Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Φοιτητικές εκλογές και ΦΑΣΙΣΜΟΣ μέσα στα Παν/μια

Οι Πανελλαδικές εξετάσεις έφθασαν. Οι υποψήφιοι και οι γονείς τους αγωνιούν για το αν θα καταφέρουν τα παιδιά τους να περάσουν στο Πανεπιστήμιο.

Ας δούμε όμως τι εικόνα επικράτησε εχθές στις φοιτητικές εκλογές.
Μας καταγγέλθηκε πλήθος περιστατικών βίας ενάντια στην φοιτητική παράταξη ΦΩΣ.
Περιστατικά έκδηλου "φασισμού" και "ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ" από τους κατά τα άλλα ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ και ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ και τους (ροπαλοφόρους) συνοδοιπόρους τους.

Φυσικά το ιστολόγιό μας δεν υποστήριξε και δεν ταυτίστηκε ποτέ με κάποιο πολιτικό κόμμα. Κάθε συνηδειτοποιημένος Έλληνας μπορεί να πάρει μόνος του την απόφαση για το κόμμα στο οποίο θα ενταχθεί ή θα ψηφίσει. Δεν μπορούμε όμως να μην καταδικάσουμε την ΒΙΑ που ασκείται μέσα και έξω στο ελληνικό Παν/μιο.

Διδασκαλίες που διακόπτονται ξαφνικάγια να γίνει Γενική Συνέλευση φοιτητών (ειδικά όταν "μας βολεύουν" οι συσχετισμοί και υπάρχουν αρκετοί φοβισμένοι πρωτοετής μέσα), Γεν.Συνελεύσεις που διακόπτονται με την απειλή βίας από κρανοφόρους αναρχικούς, κάλπες που καίγονται, τραπεζάκια και αφίσες καταστρέφονται και νεαροί φοιτητές απειλούνται, τραυματίζονται και ληστεύονται.
Αυτή δυστυχώς είναι η μία όψη του συνδικαλισμού στο Ελληνικό Παν/μιο.
Η άλλη όψη έχει να κάνει με δοσοληψίες των παρατάξεων με καθηγητές/μεταπτυχιακά κλπ
Δεν ξέρουμε τι από τα δύο είναι χειρότερο ...

Ακολουθεί απόσπασμα από τις καταγγελίες της ΦΩΣ (προσέξτε την τελευταία παράγραφο που έτυχε μάλιστα θερμής αποδοχής από το indymedia:Αφού (προφανώς αναρχικοί) ξυλοκόπησαν δύο φοιτητές τους πήραν τα πορτοφόλια και τα κινητά.


Δελτίο Τύπου της Φοιτητικής Οργάνωσης Συναγερμού

Τελικώς οι «δημοκράτες» της ΔΑΠ με τους υπόλοιπους συνοδοιπόρους της Αριστεράς και Ακροαριστεράς και με τους φοβισμένους ΠΑΣΠίτες απέδειξαν για άλλη μία φορά και επισήμως πως τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι ο μόνος χώρος στην Ελλάδα που δεν μπορεί να υπάρξει ελεύθερη διακίνηση ιδεών.

  • Στο Πάντειο Πανεπιστήμιο η Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή (αποτελούμενη από τις παρατάξεις ΔΑΠ, ΠΑΣΠ, ΠΚΣ και ΑΡΕΝ) δεν έκανε αποδεκτή την αίτηση της Φ.Ο.Σ. για συμμετοχή στις εκλογές, αποκλείοντας με εντελώς παράνομο τρόπο το ψηφοδέλτιό της.
  • Στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς το Δ.Σ. του Φοιτητικού Συλλόγου σύσσωμο ψήφισε τον αποκλεισμό της Φ.Ο.Σ., ακολουθώντας μία εντελώς αντικαταστατική διαδικασία, στην οποία επέμεινε παρά την παρέμβαση του Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας. Οι εκπρόσωποι του Δ.Σ. αρνούνται έως στιγμής να παραδώσουν υπογεγραμμένη την απόφαση καθώς φοβούνται τις νομικές συνέπειες.
  • Στην Νομική Αθηνών τραμπούκοι έβγαλαν έξω από το προεκλογικό Δ.Σ. τον εκπρόσωπο της Φ.Ο.Σ. με την απειλή 20 αναρχικών.
  • Στα ΤΕΙ Κοζάνης η ίδια ακριβώς διαδικασία με την κινητοποίηση 30 αναρχικών και την εκδίωξη των εκπροσώπων της Φ.Ο.Σ. Την προηγούμενη εβδομάδα 50 αναρχικοί μπήκαν στην Γενική Συνέλευση της σχολής και ανακοίνωσαν πως αν μιλήσει εκπρόσωπος της Φ.Ο.Σ. θα διαλύσουν την συνέλευση.
  • Στα ΤΕΙ Καβάλας τα ίδια.
  • Στις 14:00, το μεσημέρι των εκλογών, ομάδα 20 αναρχικών επιτέθηκαν σε τρεις φοιτητές που φορούσαν μπλουζάκια της Φ.Ο.Σ. και οι οποίοι κατευθύνονταν από την Φιλοσοφική σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου προς το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Αποτέλεσμα: Δύο φοιτητές της Φ.Ο.Σ. στο νοσοκομείο, ο ένας με ράμματα στο κεφάλι, ο άλλος με μώλωπες και θλάσεις. Οι δράστες εξαφανίστηκαν αφού πρώτα έκλεψαν κινητά και πορτοφόλια από τους χτυπημένους φοιτητές.
Για όσους γνωρίζουν έστω και ελάχιστα τις διαδικασίες των φοιτητικών εκλογών, είναι πλέον σαφές πως δεν υπάρχει καμία δημοκρατική νομιμοποίηση των φοιτητικών εκλογών που έχουν πλήρως χουντοποιηθεί από τους φοιτητοπατέρες και τους εξωπανεπιστημιακούς αναρχικούς τραμπούκους.

