Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΚΕΛ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΚΕΛ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Κίνηση Κυπρίων Φοιτητών "Προοδευτική" & κομματικές νεολαίες: Ντοκουμέντα ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ


Η παραπάνω πρόσκληση στάλθηκε από την παράταξη του ΑΚΕΛ "Προοδευτική" προς τους Κύπριους φοιτητές που σπουδάζουν στη Θεσσαλονίκη για τις εκδηλώσεις ενάντια στην ανακήρυξη του ψευδοκράτους για το 2008.
Προσέξτε το κεντρικό σύνθημα: "Ε/κ και Τ/κ αφέντες στην κοινή μας πατρίδα",όπου τα "Ε/κ" και "Τ/κ" σημαίνουν "Ελληνοκύπριοι" και "Τουρκοκύπριοι" αντίστοιχα.
στην κοινή μας πατρίδα.....
τι θλιβερό ..

Τέτοιο ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ σύνθημα δεν τόλμησαν καν να το σκεφθούνε οι πρόγονοί μας όταν ήταν κάτω από τον τουρκικό ζυγό, και προτίμησαν να υπομένουν βασανιστήρια, βία, απειλές, παιδομάζωμα, φόρους από τους Τούρκους παρά να τους αναγνωρίσουν δικαίωμα σ' αυτή την γη την ποτισμένη με αίμα. Προτίμησαν να κρατήσουν μέσα τους την περηφάνια θυσιάζοντας ακόμη και την ζωή τους.

"Έ/Κ και Τ/Κ" στην κοινή μας πατρίδα...
σαν να λέμε
"Κατακτημένοι και Κατακτητές" στην "κοινή μας πατρίδα".
απ ότι φαίνεται πολύ φτηνά αποφάσισαν να πουλήσουν την ελληνική μας Κύπρο τα στελέχη της φοιτητικής νεολαίας του ΑΚΕΛ.
Από κι ως που έγινε κοινή αυτή η πατρίδα ρε πλούσια κακομαθημένα κολλεγιόπαιδα?


Αλλά η ιστορία δεν σταματάει εδώ.



Στο δεύτερο ντοκουμέντο παρουσιάζουμε το πανό που κατέβασε η Προοδευτική στην πορεία της ΕΦΕΚΘ (Εθνική Φοιτητική Ένωση Κυπρίων Θεσσαλονίκης).
Μάλιστα ΟΛΕΣ οι κομματικές φοιτητικές παρατάξεις συμμετείχαν με το κατάπτυστο αυτό πανό σε κοινή πορεία με την Προοδευτική.
Ως τώρα οι κομματικές φοιτητικές κυπριακές νεολαίες είχαν συνηθίσει να εξαγοράζουν τη δράση τους με δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια. Αναρωτιόμαστε έναντι ποιανού "πινακίου φακής" δέχθηκαν να συνυπογράψουν σε τέτοια κατάντια


Ευτυχώς που το Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι ήταν τουλάχιστον γραμμένο με αρχικά και δεν ήταν εύκολο οι Θεσσαλονικείς να αντιληφθούν τι σημαίνει.Ποιος θα μπορούσε να το φανταστεί άλλωστε ότι ΕλληνοΚύπριοι φοιτητές μας θα έπεφταν σε τέτοιο κατάντημα. Άλλες χρονιές οι Θεσσαλονικείς χειροκροτούσαν από τα μπαλκόνια τις γαλανόλευκες που περνούσαν από μπροστά τους.

Μοναδική λαμπρή εξαίρεση αποτέλεσε η αυτόνομη φοιτητική παράταξη της ΠΕΟΦ που αρνήθηκε να συμμετάσχει σε κοινό πλαίσιο με τέτοια συνθήματα και πραγματοποίησε δικές της εκδηλώσεις καταδίκης του ψευδοκράτους συμπεριλαμβανομένης 3ήμερης απεργίας πείνας μπροστά από το Τουρκικό προξενείο της Θεσσαλονίκης.



Κλείνουμε με μια εκδήλωση της νεολαίας του ΑΚΕΛ το περασμένο καλοκαίρι στην Κύπρο.
Δες τε προσεκτικά μία μία τις σημαίες.
Και αν διακρίνετε έστω και μία γαλανόλευκη ... γράψτε μας!
Οι προδότες σκάβουνε σιγά-σιγά το λάκκο στη πατρίδα.
Τα τρία αυτά ντοκουμέντα όμως θα μείνουν ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.



Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Κηρύσσουν αγώνα κατά του εθνικισμού



Του Βία Λειβαδά

Με τράβηξε ο τίτλος, γιατί μου έδωσε την εντύπωση ότι επί τέλους και κάποια Υπουργός της κυβέρνησης σκέπτεται όπως ο κυπριακός λαός. Κατάλαβα πως κι αυτή ανατριχιάζει όταν βλέπει το εθνικιστικό και σοβινιστικό σύνθημα στον Πενταδάκτυλο «είμαι περήφανος που είμαι Τούρκος». Φωτισμένο τα βράδια, μας προκαλεί έστω κι αν μιλούν για συνομιλίες και καλό κλίμα. Οι κατακτητές δεν σκέφτονται το καλό κλίμα ούτε τη δίκαιη λύση.

Ανατρίχιασα όμως διαβάζοντας στη συνέχεια ότι δεν μιλούσε για το σύνθημα στον Πενταδάκτυλο αλλά για τον κυπριακό Ελληνισμό. Αυτός είναι ο εχθρός για την «αριστερή» κυβέρνηση, όχι η Τουρκία. «Ο αγώνας για εμπέδωση της Δημοκρατίας, α αγώνας ενάντια στο σοβινισμό και τον εθνικισμό είναι για μας ύψιστο πολιτικό καθήκον», δήλωσε η Υπουργός Εργασίας.

Άδικα χάρηκα ότι θα υπήρχε κάποιο κοινό σημείο στο οποίο θα συμφωνούσαμε. Κι εδώ εφαρμόζεται η πολιτική του οδοστρωτήρα. Εχθρός είναι ο Έλληνας της Κύπρου, γιατί δεν δέχεται αδιαμαρτύρητα την κατοχή, γιατί δεν δέχεται να παραδώσει την πατρίδα του στην Τουρκία. Αυτόν πρέπει να κτυπήσουμε, αυτόν να κατηγορήσουμε, αυτόν να εξαλείψουμε για να μπορέσουμε να λύσουμε το κυπριακό όπως το επιθυμεί η Τουρκία και οι σύμμαχοί της Άγγλοι και Αμερικανοί.

Μας καλεί ακόμη να υποστηρίξουμε τον πρόεδρο Χριστόφια για να τον εξοπλίσουμε στην αναζήτηση διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας. Να τον υποστηρίξουμε με ποιο στόχο; Τη λύση δύο ισότιμων κρατών, την εκ περιτροπής προεδρία, την παραμονή 50.000 εποίκων που έδωσε ως δώρο πριν από οποιαδήποτε διαπραγμάτευση; Μας ζητά να γίνουμε συνεργοί μιας λύσης που θα μας παραδώσει στην Τουρκία για να ψάχνουμε μετά να βρούμε τόπο να ζήσουμε ως πρόσφυγες παραδίδοντας την πατρίδα μας στους πασάδες;

Η νεοταξική αριστερά έχει στόχο να αποδομήσει το εθνική ταυτότητα και να μετατρέψει τον κυπριακό λαό σε νεοκύπριους λινομπάμπακους, χωρίς εθνική προέλευση και χωρίς πατρίδα. Και να μας παραδώσει άοπλους στην βαρβαρική Τουρκία για να επαναλάβει την εθνοκάθαρση και τη σφαγή όπως το 1974, όπως τις γενοκτονίες των Αρμενίων, των Ασσυρίων, των Ελλήνων της Μικρασίας, της Ίμβρου, της Τενέδου, της Καρπασίας....
Η κατάντια τής «αριστεράς» είναι απεριόριστη. Κατανοώ την πικρία τους μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης και μαζί με αυτή και την κατάρρευση των οραμάτων τους για ένα καλύτερο κόσμο, σύμφωνα πάντοτε με τη δίκη τους αντίληψη. Ο θάνατος ενός ονείρου με το οποίο έζησαν και γαλουχήθηκαν κάποιες γενιές για εβδομήντα χρόνια, τουλάχιστον αυτές που δεν έζησαν μέσα στη Σοβιετική Ένωση αλλά άκουγαν από μακριά για τη μεγάλη ευτυχία που απολάμβαναν. Δεν έχει σημασία αν είναι πραγματικό ή φανταστικό. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, ζούσαν στο όνειρο. Και ξαφνικά κατέρρευσε.

