαδόπουλος'', ενώ η εθνικιστική Volkan ενοχλείται από τη δήλωση Κασουλίδη ότι ''ο πραγματικός αγώνας κατά της Τουρκίας αρχίζει τώρα'', και από τη δήλωση Χριστόφια για απελευθέρωση του Πενταδακτύλου.

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Γιατί ένας αριστερός δεν μπορεί να ψηφίσει τον Δημήτρη Χριστόφια



-Του Γ. Καραμπελιά-

Παρ’ όλο που, όπως γνωρίζουν πολλοί φίλοι, δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ ταμπέλες του τύπου «αριστερός» και «δεξιός», γιατί τα τελευταία τριάντα χρόνια αυτοί οι όροι έγιναν κουλουβάχατα, ενώ ταυτόχρονα επιμένω να παραμένω πιστός στις αξίες της αλληλεγγύης, της ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης και της εθνικής ανεξαρτησίας, που όρισαν κάποτε την έννοια της Αριστεράς, σε αυτό το σύντομο κείμενο θα προσπαθήσω συνοπτικά να δείξω από τη σκοπιά, της Αριστεράς, γιατί ένας αριστερός δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υποστηρίξει τον κ. Χριστόφια και η μοναδική επιλογή που διαθέτει είναι ο Τάσσος Παπαδόπουλος.

Ο Κάρολος Μαρξ αρεσκόταν στο να επισημαίνει τις περίφημες πανουργίες της Ιστορίας και ήταν ακριβώς η προσήλωσή του στις εξαιρέσεις και όχι στους κανόνες που τον προφύλασσε συχνά από το να υποπίπτει στα τραγικά λάθη που χαρακτήρισαν τους επιγόνους του «μαρξιστές». Γι’ αυτό και συχνά μνημόνευε την camera obscura, τούτη την πρόδρομη μορφή φωτογραφικής μηχανής που εμφάνιζε τα είδωλα αντεστραμμένα.

Η ιστορία της επίσημης κυπριακής Αριστεράς, του ΑΚΕΛ, θυμίζει τη λειτουργία της camera obscura. Γιατί σε όλες τις κρίσιμες στιγμές της απουσίαζε, με τραγικά αποτελέσματα, από τον ιστορικό ρόλο που της αντιστοιχούσε. Έτσι, βρέθηκε να κατέχει τα ιστορικά πρωτεία μιας Αριστεράς που αρνήθηκε τον εθνικοαπελευθερωτικό -αντιαποικιακό αγώνα για την Ένωση με την Ελλάδα, όταν τούτος ξεπήδησε ως «τέκνο της ανάγκης, κι ώριμο τέκνο της οργής» από τα σπλάχνα του κυπριακού ελληνισμού. Όταν αργότερα το καθεστώς του νησιού τέθηκε σε διαπραγμάτευση, ήταν από τις πρώτες που αντιτάχθηκε στο αίτημα του αγώνα για Ένωση, προτιμώντας ν’ ακολουθήσει πιστά τη φωνή της Σοβιετίας και της Αγγλίας, που επιθυμούσαν το «αβύθιστο αεροπλανοφόρο» της Κύπρου να παραμείνει δήθεν «ανεξάρτητο», προκειμένου να μεταβληθεί σε άθυρμα των γεωπολιτικών τους παιχνιδιών στο θέατρο της ανατολικής Μεσογείου.

Κι όταν, έπειτα από την τουρκική εισβολή και κατοχή, τούτη ακριβώς η «ανεξαρτησία» έγινε εφαλτήριο για την οικοδόμηση ενός πειρατικού, off-shore κρατιδίου, όταν αυτή η πραγματικότητα αποτέλεσε τη βάση για τη διαμόρφωση ενός «νεοκυπριωτισμού», που καλούσε τους Έλληνες της Κύπρου να ξεχάσουν ότι είναι κατεχόμενοι, πρόσφυγες κι υποδουλωμένοι και να θυσιάσουν ακόμα κι αυτή την ελληνικότητά τους στον βωμό των πολυτελών τετράτροχων και των ηλεκτρικών συσκευών, αυτή τέθηκε στην πρωτοπορία τούτου του «νέου θαυμαστού κόσμου» της Μεγαλονήσου, σε αγαστή σύμπνοια με τους διεθνείς αρχιτέκτονές του. Κι έφτασε, στ’ όνομα του «διεθνισμού», να οικοδομεί και να τείνει «χείρες φιλίας» στον Τούρκο κατακτητή, κατασυκοφαντώντας ως «εθνικιστικό» τον αγώνα για την αποτίναξή της εισβολής αλλά και την ίδια τη μνήμη του αγώνα.

