Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΙΔΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΑΙΔΕΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Φοιτητικές εκλογές και ΦΑΣΙΣΜΟΣ μέσα στα Παν/μια

Οι Πανελλαδικές εξετάσεις έφθασαν. Οι υποψήφιοι και οι γονείς τους αγωνιούν για το αν θα καταφέρουν τα παιδιά τους να περάσουν στο Πανεπιστήμιο.

Ας δούμε όμως τι εικόνα επικράτησε εχθές στις φοιτητικές εκλογές.
Μας καταγγέλθηκε πλήθος περιστατικών βίας ενάντια στην φοιτητική παράταξη ΦΩΣ.
Περιστατικά έκδηλου "φασισμού" και "ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ" από τους κατά τα άλλα ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ και ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ και τους (ροπαλοφόρους) συνοδοιπόρους τους.

Φυσικά το ιστολόγιό μας δεν υποστήριξε και δεν ταυτίστηκε ποτέ με κάποιο πολιτικό κόμμα. Κάθε συνηδειτοποιημένος Έλληνας μπορεί να πάρει μόνος του την απόφαση για το κόμμα στο οποίο θα ενταχθεί ή θα ψηφίσει. Δεν μπορούμε όμως να μην καταδικάσουμε την ΒΙΑ που ασκείται μέσα και έξω στο ελληνικό Παν/μιο.

Διδασκαλίες που διακόπτονται ξαφνικάγια να γίνει Γενική Συνέλευση φοιτητών (ειδικά όταν "μας βολεύουν" οι συσχετισμοί και υπάρχουν αρκετοί φοβισμένοι πρωτοετής μέσα), Γεν.Συνελεύσεις που διακόπτονται με την απειλή βίας από κρανοφόρους αναρχικούς, κάλπες που καίγονται, τραπεζάκια και αφίσες καταστρέφονται και νεαροί φοιτητές απειλούνται, τραυματίζονται και ληστεύονται.
Αυτή δυστυχώς είναι η μία όψη του συνδικαλισμού στο Ελληνικό Παν/μιο.
Η άλλη όψη έχει να κάνει με δοσοληψίες των παρατάξεων με καθηγητές/μεταπτυχιακά κλπ
Δεν ξέρουμε τι από τα δύο είναι χειρότερο ...

Ακολουθεί απόσπασμα από τις καταγγελίες της ΦΩΣ (προσέξτε την τελευταία παράγραφο που έτυχε μάλιστα θερμής αποδοχής από το indymedia:Αφού (προφανώς αναρχικοί) ξυλοκόπησαν δύο φοιτητές τους πήραν τα πορτοφόλια και τα κινητά.


Δελτίο Τύπου της Φοιτητικής Οργάνωσης Συναγερμού

Τελικώς οι «δημοκράτες» της ΔΑΠ με τους υπόλοιπους συνοδοιπόρους της Αριστεράς και Ακροαριστεράς και με τους φοβισμένους ΠΑΣΠίτες απέδειξαν για άλλη μία φορά και επισήμως πως τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι ο μόνος χώρος στην Ελλάδα που δεν μπορεί να υπάρξει ελεύθερη διακίνηση ιδεών.

  • Στο Πάντειο Πανεπιστήμιο η Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή (αποτελούμενη από τις παρατάξεις ΔΑΠ, ΠΑΣΠ, ΠΚΣ και ΑΡΕΝ) δεν έκανε αποδεκτή την αίτηση της Φ.Ο.Σ. για συμμετοχή στις εκλογές, αποκλείοντας με εντελώς παράνομο τρόπο το ψηφοδέλτιό της.
  • Στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς το Δ.Σ. του Φοιτητικού Συλλόγου σύσσωμο ψήφισε τον αποκλεισμό της Φ.Ο.Σ., ακολουθώντας μία εντελώς αντικαταστατική διαδικασία, στην οποία επέμεινε παρά την παρέμβαση του Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας. Οι εκπρόσωποι του Δ.Σ. αρνούνται έως στιγμής να παραδώσουν υπογεγραμμένη την απόφαση καθώς φοβούνται τις νομικές συνέπειες.
  • Στην Νομική Αθηνών τραμπούκοι έβγαλαν έξω από το προεκλογικό Δ.Σ. τον εκπρόσωπο της Φ.Ο.Σ. με την απειλή 20 αναρχικών.
  • Στα ΤΕΙ Κοζάνης η ίδια ακριβώς διαδικασία με την κινητοποίηση 30 αναρχικών και την εκδίωξη των εκπροσώπων της Φ.Ο.Σ. Την προηγούμενη εβδομάδα 50 αναρχικοί μπήκαν στην Γενική Συνέλευση της σχολής και ανακοίνωσαν πως αν μιλήσει εκπρόσωπος της Φ.Ο.Σ. θα διαλύσουν την συνέλευση.
  • Στα ΤΕΙ Καβάλας τα ίδια.
  • Στις 14:00, το μεσημέρι των εκλογών, ομάδα 20 αναρχικών επιτέθηκαν σε τρεις φοιτητές που φορούσαν μπλουζάκια της Φ.Ο.Σ. και οι οποίοι κατευθύνονταν από την Φιλοσοφική σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου προς το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Αποτέλεσμα: Δύο φοιτητές της Φ.Ο.Σ. στο νοσοκομείο, ο ένας με ράμματα στο κεφάλι, ο άλλος με μώλωπες και θλάσεις. Οι δράστες εξαφανίστηκαν αφού πρώτα έκλεψαν κινητά και πορτοφόλια από τους χτυπημένους φοιτητές.
Για όσους γνωρίζουν έστω και ελάχιστα τις διαδικασίες των φοιτητικών εκλογών, είναι πλέον σαφές πως δεν υπάρχει καμία δημοκρατική νομιμοποίηση των φοιτητικών εκλογών που έχουν πλήρως χουντοποιηθεί από τους φοιτητοπατέρες και τους εξωπανεπιστημιακούς αναρχικούς τραμπούκους.

