Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Άλλη μία φορά η κυβέρνηση ΚΟΙΜΑΤΑΙ και οι αναρχικοί ΒΕΒΗΛΩΝΟΥΝ

Η φωτογραφία από την ώρα του εμπρησμού του βιβλιοπωλείου
(από το newsblog συνδεσμος1 και σύνδεσμος2)


Οι προθήκες του βιβλιοπωλείου Αγιορίτικη Εστία (Εγνατία- Καμάρα) καμένες. Λίγο πριν πεταχτούν στα σκουπίδια.


Κατάστημα εκκλησιαστικών ειδών (ιδιώτη- οδός Εγνατία)



Η βιτρίνα της αγιορίτικης εστίας μετά την αντικατάσταση των υαλοκρυστάλλων (εμφανή ακόμη τα σημάδια από τη φωτιά). Όλο το βράδυ εργαζόμενοι και φίλοι της εστίας πάλευαν να καθαρίσουν το χώρο και να περισώσουν ότι μπορούσαν από την καταστροφή.

Τα βιβλία καμένα
ναι ναι θέλω να ακούσω τον ΣΥΡΙΖΑ να καταγγέλει τους σκοταδιστές που καίνε τα βιβλία
άντε Aλαβάνε και Τσίπρα
άντε
που είναι η ευθιξία σας


Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009.
Επιτροπή Θεσσαλονικέων επισκέπτεται τον Προϊστάμενο Εισαγγελίας της Θεσσαλονίκης και του επιδίδει υπόμνημα αναφορικά με τις πρόσφατες βεβηλώσεις ναών από αναρχικούς στη διάρκεια οργανωμένων πορειών. Επισημαίνεται η επικίνδυνη αδράνεια από την ελληνική αστυνομία να προστατεύσει την περιουσία του κόσμου αλλά κυρίως να σταματίσει να προσβάλλεται το θρησκευτικό συναίσθημα των Θεσσαλονικέων με τις αλλεπάλληλες βεβηλώσεις παρεκκλησίων.

Θεσσαλονίκη Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009.
Η πορεία με πρόσχημα αυτή τη φορά μια τάχα "επίθεση σε στέκι μεταναστών με χειροβομβίδα". Μια επίθεση που μάλλον θυμίζει προβοκάτσια.

Οι αναρχικοί στο πέρασμά τους
-σπάζουν τα τζάμια και πυρπολούνε το βιβλιοπωλείο της Αγιορίτικης Εστίας.
-γράφουν συνθήματα και βλασφήμιες σε βιτρίνες καταστημάτων εκκλησιαστικών ειδών
-λεηλατούνε για 4η φορά το παρεκκλήσιο του Αγίου Αθανασίου (εγνατία)
-βάζουν φωτιές σε κάδους και προκαλούνε φθορές και σε άλλα καταστήματα.

Οι δυνάμεις των ΜΑΤ με άνωθεν εντολές για μία ακόμη φορά ακολουθούνε πίσω από την πορεία σε απόσταση 300-400 μέτρων και περιορίζονται στο να καταγράφουν τις ζημιές που άφησαν στο πέρασμά τους οι αναρχικοί.

Παραθέτουμε τις φωτογραφίες που τραβήξαμε σήμερα (Παρασκευή) το μεσημέρι.


Οι εκλογές πλησιάζουν.
Η κυβέρνηση θα πληρώσει για κάθε αδράνειά της.
Το ίδιο και τα πρόσωπα που τη στελεχώνουν και τη στηρίζουν.
Ο Ελληνικός λαός ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ.
βεβηλώση 1
βεβηλώση 2
βεβηλώση 3
βεβήλωση 4
βεβήλωση 5




Χθες δολοφονήθηκε ένας αστυνομικός.
Aληθινό Παλικάρι από την Κρήτη.
Παρά το ότι ήταν οικογενειάρχης και με νεογέννητο 40 ημερών δεν δίστασε να κυνηγήσει τους ληστές της τράπεζας Κύπρου και να το πληρώσει με τη ζωή του.
Χθες βράδυ ζητήσαμε από την ελληνική αστυνομία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να αναρτήσει πένθος στην ιστοσελίδα της
(μέχρι σήμερα το πρωί δεν υπήρχε ούτε καν η ανακοίνωση του Υφυπουργού).


Αφού η Ελληνική Αστυνομία δεν αναρτά το πένθος στην επίσημη ιστοσελίδα τους (φιγουράρουν οι ανακοινώσεις για το πρόσφατα τοποθετημένο επιτελείο της ενώ την είδηση μπορεί από σήμερα το μεσημέρι να βρει κάποιος μόνο "καταχωνιασμένη" μέσα στις ανακοινώσεις ΓΑΔΑ) και δεν βάζει στην πρώτη σελίδα της την είδηση,

αναρτούμε εμείς ΠΕΡΗΦΑΝΑ
την ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ του ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ
η Κρήτη βγάζει ακόμη ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ
και ευτυχώς υπάχουν ακόμη αστυνομικοί παλικάρια.

