Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Άλλη μία φορά η κυβέρνηση ΚΟΙΜΑΤΑΙ και οι αναρχικοί ΒΕΒΗΛΩΝΟΥΝ

Η φωτογραφία από την ώρα του εμπρησμού του βιβλιοπωλείου
(από το newsblog συνδεσμος1 και σύνδεσμος2)


Οι προθήκες του βιβλιοπωλείου Αγιορίτικη Εστία (Εγνατία- Καμάρα) καμένες. Λίγο πριν πεταχτούν στα σκουπίδια.


Κατάστημα εκκλησιαστικών ειδών (ιδιώτη- οδός Εγνατία)



Η βιτρίνα της αγιορίτικης εστίας μετά την αντικατάσταση των υαλοκρυστάλλων (εμφανή ακόμη τα σημάδια από τη φωτιά). Όλο το βράδυ εργαζόμενοι και φίλοι της εστίας πάλευαν να καθαρίσουν το χώρο και να περισώσουν ότι μπορούσαν από την καταστροφή.

Τα βιβλία καμένα
ναι ναι θέλω να ακούσω τον ΣΥΡΙΖΑ να καταγγέλει τους σκοταδιστές που καίνε τα βιβλία
άντε Aλαβάνε και Τσίπρα
άντε
που είναι η ευθιξία σας


Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009.
Επιτροπή Θεσσαλονικέων επισκέπτεται τον Προϊστάμενο Εισαγγελίας της Θεσσαλονίκης και του επιδίδει υπόμνημα αναφορικά με τις πρόσφατες βεβηλώσεις ναών από αναρχικούς στη διάρκεια οργανωμένων πορειών. Επισημαίνεται η επικίνδυνη αδράνεια από την ελληνική αστυνομία να προστατεύσει την περιουσία του κόσμου αλλά κυρίως να σταματίσει να προσβάλλεται το θρησκευτικό συναίσθημα των Θεσσαλονικέων με τις αλλεπάλληλες βεβηλώσεις παρεκκλησίων.

Θεσσαλονίκη Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009.
Η πορεία με πρόσχημα αυτή τη φορά μια τάχα "επίθεση σε στέκι μεταναστών με χειροβομβίδα". Μια επίθεση που μάλλον θυμίζει προβοκάτσια.

Οι αναρχικοί στο πέρασμά τους
-σπάζουν τα τζάμια και πυρπολούνε το βιβλιοπωλείο της Αγιορίτικης Εστίας.
-γράφουν συνθήματα και βλασφήμιες σε βιτρίνες καταστημάτων εκκλησιαστικών ειδών
-λεηλατούνε για 4η φορά το παρεκκλήσιο του Αγίου Αθανασίου (εγνατία)
-βάζουν φωτιές σε κάδους και προκαλούνε φθορές και σε άλλα καταστήματα.

Οι δυνάμεις των ΜΑΤ με άνωθεν εντολές για μία ακόμη φορά ακολουθούνε πίσω από την πορεία σε απόσταση 300-400 μέτρων και περιορίζονται στο να καταγράφουν τις ζημιές που άφησαν στο πέρασμά τους οι αναρχικοί.

Παραθέτουμε τις φωτογραφίες που τραβήξαμε σήμερα (Παρασκευή) το μεσημέρι.


Οι εκλογές πλησιάζουν.
Η κυβέρνηση θα πληρώσει για κάθε αδράνειά της.
Το ίδιο και τα πρόσωπα που τη στελεχώνουν και τη στηρίζουν.
Ο Ελληνικός λαός ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ.
βεβηλώση 1
βεβηλώση 2
βεβηλώση 3
βεβήλωση 4
βεβήλωση 5




Χθες δολοφονήθηκε ένας αστυνομικός.
Aληθινό Παλικάρι από την Κρήτη.
Παρά το ότι ήταν οικογενειάρχης και με νεογέννητο 40 ημερών δεν δίστασε να κυνηγήσει τους ληστές της τράπεζας Κύπρου και να το πληρώσει με τη ζωή του.
Χθες βράδυ ζητήσαμε από την ελληνική αστυνομία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να αναρτήσει πένθος στην ιστοσελίδα της
(μέχρι σήμερα το πρωί δεν υπήρχε ούτε καν η ανακοίνωση του Υφυπουργού).


Αφού η Ελληνική Αστυνομία δεν αναρτά το πένθος στην επίσημη ιστοσελίδα τους (φιγουράρουν οι ανακοινώσεις για το πρόσφατα τοποθετημένο επιτελείο της ενώ την είδηση μπορεί από σήμερα το μεσημέρι να βρει κάποιος μόνο "καταχωνιασμένη" μέσα στις ανακοινώσεις ΓΑΔΑ) και δεν βάζει στην πρώτη σελίδα της την είδηση,

αναρτούμε εμείς ΠΕΡΗΦΑΝΑ
την ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ του ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ
η Κρήτη βγάζει ακόμη ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ
και ευτυχώς υπάχουν ακόμη αστυνομικοί παλικάρια.

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

ΑΥΤΟΙ είναι οι ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ- νέα βεβήλωση του παρεκκλησίου του Αγ.Αθανασίου στη Θεσ/νίκη

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009:
οι γνωστοί "δίκαια εξεγερμένοι ..." νέοι έκαναν άλλη μια πορεία.

Η συγκέντρωσή τους ξεκίνησε από την Καμάρα αργά το απόγευμα και συμμετείχαν οι γνωστές αναρχικές ομάδες της πόλης μας.

Κλείνοντας την πορεία τους και επιστρέφοντας στην Καμάρα, τα ελεεινά κοπρόσκυλα ΒΕΒΗΛΩΣΑΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ το παρεκκλήσι του Αγίου Αθανασίου.

Έσπασαν τα τζάμια από το παρεκκλήσι


Πέταξαν μπογιές πάνω στην τοιχογραφία της Μητέρας του Θεού. Λερωμένη και η εικόνα του Αγίου Δημητρίου. Οι υπόλοιπες καταστραμένες εικόνες ευτυχώς είχαν τζάμι μπροστά και καθαρίσθηκαν άμεσα από ευσεβείς ενορίτες.