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

Γιορτή 28 Οκτωβρίου- Μ.Δέρειο. Οι ΠΟΜΑΚΟΙ αντέχουν και θα νικήσουν!















Μέχρι πριν λίγες βδομάδες στο Μεγάλο Δέρειο του Έβρου

-πιέσεις κ απειλές προς τους αλεβίτες (κυρίως) πομάκους για να μην στέλνουν τα παιδιά τους στο δημοτικό σχολείο

-προκλητικές ανακοινώσεις από το τζαμί ότι "εδώ είναι Τουρκία"

-επισκέψεις των δύο μουσουλμάνων βουλευτών του ελληνικού κοινοβουλίου (Αχμέτ Χατζηοσμάν και Ιλχάν Αχμέτ) επίσης στην ευρύτερη προσπάθεια άσκησης πιέσεων εις βάρος των αλεβιτών κυρίως πομάκων

-επισκέψεις 3 Τούρκων βουλευτών και πολυάριθμης θρησκευτικής -ισλαμικής συνοδείας (ιμάμηδων κλπ φερμένους από την Τουρκία)

-σικέ εκδηλώσεις για τον καρκίνο του μαστού που έντεχνα μετατρέπονται σε "λαϊκό δικαστήριο" από τους εκατοντάδες φερμένους με πούλμαν από άλλα χωριά εις βάρος της αξιέπαινης ηρωίδας δασκάλας σχεδιασμένα και οργανωμένα από το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής

-πιέσεις και απειλές "θα σας κάψουμε" εις βάρος ακόμη και της ζωής της δασκάλας Χαράς Νικοπούλου κ του συζύγου της (βλέπε εφημ εσπρέσο http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=21&la=1&catid=1&artid=854248&pg=1)


όμως σε πείσμα όλης της σατανικής προσπάθειας του τουρκικού προξενείου να ελέγξει το πομακικό αυτό χωριό,

ΣΗΜΕΡΑ
28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2008

δεκάδες μαθητές του δημοτικού σχολείου του Μ.Δερείου
ντυμένοι στα γαλανόλευκα
παρέλασαν όλο ζωντάνια
απήγγειλαν ποιήματα με τόσο πάθος
τραγούδισαν τα εμβατήρια του 40
σήκωσαν ΨΗΛΑ τις ελληνικές τους σημαίες και
τραγούδησαν περήφανα τον εθνικό μας ύμνο!



Κάποιοι από τους πομάκους μαθητές αφιέρωσαν τα ποιήματά τους στους προπάππους τους που πολέμησαν ηρωικά το 1940 προασπίζοντας την ελληνική γη!

Δίπλα στους μαθητές πολυάριθμοι γονείς και μητέρες (με τις παραδοσιακές φορεσιές και τις μαντήλες) να καμαρώνουν τα παιδιά και την αξιέπαινη προσπάθεια της ηρωικής δασκάλας!

παραθέτουμε τις όμορφες φοτογραφίες
συνοδευμένες με ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
στα παιδιά και στην δασάλα τους
για τα τόσα δάκρυα και τη συγκίνηση που μας προκάλεσαν.


Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους
- εκ μέρους του ελλ/κού κοινοβουλίου ο βουλευτής κ. Ηλίας Πολατίδης
- ο Σταύρος Λάλας (που πλήρωσε με 13 χρόνια σκληρής φυλάκισης στις ΗΠΑ την προσφορά του στην Ελλάδα)
- ο τέως πρόεδρος του Αρείου Πάγου κ. Βασίλης Κόκκινος
- στρατιωτικές και αστυνομικές αρχές
- εκδότες, πολιτευτές, επώνυμοι καθώς και πομάκοι δημοσιογράφοι και
- εκατοντάδες φίλοι της ηρωικής δασκάλας!



Τέλος να επισημάνουμε ότι για πρώτη φορά μετά το 1971 τελέστηκε δοξολογία στην εκκλησία του χωριού! Επιτέλους 37 χρόνια μετά η γαλανόλευκη κυματίζει και κάτι αλλάζει σ αυτό τον τόπο.




ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΑ ΛΑΒΑΡΑ ΕΒΡΟΥ
Μοναδική αντίθεση στην συγκινητική ατμόσφαιρα του Μεγάλου Δερείου ήταν περιστατικό που συνέβει στα Λάβαρα (έδρα του δήμου Ορφέα). Ο γνωστός δήμαρχος κ. Πουλιλιός επέδειξε άλλη μια φορά την εμπάθειά του. Μέλη του Πατρ.Ελλ/κού Συνδέσμου μετέβησαν στα Λάβαρα του Έβρου για να επιδώσουν ψήφισμα διαμαρτυρίας στον δήμαρχο και να πετάξουν τρικάκια με τον τίτλο "Κάτω τα χέρια από την δασκάλα και τους Πομάκους"..

Επειδή ο δήμαρχος απουσίαζε (όπως μας ενημέρωσαν) το ψήφισμα θυροκολήθηκε διακριτικά στην εξώπορτα του Δημαρχείου. Δεν πέρασε ούτε ένα λεπτό και ένας δημοτικός σύμβουλος ξέσχισε το ψήφισμα βρίζοντας τους διαμαρτυρομένους ("μαλ... "). Παραδόξως δευτερόλεπτα μετά την θυροκόληση-σχίσιμο του ψηφίσματος διαμαρτυρίας εμφανίστηκε (και ο κατά τ άλλα απουσιάζων) δήμαρχος.