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

έκκληση για οικονομική στήριξη- Επειδή η ανθρωπιά ΔΕΝ κάνει διακρίσεις

Η απάντηση της Μάνης στις προκλήσεις των ημερών.
Ανακοίνωση της εφημερίδας Αδούλωτη Μάνη



Τα γεγονότα είναι λίγο - πολύ γνωστά και τραγικά. Ο καθένας μας δίνει, βάσει των δεδομένων που έχει αλλά και των απόψεών του, την δική του ερμηνεία για όλο αυτό το σκηνικό καταστροφής που στήθηκε για πολλές μέρες σε όλη σχεδόν την χώρα, «πάνω» απ’ τον αδικοσκοτωμένο έφηβο Αλέξη, στα Εξάρχεια, στο κέντρο της Αθήνας, το Σαββατόβραδο της 6ης Δεκεμβρίου. Ο κατηγορούμενος αστυνομικός και πρωταγωνιστής του επεισοδίου, ήταν ο συμπατριώτης μας Επαμεινώνδας Κορκονέας (απ’ το Εξωχώρι της Έξω Μάνης).

Ήδη προφυλακισμένος, και ενώπιον της Δικαιοσύνης θα αντιμετωπίσει ένα βαρύ κατηγορητήριο (...) Ο 37χρονος άτυχος συμπατριώτης μας, βιοπαλαιστής, με σοβαρά οικογενειακά και οικονομικά προβλήματα, φαίνεται να τελείωσε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στο σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας, δεν δικαιούται φυσικά καμία σύνταξη ή αποζημίωση για τα εννιά χρόνια που υπηρέτησε στην ΕΛ.ΑΣ. και βεβαίως θα στερήσει ποιός ξέρει για ποιό χρονικό διάστημα και την φυσική του παρουσία στο πλευρό τής οικογένειάς του. Πίσω του όμως υπάρχει μια σύζυγος -επίσης Μανιατοπούλα, από χωριό της Έξω Μάνης- η οποία δεν εργάζεται και τρία ανήλικα τέκνα - επτά, πέντε και τεσσάρων ετών!

Τώρα λοιπόν η «Αδούλωτη Μάνη» κρίνει πως είναι η δική μας ώρα. Και οι δικές μας ευθύνες. (...) Τα παιδιά της οικογένειας Κορκονέα είναι τα δικά μας παιδιά, είναι τρία Μανιατόπουλα, τρία Ελληνόπουλα που δεν φταίνε σε τίποτα. Τρία ανήλικα Μανιατόπουλα που πρέπει να αγκαλιάσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ για να μεγαλώσουν με αγάπη και στοργή, περήφανα και μανιάτικα, κι απ' ότι μάθαμε θα βρεθούν στην πατρώα γη μας. Μέλημά μας αυτό να γίνει με τους καλλίτερους όρους. Τουλάχιστον να μην προβληματιστεί η Μητέρα τους για το ψωμί και το γάλα τους. Μπροστά μας είναι Άγιες ημέρες.

Δεν σκεφτήκαμε τίποτα καλλίτερο απ' την πρωτοβουλία να ανοίξουμε έναν τραπεζικό λογαριασμό, στην Εθνική Τράπεζα (ΕΤΕ, κατάστημα Γυθείου), την 17η Δεκεμβρίου 2008, λογαριασμό που θα καταργηθεί σε τριάντα μέρες, την 15η Ιανουαρίου 2009, οπότε και την επομένη, Παρασκευή 16η Ιανουαρίου 2009, θα παραδώσουμε την επιταγή στην οικογένεια, στα χέρια της μητέρας, το όποιο συνολικό ποσό καταθέσει η αγάπη και η ευαισθησία σας. Στο διάστημα αυτό καμία ανάληψη χρημάτων φυσικά δεν θα γίνει από κανέναν και το καταργηθέν βιβλιάριο (ή τα βιβλιάρια) ταμιευτηρίου της ΕΤΕ (τα οποία θα μπορεί φυσικά όποιος επιθυμεί να ελέγξει οποιαδήποτε στιγμή), την 16η Ιανουαρίου 2009 θα παραδοθούν κι αυτά στην δοκιμαζόμενη οικογένεια Κορκονέα. Στο λογαριασμό ΕΤΕ -που ανοίχθηκε στο όνομα του εκδότη μας Γεωργίου Π.Δημακόγιαννη, του εκλεκτού συμπατριώτη μας ιατρού Γεωργίου Β.Λουκάκου και άλλων ντόπιων συμπατριωτών μας, κι όχι σε κάποια «επίσημη» ερανική επιτροπή που θα ‘θελε μέρες γραφειοκρατικής διαδικασίας για την σύστασή της- η «Αδούλωτη Μάνη» κάνει την αρχή καταθέτοντας το ποσό των εκατό (100) ευρώ και ο Γ.Λουκάκος επίσης το ποσό των εκατό(100) ευρώ.

Το αρχικό ποσό των τριακοσίων(300) ευρώ συμπληρώνουν δύο «ανώνυμοι» συμπατριώτες μας (ο Π.Π.Γ. άνεργος και ο Κ.Θ.Κ. επιχειρηματίας) που συνεισέφεραν από πενήντα (50) ευρώ. (...)Στον αριθμό λογαριασμού Εθνικής Τράπεζας: 332\784490-54 ό,τι επιθυμεί η αγάπη και η ευαισθησία σας, ένα μικρό ή μεγαλύτερο ποσό, ακόμη και 5 ή 10 ευρώ. Έχει σημασία η συμμετοχή.