Έτσι η αριστερή διανόηση, καθηγητές πανεπιστημίων, πολιτικοί ηγέτες και άλλοι, βρήκαν τη στέγη που τους έλειψε και προσκολλήθηκαν στις αμερικάνικες υπηρεσίες. Έκτοτε η μαχητική δυναμική αριστερά γίνεται ο πιστός υπηρέτης της παγκοσμιοποίησης υπό την ηγεσία της Αμερικής και ένθερμοι υποστηρικτές της, φανατικοί εχθροί της ιστορίας, του έθνους και της πατρίδας. Γιατί μόνο με υπηκόους, χωρίς εθνική ταυτότητα κα πατρίδα, είναι δυνατόν να επικρατήσουν τα συμφέροντα των ισχυρών για κυριαρχία πάνω στην ανθρωπότητα. Αυτή είναι η μετακαπιταλιστική αποικιοκρατία και υποδούλωση των χωρών με κατάτμηση τους σε μικρότητες, για να είναι πιο ευάλωτες.

Γι αυτό στόχος της σημερινής «αριστερής» κυβέρνησης δεν είναι η απελευθέρωση της Κύπρου από την τούρκικη κατοχή. Αυτός είναι γι αυτούς επάρατος εθνικισμός και σοβινισμός! Κι αυτόν τον εθνικισμό τάχθηκε η κα. Υπουργός να καταπολεμήσει σαν τον μεγαλύτερο εχθρό της ύπαρξης ελεύθερης και κυρίαρχης πατρίδας. Για να μπορεί εύκολα να μην αντιστέκεται στην ισοπέδωση των αξιών, της ιστορίας, της γλώσσας και του πολιτισμού των λαών, αλλά να υποδουλώνονται χωρίς αντιστάσεις στους ισχυρούς και δει στην ηγέτιδα της παγκοσμιοποίησης, τις ΗΠΑ.

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

ΣΤΑΛΙΝΑ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΣ - ΣΥΛΗΨΕΙΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Ελεύθεροι έχουν αφεθεί -μετά την αναγνώριση και το κράτημα των στοιχείων τους- όλοι οι Πατριώτες που προσήχθησαν άνευ λόγου και αιτίας από την Κυπριακή Αστυνομία, (ενώ προσέρχονταν στον χώρο της παρέλασης) αποδυκνείοντας ότι η κόκκινη χούντα του Χριστόφια προσπαθεί να εδραιωθεί με τους κλασσικές σταλινικές πρακτικές. Αυτή ήταν ασφαλώς μιά ενέργεια κατατρομοκράτησης των Ελλήνων που αντιστέκονται στην τουρκοποίηση του νησιού μας και τις φασιστικές μεθόδους του ΑΚΕΛικού καθεστώτος...

Πιο αναλυτικά:
Στην σημερινή παρέλαση προς τιμήν της κυπριακής ανεξαρτησίας, στην Λευκωσία, συνελήφθησαν 16 άτομα διότι θέλησαν να διαμαρτυρηθούν γιά την επερχόμενη τουρκοποίηση του νησιού.

Η ειρηνική εκδήλωση δεν ξεκίνησε αφού η αστυνομία του κομμουνιστή Χριστόφια συνελάμβανε οποιονδήποτε φορούσε... μπλουζάκι εθνικού περιεχομένου!

Στο χώρο της παρέλασης τα μέλη του Κινήματος Ελληνικής Αντίστασης και του Εθνικού Λαϊκού Μετώπου διένειμαν στον κόσμο την παρακάτω προκήρυξη του Κ.Ε.Α. Αμέσως περικυκλώθηκαν από αστυνομικούς με πολιτικά, συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στο Α.Τ. του Στροβόλου!! Ο αστυνομικός διευθυντής Λευκωσίας, Κύπρος Μιχαηλίδης, δήλωσε πως συνελήφθησαν διότι μοίραζαν φυλλάδια "εθνικιστικού περιεχομένου"! Προφανώς ο εθνικισμός θεωρείται αδίκημα γιά τον επικεφαλής αστυνομίας μιας ευρωπα'ι'κής πρωτεύουσας!

Παράλληλα ένας από τους πλέον επιτυχημένους δικηγόρους της Κύπρου, ο οποίος έτρεξε προς βοήθεια των νεαρών κτυπήθηκε βάναυσα, από αστυνομικούς στο κεφάλι, τον σβέρκο και την κοιλιά. Αφού του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες στο νοσοκομείο Λευκωσίας, ο αγωνιστής δικηγόρος κατέθεσε μήνυση εναντίον των συγκεκριμένων αστυνομικών.