Επέδειξε μάλιστα μια μεγάλη έγρωμη αφίσα για να αποδείξει ότι εθνικές γιορτές γινόταν πάντα στο Μ.Δέρειο και δεν είναι έργο της δασκάλας. Δεν μας ενημέρωσε όμως από που βρήκε αυτές τις φωτογραφίες. Μήπως από τον τέως διευθυντή του δημ/κού σχολείου ο οποίος είχε παραδώσει την επίσημη σφραγίδα του δημοτικού σχολείου στο Τουρκικό προξενείο για να σφραγίσουν λαχνούς? Ή μήπως από τον ψευδο-ιμάμη του χωριού και τέως πρόεδρο της σχολικής επιτροπής. Όπως δεν μας ενημέρωσε ο δήμαρχος και για το ποιος ανέλαβε να εκδώσει και να εκτυπώσει αυτή την αφίσα. (Παρεμπιπτόντως η ελληνική σημαία απουσίαζε από αρκετές φωτογραφίες ενώ το μόνο που θύμιζε γιορτή 25ης Μαρτίου σε μία από αυτές ήταν ένα σκέτο '1821'!). Πάντως μιλώντας σε τοπικό κανάλι χθες βράδυ απέδωσε το "σχίσιμο" του ψηφίσματος και την προκλητική στάση του ιδίου και των δημοτικών του συμβούλων στα "τσιπουράκια" που είχανε πιει πιο πριν.

Δεν αμφιβάλουμε ότι όλοι είμαστε Έλληνες. Όμως τώρα που έφυγε η επίδραση από τα "τσιπουράκια" καλό θα ήταν να προβληματιστεί ο δήμαρχος Ορφέα για ποιο λόγο οι δηλώσεις και οι κινήσεις του προβάλλονται από τα τουρκικά κανάλια. Και για ποιο λόγο τυχαίνει συνοδοιπόροι του στην προσπάθεια να διώξει την ηρωική δασκάλα να είναι άνθρωποι του Τουρκικού προξενείου. Μήπως πρέπει να αφήσει τις προσωπικές εμπάθειες (η χάρη που ζήτησε από τον πατέρα της δασκάλας και πρόεδρο του Αρείου Πάγου για ευνοϊκή μεταχείριση δικαστικής υπόθεσης συγγενή του και η οποία φυσικά δεν έγινε δεκτή) ή μικροπολιτικές επιδιώξεις (πχ ψήφοι μουσουλμάνων στις εκλογές που κατευθύνονται από το Τουρκικό Προξενείο) και να σταθεί πλάι στην προσπάθεια προστασίας των πομάκων από τις αρπαχτικές διαθέσεις της Άγκυρας?




Κάναμε μια βόλτα στο χωριό Μεγάλο Δέρειο. Δεκάδες ελληνικές σημαίες κυμάτιζαν περήφανα σε όλα σχεδόν τα σπίτια και στα καφενεία των πομάκων κατοίκων του χωριού και σε πείσμα κάθε είδους πρακτόρων ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΥΜΑΤΙΖΟΥΝ και ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ!

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Αλλάζουν τα βιβλία ιστορίας στην Κύπρο

Πνευμα συμφιλίωσης στα σχολεία της Κύπρου

Ο υπουργός Παιδέιας Κύπρου ανέφερε ότι τα βιβλία της Ιστορίας θα αλλάξουν και σε αυτά θα προστεθούν τα γεγονότα των τελευταίων 50 χρόνων στην Κύπρο.

Η προώθηση της κουλτούρας της συμφιλίωσης μεταξύ Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων αποτελεί στόχο της κυπριακής κυβέρνησης για τη νέα σχολική χρονιά, δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Δημητρίου.

Σύμφωνα με τον κ. Δημητρίου, η αλλαγή των σχολικών βιβλίων θα γίνει σε διάστημα ενός χρόνου.

Ανέφερε ακόμη ότι στα σχολεία θα πραγματοποιούνται σεμινάρια, στα οποία θα μιλούν ειδικοί για τη σύγχρονη ιστορία της Κύπρου.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής, Νίκος Τορναρίτης, δήλωσε ότι η Επιτροπή στηρίζει τις προσπάθειες της κυβέρνησης για προώθηση της κουλτούρας της συμφιλίωσης.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ (28/7/2008)




ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΤΙΠΑΡΑΚΜΗΣ:

κάποιοι αποφασίζουν να ξαναγράψουν την Ιστορία της μαρτυρικής μεγαλονήσου.

Ουσιαστικά όμως δεν την ξαναγράφουν. Απλά την αλλάζουν.


Την Ιστορία της Κύπρου όμως

  • την έγραψαν τα παλικάρια της ΕΟΚΑ,
  • την έγραψαν οι νέοι που πέθαιναν στην αγχόνη,
  • την έγραψαν οι Ελλαδίτες και Ελληνοκύπριοι στρατιώτες που πέθαιναν υπερασπιζόμενοι την ελληνική γη από την βάρβαρη εισβολή,
  • την έγραψαν οι σύζυγοι (αλά κόμη και οι αρραβωνιαστικιές) των αγνοουμένων που δεν ξαναπαντρεύτηκαν αλλά συνεχίζουν να τους περιμένουν
  • την έγραψαν οι λεηλασίες στις εκκλησιές στα νεκροταφεία και στα μοναστήρια της Κύπρου και οι πωλήσεις στο εξωτερικό της πολιτιστικής κληρονομιάς που έπεσε στα χέρια τους.


ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ, ΠΟΥ ΖΗΣΑΜΕ,
ΔΕΝ ΘΑ ΤΗ ΣΒΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΠΟΤΕ



Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ= ΕΚΜΑΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ

Όλοι πια σ’ αυτή τη χώρα μιλούν για τη βαθιά σήψη και τη διαφθορά, που επικρατεί στη Δημόσια Διοίκηση και στη πολιτική. (...). Από το ένα σκάνδαλο πάμε να συνέλθουμε και παρευθύς σε νέο κατρακυλάμε. Ένα τσουνάμι σκανδάλων κατέκλυσε την Ελλάδα. Ε, ρε και να κάνανε μπαμ και άλλα κράτη όπως έγινε στη Γερμανία με τη Siemens. Σκέψου για μια στιγμή μαύρε Έλληνα, να μίλαγε ο εισαγγελέας των ΗΠΑ για τη Λόκχηντ ή τη Ρίθεον, σκέψου τι θα μαθαίναμε από το Λονδίνο για τη Βίκερς, τη Γαλλία με την Αεροσπεσιάλ, τη Ρωσία για τη Ρουσβουρουζένιε, ή τα Λέοπαρτ, τα ιπτάμενα Ραντάρ, Ολυμπιακοί αγώνες, χρημασιστήρια και που να στα λέω, τελειωμό δεν έχουν. Κάθε μέρα διαβάζω και κάτι καινούργιο και η αλήθεια είναι ότι αρχίσαμε να τα συνηθίζουμε πιά και αυτό είναι το χειρότερο. Και είναι το χειρότερο γιατί έτσι αποδεικνύεται η πλήρης αδράνεια των ανακλαστικών των νεοελλήνων για μια κάποια αντίδραση σ’ αυτό το κατήφορο καταστροφής.

Εκεί λοιπόν που συλλογιζόμουνα ότι τίποτε πια δεν με εκπλήσσει και τίποτε δεν με εντυπωσιάζει όσο μαύρο και αρνητικό αν είναι, εκεί λοιπόν διάβασα στο ΠΑΡΟΝ μια συγκλονιστική είδηση. «Σιχάθηκα τον εαυτό μου- Ντρέπομαι για όσα έκανα». Επιτέλους βρέθηκε ένας νέος για να βγεί και να μιλήσει με θάρρος και ειλικρίνεια για τα άδυτα των κομματικών νεολαιών. Για τα εργαστήρια αποκτήνωσης. Τα εμαυλιστήρια συνειδήσεων. Για να μάθει ο κόσμος τι συμβαίνει μέσα στα κόμματα που από το βαλάντιο του τα τροφοδοτεί με δισεκατομμύρια. Εδώ που τα λέμε τα παίρνουν κανονικά, χωρίς να τον ρωτάνε και χωρίς να τον υπολογίζουνε. Όποιος διαβάσει τι λέει αυτός ο νεολαίος, αμέσως θα καταλάβει γιατί η Ελλάδα είναι πρώτη στη διαφθορά και γιατί δεν υπάρχει παρόν και προπαντός μέλλον. Μέλλον είναι η νέα γενιά, η νεολαία μας, που μπαίνοντας στα εκμαυλιστήρια γίνεται κάθε μέρα και χειρότερη, κάθε μέρα και πιο στυγνή. «Πήγα βλαχάκι και με κάνανε εξουσία»- «δεν πλήρωνα σε κανένα μαγαζί»-«Για να περνάνε οι δικοί μας πάσαρα από πριν τη λίστα στους καθηγητές». Θα μπορούσανε αυτές οι τρείς φρασούλες να αποτελέσουν το βιογραφικό του κάθε Έλληνα υπουργού, γενικού διευθυντή και γενικά του κάθε πρωτοκλασάτου που διορίζεται σε μια θέση δημοσίου συμφέροντος. Κατεβαίνουν βλάχοι από τα χωριά τους (μεταφορικά) και ενσκήπτουν ως τυφώνες δια της εξουσίας ρημάζοντας το τόπο. Δεν πληρώνουν ποτέ και πουθενά. Συστηματικοί τζαμπατζήδες. Κάποια γραμματεύς καθαρίζει από πίσω τους τεράστιους λογαριασμούς τους, διασπαθίζοντας το δημόσιο χρήμα. Γεμίζουν τίτλους και καταλαμβάνουν καθηγητικά έδρανα, στερούμενοι γνώσης αφού τα μαθήματα τα περνάνε στο ντούκου, με κομματικές λίστες. Έγινε το Ελληνικό δημόσιο η αγελάδα με το συνεχές άρμεγμα. Τρείς μικρές φράσεις τρείς τεράστιες περιπτώσεις εξαθλίωσης σε ένα περιτύλιγμα. Η χειρότερη υποκρισία είναι να με ρωτήσετε ποιας νεολαίας ήταν αυτός ο νέος.

Όλες οι κομματικές νεολαίες ίδιες είναι και θα έλεγα ούτε το όνομά του δεν μας χρειάζεται γιατί όλοι σε μια πρέσα κτυπιούνται. Όσα αίσχη βλέπουμε σήμερα στα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι απλά η πρακτική εξάσκηση στην ιδεολογία που εκπροσωπούν. Σπάστε, ξηλώστε, καταστρέψτε, τρομοκρατείστε τους πάντες, πέστε μόνο ψέματα, ότι όσα έγιναν ήταν προβοκάτσια, κλειδώστε και δείρετε καθηγητές και πρυτάνεις. Έχουν απομακρυνθεί απ’ όλες τις Ελληνικές αξίες, λένε όχι στη πατρίδα και στη στράτευση, εμποδίζουν τη θητεία στα δεκαοκτώ, καταλαμβάνουν ετσιθελικά τις εστίες και συμβάλουν στη διασπάθιση των κονδυλίων της παιδείας. Απίστευτη κατάσταση, αβέβαιο το Ελληνικό μέλλον, δικτατορία της βίας. Τους νονούς αυτής της Ελληνικής τραγωδίας κατονόμασε λέγοντας «είχαμε καταντήσει πιόνια στα χέρια των μεγαλοκαρχαριών».