Όσο για το Σχέδιο Ανάν, γνωρίζουν όλοι πολύ καλά πως αποτελούσε τέκνο αυτής ακριβώς της δυναμικής και της τροπής των εξελίξεων, την οποία η ηγεσία του ΑΚΕΛ, αγκαζέ με τη Δεξιά του ΔΗ.ΣΥ., βεβαίως, στήριζε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Και χρειάστηκε η καταπληκτική εξέγερση των συνειδήσεων στην Κύπρο και των ίδιων των μελών του ΑΚΕΛ, για να αναγκάσει τούτο το κόμμα να πάει ενάντια στις αποφάσεις των οργάνων του, συντασσόμενο στο παραπέντε με το ΟΧΙ. Διότι δεν ήταν το ΑΚΕΛ που εξέφρασε την ψυχή των Ελλήνων της Κύπρου εκείνη την Άνοιξη, αλλά ο «αστός», ο «κεντρώος δημοκράτης», ο «εθνικιστής» Τάσσος Παπαδόπουλος, ο οποίος δεν δίστασε ν’ αντιταχθεί στην αμερικανοβρετανική και την τουρκική βούληση, που τον καλούσαν να παραδώσει την Κύπρο στα χέρια τους. Και ήταν αυτός, ο «συντηρητικός αστός», και όχι η Αριστερά του ΑΚΕΛ που προσπάθησε να συγκρατήσει την πολιτική της Κύπρου στην ύστατη γραμμή άμυνας που χάραξε το ΟΧΙ, στήνοντας γέφυρες με όσους θέτουν προσκόμματα στα σχέδια της Νέας Τάξης, τους Ρώσους, τους Γάλλους -ακόμα και τους Κινέζους.

Τώρα λοιπόν, έπειτα απ’ όλα αυτά, η ηγεσία του ΑΚΕΛ –ο Χριστόφιας– ζητάει τη στήριξή του απο τον κυπριακό ελληνισμό ως προεδρικός υποψήφιος στις ερχόμενες εκλογές. Και πάλι, αυτή η περίφημη «πανουργία της Ιστορίας» θέλει την τουρκική κατοχική κυβέρνηση του βορείου τμήματος να επικροτεί την υποψηφιότητά του και το Στέιτ Ντιπάρτμεντ και το Φόρειν Όφις να χαμογελούν με την κάθοδό του στις εκλογές. Διότι, ακριβώς, τον θεωρούν τον καλύτερο δυνατό υποψήφιο για να βγάλουν τον Τάσσο από τη μέση, ώστε να ξεκινήσουν μια συντεταγμένη επιχείρηση υπονόμευσης της βούλησης των Ελληνοκυπρίων, επαναφέροντας το Σχέδιο Ανάν με άλλους όρους!

Γιατί, λοιπόν, ένας αριστερός δεν θα στήριζε Χριστόφια; Μα ακριβώς γιατί, θέλοντας να παραμείνει πιστός στα ιδεώδη του, δεν μπορεί να ταχθεί με εκείνους που υποστηρίζει η παγκόσμια ιμπεριαλιστική τάξη. Διότι, πιστός στις απελευθερωτικές αξίες, επιμένει στην πάλη για δικαιοσύνη στην υπόθεση της Κύπρου για αυτοδιάθεση των Κυπρίων αδελφών, ενάντια στα αυτοκρατορικά ανακτοβούλια των Αμερικανοβρετανών, τα τουρκικά στρατεύματα, τους «μηδίσαντες» της ελλαδίτικης και της κυπριακής άρχουσας τάξης. Και επειδή από το 1974 και μετά νιώθω τον εαυτό μου πρώτα Έλληνα της Κύπρου και μετά Ελλαδίτη, και νομίζω πως το έχω αποδείξει πολλές φορές, νομίζω πως έχω έναν λόγο επιπλέον για να τοποθετηθώ. Εξάλλου, η μοίρα της Κύπρου είναι αξεδιάλυτα δεμένη με το σύνολο του ελληνισμού.