Αν τέλος επιθυμείτε να μας γνωστοποιήσετε την κατάθεσή σας (αφού η ΕΤΕ δεν μας ενημερώνει για το ονοματεπώνυμο του καταθέτη) στείλτε μας την απόδειξη στο τηλεομοιότυπο (fax): 27330-53670, πληροφορίες: Γ.Δημακόγιαννης, τηλ. 27330-53670, 6978-991863, Γ.Λουκάκος, τηλ. 27330-29550, 6932-276027.

Υστερόγραφο: Ο εκδότης της «Αδούλωτης Μάνης» και ο Γ.Λουκάκος διευκρινίζουν δημόσια ότι δεν γνωρίζουν ούτε κατ’ όψη κανένα μέλος τής (παλαιάς μανιάτικης) οικογένειας Κορκονέα και επίσης ότι την ανωτέρω πρωτοβουλία την λαμβάνουν χωρίς να ενημερωθεί ή να ερωτηθεί η οικογένεια. Κι αυτό γιατί γνωρίζοντας την μανιάτικη νοοτροπία είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα συμφωνούσαν. Την δική μας συνολική εκτίμηση και αποτίμηση για τα τραγικά γεγονότα που συγκλόνισαν την χώρα θα την παρουσιάσουμε στο επόμενο φύλλο της εφημερίδας μας. Και τα δικά μας μηνύματα θα 'ναι Αδούλωτα! Όπως και η παρούσα πρωτοβουλία.

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Απολογία ειδικού φρουρού - αφιερωμένο στους πολιτικούς και στους δημοσιογράφους που τον καταδίκασαν από την πρώτη στιγμή


Πολλοί ήταν αυτοί που από τις πρώτες στιγμές ΕΚΔΙΚΑΣΑΝ τελεσίδικα την υπόθεση του πυροβολισμού-θανάτου του 15χρονου μαθητή.
Συνήθως βέβαια αυτό γίνεται μόνον όταν ο κατηγορούμενος παραδέχεται την ενοχή του.

Υπενθυμίζουμε ότι απαγορεύεται στα ΜΜΕ να δημοσιοποιούνε στοιχεία κατηγορουμένων (φωτογραφίες, ονοματεπώνυμο κλπ). Πολλά ΜΜΕ ανέφεραν το ονοματεπώνυμο του ειδικού φρουρού (ενδεικτικά το ΑLPHA) και άλλα πρόβαλαν και εφοδίασαν τα site των αναρχικών με την φωτογραφία του (ιστολόγιο ΤΡΟΚΤΙΚΟ, το οποίο μάλιστα είχαμε και σε υπόληψη. Την απολογία βέβαια του ειδικού φρουρού το ιστολόγιο αυτό φρόντισε να την θολώσει τελείως ώστε να μην μπορεί να διαβαστεί)

Στην γνωστή σελίδα των αναρχικών δημοσιεύθηκε στα "κρυμμένα" (υποτίθεται) σχόλια και η διεύθυνση και η περιοχή κατοικίας του. Απλά εκφράζουμε την λύπη μας αφού αδυνατούμε να κάνουμε οτιδήποτε άλλο και ελπίζουμε κάποια στιγμή να αρχίσουνε να εφαρμόζονται οι νόμοι στην πατρίδα μας από τους αρμόδιους εισαγγελείς .
Αυτά στην Ελληνική Δημοκρατία εν έτη 2009.

Λίγες μόνον ώρες μετά την δημοσιοποίησης της απολογίας του και με δυσκολία μπορέσαμε να τη βρούμε.

Σας την παραθέτουμε
με την ελπίδα να λάμψει η αλήθεια όταν εκδικαστεί η υπόθεση στην δικαιοσύνη από τους δικαστές και όχι από τους "άμεμπτους" δημοσιογράφους ή τους "αριστερίζοντες" πολίτες που φρόντισαν να κυκλοφορήσουν ονοματεπώνυμα και φωτογραφίες των κατηγορουμένων ακόμη και με sms.

Ακολουθούν τμήματα της απολογίας και σχόλια. Για να μπορείτε να τη διαβάσετε:
αποθηκεύστε κάθε σελίδα σαν εικόνα στον υπολογιστή σας και μετά κάντε μεγέθυνση στο κείμενο
Σβήσαμε οτιδήποτε θεωρήσαμε ότι αποκαλύπτει την ταυτότητα τόσο του κατηγορουμένου και της οικογενείας του όσο και των μαρτύρων.















Στοιχείο 1ο:
Ο ειδικός φρουρός λέει ότι δέχθηκε επίθεση "από ομάδα 30 περίπου ατόμων το οποία φώναζαν μπατσοι, αλήτες θα σας κάψουμε ζωντανούς" και τους πετούσαν ξύλα, μπουκάλια, τασάκια, μάρμαρα .. γεγονός που αποδεικνύεται από τις φωτογραφίες που ελήφθησαν από το περιπολικό και το χώρο".