Από την άλλη πλευρά ο βουλευτής Λεμεσού Ρίκος Ερωτοκρίτου δήλωσε πως η σύλληψη των νεαρών ήταν νομικά απαράδεκτη και η συμπεριφορά των αστυνομικών εξευτελιστική. Επίσης με την ιδιότητα του δικηγόρου θα υπερασπιστεί τους νεαρούς διότι αν και δεν κατηγορήθηκαν θα καταθέσουν μήνυση κατά του κράτους.

Παραθέτουμε την προκύρηξη που μοιράστηκε:


ΚΙΝΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
Έλληνα της Κύπρου!
Σήμερα καλείσαι να γιορτάσεις την ημέρα της Κυπριακής Ανεξαρτησίας. Μίας ανεξαρτησίας η οποία ποτέ δεν υπήρξε διότι η Μεγάλη Βρετανία ουδέποτε εγκατέλειψε την Κύπρο. Συνεχίζει να ασκεί τον έλεγχο του Νησιού μας.

Όμως στον ένδοξο αγώνα της Ε.Ο.Κ.Α. 1955-59, οι Έλληνες της Κύπρου πολέμησαν για ΕΝΩΣΗ με την ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ και όχι για κολοβή «ανεξαρτησία».

Ωστόσο ακόμα κι αυτή, η κηδεμονευόμενη Κυπριακή Δημοκρατία αποτελεί το προστατευτικό κέλυφος του Κυπριακού Ελληνισμού. Γι' αυτόν τον λόγο ο διεθνής σιωνισμός και τα Αγγλοτουρκικά συμφέροντα, από την επαύριον της ανακήρυξης της Κυπριακής Δημοκρατίας, βυσσοδομώντας επιδιώκουν να την καταργήσουν. Οδήγησαν έτσι τα γεγονότα, ούτως ώστε σήμερα να συζητείται η δημιουργία ενός νέου «κράτους», προϊόν παρθενογένεσης, το οποίο θα αποτελεί τερατούργημα, προτεκτοράτο της Αγγλίας και Τουρκίας και αποστολή θα έχει την εξάλειψη του Ελληνικού στοιχείου (ιστορικό προηγούμενο Ίμβρος, Τένεδος, Κωνσταντινούπολη, Αλεξανδρέττα) και την παράδοση των πετρελαίων των νοτίων ακτών σε αγγλοτουρκικά χέρια.

Οι εχθροί του Ελληνισμού και της Κύπρου, έχουν λοιπόν πάρει τις αποφάσεις τους: Η Κυπριακή Δημοκρατία επειδή, στέκεται εμπόδιο στην υλοποίηση των σχεδίων τους, και θα πρέπει οπωσδήποτε να καταργηθεί. Τα ξένα κέντρα αποφάσεων με τα εδώ προγεφυρώματα τους, μεθοδεύουν τον αφελληνισμό της Κύπρου. Στο όνομα της επαναπροσέγγισης επιχειρούν να απονευρώσουν την Ελληνική Παιδεία, για να πληγούν οι αντιστάσεις του λαού, ούτως ώστε να συναινέσει στα απεχθή σχέδια τους.
Η νομιμοποίηση της κατοχής, μέσω της προσφερόμενης «λύσης» της «Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας», μας φέρνει πολύ κοντά στο τελειωτικό μας πλήγμα. Η πλειοψηφία της ηγεσίας μας ταυτιζομένη με τους σχεδιασμούς του τουρκικού «συμβουλίου εθνικής ασφαλείας» το οποίο αποδέχθηκε ήδη το Σχέδιο Ανάν, ευνοεί μια τέτοια εξέλιξη, αποκαλώντας την «αδήριτη ανάγκη» και «οδυνηρό συμβιβασμό».

Αδελφέ Έλληνα,
Θα σου πουν για να σε πείσουν ότι δεν υπάρχει άλλη οδός, εκτός από αυτήν της υποταγής, και του «συνεταιρικού κράτους» με τους «τουρκοκύπριους». Θα σου πουν ότι κάθε μέρα που περνά, είναι εις βάρος της υπόθεσης μας. Θα σου πουν ότι η «επανένωση» της διζωνικής, όπως την εννοούν οι Τούρκοι, και οι σύμμαχοι τους θα φέρει ειρήνη και ευημερία στην Κύπρο. Θα σου πουν ότι όλοι όσοι αντιτίθενται στην ρατσιστική λύση της διζωνικής, είναι ακραίοι εθνικιστές. Όμως μόνο οι ηλίθιοι, και οι τυφλοσύρτες των κομμάτων μπορούν να πιστέψουν τέτοιους ισχυρισμούς. Οι θιασώτες αυτής της πολιτικής με τις συνεχείς υποχωρήσεις μας έχουν οδηγήσει στο σημερινό κατάντημα με τον πρόεδρο Χριστόφια να έχει αποδεχθεί τούρκο πρόεδρο και 50,000 εποίκους.