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Δελτίο Τύπου-απάντηση στις ΑΠΕΙΛΕΣ εις βάρος του Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου (Λάρισσας)


Το τελευταίο διάστημα στα μεγάλα αστικά κέντρα σε ολόκληρη την Ελλάδα επικρατεί ο τρόμος, οι ταραχές και η αναρχία. Το κράτος είναι απών και ανίκανο να προστατεύσει τον Έλληνα πολίτη, την περιούσια του και να διατηρήσει την αυτονόητη έννομη τάξη που πρέπει να υπάρχει σε μία ευνομούμενη πολιτεία.

Έτσι ακόμα και η κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας (που για αυτούς τους άθεους δε σημαίνει τίποτα) από ένα νόμιμο και αναγνωρισμένο από το κράτος σύνδεσμο, απειλείται. Ενώ είχε ανακοινωθεί η κοπή της βασιλόπιτας για την 25η Ιανουαρίου 2009 στο ξενοδοχείο Διόνυσος, θρασύδειλα ανθρωπάρια με δεκάδες απειλητικά τηλέφωνα την προηγούμενη εβδομάδα, αναγραφή συνθημάτων και λεκτικές επιθέσεις το Σάββατο την ημέρα της πορείας τους στη Λάρισα, πέτυχαν να εκφοβίσουν τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου με αποτέλεσμα ο τελευταίος να μη διαθέτει την αίθουσα στον Σύνδεσμο. Τον ευχαριστούμε για όλες τις προηγούμενες φορές για τη φιλοξενία αλλά πρέπει να του πούμε ότι με το να υποκύψει στις απειλές φανερώνει εκτός από δειλία και έλλειψη επαγγελματισμού. Με αυτό τον τρόπο σκέψης αφήνει το πεδίο ελεύθερο στο μέλλον να υπάρξουν απειλές και από άλλες ομάδες ανθρώπων εναντίον άλλων εκδηλώσεων που θα ήθελαν να φιλοξενηθούν στην αίθουσα του ξενοδοχείου του.


Η αναρχοαριστερή τρομοκρατία δε θα περάσει ούτε στη Λάρισα, ούτε σε κανένα μέρος της πατρίδας μας. Το Σάββατο 17 Ιανουαρίου, οι Λαρισαίοι δυστυχώς για μια ακόμη φορά ένιωσαν τον φόβο στην πόλη τους από τις μεταφερόμενες ορδές ερυθρών τρομοκρατών. Όσον αφορά αναφορές περί ακροδεξιών επιθέσεων και φασιστοειδών, θέλουμε αρχικά να επιστρέψουμε τους χαρακτηρισμούς στους εμπνευστές τους και να τους πούμε επίσης πως δεν είναι ακροδεξία προβοκάτσια, ούτε τραμπουκισμός η διάσωση της ελληνικής σημαίας από τα βέβηλα χέρια των εθνομηδενιστών. Είναι πράξη ευθύνης που οφείλει ο κάθε Έλληνας πατριώτης να κάνει. Και αν κάποιος πρέπει να απολογηθεί για επεισόδια πρέπει να είναι όλος αυτό ο συρφετός των ερυθρών τραμπούκων κουκουλοφόρων που μαζεύτηκαν στη Λάρισα το Σάββατο και για μία ακόμα φορά προέβησαν σε φθορά δημόσιας περιουσίας που θα πληρώσει ο φορολογούμενος Έλληνας πολίτης, βεβήλωση εκκλησιών και εθνικών συμβόλων. Άραγε οι συνοδοιπόροι κονδυλοφόροι τους θα γράψουν κάτι για όλα αυτά ή θα προσποιηθούν ότι δε συνέβη τίποτα? Οι παράνομες καταλήψεις δημοσιών κτιρίων όπως της Ιατρικής σχολής τώρα και παλιότερα του ΙΚΑ δεν αποτελούν θέμα για κάποιους δημοσιογράφους της πόλης από ότι φαίνεται.

Ήδη στη γνωστή ανθελληνική ηλεκτρονική σελίδα τους τοποθετήθηκαν τα ονόματα και τα τηλέφωνα μελών του Συνδέσμου με απειλές στα πρόσωπα τους. Εμείς ποτέ δεν κρύψαμε τα πρόσωπα μας πίσω από μία κουκούλα, ούτε το έργο μας πολύ απλά γιατί δεν κάνουμε κάτι παράνομο. Κάνουμε αγώνα για την πατρίδα μας και είμαστε περήφανοι για αυτό. Οι απειλές προς τους συναγωνιστές μέλη του Συνδέσμου δε μας φοβίζουν. Το αντίθετο μας χαλυβδώνουν την πίστη και την θέληση μας για αγώνα.


Θα θέλαμε επίσης να πούμε πως σεβόμαστε τον απλό Έλληνα αστυνομικό ο οποίος με κίνδυνο ζωής και για ελάχιστη αμοιβή κάνει το καθήκον του, αν και μένει απροστάτευτος από την πολιτική ηγεσία. Υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση είναι και η ηγεσία της αστυνομίας που δεν στέκεται αντάξια της θέσης της και δεν επιτρέπει στους αστυνομικούς να κάνουν σωστά τη δουλειά τους επιβάλλοντας την τάξη, παρά δίνει εντολές για μία αμυντική και χαλαρή στάση.


Η εκδήλωση για την κοπή της βασιλόπιτας θα πραγματοποιηθεί κανονικά. Η ερυθρά τρομοκρατία δε θα περάσει. Με ακόμη περισσότερο πάθος και δύναμη θα αγωνιστούμε για το έθνος, το λαό και την πατρίδα. Λόγο για τις πράξεις μας θα δώσουμε μόνο στο Θεό και στο έθνος. Με οδηγό την άσβεστη φλόγα του Ελληνισμού θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας και θα τσακίσουμε οποιοδήποτε εμπόδιο εμφανίσει μπροστά μας η Νέα Τάξη.