Στοιχείο 2ο:
Ενημέρωσαν το κέντρο Άμεσης Δράσης και συμμορφώθηκαν στην εντολή που έλαβαν να απεγκλωβιστούνε χωρίς περαιτέρω οδηγίες". Υπάρχουν οι απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες από το Αρχηγείο της Ελλ/κής Αστυνομίας

Στοιχείο 3ο:
Οι δύο ειδικοί φρουροί ενημέρωσαν την διμοιρία των ΜΑΤ τα μέλη της διμοιρίας όμως ΔΕΝ κινήθηκαν προς τους αναρχικούς αφού πήραν εντολή να περιμένουν να έρθει η υπόλοιπη ομάδα τους.

Στοιχείο 4ο:
Οι δύο ειδικοί φρουροί κινήθηκαν προληπτικά προς την οδό Τζαβέλλα προκειμένω να ενημερώσουνε περαιτέρω τη διμοιρία των ΜΑΤ η οποία ήταν βέβαιος στόχος των αναρχικών.

Στοιχείο 5ο:
Μάρτυρας επιβεβαιώνει ότι η ομάδα των αναρχικών κινήθηκε επιθετικά εναντίων των αστυνομικών απειλώντας τους ότι θα τους σκοτώσουν και πετώντας τους κροτίδες, μολότοφ μάρμαρα κλπ.

Στοιχείο 6ο:
παρά τη χρήση χειροβομβίδας κρότου λάμψης οι αναρχικοί συνέχισαν σύσσωμοι να κινούνται εναντίον τους. Οι δύο αστυνομικοί έστρεψαν τις πλάτες τους και για να διασφαλίσουν την διαφυγή τους και ο ένας ειδικός φρουρός πυροβόλησε 2-3 φορές στον αέρα.

Στοιχείο 7ο:
Η βολίδα εισήλθε στο σώμα του θύματος υπό γωνία ... είχε δε ΚΑΘΟΔΙΚΗ πορεία (δηλ η πορεία της βολίδας ήταν από πάνω προς τα κάτω). Επιπλέον η βολίδα βρέθηκε αλλοιωμένη σε όλο της το μήκος (ιατροδικαστική έκθεση). Η κατάθεση λοιπόν αυτόπτη μάρτυρα ότι δήθεν και οι 2 έβγαλαν τα πιστόλια τους και σημάδεψαν προς τα εμπρός καταρρίπτεται.

Στοιχείο 8ο:
Ο ειδικός φρουρός έχει 2 αδερφές με προβλήματα νοητικής στέρησης και 3 ανήλικα παιδιά. Οι γονοίς του είναι συνταξιούχοι και ο ίδιος καλύπτει και τα νοσήλια σε κλινική για την μία αδερφή του (η άλλη έχει αποβιώσει). Ο ίδιος φροντίζει και τα κτήματά των γονέων του.
Έχει υπηρετίσει στις ειδικές δυνάμεις ως αλεξιπτωτιστής και από την ημέρα αποίφησής του υπηρετεί στο ΑΤ Εξαρχείων και ΟΥΔΕΠΟΤΕ τιμωρήθηκε πειθαρχικά. Μάλιστα το έτος 2007 του απονεμήθηκε και ΕΠΑΙΝΟΣ.

Στοχείο 9ο:
Σύμφωνα με το άρθρο 282 παρ 3 ΚΠΔ, προσωρινή κράτηση δύναται να επιβληθεί αντί για περιοριστικούς όρους ΜΟΝΟΝ αν ο κατηγορούμενος ... δεν έχει κάνει γνωστή τη διαμονή του στη χώρα ... ή κατα το παρελθόν υπήρξε φυγόδικος ή φυγόποινος ... ή αν αφεθεί ελεύθερος είναι πολύ πιθανό να διαπράξει και άλλα εγκλήματα.
Προφανώς ένας αστυνομικός του οποίου η γυναίκα δεν εργάζεται και που ο ίδιος φροντίζει να καλύπτει και τα έξοδα για την κλινική της αδερφής του και με 3 παιδιά δεν πρόκειται να φύγει από τη χώρα ή να κάνει "νέα εγκλήματα". Επειδή χρειάζεται όμως κάποιο εξιλαστήριο θύμα η όλη αναταραχή (φωτιές κλπ) φροντίζουν να τον οδηγήσουν στον Κορυδαλό παρακαλώ!!
Ο "αρμόδιος ..." υπουργός κ. Παυλόπουλος είχε υποσχεθεί εξάλλου (πριν από οποιαδήποτε απολογία) ότι ο ειδικός φρουρός θα τιμωρηθεί παραδειγματικά...


Σίγουρα κάποιοι βάλθηκαν να ρίξουν την Κυβέρνηση.
Βλέπεται οι αγωγοί με τη Ρωσσία προκαλούνε δυσαρέσκεια στις ΗΠΑ.
Όπως ακριβώς είχε συμβεί και με το Πολυτεχνείο το 1973 (όταν ο δικτάτορας Παπαδόπουλος σταμάτησε να παραχωρεί τις βάσεις στους Αμερικάνους). Μεμονωμένα περιστατικά γίνονται εύκολα αφορμές για προβοκάτσια. Τότε ο Παπαδόπουλος ανετράπη και τη θέση του κατέλαβε ο φιλοΑμερικάνος δικτάτορας Ιωαννίδης. Η Κυβέρνηση της ΝΔ τη γλίτωσε μία φορά με τις πυρκαγιές (θυμάστε τη δήλωση του Καραμανλή ότι η χώρα βρίσκεται υπό εξωτερική απειλή". Ο Λαζόπουλος το κορόϊδευε τότε... Για να δούμε, θα καταφέρει να ξεπεράσει και αυτό το εμπόδιο η Κυβέρνηση? Πάντως τα περισσότερα ΜΜΕ και οι ιδιοκτήτες τους έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν άμεσα τα αμερικανικά σχέδια.