Σαν να μην τους έφταναν αυτά, τα κακομαθημένα κωλόπαιδα πέταξαν μπογιά και στο ψηφιδωτό του Αγίου Αθανασίου που βρίσκεται πάνω από την είσοδο του κυρίως ναού. Έγραψαν συνθήματα στους τοίχους (τα οποία επίσης σβήστηκαν άμεσα)






και φυσικά δεν γλίτωσε ούτε η βυζαντινή σημαία


Επιπλέον, ως κανίβαλλοι όταν εντόπισαν το αυτοκίνητο του ιερέα της εκκλησίας, ανέβηκαν πάνω στο καπώ και στον ουρανό χτυπώντας το με λύσσα ενώ πετώντας πέτρες ράγισαν ή έσπασαν τα περισσότερα παράθυρα.

Η αστυνομία της Θεσσαλονίκης για μία ακόμη φορά ΕΙΧΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΜΒΕΙ.

Τα ΜΑΤ (εκτελώντας άνωθεν εντολές) όταν οι αναρχικοί κάνουνε πορεία περιορίζονται στο να προστατεύουν ΜΟΝΟΝ τα αστυνομικά τμήματα!! (του Λευκού Πύργου στην συγκεκριμένη περίπτωση).

Όταν τελικά τους επιτράπηκε να επέμβουν είχε περάσει ήδη αρκετή ώρα και η πόλη αλλά και η θρησκευτική και πολιτιστική μας κληρονομιά βεβηλώθηκε ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ φορά ΒΑΝΑΥΣΑ.

Η κυβέρνηση φυσικά και φέρει ευθύνη για την κατάσταση αυτή.

Και θα πληρώσει γι αυτό (εκτός αν της έχει ήδη ανακοινωθεί από ξένα κέντρα εξουσίας η αντικατάστασή της, οπότε δεν την πειράζει να συνεχίζει την αυτοκαταστροφική της πορεία).

Με εξαίρεση μεμονωμένα ιστολόγια (που προς τιμήν τους ανέφεραν έστω και επιγραμματικά τις νέες βεβηλώσεις) ΚΑΝΕΝΑ ΜΜΕ δεν φρόντισε να καλύψει μέχρι σήμερα το γεγονός.

Η οργή και η αγανάκτησή μας φυσικά δεν περιγράφεται.

Η Νέμεσις δεν θα αργίσει, σε κάθε υπεύθυνο και υπόλογο.

Θυμίζουμε με θλίψη παλαιότερα περιστατικά βεβήλωσης από τα ίδια ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ

http://antiparakmi.blogspot.com/2008/12/blog-post_7467.html

http://antiparakmi.blogspot.com/2008/12/blog-post_24.html

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Δελτίο Τύπου-απάντηση στις ΑΠΕΙΛΕΣ εις βάρος του Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου (Λάρισσας)


Το τελευταίο διάστημα στα μεγάλα αστικά κέντρα σε ολόκληρη την Ελλάδα επικρατεί ο τρόμος, οι ταραχές και η αναρχία. Το κράτος είναι απών και ανίκανο να προστατεύσει τον Έλληνα πολίτη, την περιούσια του και να διατηρήσει την αυτονόητη έννομη τάξη που πρέπει να υπάρχει σε μία ευνομούμενη πολιτεία.

Έτσι ακόμα και η κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας (που για αυτούς τους άθεους δε σημαίνει τίποτα) από ένα νόμιμο και αναγνωρισμένο από το κράτος σύνδεσμο, απειλείται. Ενώ είχε ανακοινωθεί η κοπή της βασιλόπιτας για την 25η Ιανουαρίου 2009 στο ξενοδοχείο Διόνυσος, θρασύδειλα ανθρωπάρια με δεκάδες απειλητικά τηλέφωνα την προηγούμενη εβδομάδα, αναγραφή συνθημάτων και λεκτικές επιθέσεις το Σάββατο την ημέρα της πορείας τους στη Λάρισα, πέτυχαν να εκφοβίσουν τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου με αποτέλεσμα ο τελευταίος να μη διαθέτει την αίθουσα στον Σύνδεσμο. Τον ευχαριστούμε για όλες τις προηγούμενες φορές για τη φιλοξενία αλλά πρέπει να του πούμε ότι με το να υποκύψει στις απειλές φανερώνει εκτός από δειλία και έλλειψη επαγγελματισμού. Με αυτό τον τρόπο σκέψης αφήνει το πεδίο ελεύθερο στο μέλλον να υπάρξουν απειλές και από άλλες ομάδες ανθρώπων εναντίον άλλων εκδηλώσεων που θα ήθελαν να φιλοξενηθούν στην αίθουσα του ξενοδοχείου του.


Η αναρχοαριστερή τρομοκρατία δε θα περάσει ούτε στη Λάρισα, ούτε σε κανένα μέρος της πατρίδας μας. Το Σάββατο 17 Ιανουαρίου, οι Λαρισαίοι δυστυχώς για μια ακόμη φορά ένιωσαν τον φόβο στην πόλη τους από τις μεταφερόμενες ορδές ερυθρών τρομοκρατών. Όσον αφορά αναφορές περί ακροδεξιών επιθέσεων και φασιστοειδών, θέλουμε αρχικά να επιστρέψουμε τους χαρακτηρισμούς στους εμπνευστές τους και να τους πούμε επίσης πως δεν είναι ακροδεξία προβοκάτσια, ούτε τραμπουκισμός η διάσωση της ελληνικής σημαίας από τα βέβηλα χέρια των εθνομηδενιστών. Είναι πράξη ευθύνης που οφείλει ο κάθε Έλληνας πατριώτης να κάνει. Και αν κάποιος πρέπει να απολογηθεί για επεισόδια πρέπει να είναι όλος αυτό ο συρφετός των ερυθρών τραμπούκων κουκουλοφόρων που μαζεύτηκαν στη Λάρισα το Σάββατο και για μία ακόμα φορά προέβησαν σε φθορά δημόσιας περιουσίας που θα πληρώσει ο φορολογούμενος Έλληνας πολίτης, βεβήλωση εκκλησιών και εθνικών συμβόλων. Άραγε οι συνοδοιπόροι κονδυλοφόροι τους θα γράψουν κάτι για όλα αυτά ή θα προσποιηθούν ότι δε συνέβη τίποτα? Οι παράνομες καταλήψεις δημοσιών κτιρίων όπως της Ιατρικής σχολής τώρα και παλιότερα του ΙΚΑ δεν αποτελούν θέμα για κάποιους δημοσιογράφους της πόλης από ότι φαίνεται.