ΖΗΤΩ Ο ΑΓΩΝΑΣ

ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ


Μετά τιμής για το Δ.Σ


Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας

Χάμος Αστέριος Τσιλοπάνος Πάρις

http://www.ellinokratein.gr/page2_34.htm

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

Πομάκοι υπό διωγμόν

Η Εμινέ Μπουρουντζή

Του ΤΑΣΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ

Σε κλοιό απομόνωσης κι εκφοβισμού από κύκλους τουρκόφωνων της περιοχής ζουν οι μειονοτικοί της Θράκης που αυτοπροσδιορίζονται ως Ελληνες Πομάκοι, μουσουλμάνοι το θρήσκευμα. Οπως καταγγέλλουν, είναι θύματα του σχεδίου με σκοπό να στοιχειοθετηθεί ο ισχυρισμός περί αμιγούς «τουρκικής μειονότητας».

* Η ιστορία το 2007, όταν ιδρύθηκε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πομάκων Ξάνθης. Τότε, με αλλεπάλληλα δημοσιεύματα, η τουρκόφωνη εφημερίδα της πόλης «Μιλιέτ» ξεκίνησε άγριο πόλεμο κατά των μελών του, τα οποία χαρακτήριζε «προδότες του τουρκισμού».

* Παρά τις αποζημιώσεις που αναγκάστηκε να πληρώσει ύστερα από αγωγές του Συλλόγου, η εφημερίδα όχι μόνο δεν σταμάτησε, αλλά προχώρησε σε τρομοκρατία:
δημοσίευσε τη λίστα των ιδρυτών του Συλλόγου των Πομάκων, η οποία εν είδει προγραφών αναρτήθηκε στα τζαμιά της περιοχής!

* Αποτέλεσμα; Η στοχοποίηση ανθρώπων, οι προπηλακισμοί και η απομόνωση από φανατικούς Τουρκόφωνους. Σε μια περίπτωση, μάλιστα, λόγω συνωνυμίας, τις «συνέπειες» υπέστη λάθος άνθρωπος. Οπότε η εφημερίδα... ξαναδημοσίευσε τη λίστα, αυτή τη φορά με πατρώνυμα, προκειμένου να αποφευχθούν νέα «λάθη»!


* Λόγω των αφόρητων πιέσεων, ήδη 6-7 Πομάκοι, μέλη του Συλλόγου αναγκάστηκαν να τον εγκαταλείψουν, ζητώντας και «βεβαίωση διαγραφής»... «Η εφημερίδα στοχοποιεί όποιον παρεκκλίνει από τη "γραμμή" ότι η μειονότητα είναι τουρκική», με προφανή στόχο την περιθωριοποίηση κάθε φωνής που υποστηρίζει την πραγματικότητα, ότι δηλαδή τη μεινότητα της Θράκης συγκροτούν τρεις συνιστώσες: οι Τουρκόφωνοι, οι Πομάκοι και οι Τσιγγάνοι» λέει ο πρόεδρος του Συλλόγου, Ταχίρ Κόντε.

* Η κατάσταση που δημιουργήθηκε οδήγησε στην άσκηση αυτεπάγγελτης δίωξης από τον εισαγγελέα Ξάνθης, βάσει της οποίας μόλις τις προηγούμενες μέρες καταδικάστηκαν σε 12 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή οι Μπουντούρ Μπιλάλ και Ομέρ Ζεγκίς, εκδότης και δημοσιογράφος της «Μιλιέτ», για «διέγερση σε διχόνοια και διατάραξη της κοινής ειρήνης».

Η απόφαση έφερε ανακούφιση στους Πομάκους, όπως λέει στην «Κ.Ε.» η Εμινέ Μπουρουντζή. Και επικαλείται το γεγονός ότι στη διάρκεια των λίγων ημερών που ακολούθησαν τη δίκη, οι εγγεγραμμένοι αυξήθηκαν από τους 138 στους 210, καθώς «έσπασε σε ένα βαθμό η κατάσταση φόβου».

* Ενδιαφέρον παρουσιάζουν ορισμένα αποσπάσματα των επίμαχων δημοσιευμάτων που περιέχονται στη δικογραφία. Σ' αυτά οι ιδρυτές του συλλόγου χαρακτηρίζονται «συνεργάτες των χριστιανών ορθοδόξων, των πιο στυγερών εχθρών στην ιστορία των τουρκομουσουλμάνων αδελφών μας», «καθοδηγούμενοι από το παρακράτος», «δίποδοι σατανάδες».

* Στην επιχειρηματολογία τους οι υπεύθυνοι της εφημερίδας κατηγορούν, επίσης, το ελληνικό κράτος ότι ενώ αντιτάχθηκε στην ίδρυση της Τουρκικής Ενωσης Ξάνθης (ΤΕΞ), δέχτηκε τον Πολιτιστικό Σύλλογο Πομάκων, χρησιμοποιώντας δύο μέτρα και δύο σταθμά.

* «Η διαφορά των δύο συλλόγων είναι ότι εμείς ποτέ δεν μιλήσαμε για ξεχωριστό έθνος, αλλά για μια εθνοτική και γλωσσική ομάδα που ζει στην Ξάνθη, ενώ και η δραστηριότητά μας -σε αντίθεση με της ΤΕΞ- δεν είναι πολιτική, αλλά πολιτιστική», απαντά ο εκδότης της εφημερίδας «Natpress», Σεμπαϊντίν Καραχότζα. Ο πομάκος δημοσιογράφος σημειώνει ότι και ο ίδιος έγινε αποδέκτης ανώνυμων απειλητικών τηλεφωνημάτων. «Δεν μας πτοούν, όμως. Είμαστε μέσα στην ίδια μας τη χώρα και θα συνεχίσουμε τον αγώνα για τον αυτοπροσδιορισμό μας», καταλήγει.

tsakir@enet.gr

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 09/11/2008

http://infognomonpolitics.blogspot.com/2008/11/blog-post_455.html



Παρακαλούνται πολύ όσοι Έλληνες (από Ελλάδα και Κύπρο) το επιθυμούνε, να εγγραφούνε συνδρομητές στην μηνιαία πομακική εφημερίδα "ΝΑΤΠΡΕΣ". Είναι μια προσωπική προσπάθεια του πομάκου δημοσιογράφου Σεμπαεδίν Καραχότζα, ενός από τους λίγους που τολμάνε να αναφέρουν ότι είναι Πομάκοι. Η εφημερίδα είναι γραμμένη στην ελληνική γλώσσα (με κάποια κομμάτια στα πομακικά) και είναι αποτέλεσμα καθαρά προσωπικής προσπάθειας χωρίς ΚΑΜΙΑ δυστυχώς ενίσχυση από το επίσημο ελληνικό κράτος.