Αδελφέ μας,
Εάν ακόμη είσαι ζωντανός σήκω όρθιος, οργανώσου, αντιστάσου, αναλογίσου ότι εσύ θα σώσεις την πατρίδα.
Ξεκίνα τώρα! Μην το αναβάλλεις! Αύριο θα είναι αργά!
Μην τους αφήσεις να κλέψουν την πατρίδα των παιδιών σου.
Ακόμη δεν χάθηκαν όλα.
Ενημερώσου, ενημέρωσε.
Οργανώσου στις ομάδες αντίστασης. Ένωσε τις δυνάμεις σου μαζί μας. Να στήσουμε ένα τείχος Ελληνικής Αντίστασης, εμπόδιο στα σχέδια αφελληνισμού, και τουρκοποίησης της Κύπρου.
Η μεγάλη μέρα της Ανάστασης θα έρθει. Ο Ελληνισμός με σύμμαχο του το αναγεννημένο Ρωσικό Έθνος, θα παλέψει για να κόψει τα χέρια του αρπακτικού Τουρκικού κράτους. Μέχρι την Αγία εκείνη Μέρα ας κρατηθούμε ζωντανοί.

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Πού οδηγούν την Κύπρο οι μανούβρες Χριστόφια;

ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ - Άσσια - Κατεχόμενη Αμμόχωστος

Μετά το «νέο άνεμο που έφερε η εκλογή Χριστόφια στην προεδρία της Κυπριακής Δημοκρατίας», παρατηρείται μια νέα κινητικότητα στο Κυπριακό. Ο πρόεδρος Χριστόφιας, καταξιωμένος πλέον πολιτικά, από το ύπατο αξίωμα, μπορεί πια να εφαρμόσει τη δική του πολιτική, χωρίς να μπορεί να μένει στο απυρόβλητο, επειδή «...άλλος είναι ο πρόεδρος». Νιώθει, και είναι δηλαδή, ισχυρός όσο ποτέ.


Προεκλογικά, ένα από τα συνθήματά του ήταν ότι «μπορεί καλύτερα». Μετεκλογικά, όμως... δεν βλέπουμε παραμόνο ερασιτεχνικούς χειρισμούς. Ξεκίνησε με τη γνωστή γκάφα ολκής, στο θέμα των εποίκων, και μπήκε στα βαθιά, ενεργώντας με απίστευτη ασέβεια προς τη βούληση του 76% στο δημοψήφισμα, διορίζοντας τους πιο φανατικούς υποστηρικτές του σχεδίου Ανάν στις λεγόμενες τεχνικές επιτροπές επίλυσης του Κυπριακού. Μετά από αυτό, μόνο ως κωμικοτραγική μπορεί να χαρακτηριστεί η θέση που προβάλλεται, για την αντίθεσή του στην επαναφορά του Σχεδίου Ανάν.


Τι, άραγε, να περιμένουμε μετά «την πενταετία του σκότους» (όπως χαρακτηριστικά έλεγαν κάποιοι από τους πολέμιους του Τάσσου Παπαδόπουλου); Τα πρώτα σημάδια, πάντως, δεν είναι καλά. Οι πρώτες εκατόν ημέρες της διακυβέρνησης χαρακτηρίζονται από συνεχείς εκπτώσεις στο Κυπριακό. Είναι αρκετό, το σημείο στο ανακοινωθέν Χριστόφια - Ταλάτ, που ουσιαστικά μιλά για συνεταιρισμό δύο ισότιμων Συνιστώντων Κρατών, για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της ζημιάς που προήλθε, από τις μανούβρες του νέου Προέδρου στο Κυπριακό. Να επισημάνουμε, λοιπόν, ότι, αν στα Ελληνικά ακούγεται κάπως “αθώα” η διατύπωση, δεν συμβαίνει το ίδιο και στην Αγγλική, στην οποία η μετάφραση για την “πολιτεία”, είναι η λέξη “state”, που σημαίνει κράτος, και παραπέμπει στις πρόνοιες του Σχεδίου Ανάν και σε συνομοσπονδιακή λύση, μετά από παρθενογένεση.