Ήδη στη γνωστή ανθελληνική ηλεκτρονική σελίδα τους τοποθετήθηκαν τα ονόματα και τα τηλέφωνα μελών του Συνδέσμου με απειλές στα πρόσωπα τους. Εμείς ποτέ δεν κρύψαμε τα πρόσωπα μας πίσω από μία κουκούλα, ούτε το έργο μας πολύ απλά γιατί δεν κάνουμε κάτι παράνομο. Κάνουμε αγώνα για την πατρίδα μας και είμαστε περήφανοι για αυτό. Οι απειλές προς τους συναγωνιστές μέλη του Συνδέσμου δε μας φοβίζουν. Το αντίθετο μας χαλυβδώνουν την πίστη και την θέληση μας για αγώνα.


Θα θέλαμε επίσης να πούμε πως σεβόμαστε τον απλό Έλληνα αστυνομικό ο οποίος με κίνδυνο ζωής και για ελάχιστη αμοιβή κάνει το καθήκον του, αν και μένει απροστάτευτος από την πολιτική ηγεσία. Υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση είναι και η ηγεσία της αστυνομίας που δεν στέκεται αντάξια της θέσης της και δεν επιτρέπει στους αστυνομικούς να κάνουν σωστά τη δουλειά τους επιβάλλοντας την τάξη, παρά δίνει εντολές για μία αμυντική και χαλαρή στάση.


Η εκδήλωση για την κοπή της βασιλόπιτας θα πραγματοποιηθεί κανονικά. Η ερυθρά τρομοκρατία δε θα περάσει. Με ακόμη περισσότερο πάθος και δύναμη θα αγωνιστούμε για το έθνος, το λαό και την πατρίδα. Λόγο για τις πράξεις μας θα δώσουμε μόνο στο Θεό και στο έθνος. Με οδηγό την άσβεστη φλόγα του Ελληνισμού θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας και θα τσακίσουμε οποιοδήποτε εμπόδιο εμφανίσει μπροστά μας η Νέα Τάξη.

ΖΗΤΩ Ο ΑΓΩΝΑΣ

ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ


Μετά τιμής για το Δ.Σ


Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας

Χάμος Αστέριος Τσιλοπάνος Πάρις

http://www.ellinokratein.gr/page2_34.htm

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

ΨΟΦΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ - ΑΪΝΤΕ έγραψαν τα "παιδιά"

Το ήθος και την ηθική των αναρχικών την γνωρίζουμε εδώ και χρόνια.


Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009 στις 6 μμ
Θεσσαλονίκη.
Οδός Αγίου Δημητρίου.
Οι παρακάτω φώτο προέρχονται από τα συνθήματα που έγραψαν κατά τη διάρκεια της πορείας-(πανεκαιδευτικό συλλαλητήριο) τα χαϊδεμένα "παιδιά" πολιτικών και δημοσιογράφων .




Στα ρολά της (καμένης) Εμπορικής τράπεζας, απέναντι από το Υπουργείο Β.Ελλάδος.



Μεταξύ υπουργείου και εκκλησίας Αγ.Δημητρίου.


Δεν χρειάζεται να σχολιάσουμε τίποτε.
Πριν έναν μήνα δακρύβρεχτοι έκλεγαν για τον 16χρονο. Έτσι "δικαιολογούσαν" την οργή τους.
Για τον 20χρονο αστυνομικό όμως τους ξέφυγε τι αληθινά έχουν μέσα στην ψυχή τους.
Μπόχα και μόνον μπόχα.



Δημοσιεύουμε και τις απαραίτητες-άμεσες επεμβάσεις συναγωνιστών στα εμετικά τους συνθήματα.





Η πρόσοψη του Υπουργείου Β.Ελλάδος : "ΚΑΛΟ ΨΟΦΟ ΔΙΑΜΑΝΤΗ" είχαν γράψει οι αλήτες.
Η αλλαγή στάσης της αστυνομίας υποθέτουμε πρέπει να περιλαμβάνει και την προστασία της Δημόσιας περιουσίας. Δεν είναι δυνατό οι αστυνομία και τα ΜΑΤ να κλειδαμπαρώνονται μέσα στον περίβολο και οι αναρχικοί απέξω να γράφουν ανενόχλητοι τέτοια συνθήματα. Και το ίδιο σκηνικό να επαναλαμβάνεται σε ΚΑΘΕ τους πορεία ανελλιπώς.

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Παραμονή της εορτής της Γεννήσεως του Χριστού. Οι ΑΛΗΤΕΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ βεβηλώνουν την μητρόπολη Αθηνών



Παραμονή Χριστουγέννων. 10 το βράδυ. Σε λίγες μόνο ώρες θα ξεκινήσει η Χριστουγεννιάτικη Θεία Λειτουργία.


Σήμερα τα "χαϊδεμένα παιδιά" των ΜΜΕ είχαν πορεία.
Παρά την πληθώρα διμοιριών από ΜΑΤ (το οποίο ομολογούν ακόμη και οι αναρχικοί στη σελίδα τους)

ΕΓΡΑΨΑΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ

ΛΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ
(το έργο του στην περίοδο της κατοχής είναι αναμφισβήτητο - ενδεικτικά αναφέρουμε ότι έσωσε πλήθος κόσμου από το θάνατο λόγω της πείνας στην κατοχή)

ΕΞΥΒΡΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ

ΕΞΥΒΡΙΣΑΝ ΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ

και πιθανότατα
ο ιερέας ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΙΑΙΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ
(αυτό δεν το ομολογούνε οι ίδιοι και γι αυτό εκφράζουμε ακόμη τις επιφυλάξεις μας).


Διαβάζω τα online ΜΜΕ
ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ.
από τα ελάχιστα που αναφέρεται η πορεία μόνο σε 1 λέει ότι "γράφτηκαν συνθήματα στη μητρόπολη" -τίποτε άλλο. Αυτή είναι η δημοσιογραφία στις μέρες μας...