Όσοι λοιπόν θέλουν να βοηθήσουν τη Θράκη, έχουν πλέον έναν ακόμη τρόπο: pomaknews@yahoo.gr, τηλ. 6987024245 Εθνική Τράπεζα: 273/ 603804-25 στηρίζοντας την ΜΟΝΑΔΙΚΗ πομακική φωνή που μέσα σε σκοταδιστικές συνθήκες πασχίζει να ορθοποδίσει. Ετήσια συνδρομή Ελλάδας 30 ευρώ. Μπορείτε να κάνετε μια λίστα με 5-10 φίλους σας και αφού μαζέψετε τις συνδρομές να τις στείλετε στον εκδότη μαζί με τα στοιχεία σας.


Άλλα δύο θρακικά έντυπα που αντιστέκονται στο πολιτικά ορθό της Θράκης (σήμερα πολιτικά ορθό σημαίνει υποταγή στις εντολές του τουρκικού προξενείου στην Κομοτηνή) είναι η "Ενδοχώρα" του κ. Ίωάννη Κουριαννίδη alex.eled.duth.gr/Endoxora/k.html
και ο "Αντιφωνητής" του κ. Καραΐσκου. www.antifonitis.gr

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Μάτια γεματα αγωνία - Σμίνθη (ν. Ξάνθης)- πομακοχώρια

Για άλλη μία φορά πήρα τον δρόμο τον ορεινό, αυτόν που οδηγεί στα Πομακοχώρια… Έχω καιρό να δω τον φίλο μου τον Αλή, έναν περήφανο, ψηλό με καταγάλανα μάτια Πομάκο, που μένει στη Σμίνθη…

Αφού ανηφόρισα σε έναν δρόμο όλο στροφές, με τη φύση γύρω μου να έχει ένα μελαγχολικό χρώμα, έφτασα στο χωριό, έξω από το όμορφο και περιποιημένο σπιτικό του φίλου μου.

Κανείς δεν ήταν εδώ για να με υποδεχτεί… Μακριά, ακουγόταν κάποιες παιδικές φωνές, μα δεν ήταν σαν τις άλλες φορές που είχα έρθει…

Προχώρησα και χτύπησα την πόρτα του σπιτιού. Μετά από λίγο η πόρτα άνοιξε και είδα τον Αλή. Ούτε αυτός ήταν ίδιος, έδειχνε πολύ αλλαγμένος, σαν να γέρασε, αλλά περισσότερο έδειχνε φοβισμένος…

Χαιρετηθήκαμε, αγκαλιαστήκαμε και με κάλεσε να μπω μέσα… Καθήσαμε στο γιατάκι του, δίπλα στο παράθυρο και πιάσαμε κουβέντα…

Η αγωνία που είχε στο πρόσωπό του, στα μάτια του, στις κινήσεις του, άρχισε να βγαίνει πια και στις λέξεις…

Η γυναίκα του, η Αλιέ, μας έφερε τους καφέδες και έφυγε από το δωμάτιο.

- Πώς είσαι δάσκαλε; Καιρό είχες να φανείς, μου είπε σφίγγοντας τα χείλη του ο Αλή.

- Ναι, αλλά σε σκεφτόμουν. Βλέπεις, υπάρχουν δυσκολίες και έπρεπε να τρέχω για να τα βγάλω πέρα…

- Δυσκολίες ε; Μη νομίζεις, κι εμείς εδώ τα ίδια έχουμε, μου απάντησε.

- Δύσκολοι οι καιροί φίλε μου, πολύ δύσκολοι. Μεγάλη ακρίβεια. Να δούμε πως θα βγει και αυτός ο χειμώνας.

- Δεν βαριέσαι βρε δάσκαλε, να ήταν μόνο τα λεφτά… τότε θα ήταν εύκολα…

- Τι έγινε; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Μπορώ να βοηθήσω; Τι συμβαίνει;

- Τι να συμβαίνει δάσκαλε. Τα γνωστά… τα ξέρεις… αλλά τελευταία πολλά ακούγονται… ο κόσμος φοβάται, δεν ξέρει τι να κάνει… έχουμε κλείσει τις πόρτες των σπιτιών μας… δεν ξέρουμε πότε θα γίνει κάτι και αν θα γίνει…

- Τι να γίνει ρε Αλή; Παράξενα μου τα λες…

Σήκωσε το φλυτζάνι του καφέ, κούνησε το κεφάλι του και ήπιε μια γουλιά…

- Άκου δάσκαλε, πολλά δεν μπορώ να πω, έχω και οικογένεια, αλλά τα πράγματα έχουνε σφίξει. Όταν τριγύριζαν (οι γνωστοί εγκάθετοι του Τουρκικού Προξενείου) στα χωριά το καλοκαίρι, όλο έλεγαν να προσέχουμε τον Οκτώβρη… να είμαστε έτοιμοι… οι καιρός πλησιάζει… Τον τελευταίο μήνα, το ξαναέριξαν στα καφενεία σαν κουβέντα και ο κόσμος ενώ στην αρχή παραξενεύτηκε, μετά άρχισε να μαζεύεται, να φοβάται… Ποτέ δεν ξέρεις τι θα κάνουν αυτοί οι διάολοι… Όλο τα ανακατεύουν… Πάλι ήρθαν και έταζαν λεφτά σε όσους έχουν προβλήματα… σου τα έχω πει, τα ξέρεις… Γίνονται και αυτά στην Αμερική… άνθρωποι είμαστε, φοβόμαστε…

Μιλούσε και το κεφάλι του ήταν σκυφτό, δεν ήταν ο ίδιος… Ο φόβος έτρεχε στο μυαλό και στο κορμί του… Ποτέ άλλοτε δεν τον είχα δει έτσι…