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Τάδε έφη Χριστόφιας



Τάδε έφη Χριστόφιας: "Κάθε φορά που τονίζουμε και υπερτονίζουμε την ελληνικότητά μας, έχοντας υπόψη ότι ζούμε στο πλαίσιο μιας τραγωδίας που θέλουμε να βρούμε συμβιβασμό, χύνουμε νερό στο μύλο της τουρκικής προπαγάνδας "

Αυτή η θέση του πρώτου τη τάξη αξιωματούχου του Ακέλ, εξηγεί, και τη στάση, δυστυχώς πολλών οπαδών τους. Το θλιβερό όμως είναι, ότι οι κύριοι του Ακέλ και του φυτωρίου της, της Εδόν, έχασαν την έννοια του μέτρου, και έφτασαν στην αντίπερα όχθη. Έχουν έτσι δημιουργήσει Έλληνες Κύπριους εκτρώματα-Φράγκεσταϊν, με μια τραβεστί προσωπικότητα-εθνικότητα και με χίλια δυό συμπλεγματα (complex). Κυριολεκτικά, και το ζούμε δυστυχώς, πολλοί έιναι οι οπαδοί του Ακέλ, που δεν ξέρουν από που ήρθαν και που πάνε. Τους ακούμε να λένε με θράσος "¨Εγώ δεν είμαι Έλληνας, είμαι Κυπραίος"¨, τους βλέπουμε να τσαλαπατάνε, να σκίζουν και να καίνε τα εθνικά μας σύμβολα (τα οποία ας μην ξεχνάμε είναι βαμμένα και με το αίμα πολλών Ελλήνων Κυπρίων, και συνεπώς είναι και δικά μας σύμβολα), και λίαν προσφάτως τους είδαμε στα γήπεδα να αναρτάνε πανό του τύπου "Istanbul since 1453" αλλά και σημαίες της Τουρκίας και τους Ψευδοκράτους !!!

Η κατάσταση δηλαδή, έχει ξεφύγει από κάθε όριο και έχει γίνει σχιζοφρένεια.
Ο κύριος Χριστόφιας και οι συνδετημόνες του, πρέπει να συνέλθουν. Θα πρέπει ίσως προηγουμένως να υποβληθούν ομαδικά σε ψυχοθεραπεία, ούτως ώστε να πάψει ο κύριος Χριστόφιας να ττα-ττίζει όταν λέει έστω και τις λανθασμένες-υβριδικές λέξεις που εφήβραν "Ελληνο-κύπριοι" ή "Ελληνο-Κυπριακή" κοινότητα, αφού δεν μπορεί με τίποτα να χρησιμοποιήσει τις ορθές-πλήρους νοήματος λέξεις Έλληνας-Κύπριος και Ελληνική-Κυπριακή κοινότητα.

Τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά απ' ότι ο κύριος Χριστόφιας και οι όμοιοι του νομίζουν. Για να αποδεχθούμε και να συμβιώσουμε ως Έλληνες-Κύπριοι με του Τούρκους-Κύπριους, δεν απαιτείται να αφελληνιστούμε, και να γίνουμε όλοι μας μόνον "Κύπριοι"! Ωσάν δηλαδή, για να αποδεχθείς τους gay, πρέπει κι εσύ να γίνεις gay !!! Αυτοί, βέβαια έφτασαν στο σημείο να γίνουν σχεδόν Τούρκοι...