Χριστουγεννιάτικη κάρτα ΔΕΝ θα δημοσιεύσουμε
και δεν θα σας αποστείλουμε φέτος.


Αντί αυτού κρατήσαμε και αναρτούμε την πρόσφατα (14/12) βεβηλωμένη από αναρχικούς τοιχογραφία της Παναγίας
στο παρεκκλήσι του Αγ.Αθανασίου Θεσσαλονίκης
έτσι όπως την κατάντησαν τα ΒΡΩΜΙΚΑ τους χέρια
υπό την ανοχή της ελληνικής Κυβέρνησης.



και όταν πενθούμε δεν μπορούμε να λέμε 'Χρόνια Πολλά' σε κανέναν.

για την είδηση για τα σημερινά έκτροπα των ελεεινών αναρχικών
ενημερωθήκαμε από το stoxos.gr
απ όπου πήραμε και τις φωτο από την μητρόπολη Αθηνών.
Στην πρώτη φότο, συνεργεία του Δήμου Αθηναίων
προσπαθούν να επιδιορθώσουν τις ζημιές.

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

Από Θεσσαλονίκη!!

Ανακαλύψαμε μια σειρά συνθημάτων σε τοίχους της συμπρωτεύουσας.
Τα συνθήματα είναι ανυπόγραφα αλλά σίγουρα εκφράζουν την "οργή" αλλά και το "χιούμορ" των κατοίκων της συμπρωτεύουσας.

Τα παραθέτουμε:






βάλτε τον στο Φρέσκο!! γράφουν (με τα κόκκινα γράμματα)


Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

επαναστάτες του "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

κάποτε οι αναρχικοί έκαιγαν και ρήμαζαν ότι έβρισκαν (όποτε "τους έπερνε"- όταν δηλαδή έβλεπαν ότι η αστυνομία είχε εντολές να μην αντιδράσει). Συνήθως σε κάθε επέτειο του Πολυτεχνείου κλπ. Συχνά και ξημερώματα μετά από πάρτι στα στέκια τους στα πανεπιστήμια (και μετά προσπαθούνε να μας πείσουν ότι το χασίς δεν κάνει κακό).

Κάθισαν και σκέφτηκαν όμως ότι δεν ήτανε και πολύ "trendy" οι επιλογές τους!
Αποφάσισαν λοιπόν να αντικαταστήσουν τα κλασσικά (μολότωφ-γκαζάκια) με κινήσεις που θα τους δώσουν πιο φιλικό προφίλ (να ξεχαστούν και οι κλοπές στα ψιλικατζίδικα- τα οποία μέχρι τότε είχαν ρημάξει στις γειτονιές τους).

Οι κοπελίτσες των σούπερ-μάρκετ ήταν ο πιο "εύκολος" αντίπαλος για να πολεμίσουν (ας μην τα βάζουμε με τα δύσκολα! νέα παιδιά είμαστε, μην πάθουμε και τίποτε!!) Έτσι αυτοπροσδιορίστηκαν "Ρομπέν των πόλεων" και άρχισαν να μπαίνουν 20-30 μαζί σε σουπερ-μάρκετ για να μοιράζουν απ έξω τα τρόφιμα. Φυσικά ειδοποιούσαν πάντα τα κανάλια έγκαιρα ώστε να έχουν την κατάλληλη διαφήμιση. Τα χτυπήματα βέβαια σε μαγαζιά κινητής τηλεφωνίας και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών τα αποσιωπούσαν αφού τα ακριβά λάφυρα τα κρατούσαν για την πάρτι τους!!

Πριν κανά μήνα (Σάββατο βράδυ) στο (αναρχικό) στέκι του Βιολογικού (ΑΠΘ), είχαν πάρτι οι "επαναστάτες". Κάποια στιγμή αποφάσισαν (όπως φαίνεται τους τέλειωσε πάλι το χασίς) να φτιαχτούν με κανα σπασιματάκι και καμιά μολότωφ. Άρχισαν λοιπόν να πετάνε μάρμαρα (από αυτά που πληρώνει ο κακόμοιρος ελληνικός λαός και με τα οποία είναι επενδυμένες οι πλατείες του ΑΠΘ) στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα άτυχων θεσσαλονικέων. Λίγα μέτρα έξω από την πλατεία Χημείου είναι το περίπτερο μιας γριούλας. Αφού το λήστεψαν το έβαλαν και φωτιά. Επίσημος απολογισμός: 34 αυτοκίνητα και 1 πυροσβεστικό όχημα καταστραμένα.

5 εβδομάδες αργότερα (με αφορμή τη δολοφονία του 15χρονου) οι ίδιοι επαναστάτες έκαψαν και έσπασαν δεκάδες μαγαζιά της πόλης μας, έσπασαν δεκάδες σηματοδότες (είναι στ' αλήθεια ιδιαίτερα "φασιστικό" να διευθύνουν την κυκλοφορία φανάρια!) και φυσικά διαπιστώσαμε ότι ένα ακόμη περίπτερο είχε σχεδόν καταστραφεί (και λεηλατηθεί φυσικά προηγουμένως). Γωνία Αριστοτέλους-Εγνατία.

Μόλις οι Ρομπέν των πόλεων είδαν ότι ο κόσμος εξοργιζόταν μαζί τους σταμάτησαν να καίνε και να σπάνε μαγαζιά και περιορίστηκαν στις τράπεζες. Πάντα ειδοποιούνται κανάλια για να διαφημίζουν κάθε τους δράση και επιπλέον κάνουν ότι μπορούν για να διαφημιστούν στην tv (από το κλέψιμο της κούκλας-ομοίωμα του Χριστού στη φάτνη, μέχρι την εισβολή στην ΕΡΤ-παρεμπιπτόντως δεν έπρεπε να συληφθούνε, έστω και μετά από την πραγματοποίηση της δράσης τους? Για ποιο σκοπό βρίσκεται η κλούβα των ΜΑΤ απέξω αν δεν συλλαμβάνει όποιους παράνομα εισβάλουν στο κρατικό ραδιομέγαρο??)