- Άκου Αλή, αν και τα ξέρεις καλύτερα από εμένα, δεν χρειάζεται να φοβάσαι τίποτε. Δεν γίνεται να φοβάσαι όταν είσαι στον τόπο σου, στο σπίτι του, στην πατρίδα σου, επειδή δεν είσαι μόνος. Νομίζεις εγώ δεν τα σκέφτομαι όλα αυτά; Όταν μαλώνουν τα βουβάλια Αλή δεν ανοίγουμε την πόρτα της αυλής μας για να μπούνε μέσα, επειδή θα μας καταστρέψουν το σπίτι μας. Έτσι κάνω κι εγώ… Εξάλλου, δεν είσαι μόνος. Ότι και αν χρειαστείς, οτιδήποτε, πάρε την οικογένεια και κατέβα στην πόλη, έλα στο σπίτι μου… Εντάξει; Αλλά δεν χρειάζεται ούτε να τα σκέφτεσαι αυτά… Αυτοί (τα τσιράκια του Προξενείου) αυτό θέλουν, να σας κάνουν να φοβηθείτε… Ρε, εσείς είστε ατρόμητοι… ο Μέγας Αλέξανδρος από εδώ πήρε τους καλύτερους στρατιώτες του, τους πιο δυνατούς, τους πιο θαρραλέους… σας φοβίζουν τώρα μερικά τσογλάνια;

- Όχι δάσκαλε, αν ήμουν μόνος μου, αν δεν είχα οικογένεια, υποχρεώσεις, θα ήταν αλλιώς…

- Έχεις δίκιο φίλε μου… αλλά κοίτα γύρω σου… σε έχουνε κλείσει μέσα στο σπίτι του, επειδή διαδίδουν φήμες. Κατάφεραν να σε φυλακίσουν!!!

- Ναι… το κατάφεραν…

Το είπε με σκυμμένο κεφάλι… Σήκωσε το χέρι του και με το εξωτερικό της παλάμης του καθάρισε τα μάτια του… Σηκώθηκα κι εγώ όρθιος... Τον αγκάλιασα και του ψιθύρισα: «Δεν είσαι μόνος, δεν πρέπει να φοβάσαι τίποτε. Εγώ δεν φοβάμαι κανέναν επειδή είσαι φίλος μου και ξέρω πως είσαι το καλύτερό μου στήριγμα. Μόνο τον Θεό φοβάμαι… Κανέναν άλλον…».

Με χτύπησε στην πλάτη και με κοίταξε.

- Σε ευχαριστώ Κώστα. Σε ευχαριστώ…

- Θα με ευχαριστήσεις πολύ αν πάρεις τη γυναίκα σου και τα παιδιά, τον αδερφό σου και την οικογένειά του και κατεβείτε κάτω, στην πόλη, να πάμε να φάμε όλοι μαζί. Εντάξει;

Τα μάτια του άνοιξαν, μεγάλωσαν ξαφνικά…

- Να είσαι καλά φίλε μου… σε ευχαριστώ πολύ. Θα έρθουμε. Θα σου τηλεφωνήσω για να τα κανονίσουμε…

- Εμείς τα έχουμε κανονισμένα Αλή. Πες τη γυναίκα σου να πάρει τηλέφωνο στη δικιά μου, να συνεννοηθούν για τις λεπτομέρειες…

Η πόρτα άνοιξε, μπήκε η Αλιέ, τώρα χαμογελούσε… Σίγουρα μας άκουγε…
Προχώρησα προς την πόρτα και βγήκα έξω. Γύρισα προς τον Αλή, του έπιασα τον ώμο και του είπα: «Όλα θα πάνε καλά. Άσε τα μαύρα τα σκυλιά να λένε τις βλακείες τους».

- Καλό χειμώνα να έχουμε δάσκαλε.

- Ις Αλάχ (να δώσει ο Θεός) του απάντησα… Και κάποια στιγμή θα πρέπει να αρχίσεις να μου μαθαίνεις τα Πομάκικα. Εντάξει;

Ο Αλή χαμογέλασε. "Θα γίνει κι αυτό, γεροί να είμαστε" μου απάντησε.

Η Αλιέ έτρεξε κοντά μας. Μου έδωσε ένα κουτί.

- Είναι γλυκά, είχαμε γιορτή (Ραμαζάνι και Σεκέρ Μπαϊράμ), να τα πάτε στη γυναίκα σας… και να της δώσετε χαιρετίσματα από όλους μας… Την άλλη φορά πείτε της να έρθει, θα την περιμένουμε με μεγάλη χαρά…

Ευχαρίστησα την Αλιέ και τον Αλή… Γύρισα στο αυτοκίνητο και άρχισα να απομακρύνομαι. Κοιτώντας στον καθρέφτη τους είδα να κουνούν τα χέρια τους αποχαιρετώντας με και χαμογελώντας…

Οδηγούσα στον δρόμο της επιστροφής… Και σκεφτόμουν πόσο ζημιά, πόσο κακό επιτρέπουμε να κάνουν κάποια σκουπίδια σε αυτούς τους αγνούς ανθρώπους…


Κωνσταντίνος

http://kostasxan.blogspot.com/


Σχόλιο blogger: Η Σμίνθη είναι ένα από τα πιο "φιλικά" μας πομακοχώρια. Ο κεντρικός δρόμος διασχίζει το χωριό, υπάρχει ελληνικό Γυμνάσιο και στο πατρελθόν αναδείχθηκαν πολλές όμορφες προσπάθειες στο χωριό αυτό (έκδοση πομακικών παραμυθιών, χοροί, παραδοσιακές στολές παρελάσεις κλπ). Αν το κλίμα της τρομοκρατίας που ασκούν οι πράκτορες του Τουρκικού Προξενείου επηρέασε στ αλήθεια τόσο πολύ την κοινωνία της Σμίνθης, η κατάσταση στα υπόλοιπα απομονωμένα πομακοχώρια θα πρέπει να έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο.