Σχόλιο 10
Σε περίπτωση που (όπως ισχυρίζεται ο αυτόπτης μάρτυς) ο ειδικός φρουρός στόχευσε στο πλήθος(το οποίο κινούνταν σύσσωμο), η διαδραστικότητα του όπλου είναι τέτοια ώστε από την απόσταση που φέρεται να πυροβόλησε (3 φορές) θα είχε σκοτώσει τουλάχιστον 6 άτομα (το συγκεκριμένο όπλο έχει την δυνατότητα να διαπεράσει ακόμη και 8 άτομα). Αντιθέτως η σφαίρα είχε σαν αποτέλεσμα έναν τραυματισμό στο σώμα και μάλιστα όχι διαμπερή.
(από την απολογία του ειδικού φρουρού)

Σάββατο 28 Ιουνίου 2008

ΠΑΡΑΚΜΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ???

Τετάρτη 25/6/2008 κατατίθεται έγγραφο στην Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης ενημερώνοντας ότι "την ερχόμενη Παρασκευή 27/6/2008 σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί στη Θεσ/νίκη ΓΥΜΝΗ ποδηλατοδρομία". Αναφέρονται οι διοργανωτές της και καλείται η αστυνομία να παρέμβει και να συλάβει όσους τελέσουν το ΑΥΤΟΦΟΡΟ αδίκημα της ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΙΔΟΥΣ. Η αστυνομία απαντάει ότι η ΓΥΜΝΗ ποδηλατοπορεία είναι σε γνώση της και "έχει λάβει μέτρα τάξης".

Πέμπτη 26/6/2008. Εκπρόσωποι φορέων της Θεσσαλονίκης παρίστανται στην Εισαγγελεία Θεσσαλονίκης ενημερώνουν για την προαναφερθείσα ΓΥΜΝΗ ποδηλατοδρομία και ζητάνε την άμεση επέμβαση της Εισαγγελείας-Αστυνομίας σε περίπτωση που τελεστεί το πραναφερθέν αυτόφορο αδίκημα.

Παρασκευή 27/6/2008. Μεσημέρι. Το δημοτικό ραδιόφωνο fm 100 ανακοινώνει ότι η αστυνομία έχει εντολή από την εισαγγελεία να συλλάβει όποιον πραγματοποιήσει ΓΥΜΝΟΣ την ποδηλατοδρομία.

Παραθέτουμε τις παρακάτω φωτογραφίες (που τραβήξανε φίλοι μας).










Στην 1η φωτογραφία, ο "κύριος" με το κόκκινο μαντίλι και τα γυαλιά και το σύνθημα στην πλάτη φαίνεται
από το πλάι.













Στην 2η φωτογραφία ο ίδιος "κύριος" φαίνεται από πίσω, σηκώνοντας το ποδήλατό του.

Η αστυνομία παρά την πολυάριθμη παρουσία της ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ.





















Στην 3η φοτογραφία ο ίδιος "κύριος",νωρίτερα ενώ ποδηλατεί. (Η φοτο από το διαδίκτυο).

Φαίνεται πως το κορδονάκι στη μέση αποτελεί για την αστυνομία "ένδυση" και συνεπώς ο συγκεκριμένος "κύριος" ΔΕΝ είναι γυμνός...












Στην 4η φωτογραφία δύο από τους "επικεφαλείς" της ποδηλατοδρομίας (ο δεξιά έχει δημοσιεύσει ο ίδιος επανελημένα το όνομά του με συνεντεύξεις σε εφημερίδες και κανάλια: Κώστας Τερζόπουλος.

Τον αναφέρουμε ως υπεύθυνο σύμφωνα με το νόμο για την διοργάνωση της πορείας)










Στην 5η φωτογραφία έτερος εκ των "επικεφαλείς" της πορείας συνομιλεί με υψηλόβαθμο στέλεχος της Αστυνομίας.

Παρά τις συστάσεις του αξιωματικού οι "προκλητικά γδυμένοι" ποδηλάτες παρέμειναν για μία ώρα περίπου στη συμβολή Αριστοτέλους Τσιμισκή- προκαλώντας πέρα από την κυκλοφοριακή συμφόριση κατάφωρη παραβίαση του πολιστικού , ηθικού, κοινωνικού και δημοκρατικού επιπέδου της Συμπρωτεύουσας.





Ερωτήματα :
1) Με ποια λογική μπορεί μια ομάδα 50 ατόμων να περιφέρεται για πάνω από 2 ώρες (8:30-10:30) στο κέντρο της πόλης κλείνοντας δρόμους και διαλύοντας την κυκλοφορία στην πόλη? Ποιο ρόλο έχουν στην περίπτωση αυτή οι πλέον των 7 περίπου κλούβες αστυνομικών και τα δεκάδες περιπολικά, τροχονόμοι, ασφαλίτες κ μοτοσυκλετιστές της αστυνομίας? Γιατί δεν επενέβησαν??