Ο καιρός περνάει, οι κινήσεις μάρκετινγκ συνεχίζονται.
Για κακή τους τύχη όμως η γερόντισσα που έχει το περίπτερο απέναντι από τη Φιλοσοφική δεν έχει την δυνατότητα να το φτιάξει. Και όποιος περνάει από κει θέλοντας και μη, αναθεματίζει τους αναρχικούς!

Επίσης για κακή τους τύχη , ούτε το περίπτερο Αριστοτέλους-Εγνατία επιδιορθώθηκε ακόμη.

Ανακοίνωσαν μάλιστα ακόμη και ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ οι αθεόφοβοι για να μαζέψουν χρήματα για τα περίπτερα!! Κατά τ άλλα είναι ενάντια στις τράπεζες!! Τώρα σε ποιον θα καταλήξουν τα χρήματα ... ένας θεός ξέρει!

Επαναστάτες της "πορδής" με τα "λεφτά του μπαμπά" ακολουθώντας πλήρως τις επιταγές του σύγχρονου "μάρκετινγκ". Αν τώρα τύχει και περάσετε από τους απελπισμένους καταστηματάρχες του κέντρου της πόλης ή συναντήσετε κάποτε τους ιδιοκτήτες των 2 περιπτέρων πες τε τους ότι ήταν "επαναστατημένα παιδιά" που ήθελαν να τα αλλάξουν όλα ... και προσέξτε πως θα σας κοιτάξουν.

Ο κακομαθημένος τεμπέλης θα μπορεί να επικαλείται πάντα κάτι σαν άλλοθι.

Οι 2 πρώτες φωτο είναι από το περίπτερο έξω από την πλ.Χημείου (Μελενίκου) και οι 2 επόμενες
από το περίπτερο γωνία Εγνατία-Αριστοτέλους. Οι φωτο τραβήχθηκαν μόλις χθες (16/12/2008)

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

καμαρώστε τα "κατορθώματα" των "επαναστατών"


Θεσσαλονίκη. Οδός Εγνατίας. Απέναντι από την εκκλησία και το παρεκκλήσι του Αγ. Αθανασίου (50 μέτρα πιο πέρα) οι "γνωστοί-άγνωστοι" κατέλαβαν τη Σχολή Θεατρολογίας.
Ηχεία απ έξω για να ξεκουφαίνουν όλους τους περαστικούς (ακόμη και τις ώρες κοινής ησυχίας πχ Κυριακή 4 το μεσημέρι) και παράξενη και "άγρια" η μουσική τους.
Η βιτρίνα συμπληρώνεται από τα σχετικά (πανό-ταμπλώ-μαυροκόκκινη κλπ)

Από ότι φαίνεται δεν τους αρκούσαν τα συνθήματα που γέμισαν όλη την πόλη.
Δεν τους αρκούσαν και οι καταστροφές και τα καμένα μαγαζιά της συμπρωτεύουσας.




Ξημερώματα Κυριακής 14/12 αποφάσισαν να γελοιοποιήσουν και το παρεκκλήσι του Αγ. Αθανασίου.

Λέρωσαν τις εικόνες (με σπρεϋ) για δεύτερη φορά, ακόμη και την τοιχογραφία της Παναγίας τα κωλόπαιδα.



Κυριακή πρωί Θεσσαλονικείς προσπάθησαν να καθαρίσουν όπως μπορούσαν τις εικόνες.
Κυριακή μεσημέρι βρεθήκαμε εκεί. Τα σημάδια των ελεεινών αυτών δεν είχαν ακόμη σβήσει.

Αφού τις φωτογραφήσαμε Κάναμε και εμείς μια προσπάθεια να τις καθαρίσουμε λίγο περισσότερο.


Τις φωτογραφίες αυτές παραδίδουμε στη χλεύη του πιστού μας λαού.
Και σε όσους επιπόλαια παρασύρθηκαν και νόμισαν ότι "τα παιδιά" έχουν αγνά κίνητρα.

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

ΑΥΤΟΙ είναι οι Ρομπέν των πόλεων.


















Από την "μαγκιά" των αναρχικών δεν γλίτωσε φυσικά το χριστουγεννιάτικο περίπτερο του "Χαμόγελου του Παιδιού".



Όπως δεν γλίτωσε και το άγαλμα του Ελ.Βενιζέλου στην Αριστοτέλους,

όπως δεν γλίτωσαν στο παρελθόν οι καταστροφές σε αγάλματα στα Προπύλαια
όπως δεν γλίτωσαν εικόνες σε εικονοστάσια και εκκλησίες.
Οι αναρχικοί είναι τόσο "μάγκες" που κατορθώνουν να καίνε ελληνικές σημαίες (είναι πολύ δύσκολοι να καταφέρεις να κάψεις μια σημαία.Πρέπει όντως να αισθάνονται ήρωες και γι αυτό).

Όσο για τις περιουσίες των πολιτών -άπειρα καμμένα αυτοκίνητα μοτοσυκλέτες, καταστήματα- ούτε λόγος να γίνεται ... Αυτά θεωρούνται δεδομένο. Αν ισχυρισθείς ότι διαφωνείς αυτόματα είσαι από "ακροδεξιός" μέχρι "φασίστας".

Για τα άπειρα άλλα καθημερινά περιστατικά :
κλοπές τσαντών
(από γιαγιάδες μέχρι φοιτήτριες),
κλοπές κινητών
τα βράδια με απειλή μαχαιριού,
κλοπές σε ψιλικατζίδικα (χρήματα,τηλεκάρτες και κάρτες ανανέωσης χρόνου ομιλίας)
αναγραφή συνθημάτων σε όλες τις προσόψεις πολυκατοικιών,
αφισοκολήσεις "μέρα μεσημέρι"...
Η αστυνομία με διαταγές άνωθεν προσποιείται χρόνια τώρα ότι ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ.


Όλα τα παραπάνω δείχνουν την ΗΘΙΚΗ ΣΤΑΘΜΗ των αναρχικών
(αλλά και των ΜΜΕ που από τη μια δικαιολογούσαν τις λεηλασίες και από την άλλη κατηγορούσαν την κυβέρνηση
... βγάλε άκρη).