Επίσης μόλις ενημερώθηκα ότι οι γνωστοί εγκάθετοι του προξενείου έχουν αυξήσει τις απειλές στο Μέγα Δέρρειο (το χωριό στο οποίο συνεχίζει να αντιστέκεται η ηρωική δασκάλα Χαρά Νικοπούλου).

Εσείς εκεί κάτω στην Αθήνα,

Επιτέλους ΞΥΠΝΗΣΤΕ

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

ΣΤΑΛΙΝΑ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΣ - ΣΥΛΗΨΕΙΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Ελεύθεροι έχουν αφεθεί -μετά την αναγνώριση και το κράτημα των στοιχείων τους- όλοι οι Πατριώτες που προσήχθησαν άνευ λόγου και αιτίας από την Κυπριακή Αστυνομία, (ενώ προσέρχονταν στον χώρο της παρέλασης) αποδυκνείοντας ότι η κόκκινη χούντα του Χριστόφια προσπαθεί να εδραιωθεί με τους κλασσικές σταλινικές πρακτικές. Αυτή ήταν ασφαλώς μιά ενέργεια κατατρομοκράτησης των Ελλήνων που αντιστέκονται στην τουρκοποίηση του νησιού μας και τις φασιστικές μεθόδους του ΑΚΕΛικού καθεστώτος...

Πιο αναλυτικά:
Στην σημερινή παρέλαση προς τιμήν της κυπριακής ανεξαρτησίας, στην Λευκωσία, συνελήφθησαν 16 άτομα διότι θέλησαν να διαμαρτυρηθούν γιά την επερχόμενη τουρκοποίηση του νησιού.

Η ειρηνική εκδήλωση δεν ξεκίνησε αφού η αστυνομία του κομμουνιστή Χριστόφια συνελάμβανε οποιονδήποτε φορούσε... μπλουζάκι εθνικού περιεχομένου!

Στο χώρο της παρέλασης τα μέλη του Κινήματος Ελληνικής Αντίστασης και του Εθνικού Λαϊκού Μετώπου διένειμαν στον κόσμο την παρακάτω προκήρυξη του Κ.Ε.Α. Αμέσως περικυκλώθηκαν από αστυνομικούς με πολιτικά, συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στο Α.Τ. του Στροβόλου!! Ο αστυνομικός διευθυντής Λευκωσίας, Κύπρος Μιχαηλίδης, δήλωσε πως συνελήφθησαν διότι μοίραζαν φυλλάδια "εθνικιστικού περιεχομένου"! Προφανώς ο εθνικισμός θεωρείται αδίκημα γιά τον επικεφαλής αστυνομίας μιας ευρωπα'ι'κής πρωτεύουσας!

Παράλληλα ένας από τους πλέον επιτυχημένους δικηγόρους της Κύπρου, ο οποίος έτρεξε προς βοήθεια των νεαρών κτυπήθηκε βάναυσα, από αστυνομικούς στο κεφάλι, τον σβέρκο και την κοιλιά. Αφού του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες στο νοσοκομείο Λευκωσίας, ο αγωνιστής δικηγόρος κατέθεσε μήνυση εναντίον των συγκεκριμένων αστυνομικών.

Από την άλλη πλευρά ο βουλευτής Λεμεσού Ρίκος Ερωτοκρίτου δήλωσε πως η σύλληψη των νεαρών ήταν νομικά απαράδεκτη και η συμπεριφορά των αστυνομικών εξευτελιστική. Επίσης με την ιδιότητα του δικηγόρου θα υπερασπιστεί τους νεαρούς διότι αν και δεν κατηγορήθηκαν θα καταθέσουν μήνυση κατά του κράτους.

Παραθέτουμε την προκύρηξη που μοιράστηκε:


ΚΙΝΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
Έλληνα της Κύπρου!
Σήμερα καλείσαι να γιορτάσεις την ημέρα της Κυπριακής Ανεξαρτησίας. Μίας ανεξαρτησίας η οποία ποτέ δεν υπήρξε διότι η Μεγάλη Βρετανία ουδέποτε εγκατέλειψε την Κύπρο. Συνεχίζει να ασκεί τον έλεγχο του Νησιού μας.

Όμως στον ένδοξο αγώνα της Ε.Ο.Κ.Α. 1955-59, οι Έλληνες της Κύπρου πολέμησαν για ΕΝΩΣΗ με την ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ και όχι για κολοβή «ανεξαρτησία».

Ωστόσο ακόμα κι αυτή, η κηδεμονευόμενη Κυπριακή Δημοκρατία αποτελεί το προστατευτικό κέλυφος του Κυπριακού Ελληνισμού. Γι' αυτόν τον λόγο ο διεθνής σιωνισμός και τα Αγγλοτουρκικά συμφέροντα, από την επαύριον της ανακήρυξης της Κυπριακής Δημοκρατίας, βυσσοδομώντας επιδιώκουν να την καταργήσουν. Οδήγησαν έτσι τα γεγονότα, ούτως ώστε σήμερα να συζητείται η δημιουργία ενός νέου «κράτους», προϊόν παρθενογένεσης, το οποίο θα αποτελεί τερατούργημα, προτεκτοράτο της Αγγλίας και Τουρκίας και αποστολή θα έχει την εξάλειψη του Ελληνικού στοιχείου (ιστορικό προηγούμενο Ίμβρος, Τένεδος, Κωνσταντινούπολη, Αλεξανδρέττα) και την παράδοση των πετρελαίων των νοτίων ακτών σε αγγλοτουρκικά χέρια.