Αυτό που χρειάζεται, Κύριε Χριστόφια, έχοντας πλήρη αυτογνωσία για την εθνική μας καταγωγή, είναι η λύση του προβλήματος μας, να εξασφαλίζει τη συμβίωση μας με το σύνοικο στοιχείο, ικανοποιώντας τις πανανθρώπινες αρχές και αξίες, και πάνω απ' όλα το περί δικαίου αίσθημα του λαού μας. Γιατί, όποια επόμενη λύση, δεν είναι δίκαιη, όπως ο λαός μας πολύ καλά ξέρει να το αισθάνεται (ευτυχώς και η πλειοψηφία του απλού λαού-οπαδών του Ακέλ), θα έχει την ίδια τύχη με το Σχέδιο Ανάν.

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Ο εθνικισμός του Μάρκου Παγδατή




Κάποιοι ενοχλήθηκαν επειδή ο Μάρκος Παγδατής παρουσιάζεται σε βίντεο μαζί με ομάδα ομογενών της Hellas Μελβούρνης, μετά από μια επιτυχία του στο Αυστραλιανό Open, να τραγουδά τον Ελληνικό εθνικό ύμνο και να φωνάζει ΕΞΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.


Πατήστε εδώ για να δείτε το περιβόητο βίντεο.


Η ιαχή ΕΞΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ φαίνεται ότι ενοχλεί κάποιους περισσότερο ακόμα και από αυτή την τουρκική εισβολή!

Οι δε τούρκοι ζητούν τον αποκλεισμό του Μάρκου από την διοργάνωση!

Αλήθεια, είναι μεμπτό να φωνάζει κάποιος για το δίκαιο; (Γιατί η αποχώρηση των τούρκικων στρατευμάτων από την Κύπρο ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ).

Αν το να τραγουδά κάποιος τον εθνικό ύμνο της χώρας του και να φωνάζει ΕΞΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ είναι εθνικισμός, τότε όλοι είμαστε εθνικιστές!

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΤΣΑΚΗΣ: υποψήφιος πρόεδρος Κυπριακής Δημοκρατίας



Ο Μάριος Ματσάκης ο Ευρωβουλευτής που εκλέχτηκε με το Δημοκρατικό Κόμμα και στην πορεία ανεξαρτητοπήθηκε (αφού πρώτα αποπέμφθηκε από το κόμμα του) δήλωσε ότι θα θέσει υποψηφιότητα για την προεδρία της Κύπρου!

Οι θέσεις του Μάριου Ματσάκη στο κυπριακό έρχονται να ταράξουν τα λιμνάζοντα νερά και να πουν κάποιες αλήθειες που δεν τόλμησε να πει ποτέ κανένας πολιτικός δημόσια.
Ο Ματσάκης λοιπόν παρουσιάζεται ως φανατικός πολέμιος της διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας και προτείνει:

1. Σαν πρώτη καλύτερη λύση το ενιαίο κράτος. Το ερώτημα που τίθεται είναι: αφού αυτή είναι η θέση του κ Ματσάκη τότε γιατί δεν ταυτίστηκε με τους Νέους Ορίζοντες, το μόνο κόμμα που υποστήριξε αυτή τη θέση και πολιτεύτηκε με το ΔΗΚΟ το οποίο ήταν από τα κόμματα που κατέκριναν έντονα τους ΝΕ.Ο. για αυτή τους την άποψη;

2. Αν αυτό (το ενιαίο κράτος) δεν γίνει δεκτό από τους τούρκους, ο Μάριος Ματσάκης προτείνει διχοτόμηση με αναπροσαρμογή των εδαφών (επιστροφή εδαφών στην Κυπριακή Δημοκρατία). Όταν έχεις αυτό τον στόχο όμως, δεν βγαίνεις να τον διατυμπανίζεις γιατί έτσι χάνεις το διαπραγματευτικό σου ατού! Γιατί η Τουρκία να έρθει και να σου επιστρέψει εδάφη όταν η διχοτόμηση είναι και δικός σου στόχος (δεν αποτελεί υποχώρηση για εσένα ώστε να πρέπει να πάρεις ανταλλάγματα)!

Ο Μάριος Ματσάκης, όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις θα είναι ο τέταρτος στη σειρά μετά τους Παπαδόπουλο, Χριστόφια και Κασουλίδη με ένα ποσοστό κοντά στο 2%.