Η ελληνική κυβέρνηση αναμασάει χρόνια τώρα την καραμέλα της "πολυτισμικότητας" και της "ανοχής" για να μην δυσαρεστήσει την κατάπτυστη (υποτιθέμενη) "αριστερά" του ΣΥΡΙΖΑ αφήνοντας από κάθε άποψη έκθετους τους αστυνομικούς να λειτουργούν ως εξιλαστήρια θύματα και να δέχονται από βρισιές και πέτρες μέχρι μολότοφ χωρίς να αντιδράνε.
Πόσο χάλια άραγε θα είναι η ψυχολογία των αστυνομικών που θα πρέπει να κάνουν ότι δεν ακούνε και ότι δεν βλέπουν όσα συμβαίνουν για να ικανοποιήσουν την άθλια πολιτική τους ηγεσία?
Και πως είναι δυνατόν ο Υπουργός Εσωτερικών να προκαταλαμβάνει την δικαιοσύνη λέγοντας ότι οι δράστες θα τιμωρηθούν παραδειγματικά? Τιμωρήθηκε άραγε ποτέ παραδειγματικά κανένας αναρχικός??


Τώρα οι Έλληνες πολίτες θα πρέπει να πληρώσουν για να αποκατασταθούν όλες οι υλικές ζημιές (σηματοδότες, κάδοι μάρμαρα, δημόσια κτήρια περιπολικά κλπ).
Άραγε θα μάθουμε ποτέ το κόστος στην οικονομία μας από τις μέρες των επεισοδίων?
Πόσοι δεν θα μείνουν άνεργοι μετά από το κάψιμο της επιχείρησης στην οποία εργαζότανε?


Το τραγικότερο όσων συμβαίνουν αυτές τις μέρες γύρω μας:

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ,
από αυτούς που τα είχαν ΟΛΑ από την πρώτη μέρα που γεννήθηκαν,
που οι γονείς τους "δεν ήθελαν να τους λείψει τίποτε",
που δεν έμαθαν ποτέ πως για να καταφέρεις κάτι πρέπει να μοχθήσεις και να κοπιάσεις,
συνηθισμένοι από τις καταλήψεις που κάνουν το χαβαλέ τους κάθε χρόνο χωρίς να έχουν ποτέ καμία επίπτωση,
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ τον θάνατο του 16χρονου ως ΠΡΟΦΑΣΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ
ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ
ΚΑΙ ΝΑ ΡΗΜΑΖΟΥΝ τη δημόσια περιουσία.


Οι κακομαθημένοι μπούληδες που έχουν μόνο απαιτήσεις από την κοινωνία θα ντύνονται μοδάτα και θα κυκλοφορούνε σε "in" στέκια (ενίοτε και στα εξάρχεια) και θα περιμένουν μέχρι τα 35-40 για να τους βρει ο μπαμπάς ή η μαμά μια "καθώς πρέπει" δουλειά γιατί αυτοί είναι απόφοιτοι ΙΕΚ ή κολεγίων! δεν είναι ότι κι ότι!

Οι πολιτικοί είναι διεφθαρμένοι και ανάξιοι. Τόσα σκάνδαλα, τόσες μίζες και ποτέ κανένας δεν την πληρώνει…

Κόμματα εγκλωβισμένα στα μικροπολιτικά τους συμφέροντα, προσπαθούν να έχουν πολιτικό κέρδος από το κάψιμο της Ελλάδας.

Μερικοί αστυνομικοί την «είδαν» Ράμπο. Τραβάνε πιστόλια, πυροβολούν στον αέρα (και όχι μόνο) και δέρνουν κόσμο στα κρατητήρια. Οι υπόλοιποι αστυνομικοί που κάνουν καλά τη δουλειά τους, έχουν ευνουχιστεί από την πολιτεία και δεν μπορούν να αντιδράσουν.
Δεν μπορούν να κάνουν πλέον ούτε τα αυτονόητα, να συλλάβουν αυτούς που λεηλατούν μπροστά τους…

Οι αυτοαποκαλούμενοι «αντιεξουσιαστές» - αναρχικοί εκτονώνονται στην περιουσία του καημένου του κόσμου, χωρίς καμία διάκριση. Λεηλατούν, σπάζουν και καίνε, χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο, έτσι για να εκτονωθούν…

-andkand-



οι φωτο από το
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/
και το
http://greece-salonika.blogspot.com




Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

ΑΝΤΙΦΑ (τικοί) ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ



Το γεγονός:
Ακροδεξιές - φασιστικές οργανώσεις αποφάσισαν να συμμετάσχουν σε οργανωμένη κατασκήνωση στη Κύπρο.
Ακροαριστερές - αναρχικές ομάδες ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗΣ από την Κυπριακή Δημοκρατία.

Αυτοί που υπογράφουν στους τοίχους και στο διαδίκτυο σαν ΑΝΤΙΦΑ, που θεωρούν τους εαυτούς τους ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ και απαιτούν την απαγόρευση της συγκεκριμένης κατασκήνωσης πέφτουν στις ακόλουθες ΑΝΤΙΦΑ(σεις):

1. Ζητούν να απαγορευτεί κάτι (μια κατασκήνωση) καταστρατηγώντας μια βασική θεωρία του αναρχισμού: το «Απαγορεύεται το απαγορεύεται»!

2. Ενώ δεν αναγνωρίζουν καμιά αρχή και κανένα κράτος, ζητούν από ένα κράτος (στη συγκεκριμένη περίπτωση την Κυπριακή Δημοκρατία) να δράσει απαγορεύοντας την κατασκήνωση…

3. Δεν αντιλαμβάνονται ότι με το να ζητούν την χωρίς σοβαρά (και νομικά) στοιχεία απαγορεύσεις ενισχύουν την αστυνομοκρατία και τον αυταρχισμό του κράτους.
Δεν καταλαβαίνουν ότι, αν αυτός ο αυταρχισμός εδραιωθεί στη κοινωνία μας, σύντομα ίσως στραφεί και εναντίων τους…

Σάββατο 28 Ιουνίου 2008

ΠΑΡΑΚΜΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ???