Οι εχθροί του Ελληνισμού και της Κύπρου, έχουν λοιπόν πάρει τις αποφάσεις τους: Η Κυπριακή Δημοκρατία επειδή, στέκεται εμπόδιο στην υλοποίηση των σχεδίων τους, και θα πρέπει οπωσδήποτε να καταργηθεί. Τα ξένα κέντρα αποφάσεων με τα εδώ προγεφυρώματα τους, μεθοδεύουν τον αφελληνισμό της Κύπρου. Στο όνομα της επαναπροσέγγισης επιχειρούν να απονευρώσουν την Ελληνική Παιδεία, για να πληγούν οι αντιστάσεις του λαού, ούτως ώστε να συναινέσει στα απεχθή σχέδια τους.
Η νομιμοποίηση της κατοχής, μέσω της προσφερόμενης «λύσης» της «Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας», μας φέρνει πολύ κοντά στο τελειωτικό μας πλήγμα. Η πλειοψηφία της ηγεσίας μας ταυτιζομένη με τους σχεδιασμούς του τουρκικού «συμβουλίου εθνικής ασφαλείας» το οποίο αποδέχθηκε ήδη το Σχέδιο Ανάν, ευνοεί μια τέτοια εξέλιξη, αποκαλώντας την «αδήριτη ανάγκη» και «οδυνηρό συμβιβασμό».

Αδελφέ Έλληνα,
Θα σου πουν για να σε πείσουν ότι δεν υπάρχει άλλη οδός, εκτός από αυτήν της υποταγής, και του «συνεταιρικού κράτους» με τους «τουρκοκύπριους». Θα σου πουν ότι κάθε μέρα που περνά, είναι εις βάρος της υπόθεσης μας. Θα σου πουν ότι η «επανένωση» της διζωνικής, όπως την εννοούν οι Τούρκοι, και οι σύμμαχοι τους θα φέρει ειρήνη και ευημερία στην Κύπρο. Θα σου πουν ότι όλοι όσοι αντιτίθενται στην ρατσιστική λύση της διζωνικής, είναι ακραίοι εθνικιστές. Όμως μόνο οι ηλίθιοι, και οι τυφλοσύρτες των κομμάτων μπορούν να πιστέψουν τέτοιους ισχυρισμούς. Οι θιασώτες αυτής της πολιτικής με τις συνεχείς υποχωρήσεις μας έχουν οδηγήσει στο σημερινό κατάντημα με τον πρόεδρο Χριστόφια να έχει αποδεχθεί τούρκο πρόεδρο και 50,000 εποίκους.


Αδελφέ μας,
Εάν ακόμη είσαι ζωντανός σήκω όρθιος, οργανώσου, αντιστάσου, αναλογίσου ότι εσύ θα σώσεις την πατρίδα.
Ξεκίνα τώρα! Μην το αναβάλλεις! Αύριο θα είναι αργά!
Μην τους αφήσεις να κλέψουν την πατρίδα των παιδιών σου.
Ακόμη δεν χάθηκαν όλα.
Ενημερώσου, ενημέρωσε.
Οργανώσου στις ομάδες αντίστασης. Ένωσε τις δυνάμεις σου μαζί μας. Να στήσουμε ένα τείχος Ελληνικής Αντίστασης, εμπόδιο στα σχέδια αφελληνισμού, και τουρκοποίησης της Κύπρου.
Η μεγάλη μέρα της Ανάστασης θα έρθει. Ο Ελληνισμός με σύμμαχο του το αναγεννημένο Ρωσικό Έθνος, θα παλέψει για να κόψει τα χέρια του αρπακτικού Τουρκικού κράτους. Μέχρι την Αγία εκείνη Μέρα ας κρατηθούμε ζωντανοί.

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΦΙΜΩΣΗΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ


Η παρακάτω καταγγελία προέρχεται από τον ιστοχώρο του:

http://cyprus.novopress.info/
Συγκεκριμένα: http://cyprus.novopress.info/?p=99

Το παρακράτος Χριστόφια αποφάσισε να φιμώσει την ΜΟΝΗ πατριωτική διαδυκτιακή σελίδα που λέει τα πράγματα με το όνομα της και δεν φοβάται να μιλησει για εθνικισμό. Τα πιόνια του ψευτοπροοδευτικού Χριστόφια, κυπίτες και λοιποί ασφαλίτες, αποφάσισαν να αναστείλουν την σταθερή τηλεφωνία της οικίας μου χωρίς λόγο. Για 25 μέρες ήταν νεκρη η γραμμή του τηλεφώνου. Μετά απο έρευνα συναγωνιστών διαπιστώθηκε οτι η γραμμή μεταφέρθηκε σε άλλη οικία ή καλύτερα σε γραφείο της Γενικής Ασφάλειας. Άραγε γιατί;


Αν αληθεύουν τα όσα καταγγέλονται παραπάνω (απ όσο γνωρίζουμε δυστυχώς αληθεύουν) αποτελούν σίγουρα σημαντική έκπτωση της ελευθερίας του λόγου και της δημοκρατίας στην Κύπρο.

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

UCC (Απελευθερωτικός Στρατός Τσαμουριάς)



UCC (Απελευθερωτικός Στρατός Τσαμουριάς)
Ένα made in USA ανθελληνικό εργαλείο

Του Σταύρου Καρκαλέτση
Ιστορικού – Συγγραφέα
Πολιτευτή Ευβοίας ΛΑ.Ο.Σ.

Στη γενική σιωπή που έχουν επιβάλλει οι μηχανισμοί του εγχώριου ΄΄συστήματος’’, ώστε να απονευρωθούν οι αντιστάσεις του ελληνικού λαού, έχει υποβαθμιστεί και ένα θέμα που θα όφειλε να παρακολουθείται στενά από τη χώρα μας. Αναφέρομαι στον UCC, ο οποίος μπορεί να είναι ένα φαινομενικά εν υπνώσει όργανο του αλβανικού μεγαλοιδεατισμού, αλλά κανείς δεν γνωρίζει πως και πότε θα το ενεργοποιήσουν οι υπερατλαντικοί πάτρωνες. Τα περί Τσάμηδων και της προπαγάνδας τους είναι λίγο πολύ γνωστά. Στο παρόν σημείωμα αξίζει να αναφερθούν κάποια στοιχεία που οι πολλοί αγνοούν και οι ΄΄αρμόδιοι’’ προσπερνούν.