Η κακές γλώσσες λένε ότι ο Ματσάκης κατεβαίνει στις εκλογές με στόχο να εκδικηθεί τον Τάσσο Παπαδόπουλο και το κόμμα του (ΔΗΚΟ) για την αποβολή του από αυτό. Κάποιες άλλες κακές γλώσσες φέρουν την υποψηφιότητα Ματσάκη να χρησιμοποιείται από τον ίδιο σαν διαπραγματευτικό ατού για να κερδίσει πολιτικά ανταλλάγματα (Υπουργείο;).

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

UCC (Απελευθερωτικός Στρατός Τσαμουριάς)



UCC (Απελευθερωτικός Στρατός Τσαμουριάς)
Ένα made in USA ανθελληνικό εργαλείο

Του Σταύρου Καρκαλέτση
Ιστορικού – Συγγραφέα
Πολιτευτή Ευβοίας ΛΑ.Ο.Σ.

Στη γενική σιωπή που έχουν επιβάλλει οι μηχανισμοί του εγχώριου ΄΄συστήματος’’, ώστε να απονευρωθούν οι αντιστάσεις του ελληνικού λαού, έχει υποβαθμιστεί και ένα θέμα που θα όφειλε να παρακολουθείται στενά από τη χώρα μας. Αναφέρομαι στον UCC, ο οποίος μπορεί να είναι ένα φαινομενικά εν υπνώσει όργανο του αλβανικού μεγαλοιδεατισμού, αλλά κανείς δεν γνωρίζει πως και πότε θα το ενεργοποιήσουν οι υπερατλαντικοί πάτρωνες. Τα περί Τσάμηδων και της προπαγάνδας τους είναι λίγο πολύ γνωστά. Στο παρόν σημείωμα αξίζει να αναφερθούν κάποια στοιχεία που οι πολλοί αγνοούν και οι ΄΄αρμόδιοι’’ προσπερνούν.

Οι Τσάμηδες έχουν ιδρύσει στην Αλβανία τον "Σύνδεσμο της Τσαμουριάς", μιά 100μελή άτυπη βουλή. Ο Σύνδεσμος αυτός έγινε μέλος της "οργάνωσης υπο-αντιπροσωπευμένων λαών" του ΟΗΕ το 1995, μια ενέργεια στην οποία ούτε καν αντέδρασε η τότε ελληνική κυβέρνηση. Στην Αλβανία οι Τσάμηδες έχουν ιδιαίτερη δυναμική μαζί με τους Κοσοβάρους. Και αυτό γιατί από τους Αλβανούς, θεωρούνται εκπρόσωποι των "σκλαβωμένων" πατρίδων (Κόσοβο - Τσαμουριά). Αξίζει να σημειωθεί στις 30 Ιουνίου 1994 η αλβανική βουλή καθιέρωσε ομόφωνα την 27 Ιουνίου ως ημέρα "γενοκτονίας" των Τσάμηδων από τους Έλληνες.

Ο UCC εκτιμάται ότι ελέγχεται άμεσα από τον UCK. Το αρχηγείο του UCC, είναι στη νότιο Αλβανία, όπου έχουν εγκαταστήσει την έδρα τους οι Τσάμηδες αντάρτες, οργανωμένοι στα πρότυπα του UCK. Η δύναμη τους υπολογίζεται σε 5.000 ένοπλους, πανέτοιμους να αναλάβουν δράση με σαμποτάζ και ανταρτοπόλεμο εντός της Ελλάδος, αμέσως μετά την ανεξαρτητοποίηση του Κοσόβου. Γνωστοί πολιτικοί (ο πρώην υπουργός Εθν. Άμυνας Άκης Τσοχατζόπουλος, ο νυν πρόεδρος της Δημοκρατίας Καρ. Παπούλιας και άλλοι), έχουν ότι η Θεσπρωτία αποτελεί τον 3ο στόχο του UCK, μετά το Κόσσοβο και τα Σκόπια.