2) Γιατί παρά την προκλητική τους εμφάνιση προσβλητική για την πλειοψηφία των πολιτων της Θεσσαλονίκης δεν διώχθηκε τελικά κανένας ποδηλάτης ούτε και υπήρξε κάποια επίπτωση στους διοργανωτές?


3) Όπως αναφέρεται στα ΜΜΕ, "ένας ξένος που επιχείρησε να παρελάσει τελείως γυμνός συνελήφθη (100-200m μετά την έναρξη της πορείας), δεν παρέλασε, αλλά τελικά αφέθηκε ελεύθερος".
Γιατί ενώ διαπράχθηκε το αυτόφορο αδίκημα δεν ασκήθηκε η προβλεπόμενη ποινική δίωξη ως οφειλόταν?


Μπορεί οι ποδηλάτες να μην παρέλασαν τελείως γυμνοί αλλά αυτές οι εικόνες προσβάλουν και προκαλούν τους Θεσσαλονικείς.

Φίλοι της Αντιπαρακμής ήταν εκεί και αποδοκίμασαν όπως και δεκάδες άλλοι Θεσσαλονικείς την εξευτελιστική αυτή πράξη.
Μήπως όμως για μια ακόμη φορά η Πολιτεία "προκάλεσε με την ατολμία της να επέμβει" ???

ΑΝΤΙΠΑΡΑΚΜΗ:
ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Φασισμός μέσα και έξω από τα Πανεπιστήμια



Εγκλωβισμένοι από τις 10 το πρωί παραμένουν ο πρύτανης, Ηλίας Κουσκουβέλης, αντιπρυτάνεις και μέλη της Συγκλήτου από ομάδες φοιτητών που διέκοψαν τη συνεδρίαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στη συνέχεια απέκλεισαν την είσοδο.

Σύμφωνα με τον πρύτανη, πρόκειται για ομάδα φοιτητών της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ που ζητά να δοθούν τα πρακτικά, προκειμένου να ακυρωθεί η απόφασή τους για τον τετραετή οικονομικό προγραμματισμό του ιδρύματος που ψηφίστηκε κατά την έναρξη της συνεδρίασης.

"Η Σύγκλητος δεν πρόκειται να ανακαλέσει την απόφασή της", δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονία, Ηλίας Κουσκουβέλης, προσθέτοντας ότι "η πολιτική ομηρία έχει μετατραπεί πλέον σε ομηρία του κοινού ποινικού δικαίου", καθώς -όπως είπε- είναι χωρίς τροφή και νερό, ενώ δεν τους επιτρέπεται η πρόσβαση ούτε στους χώρους υγιεινής
από το www.skai.gr 4/6/2008

Τι να σχολιάσει κανείς??
στην Ελλάδα μια ομάδα 40 "φοιτητών" τη μια μέρα στέλνουν τον πρύτανη του ΑΠΘ στο νοσοκομείο για νοσηλεία 3-4 ημερών διακόπτωντας τη συνεδρίαση της Συγκλήτου ,

την άλλη μέρα ισάριθμη ομάδα "φοιτητών" εγκλωβίζει και κρατάει όμηρους τον πρύτανη και τα μέλη της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στερώντας τους τροφή και νερό και τη δυνατότητα να πάνε στην τουαλλέτα

(από τις 8 το πρωι που ξεκίνησε η Σύγκλητος μέχρι τις 5-6 το απόγευμα ... που έληξε η ομηρία τους από αριστερούς και προοδευτικούς που κατά τα άλλα ... που αγωνίζονται για ανθρώπινα δικαιώματα οι υποκριτές)


και προχωράμε στα πιο πρόσφατα θλιβερά γεγονότα:

5. Ιουνίου 2008

Οι ροπαλοφόροι της Παντείου

Δελτίο Τύπου του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού


Εχθές το μεσημέρι μέλη της Φοιτητικής Οργάνωσης Συναγερμού μαζί με τον πρόεδρο της Νεολαίας ΛΑ.Ο.Σ. Γιάννη Παναγιωτακόπουλο που βρέθηκαν στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για διανομή φυλλαδίων και ενημέρωση των φοιτητών, δέχθηκαν απρόκλητη επίθεση ροπαλοφόρων μελών των ΕΑΑΚ και του ΔΙΚΤΥΟΥ. Αποτέλεσμα ο τραυματισμός του προέδρου της ΝΕ.Ο.Σ. και ενός φοιτητού μέλους της Φ.Ο.Σ.

Η άνανδρη επίθεση 30 πλήρως εξοπλισμένων τραμπούκων εναντίον φυσικά άοπλων φοιτητών, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά το πώς αντιλαμβάνονται τις έννοιες της δημοκρατίας και της ελεύθερης διακίνησης ιδεών οι ομάδες της Άκρας Αριστεράς, που λυμαίνονται τα πανεπιστημιακά μας ιδρύματα. (...)