Τετάρτη 25/6/2008 κατατίθεται έγγραφο στην Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης ενημερώνοντας ότι "την ερχόμενη Παρασκευή 27/6/2008 σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί στη Θεσ/νίκη ΓΥΜΝΗ ποδηλατοδρομία". Αναφέρονται οι διοργανωτές της και καλείται η αστυνομία να παρέμβει και να συλάβει όσους τελέσουν το ΑΥΤΟΦΟΡΟ αδίκημα της ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΙΔΟΥΣ. Η αστυνομία απαντάει ότι η ΓΥΜΝΗ ποδηλατοπορεία είναι σε γνώση της και "έχει λάβει μέτρα τάξης".

Πέμπτη 26/6/2008. Εκπρόσωποι φορέων της Θεσσαλονίκης παρίστανται στην Εισαγγελεία Θεσσαλονίκης ενημερώνουν για την προαναφερθείσα ΓΥΜΝΗ ποδηλατοδρομία και ζητάνε την άμεση επέμβαση της Εισαγγελείας-Αστυνομίας σε περίπτωση που τελεστεί το πραναφερθέν αυτόφορο αδίκημα.

Παρασκευή 27/6/2008. Μεσημέρι. Το δημοτικό ραδιόφωνο fm 100 ανακοινώνει ότι η αστυνομία έχει εντολή από την εισαγγελεία να συλλάβει όποιον πραγματοποιήσει ΓΥΜΝΟΣ την ποδηλατοδρομία.

Παραθέτουμε τις παρακάτω φωτογραφίες (που τραβήξανε φίλοι μας).










Στην 1η φωτογραφία, ο "κύριος" με το κόκκινο μαντίλι και τα γυαλιά και το σύνθημα στην πλάτη φαίνεται
από το πλάι.













Στην 2η φωτογραφία ο ίδιος "κύριος" φαίνεται από πίσω, σηκώνοντας το ποδήλατό του.

Η αστυνομία παρά την πολυάριθμη παρουσία της ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ.





















Στην 3η φοτογραφία ο ίδιος "κύριος",νωρίτερα ενώ ποδηλατεί. (Η φοτο από το διαδίκτυο).

Φαίνεται πως το κορδονάκι στη μέση αποτελεί για την αστυνομία "ένδυση" και συνεπώς ο συγκεκριμένος "κύριος" ΔΕΝ είναι γυμνός...












Στην 4η φωτογραφία δύο από τους "επικεφαλείς" της ποδηλατοδρομίας (ο δεξιά έχει δημοσιεύσει ο ίδιος επανελημένα το όνομά του με συνεντεύξεις σε εφημερίδες και κανάλια: Κώστας Τερζόπουλος.

Τον αναφέρουμε ως υπεύθυνο σύμφωνα με το νόμο για την διοργάνωση της πορείας)










Στην 5η φωτογραφία έτερος εκ των "επικεφαλείς" της πορείας συνομιλεί με υψηλόβαθμο στέλεχος της Αστυνομίας.

Παρά τις συστάσεις του αξιωματικού οι "προκλητικά γδυμένοι" ποδηλάτες παρέμειναν για μία ώρα περίπου στη συμβολή Αριστοτέλους Τσιμισκή- προκαλώντας πέρα από την κυκλοφοριακή συμφόριση κατάφωρη παραβίαση του πολιστικού , ηθικού, κοινωνικού και δημοκρατικού επιπέδου της Συμπρωτεύουσας.





Ερωτήματα :
1) Με ποια λογική μπορεί μια ομάδα 50 ατόμων να περιφέρεται για πάνω από 2 ώρες (8:30-10:30) στο κέντρο της πόλης κλείνοντας δρόμους και διαλύοντας την κυκλοφορία στην πόλη? Ποιο ρόλο έχουν στην περίπτωση αυτή οι πλέον των 7 περίπου κλούβες αστυνομικών και τα δεκάδες περιπολικά, τροχονόμοι, ασφαλίτες κ μοτοσυκλετιστές της αστυνομίας? Γιατί δεν επενέβησαν??


2) Γιατί παρά την προκλητική τους εμφάνιση προσβλητική για την πλειοψηφία των πολιτων της Θεσσαλονίκης δεν διώχθηκε τελικά κανένας ποδηλάτης ούτε και υπήρξε κάποια επίπτωση στους διοργανωτές?


3) Όπως αναφέρεται στα ΜΜΕ, "ένας ξένος που επιχείρησε να παρελάσει τελείως γυμνός συνελήφθη (100-200m μετά την έναρξη της πορείας), δεν παρέλασε, αλλά τελικά αφέθηκε ελεύθερος".
Γιατί ενώ διαπράχθηκε το αυτόφορο αδίκημα δεν ασκήθηκε η προβλεπόμενη ποινική δίωξη ως οφειλόταν?


Μπορεί οι ποδηλάτες να μην παρέλασαν τελείως γυμνοί αλλά αυτές οι εικόνες προσβάλουν και προκαλούν τους Θεσσαλονικείς.

Φίλοι της Αντιπαρακμής ήταν εκεί και αποδοκίμασαν όπως και δεκάδες άλλοι Θεσσαλονικείς την εξευτελιστική αυτή πράξη.
Μήπως όμως για μια ακόμη φορά η Πολιτεία "προκάλεσε με την ατολμία της να επέμβει" ???

ΑΝΤΙΠΑΡΑΚΜΗ:
ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Φασισμός μέσα και έξω από τα Πανεπιστήμια



Εγκλωβισμένοι από τις 10 το πρωί παραμένουν ο πρύτανης, Ηλίας Κουσκουβέλης, αντιπρυτάνεις και μέλη της Συγκλήτου από ομάδες φοιτητών που διέκοψαν τη συνεδρίαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στη συνέχεια απέκλεισαν την είσοδο.

Σύμφωνα με τον πρύτανη, πρόκειται για ομάδα φοιτητών της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ που ζητά να δοθούν τα πρακτικά, προκειμένου να ακυρωθεί η απόφασή τους για τον τετραετή οικονομικό προγραμματισμό του ιδρύματος που ψηφίστηκε κατά την έναρξη της συνεδρίασης.