Οι Τσάμηδες έχουν ιδρύσει στην Αλβανία τον "Σύνδεσμο της Τσαμουριάς", μιά 100μελή άτυπη βουλή. Ο Σύνδεσμος αυτός έγινε μέλος της "οργάνωσης υπο-αντιπροσωπευμένων λαών" του ΟΗΕ το 1995, μια ενέργεια στην οποία ούτε καν αντέδρασε η τότε ελληνική κυβέρνηση. Στην Αλβανία οι Τσάμηδες έχουν ιδιαίτερη δυναμική μαζί με τους Κοσοβάρους. Και αυτό γιατί από τους Αλβανούς, θεωρούνται εκπρόσωποι των "σκλαβωμένων" πατρίδων (Κόσοβο - Τσαμουριά). Αξίζει να σημειωθεί στις 30 Ιουνίου 1994 η αλβανική βουλή καθιέρωσε ομόφωνα την 27 Ιουνίου ως ημέρα "γενοκτονίας" των Τσάμηδων από τους Έλληνες.

Ο UCC εκτιμάται ότι ελέγχεται άμεσα από τον UCK. Το αρχηγείο του UCC, είναι στη νότιο Αλβανία, όπου έχουν εγκαταστήσει την έδρα τους οι Τσάμηδες αντάρτες, οργανωμένοι στα πρότυπα του UCK. Η δύναμη τους υπολογίζεται σε 5.000 ένοπλους, πανέτοιμους να αναλάβουν δράση με σαμποτάζ και ανταρτοπόλεμο εντός της Ελλάδος, αμέσως μετά την ανεξαρτητοποίηση του Κοσόβου. Γνωστοί πολιτικοί (ο πρώην υπουργός Εθν. Άμυνας Άκης Τσοχατζόπουλος, ο νυν πρόεδρος της Δημοκρατίας Καρ. Παπούλιας και άλλοι), έχουν ότι η Θεσπρωτία αποτελεί τον 3ο στόχο του UCK, μετά το Κόσσοβο και τα Σκόπια.

Αξιόπιστη πληροφορία, αναφέρει ότι έχουν γίνει αντιληπτά έως σήμερα 30 έως 40 άτομα στην βορειοδυτική Ελλάδα, αλβανικής εθνικότητας, για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι είναι στελέχη-πράκτορες του UCC. Μόνο στην περιοχή της Ηπείρου και σε διάστημα 12 μόνο μηνών, ανακαλύφθηκαν από τις ελληνικές υπηρεσίες ασφαλείας περισσότερα από 1.000 Καλάσνικοφ, 200 πιστόλια και πολλές σφαίρες, που οι Αλβανοί ΄΄συμπτωματικά’’ εισάγουν σε αυτό το μέρος της Ελλάδας. Aπόρρητες πληροφορίες λένε ότι αποθήκες με βαρύ οπλισμο του UCK και του UCC υπάρχουν διάσπαρτες στις παρυφές της Αθήνας, και σε μυστικά σημεία της βόρειας Ελλάδας.
Όσοι Αλβανοί νέοι εντάσσονται στον UCC, λαμβάνουν το ποσό των 15.000 ευρώ από τις αλβανικές μυστικές υπηρεσίες. Αυτές στέλνουν Αλβανούς να καταφύγουν στην Ελλάδα για να βρουν δουλειά και να κινήσουν όλες τις νόμιμες διαδικασίες για να πάρουν άδεια παραμονής.

Θυμίζουμε το περιβόητο άρθρο του γερμανικού περιοδικού ΄΄Der Spiegel’’ Nr. 46 /10.11.2003) με τίτλο «Η εξέγερση των Σκιπετάρων: Αλβανοί εξτρεμιστές σχεδιάζουν ένοπλο αγώνα στη Βόρεια Ελλάδα με στόχο τη δημιουργία Μεγάλης Αλβανίας». Σύμφωνα με πηγές του περιοδικού ο UCC, με καθοδήγηση του UCK, είχε θέσει ως στόχο να στήσει μέχρι την άνοιξη και πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 ένα δίκτυο έτοιμο για ένοπλη δράση σε χωριά της Βόρειας Ελλάδας όπου ζουν Αλβανοί.
Αν η Ελλάδα δώσει στις ΗΠΑ δείγματα ΄΄κακού παιδιού’’, αν επιχειρήσει φιλορωσικά ανοίγματα ή αντιδράσει σθεναρά στο ανεξάρτητο Κόσοβο, o UCC θα είναι ένα ακόμα όπλο των Αμερικανών για να δημιουργήσουν μειονοτικό πρόβλημα και ταραχές μέσα στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με απόρρητα στοιχεία είναι απόλυτα σίγουρο πως:
-Ο UCC δημιουργήθηκε και εξοπλίζεται από τον UCK.
-Ο οπλισμός του έρχεται κυρίως από Κροατία, Βοσνία και Αλβανία.
-Τα χρήματα φτάνουν από Σαουδική Αραβία, την ίδια την Αλβανία, μέσω Ελβετίας (μαύρο χρήμα) και Αλβανούς της Αμερικής.
-O UCC ελέγχεται πλήρως από τις αμερικανικές υπηρεσίες.
-Έχει ήδη συγκεντρώσει οπλισμό σε δεκάδες κρυφά σημεία σε όλη την βόρεια Ελλάδα.
-Στρατολογεί μέλη από το 1.500.000 Αλβανούς που ζουν στην Ελλάδα, αλλά οι ΄΄επαγγελματίες’’ και τα ηγετικά στελέχη είναι Αλβανοί από το Κόσσοβο.

Απέναντι σε τέτοιες σκοτεινές μεθοδεύσεις, η υπό Ντόρα Μπακογιάννη ελληνική διπλωματία περί άλλων τυρβάζει και η μόνη ελπιδοφόρος και φερέγγυα πολιτική δύναμη που αναδεικνύει (και αυτό) το θέμα είναι ο ΛΑ.Ο.Σ. Μένει να αντιληφθεί ο ίδιος ο ελληνικός λαός ποιοί αγωνιζόμαστε για κυρίαρχη και υπερήφανη Ελλάδα και ποιοί την σπρώχνουν σε δρόμο χωρίς επιστροφή…



(το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ της 06.01.2008)