Πέρα δηλαδή από το προσωπικό ηθικό τους κατάντημα , που τους μετέτρεψε σε αγελαίο ζώο, είναι και ανεγκέφαλα όργανα των μεγαλοκαρχαριών. Όλοι μας γνωρίζουμε αυτούς τους κομματικούς μεγαλοκαρχαρίες και το μέγα ερώτημα είναι , ως πότε θα τους ανεχόμαστε. Χαρακτηριστικός είναι και ο τρόπος που μας αφηγείται πως σχηματίζονται οι ιεραρχίες στις κομματικές νεολαίες. «Ο φαύλος κύκλος των εσωτερικών συγκρούσεων μεγάλωνε, με αποτέλεσμα όποιος ήταν το μεγαλύτερο «λαμόγιο» να επιβιώσει. Βουλευτές, καθηγητές αλλά και κομματάρχες προσπαθούσαν να παίξουν ρόλο στις εξελίξεις των νεολαιών και από την άλλη οι προϋπολογισμοί του ΤΕΙ ήταν πολύ μεγάλοι για να μείνουν στα χέρια άλλων και όχι στα δικά τους». Καταλάβατε τώρα τι γίνετε στη μικρή Ελλάδα που απειλείται με αφανισμό από τους Τούρκους; Όποιος είναι το μεγαλύτερο λαμόγιο επικρατεί και αυτοί αύριο θα μας διοικήσουν. Όπως και αυτοί που μας διοικούν σήμερα είχαν αναδειχθεί τα μεγαλύτερα «λαμόγια» του χθές. Ασφαλώς και θυμάστε τον εν εκστάσει υπουργό με το ταμπούρλο.

Μη λοιπόν ξαφνιάζεστε και διερωτάσθε γιατί οι εκάστοτε διοικητές οργανισμών και επιχειρήσεων του δημοσίου κακοδιαχειρίζονται αυτό που τους ανέθεσε η πατρίδα. Τα λαμόγια είναι φτιαγμάνα ακριβώς γι’ αυτό. Μη ψάχνετε γιατί στο εξωτερικό όλοι γελάνε με μας. Τα λαμόγια τρυπώνουν παντού. «Λαμόγια», καταντήσαμε να μιλάμε τη γλώσσα τους και ανενδοιάστως να επισημοποιούμε την αργκό τους, που δολοφονεί την αρίστη των γλωσσών. Το δεύτερο μεγάλο πρόβλημα που ανέδειξε ο νέος αυτός, που όλοι ξέραμε και δεν τολμούσαμε να περιγράψουμε στις αληθείς του διαστάσεις είναι αυτό των καθηγητών Πανεπιστημίων-ΤΕΙ κλπ. Εννοώ αυτούς που ανεδείχθησαν, όπως λέγει, με προκηρύξεις φωτογραφικές και εκλεκτορικά στημένες. Εννοώ αυτούς που περιγράφει τοσο παραστατικά στις κρίσεις μονίμων καθηγητών, «όπου όλες οι δημοσιεύσεις είναι πληρωμένες και έτσι κανείς δεν ξέρει εάν οι γνώσεις είναι του καθηγητή που τα δημοσίευσε, ή άλλων καθηγητών που τους έχουν πληρώσει για να βγάλουν τη δημοσίευση». Άκουσα τον διακεκριμένο καθηγητή κ. Δημήτρη Τσάτσο (υπάρχουν και ελάχιστες εξαιρέσεις) να περιγράφει σε μια δραματική του συνέντευξη τη κατάσταση που επικρατεί στο σώμα των καθηγητών των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Είπε για τον τρόπο εκλογής τους, για τις γνώσεις τους, για το επίπεδό τους, πράγματα ανατριχιαστικά. Στο τέλος τα έκλεισε όλα σε μια φράση που ακόμα ηχεί στα αυτιά μου. «Ντρέπομαι να λέω ότι είμαι καθηγητής Πανοιστημίου».

Κύριε Τσάτσο και όσοι άλλοι σκέφτεστε το καλό της Ελληνικής Παιδείας, κάντε το γρηγορότερο την επανάστασή σας και εμείς μεν θα σας συνδράμουμε, το δε έθνος θα σας ευγνωμονεί δια βίου. Σώστε τα παιδιά μας από το βούρκο. Μη λοιπόν λυπάστε τους καθηγητές που δεν τους σέβονται οι Φοιτητές. Τους προπηλακίζουν, τους δέρνουν, τους στέλνουν στα νοσοκομεία, τους κρατούν ομήρους όμως αυτοί τα υπομένουν όλα, γιατί ξέρουν ότι το σύστημα που οι ίδιοι έφτιαξαν έχει μέσα του και αυτή την εκδοχή. Στο χώρο των πανεπιστημίων μας όλα γίνονται για προσωπικό χρηματικό όφελος. Δεν θα ανακαλέσω περιπτώσεις Παντείου, Ηρακλείου κλπ αφού είναι σε όλους μας γνωστά. Θέλω μόνο να πώ για τα ερευνητικά προγράμματα. Έλεος κύριοι. «..σε ένα μεγάλο μέρος των ερευνητικών προγραμμάτων δεν γίνεται έρευνα αλλά χάνονται τζάμπα κοινοτικά κονδύλια. Αλλά και κονδύλια του Ελληνικού κράτους χωρίς να έχουμε καινούργια επιστημονικά αποτελέσματα, ΌΛΑ τα ερευνητικά προγράμματα γίνονται ένας τρόπος ικανοποίησης των αυλικών των διοικήσεων για τις εξυπηρετήσεις». Συγκλονιστικό! Κατά τα άλλα το υπουργείο παιδείας ασχολείται με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Σκεφθείτε παρακαλώ αυτά, όταν δείτε την επιστημονική κοινότητα να φωνάζει για ακόμα περισσότερα κονδύλια στη παιδεία. Σκεφθείτε αυτά και κάνετε τους συνειρμούς σας, όταν βλέπετε τους σεισμολόγους καθηγητές να εξευτελίζονται στα τηλεοπτικά παράθυρα. Αυτή την έκρηξη συνείδησης του φοιτητή δεν έχω δικαίωμα να την πνίξω στο ποτάμι των άλλων κατασκευασμένων ειδήσεων. Σήμερα είναι δυστυχώς μόνο μια, ελπίζω αύριο να είναι πολλές. Άλλωστε οι νέοι γιαυτό είναι φτιαγμένοι και όχι για να λαμογιοποιούνται.