οι αναρχικοί και οι αριστεροί λοιπόν επιτίθενται με ρόπαλα και κράνη σε άοπλους που μοιράζουν φυλλάδια
(ένα τραγούδι μιλούσε για "επαναστάτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπα" ...)


για να καταλήξουμε χθές απόγευμα ... στο κέντρο της Αθήνας ... όπου συνέβει το παρακάτω θλιβερό περιστατικό

Οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου"...

pelasgos 1 Μέσα σε λίγες μόνο ώρες μετά το ξεμπρόστιασμα της διασύνδεσης των ανθελλήνων, τόσο απο τον "Στόχο" όσο και μέσα στη Βουλή απο τους βουλευτές του ΛΑΟΣ, Άδωνι Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη, "απάντησαν" με τον μοναδικό τρόπο που γνωρίζουν οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου", που λυμαίνονται το κέντρο της Αθήνας με τις πλάτες των πολιτικών προϊσταμένων τους. Περίπου 30 άτομα όρμησαν (...) στο βιβλιοπωλείο του εκδότη Γιάννη Γιαννάκενα (...) του επιτέθηκαν και έβαλαν φωτιά ΠΕΡΙΧΥΝΟΝΤΑΣ στο χώρο βενζίνη που είχαν μαζί τους σε μπιτόνια!

Από θαύμα γλίτωσε ο Γιάννης Γιαννάκενας, αλλά το βιβλιοπωλείο του κάηκε ολοσχερώς.

από το http://www.stoxos.gr/

και σε άλλο άρθρο:

Λίγες ώρες μετά την επίθεση που εξαπέλυσε στην Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης, για το θέμα που αποκαλύπτει σήμερα ο "ΣΤΟΧΟΣ" και αφορά την απροκάλυπτη συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-Ουράνιου Τόξου, με την ερώτηση Κοροβέση, οι δυνάμεις κρούσης του αριστερού παρακράτους -που ελέγχονται και καθοδηγούνται από κύκλους της Κουμουνδούρου- επιτέθηκαν και έκαψαν ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ αυτή τη φορά, το βιβλιοποπωλείο "Γεωργιάδη.

από το http://www.stoxos.gr/


Οι ακροαριστεροί συμμορίτες κυκλοφορούσαν επί ώρα στο κέντρο της Αθήνας με ρόπαλα, βόμβες μολότωφ, μπιτόνια με βενζίνη, χωρίς να γίνει καμία σύλληψη από τις αρχές. Είναι προφανές πως οι ενέργειές τους έχουν την ανοχή, αν όχι την ενεργή κάλυψη, του ίδιου του κράτους. http://www.e-grammes.gr/article.php?id=3254


Από τη μία ο Αλαβάνος καλεί τον πρωθυπουργό να σέβεται τους νόμους, όσον αφορά στην ερμηνεία του άρθρου 16. Και από την άλλη ο ίδιος αλλά και ο Τσίπρας μας λένε ότι «αυτός ο νόμος δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ».

Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί


αν ακροδεξιοί ΕΚΑΙΓΑΝ κάποιο μαρξιστικό/αναρχικό βιβλιοπωλείο ο Συνασπισμός θα κανε λόγο για "ΜΕΣΑΙΩΝΑ" και "βιβλία στην πυρά" ...

τώρα???

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΕΣ??

ΦΤΟΥ ΣΑΣ:

προδότες του Συνασπισμού

που διαδηλώνεται παρέα με την υπερασπίστρια της 17 Ν Κούρτοβικ στα Σκόπια

και δεν ντρέπεστε να αποκαλείτε αυτό το "τεχνητό μόρφωμα" Μακεδονία

ΦΤΟΥ ΣΑΣ




Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

Μπάτσοι Vs Αναρχικοί

Γίνεται συχνά συζήτηση για την συμπεριφορά της αστυνομίας και των αναρχικών.
Δεν θέλω να το παίξω ειδικός αλλά σαν άτομο που η μοίρα το έφερε να συγκρουστώ και να παίξω ξύλο τόσο με αστυνομικούς όσο και με αναρχικούς, νομίζω ότι κάτι έχω να πω περιγράφοντας τις εμπειρίες μου...

Ξύλο με μπάτσους.




Περίπτωση πρώτη: Έτυχε σε μια διαδήλωση να βρεθώ απέναντι από τα ΜΑΤ. Εγώ ήμουν στην ομάδα που προσπαθούσε να προσεγγίσει το τουρκικό προξενείο διαμαρτυρόμενη για την ανακήρυξη του ψευδοκράτους στην Κύπρο. Η διαδήλωση κατέληξε να είναι μαχητική. Τα ΜΑΤ στάθηκαν μπροστά μας για να προστατεύσουν το προξενείο και καλά έκαναν! Αναπόφευκτα συγκρουστήκαμε σώμα με σώμα. Αυτοί με τα γλοπς και εμείς με τα χέρια και τα πόδια μας. Δώσαμε ξύλο και φάγαμε πολύ περισσότερο. Πάνω στη σύγκρουση 3 παιδιά από εμάς κατέληξαν στο νοσοκομείο. Έφαγα και εγώ αρκετές. Δεν έχω κανένα παράπονο από την συμπεριφορά της αστυνομίας σε αυτή τη περίπτωση. Έκαναν αυτοί την δουλειά τους και εμείς τη δική μας…