"Η Σύγκλητος δεν πρόκειται να ανακαλέσει την απόφασή της", δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονία, Ηλίας Κουσκουβέλης, προσθέτοντας ότι "η πολιτική ομηρία έχει μετατραπεί πλέον σε ομηρία του κοινού ποινικού δικαίου", καθώς -όπως είπε- είναι χωρίς τροφή και νερό, ενώ δεν τους επιτρέπεται η πρόσβαση ούτε στους χώρους υγιεινής
από το www.skai.gr 4/6/2008

Τι να σχολιάσει κανείς??
στην Ελλάδα μια ομάδα 40 "φοιτητών" τη μια μέρα στέλνουν τον πρύτανη του ΑΠΘ στο νοσοκομείο για νοσηλεία 3-4 ημερών διακόπτωντας τη συνεδρίαση της Συγκλήτου ,

την άλλη μέρα ισάριθμη ομάδα "φοιτητών" εγκλωβίζει και κρατάει όμηρους τον πρύτανη και τα μέλη της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στερώντας τους τροφή και νερό και τη δυνατότητα να πάνε στην τουαλλέτα

(από τις 8 το πρωι που ξεκίνησε η Σύγκλητος μέχρι τις 5-6 το απόγευμα ... που έληξε η ομηρία τους από αριστερούς και προοδευτικούς που κατά τα άλλα ... που αγωνίζονται για ανθρώπινα δικαιώματα οι υποκριτές)


και προχωράμε στα πιο πρόσφατα θλιβερά γεγονότα:

5. Ιουνίου 2008

Οι ροπαλοφόροι της Παντείου

Δελτίο Τύπου του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού


Εχθές το μεσημέρι μέλη της Φοιτητικής Οργάνωσης Συναγερμού μαζί με τον πρόεδρο της Νεολαίας ΛΑ.Ο.Σ. Γιάννη Παναγιωτακόπουλο που βρέθηκαν στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για διανομή φυλλαδίων και ενημέρωση των φοιτητών, δέχθηκαν απρόκλητη επίθεση ροπαλοφόρων μελών των ΕΑΑΚ και του ΔΙΚΤΥΟΥ. Αποτέλεσμα ο τραυματισμός του προέδρου της ΝΕ.Ο.Σ. και ενός φοιτητού μέλους της Φ.Ο.Σ.

Η άνανδρη επίθεση 30 πλήρως εξοπλισμένων τραμπούκων εναντίον φυσικά άοπλων φοιτητών, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά το πώς αντιλαμβάνονται τις έννοιες της δημοκρατίας και της ελεύθερης διακίνησης ιδεών οι ομάδες της Άκρας Αριστεράς, που λυμαίνονται τα πανεπιστημιακά μας ιδρύματα. (...)


οι αναρχικοί και οι αριστεροί λοιπόν επιτίθενται με ρόπαλα και κράνη σε άοπλους που μοιράζουν φυλλάδια
(ένα τραγούδι μιλούσε για "επαναστάτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπα" ...)


για να καταλήξουμε χθές απόγευμα ... στο κέντρο της Αθήνας ... όπου συνέβει το παρακάτω θλιβερό περιστατικό

Οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου"...

pelasgos 1 Μέσα σε λίγες μόνο ώρες μετά το ξεμπρόστιασμα της διασύνδεσης των ανθελλήνων, τόσο απο τον "Στόχο" όσο και μέσα στη Βουλή απο τους βουλευτές του ΛΑΟΣ, Άδωνι Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη, "απάντησαν" με τον μοναδικό τρόπο που γνωρίζουν οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου", που λυμαίνονται το κέντρο της Αθήνας με τις πλάτες των πολιτικών προϊσταμένων τους. Περίπου 30 άτομα όρμησαν (...) στο βιβλιοπωλείο του εκδότη Γιάννη Γιαννάκενα (...) του επιτέθηκαν και έβαλαν φωτιά ΠΕΡΙΧΥΝΟΝΤΑΣ στο χώρο βενζίνη που είχαν μαζί τους σε μπιτόνια!

Από θαύμα γλίτωσε ο Γιάννης Γιαννάκενας, αλλά το βιβλιοπωλείο του κάηκε ολοσχερώς.

από το http://www.stoxos.gr/

και σε άλλο άρθρο:

Λίγες ώρες μετά την επίθεση που εξαπέλυσε στην Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης, για το θέμα που αποκαλύπτει σήμερα ο "ΣΤΟΧΟΣ" και αφορά την απροκάλυπτη συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-Ουράνιου Τόξου, με την ερώτηση Κοροβέση, οι δυνάμεις κρούσης του αριστερού παρακράτους -που ελέγχονται και καθοδηγούνται από κύκλους της Κουμουνδούρου- επιτέθηκαν και έκαψαν ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ αυτή τη φορά, το βιβλιοποπωλείο "Γεωργιάδη.

από το http://www.stoxos.gr/


Οι ακροαριστεροί συμμορίτες κυκλοφορούσαν επί ώρα στο κέντρο της Αθήνας με ρόπαλα, βόμβες μολότωφ, μπιτόνια με βενζίνη, χωρίς να γίνει καμία σύλληψη από τις αρχές. Είναι προφανές πως οι ενέργειές τους έχουν την ανοχή, αν όχι την ενεργή κάλυψη, του ίδιου του κράτους. http://www.e-grammes.gr/article.php?id=3254


Από τη μία ο Αλαβάνος καλεί τον πρωθυπουργό να σέβεται τους νόμους, όσον αφορά στην ερμηνεία του άρθρου 16. Και από την άλλη ο ίδιος αλλά και ο Τσίπρας μας λένε ότι «αυτός ο νόμος δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ».

Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί


αν ακροδεξιοί ΕΚΑΙΓΑΝ κάποιο μαρξιστικό/αναρχικό βιβλιοπωλείο ο Συνασπισμός θα κανε λόγο για "ΜΕΣΑΙΩΝΑ" και "βιβλία στην πυρά" ...

τώρα???

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΕΣ??

ΦΤΟΥ ΣΑΣ:

προδότες του Συνασπισμού

που διαδηλώνεται παρέα με την υπερασπίστρια της 17 Ν Κούρτοβικ στα Σκόπια

και δεν ντρέπεστε να αποκαλείτε αυτό το "τεχνητό μόρφωμα" Μακεδονία

ΦΤΟΥ ΣΑΣ