Δημήτριος Δήμου 12/06/2008

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Φασισμός μέσα και έξω από τα Πανεπιστήμια



Εγκλωβισμένοι από τις 10 το πρωί παραμένουν ο πρύτανης, Ηλίας Κουσκουβέλης, αντιπρυτάνεις και μέλη της Συγκλήτου από ομάδες φοιτητών που διέκοψαν τη συνεδρίαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στη συνέχεια απέκλεισαν την είσοδο.

Σύμφωνα με τον πρύτανη, πρόκειται για ομάδα φοιτητών της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ που ζητά να δοθούν τα πρακτικά, προκειμένου να ακυρωθεί η απόφασή τους για τον τετραετή οικονομικό προγραμματισμό του ιδρύματος που ψηφίστηκε κατά την έναρξη της συνεδρίασης.

"Η Σύγκλητος δεν πρόκειται να ανακαλέσει την απόφασή της", δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονία, Ηλίας Κουσκουβέλης, προσθέτοντας ότι "η πολιτική ομηρία έχει μετατραπεί πλέον σε ομηρία του κοινού ποινικού δικαίου", καθώς -όπως είπε- είναι χωρίς τροφή και νερό, ενώ δεν τους επιτρέπεται η πρόσβαση ούτε στους χώρους υγιεινής
από το www.skai.gr 4/6/2008

Τι να σχολιάσει κανείς??
στην Ελλάδα μια ομάδα 40 "φοιτητών" τη μια μέρα στέλνουν τον πρύτανη του ΑΠΘ στο νοσοκομείο για νοσηλεία 3-4 ημερών διακόπτωντας τη συνεδρίαση της Συγκλήτου ,

την άλλη μέρα ισάριθμη ομάδα "φοιτητών" εγκλωβίζει και κρατάει όμηρους τον πρύτανη και τα μέλη της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στερώντας τους τροφή και νερό και τη δυνατότητα να πάνε στην τουαλλέτα

(από τις 8 το πρωι που ξεκίνησε η Σύγκλητος μέχρι τις 5-6 το απόγευμα ... που έληξε η ομηρία τους από αριστερούς και προοδευτικούς που κατά τα άλλα ... που αγωνίζονται για ανθρώπινα δικαιώματα οι υποκριτές)


και προχωράμε στα πιο πρόσφατα θλιβερά γεγονότα:

5. Ιουνίου 2008

Οι ροπαλοφόροι της Παντείου

Δελτίο Τύπου του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού


Εχθές το μεσημέρι μέλη της Φοιτητικής Οργάνωσης Συναγερμού μαζί με τον πρόεδρο της Νεολαίας ΛΑ.Ο.Σ. Γιάννη Παναγιωτακόπουλο που βρέθηκαν στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για διανομή φυλλαδίων και ενημέρωση των φοιτητών, δέχθηκαν απρόκλητη επίθεση ροπαλοφόρων μελών των ΕΑΑΚ και του ΔΙΚΤΥΟΥ. Αποτέλεσμα ο τραυματισμός του προέδρου της ΝΕ.Ο.Σ. και ενός φοιτητού μέλους της Φ.Ο.Σ.

Η άνανδρη επίθεση 30 πλήρως εξοπλισμένων τραμπούκων εναντίον φυσικά άοπλων φοιτητών, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά το πώς αντιλαμβάνονται τις έννοιες της δημοκρατίας και της ελεύθερης διακίνησης ιδεών οι ομάδες της Άκρας Αριστεράς, που λυμαίνονται τα πανεπιστημιακά μας ιδρύματα. (...)


οι αναρχικοί και οι αριστεροί λοιπόν επιτίθενται με ρόπαλα και κράνη σε άοπλους που μοιράζουν φυλλάδια
(ένα τραγούδι μιλούσε για "επαναστάτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπα" ...)


για να καταλήξουμε χθές απόγευμα ... στο κέντρο της Αθήνας ... όπου συνέβει το παρακάτω θλιβερό περιστατικό

Οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου"...

pelasgos 1 Μέσα σε λίγες μόνο ώρες μετά το ξεμπρόστιασμα της διασύνδεσης των ανθελλήνων, τόσο απο τον "Στόχο" όσο και μέσα στη Βουλή απο τους βουλευτές του ΛΑΟΣ, Άδωνι Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη, "απάντησαν" με τον μοναδικό τρόπο που γνωρίζουν οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου", που λυμαίνονται το κέντρο της Αθήνας με τις πλάτες των πολιτικών προϊσταμένων τους. Περίπου 30 άτομα όρμησαν (...) στο βιβλιοπωλείο του εκδότη Γιάννη Γιαννάκενα (...) του επιτέθηκαν και έβαλαν φωτιά ΠΕΡΙΧΥΝΟΝΤΑΣ στο χώρο βενζίνη που είχαν μαζί τους σε μπιτόνια!