Περίπτωση δεύτερη: Η μοίρα με έφερε στην Θύρα 4 της Τούμπας για να παρακολουθήσω ένα ποδοσφαιρικό αγώνα του ΠΑΟΚ. Για κάποιους λόγους που δεν θα αναλύσω εδώ, υπήρχε φοβερή ένταση στο γήπεδο. Έγιναν πολλά επεισόδια και είναι γεγονός ότι έπεσε πολύ ξύλο με πολλούς τραυματισμούς από πλευράς αστυνομίας. Εγώ δεν αναμίχθηκα καθόλου σε αυτά. Για να καταλάβετε δεν φώναξα ούτε το κλασσικό «ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ» που δονούσε το γήπεδο αφού έλεγα ότι και αυτοί τη δουλειά τους κάνουνε… Όταν κατάλαβα ότι ο αγώνας είχε διακοπεί οριστικά, ξεκίνησα με ένα φίλο μου για να φύγουμε. Έτσι ήρεμα όπως πήγαμε… Τα ΜΑΤ όμως είχαν αντίθετη άποψη… Αφού μας περίμεναν παρατεταγμένοι μας άφησαν να περάσουμε στην καταπακτή όπου δεν μας έβλεπε κανένας. Εκεί έπεσαν πάνω μου καμιά 20 άτομα, με έριξαν κάτω, άρχισαν μπουνιές, κλοτσιές και ομολογώ ότι έφαγα όσο ξύλο δεν έφαγα ποτέ στη ζωή μου! Τελικά κατάφερα να ξεφύγω αλλά η πλάτη μου έγινε ριγέ από τα γκλοπς και είχα μώλωπες σε όλο μου το σώμα για πολύ καιρό…
Σε αυτή την περίπτωση οι αστυνομικοί φέρθηκαν εντελώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ! Κτυπούσαν κάποιον χωρίς να ξέρουν αν είναι ένοχος ή αθώος! Χωρίς να ρωτήσουν ποιος ήταν, τι έκανε, πως βρέθηκε εκεί! Και το χειρότερο, κτυπούσαν κάποιον ο οποίος ήταν στο έδαφος, εξουδετερωμένος χωρίς να μπορεί να προβάλει την παραμικρή αντίσταση!

Δεν είμαι εναντίων της αστυνομίας και των ομάδων καταστολής αφού πιστεύω ότι χρειάζονται σε μια κοινωνία. Δεν είμαι ούτε εναντίων του να χρησιμοποιούν οι αστυνομικοί την κατάλληλη βία για να συλλάβουν κάποιον. Όμως το να κτυπούν ανυπεράσπιστους και εξουδετερωμένους πολίτες τους οποίους έχουν ήδη συλλάβει, ή το να κάνουν τους μάγκες με κρατούμενους μέσα στα κρατητήρια είναι έγκλημα! Όλοι αυτοί πρέπει να ξηλώνονται και να τιμωρούνται παραδειγματικά!


Ξύλο με αναρχικούς.




Περίπτωση πρώτη: Κατά τη διάρκεια μιας αφισοκόλλησης για μια εκδήλωση, δεχτήκαμε ξαφνική επίθεση από πολύ μεγαλύτερο αριθμό αναρχικών που καραδοκούσε επειδή διαφωνούσε με το περιεχόμενο της αφίσας! Έπεσε πολύ ξύλο…

Περίπτωση δεύτερη: Κατά τη διάρκεια μιας έκθεσης φωτογραφίας που κάναμε, δεχτήκαμε και πάλι άνανδρη και ξαφνική επίθεση από πολυάριθμη ομάδα αναρχικών που προσπάθησαν να καταστρέψουν το φωτογραφικό υλικό επειδή διαφωνούσαν με αυτό! Έπεσε και πάλι πολύ ξύλο!

Περίπτωση τρίτη: Δεχτήκαμε επίθεση με μολότοφ από αναρχικούς στο φοιτητικό οίκημα που συχνάζαμε από τους ίδιους γνωστούς αγνώστους. Η επίθεση έγινε βράδυ και πολύ γρήγορα. Δεν ήρθαμε στα χέρια. Το οίκημα κάηκε. Οι ζημιές ήταν πολύ μεγάλες αλλά ευτυχώς δεν είχαμε θύματα!

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους θεωρητικούς του αναρχισμού. Με αυτούς που δεν γουστάρουν καμία αρχή και προσπαθούν να αλλάξουν την κοινωνία προς αυτή τη κατεύθυνση… Δικαίωμα τους να πιστεύουν ότι θέλουν και να μάχονται για ότι γουστάρουν! Έχω όμως ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ πρόβλημα με όλους αυτούς τους θρασύδειλους οι οποίοι κρύβονται κάτω από κουκούλες και εκμεταλλεύονται το πανεπιστημιακό άσυλο για να βγάλουν το κόμπλεξ τους πάνω στις περιουσίες του κοσμάκη… Όλοι αυτοί που χρησιμοποιούν βία ενάντια σε όποιο έχει διαφορετική από αυτούς άποψη, είναι στην τελική, οι μεγαλύτεροι φασίστες και πρέπει να αντιμετωπίζονται έτσι!