Αξιόπιστη πληροφορία, αναφέρει ότι έχουν γίνει αντιληπτά έως σήμερα 30 έως 40 άτομα στην βορειοδυτική Ελλάδα, αλβανικής εθνικότητας, για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι είναι στελέχη-πράκτορες του UCC. Μόνο στην περιοχή της Ηπείρου και σε διάστημα 12 μόνο μηνών, ανακαλύφθηκαν από τις ελληνικές υπηρεσίες ασφαλείας περισσότερα από 1.000 Καλάσνικοφ, 200 πιστόλια και πολλές σφαίρες, που οι Αλβανοί ΄΄συμπτωματικά’’ εισάγουν σε αυτό το μέρος της Ελλάδας. Aπόρρητες πληροφορίες λένε ότι αποθήκες με βαρύ οπλισμο του UCK και του UCC υπάρχουν διάσπαρτες στις παρυφές της Αθήνας, και σε μυστικά σημεία της βόρειας Ελλάδας.
Όσοι Αλβανοί νέοι εντάσσονται στον UCC, λαμβάνουν το ποσό των 15.000 ευρώ από τις αλβανικές μυστικές υπηρεσίες. Αυτές στέλνουν Αλβανούς να καταφύγουν στην Ελλάδα για να βρουν δουλειά και να κινήσουν όλες τις νόμιμες διαδικασίες για να πάρουν άδεια παραμονής.

Θυμίζουμε το περιβόητο άρθρο του γερμανικού περιοδικού ΄΄Der Spiegel’’ Nr. 46 /10.11.2003) με τίτλο «Η εξέγερση των Σκιπετάρων: Αλβανοί εξτρεμιστές σχεδιάζουν ένοπλο αγώνα στη Βόρεια Ελλάδα με στόχο τη δημιουργία Μεγάλης Αλβανίας». Σύμφωνα με πηγές του περιοδικού ο UCC, με καθοδήγηση του UCK, είχε θέσει ως στόχο να στήσει μέχρι την άνοιξη και πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 ένα δίκτυο έτοιμο για ένοπλη δράση σε χωριά της Βόρειας Ελλάδας όπου ζουν Αλβανοί.
Αν η Ελλάδα δώσει στις ΗΠΑ δείγματα ΄΄κακού παιδιού’’, αν επιχειρήσει φιλορωσικά ανοίγματα ή αντιδράσει σθεναρά στο ανεξάρτητο Κόσοβο, o UCC θα είναι ένα ακόμα όπλο των Αμερικανών για να δημιουργήσουν μειονοτικό πρόβλημα και ταραχές μέσα στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με απόρρητα στοιχεία είναι απόλυτα σίγουρο πως:
-Ο UCC δημιουργήθηκε και εξοπλίζεται από τον UCK.
-Ο οπλισμός του έρχεται κυρίως από Κροατία, Βοσνία και Αλβανία.
-Τα χρήματα φτάνουν από Σαουδική Αραβία, την ίδια την Αλβανία, μέσω Ελβετίας (μαύρο χρήμα) και Αλβανούς της Αμερικής.
-O UCC ελέγχεται πλήρως από τις αμερικανικές υπηρεσίες.
-Έχει ήδη συγκεντρώσει οπλισμό σε δεκάδες κρυφά σημεία σε όλη την βόρεια Ελλάδα.
-Στρατολογεί μέλη από το 1.500.000 Αλβανούς που ζουν στην Ελλάδα, αλλά οι ΄΄επαγγελματίες’’ και τα ηγετικά στελέχη είναι Αλβανοί από το Κόσσοβο.

Απέναντι σε τέτοιες σκοτεινές μεθοδεύσεις, η υπό Ντόρα Μπακογιάννη ελληνική διπλωματία περί άλλων τυρβάζει και η μόνη ελπιδοφόρος και φερέγγυα πολιτική δύναμη που αναδεικνύει (και αυτό) το θέμα είναι ο ΛΑ.Ο.Σ. Μένει να αντιληφθεί ο ίδιος ο ελληνικός λαός ποιοί αγωνιζόμαστε για κυρίαρχη και υπερήφανη Ελλάδα και ποιοί την σπρώχνουν σε δρόμο χωρίς επιστροφή…



(το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ της 06.01.2008)