Από θαύμα γλίτωσε ο Γιάννης Γιαννάκενας, αλλά το βιβλιοπωλείο του κάηκε ολοσχερώς.

από το http://www.stoxos.gr/

και σε άλλο άρθρο:

Λίγες ώρες μετά την επίθεση που εξαπέλυσε στην Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης, για το θέμα που αποκαλύπτει σήμερα ο "ΣΤΟΧΟΣ" και αφορά την απροκάλυπτη συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-Ουράνιου Τόξου, με την ερώτηση Κοροβέση, οι δυνάμεις κρούσης του αριστερού παρακράτους -που ελέγχονται και καθοδηγούνται από κύκλους της Κουμουνδούρου- επιτέθηκαν και έκαψαν ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ αυτή τη φορά, το βιβλιοποπωλείο "Γεωργιάδη.

από το http://www.stoxos.gr/


Οι ακροαριστεροί συμμορίτες κυκλοφορούσαν επί ώρα στο κέντρο της Αθήνας με ρόπαλα, βόμβες μολότωφ, μπιτόνια με βενζίνη, χωρίς να γίνει καμία σύλληψη από τις αρχές. Είναι προφανές πως οι ενέργειές τους έχουν την ανοχή, αν όχι την ενεργή κάλυψη, του ίδιου του κράτους. http://www.e-grammes.gr/article.php?id=3254


Από τη μία ο Αλαβάνος καλεί τον πρωθυπουργό να σέβεται τους νόμους, όσον αφορά στην ερμηνεία του άρθρου 16. Και από την άλλη ο ίδιος αλλά και ο Τσίπρας μας λένε ότι «αυτός ο νόμος δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ».

Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί


αν ακροδεξιοί ΕΚΑΙΓΑΝ κάποιο μαρξιστικό/αναρχικό βιβλιοπωλείο ο Συνασπισμός θα κανε λόγο για "ΜΕΣΑΙΩΝΑ" και "βιβλία στην πυρά" ...

τώρα???

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΕΣ??

ΦΤΟΥ ΣΑΣ:

προδότες του Συνασπισμού

που διαδηλώνεται παρέα με την υπερασπίστρια της 17 Ν Κούρτοβικ στα Σκόπια

και δεν ντρέπεστε να αποκαλείτε αυτό το "τεχνητό μόρφωμα" Μακεδονία

ΦΤΟΥ ΣΑΣ




Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Άσυλο προοδευτικών παραλλογισμών




Μόνιμο επιχείρημα των βιαστών στα δικαστήρια είναι «φορούσε προκλητικό μίνι, που σημαίνει ότι “τα ήθελε”, κ. πρόεδρε.» Το επιχείρημα των αριστερών φοιτητικών παρατάξεων στην Κομοτηνή, όταν επιτέθηκαν στον χώρο που συνεδρίαζαν οι πρυτάνεις, ήταν ότι «οι πρυτάνεις… “δεν τα ήθελαν”!!!».

Το περασμένο Σαββατοκύριακο συνεδρίασαν στην Κομοτηνή οι πρυτανικές αρχές όλης της χώρας για να εξετάσουν την πορεία του νόμου - πλαισίου για την ανώτατη παιδεία. Υπό τον φόβο των γνωστών «επαναστατών με τις φαιοκόκκινες σημαίες» μαζεύτηκαν σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης και όχι σε κάποια αίθουσα του πανεπιστημίου. Εκτός του ξενοδοχείου είχαμε τη γνωστή παράσταση. Μαζεύτηκαν εκατό έως διακόσιοι κρανοφόροι της προόδου. Με στρατιωτικό βηματισμό και συνθήματα του στιλ «λαέ μη σκύβεις το κεφάλι...» επιχείρησαν να σπάσουν το μπλόκο της αστυνομίας.

Ως εδώ, όλα ειναι γνωστά κι αναμενόμενα. Ο μόνος τρόπος για να παίξουν στην TV οι ελάχιστοι είναι να ανεβάσουν ένα σόου που εμπεριέχει σύγκρουση με τα ΜΑΤ. Το καινοφανές στην προχθεσινή παράσταση ήταν η δήλωση του αρχηγού των κρανοφόρων επαναστατών: «έπειτα από δύο χρόνια κίνημα(;)», είπε στις κάμερες, «αυτοί οι κύριοι αποφάσισαν να συνεδριάσουν εκτός ασύλου».

Αυτή η δήλωση χρήζει διερεύνησης. Τι ακριβώς εννοούσε ο ποιητής και γιατί είναι επαναστατικό αμάρτημα η συνεδρίαση των πρυτάνεων εκτός «ασύλου»;

Κατ’ αρχήν, πρέπει να διευκρινίσουμε το αυτονόητο: κάθε ομάδα ανθρώπων μπορεί να συνεδριάζει όπου κάνει κέφι ή μπορεί. Είτε εντός είτε εκτός ασύλου. Είτε σε ξενοδοχείο είτε στην κορυφή των Ιμαλαίων. Βέβαια, είναι ντροπή για τη χώρα και την ακαδημαϊκή μας κοινότητα να μην μπορούν οι πρυτανικές αρχές, υπό τον φόβο των αριστερών τραμπούκων, να συγκενρωθούν εντός των πανεπιστημίων, αλλά δυστυχώς το συνηθίσαμε και αυτό. Νόμος στα πανεπιστήμια είναι η θέληση εκείνων που κουβαλούν στειλιάρια με κόκκινα ή φαιοκόκκινα σημαιάκια στην άκρη. Το άσυλο χρησιμεύει στην επαναστατική υπονόμευση των συνεδριάσεων των πρυτανικών αρχών, δηλαδή στην παρεμπόδιση της ελευθερίας του λόγου. Με ιδεολογικά προσχήματα έχουν εγκαθιδρυθεί σε όλη την επικράτεια δεκάδες ανεξάρτητες του νόμου περιφέρειες, κάτι σαν τα Ζωνιανά με ιδεολογική προβιά.

Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο να ψέγονται οι πρυτάνεις, διότι δεν επέλεξαν να συνεδριάσουν εντός του «ασύλου» που απολαμβάνουν οι τραμπούκοι της Αριστεράς και της ... «Προόδου». Ετσι οι τελευταίοι θα μπορούσαν να τους χτίσουν ανενόχλητοι εντός του γραφείου που συνεδριάζουν ή να τους κρατήσουν ομήρους μέχρι να αποφασίσουν όσα οι μειοψηφίες θέλουν. Κάτι αντίστοιχο θα ήταν να διαμαρτύρονται οι κουμποροφόροι των Ζωνιανών γιατί η ΕΛ.ΑΣ. δεν κάνει το συνέδριο των ειδικών φρουρών (άοπλων εννοείται) στην ορεινή Κρήτη.

Το πιο θλιβερό στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι πλέον τα φαινόμενα βίας των μειοψηφιών. Αυτά τα συνηθίσαμε. Είναι η έκλειψη του ορθού λόγου σε χώρους οι οποίοι στον υπόλοιπο κόσμο είναι ναοί του ορθού λόγου. Η επαναστατική «λογική» που εμφανίζεται κυρίαρχη σήμερα στα ΑΕΙ -ίσως επειδή είναι φωνασκούσα- έχει κάνει κάθε διάλογο αδύνατο. Στο όνομα της ελευθερίας διακίνησης των ιδεών παρεμποδίζεται κάθε συζήτηση. Είτε με τα στειλιάρια είτε με παραλογισμούς. Και τελικά δεν ξέρουμε ποιο από τα δύο είναι το χειρότερο...

Τρίτη 26 Ιουνίου 2007

Το επίπεδο της Παιδείας στα σχολεία μας!



Με μεγάλη έκπληξη ακούσαμε ότι ο μέσος όρος των γραπτών εξετάσεων που διεξήγαγε το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου για το μάθημα των Νέων Ελληνικών για τους τελειόφοιτους μαθητές ήταν μόλις 8/20!!!

Διάφοροι ειδικοί (και μη) μεταξύ των οποίων και ο Υπουργός Παιδείας έτρεξαν να δώσουν τις δικές τους εξηγήσεις για αυτό το φαινόμενο:
- Φταίνε τα ανορθόγραφα SMS και τα greekglish μας δήλωσε ο Υπουργός!
Είναι πολύ εύκολο να τα ρίχνουμε όλα στην τεχνολογία, αλλά αν ο Υπουργός μελετήσει καλύτερα το θέμα, θα προσέξει ότι οι μαθητές που τελειώνουν το Δημοτικό, και πριν ακόμα προλάβουν να εθιστούν στα SMS, τα MSN, και τα online Chats, δεν έχουν το επίπεδο που θα έπρεπενα έχουν όσον αφορά την ορθογραφία και την έκφραση στην ελληνική γλώσσα…

- Φταίει και το γεγονός ότι οι νέοι απομακρύνονται από το διάβασμα και το βιβλίο μας δήλωσε άλλος υψηλόβαθμος του ίδιου Υπουργείου…
Αυτό που δεν μας είπαν είναι τι έχει κάνει το Κράτος και το Υπουργείο τους μέχρι σήμερα ώστε οι μαθητές (και γενικότερα οι κύπριοι πολίτες) να έχουν μια Δημόσια Βιβλιοθήκη της προκοπής! ΤΙΠΟΤΑ είναι η απάντηση… Οι δημόσιες βιβλιοθήκες του νησιού υπολειτουργούν υποστελεχωμένες και αφημένες στο έλεος της μοίρας τους… (Σκεφτείτε μόνο ότι η Εθνική Βιβλιοθήκη της Μάλτας – μιας χώρας πολύ μικρότερης από τη δική μας – είναι στελεχωμένη με πάνω από 100 άτομα, ενώ η αντίστοιχη Κυπριακή Βιβλιοθήκη δεν έχει ούτε 10)!!!

Το πρόβλημα ήρθε να μεγαλώσει η απερίσκεπτη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από τη διδακτέα ύλη δοκίμια και εκθέσεις ιδεών τα οποία αποτελούσαν για χρόνια την αιχμή του δόρατος για την κριτική σκέψη και εκφραστικότητα των μαθητών!

Οι μαθητές σήμερα, όταν ξέρουν ότι έχουν «περάσει» το μάθημα, και αφού είναι σίγουροι ότι ούτως ή άλλως θα εξασφαλίσουν μια θέση στα Ελλαδικά Πανεπιστήμια, γιατί να κουράζονται να γράφουν και έκθεση;

Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ίσως αποτελεί ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, μαθητές που μένουν ανεξεταστέοι να καταλαμβάνουν θέσεις στα Πανεπιστήμια επειδή το Υπουργείο δεν θέλει να αφήσει αδιάθετες θέσεις!!!

Να τα λοιπόν τα αποτελέσματα! Να χαίρεστε τους μαθητές σας κύριε Υπουργέ!