Αυτές ακριβώς δεν ήταν οι τουρκικές επιδιώξεις, στις οποίες μέχρι τώρα όλοι (συμπεριλαμβανομένου και του Δημήτρη Χριστόφια, της προηγούμενης συγκυβέρνησης) αντιστέκονταν; Δεν είναι, πιστεύω, παρατραβηγμένο να πούμε ότι, με τους χειρισμούς αυτούς, υποβιβάζεται αυτόβουλα (σε πολύ πιο μεγάλο βαθμό από τους προκάτοχούς του), από Πρόεδρος κράτους, σε κοινοτάρχη, ισότιμο συνεταίρο του Ταλάτ. Αναρωτιόμαστε: Έχει, άραγε, χωνέψει ότι, μέσω του “τσιμεντώματος του ΝΑΙ”, η θητεία του ως Προέδρου της Κ.Δ. δεν πρόκειται ποτέ να ολοκληρωθεί; Τόσος κόπος για το ύπατο αξίωμα, για ένα τόσο άδοξο τέλος;


Προς τα πού οδεύουν τα πράγματα; Αν πρόκειται, με τα δεδομένα που έχουμε ενώπιόν μας (τη νέα έξαρση της τουρκικής αδιαλλαξίας), να εκτιμήσουμε αντικειμενικά την κατάσταση, η πιο ασφαλής πρόβλεψη είναι... προς ένα νέο ναυάγιο. Από το οποίο, όμως, πάλι θα βγούμε ζημιωμένοι. Αρχικά, οι Τούρκοι επενδύουν στη γενική κόπωση που έχει επέλθει στο Κυπριακό, και συμμετέχουν με τη στάση τους στον ανήθικο εκβιασμό που γίνεται: «Το παράθυρο ευκαιρίας άνοιξε για τελευταία φορά. Ή υπογράφετε αυτήν τη λύση, ή επέρχεται η διχοτόμηση». Δυστυχώς, σε αυτό τον εκβιασμό (που σφίγγει πιο πολύ τη θηλιά στο λαιμό της Κύπρου), συμμετέχει και η αξιωματική αντιπολίτευση (στα χαρτιά μόνο, πλέον) του ΔΗ.ΣΥ., με το Νίκο Αναστασιάδη να είναι πρώτο βιολί στην όλη προσπάθεια.


Μετά το νέο ναυάγιο, η Τουρκία θα προσπαθήσει να αναβαθμίσει περαιτέρω το ψευδοκράτος, για να προλειάνει το έδαφος για την υλοποίηση νέων στόχων στο Κυπριακό, που θα έχουν τελική κατάληξη την πλήρη κατάληψη της Κύπρου. Οι Τούρκοι δεν βιάζονται, είναι γνωστό αυτό. Όπως αποκαλύπτεται σήμερα, ο στόχος τους για Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία είχε τεθεί από τη δεκαετία του 1950, σε συνεννόηση με τους Βρετανούς. Και παραταύτα, οι ηγέτες μας συνεχίζουν να έχουν ως παντιέρα του “αγώνα” τους, τη Διζωνική (το στόχο που έθεσαν οι κατακτητές μας). Οι Τούρκοι, με την εμμονή τους και τη μεθοδικότητά τους, απέδειξαν ότι βάζουν μακροπρόθεσμους στόχους και έχουν την ικανότητα να τους υλοποιούν. Αντίθετα από το δόγμα των δικών μας ηγετών, που δεν είναι άλλο από το... «βλέποντας και κάνοντας».


εφημερίδα : H Σημερινή 9/6/2008

Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Παρ’ ολίγον… Φοίνικες! (Τι πραγματικά πιστεύει ο Χρίστου)!


(EΙΡΗΣΘΩ, TOY ΛΑΖΑΡΟΥ ΜΑΥΡΟΥ)

Ο Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ ΖΑΧΑΡΑΚΙΣ υπήρξε ένας ικανός πρέσβυς της ΩΣ ΜΗ ΩΦΕΙΛΕ πρεσβείας της Ελλάδος στην Κύπρο.
(Αυτό το δικό μας «ως μη ώφειλε», παράγεται βεβαίως από την επικριτικότατη ετυμηγορία της Ιστορίας.
Για το ότι, οι όπου γης Έλληνες των τελευταίων 187 ετών, με πρώτους υπεύθυνους την εκάστοτε ηγεσία, αποδειχθήκαμε ανάξιοι να ενσωματώσουμε και την Κύπρο στην Ελλάδα).

Στη Λευκωσία ο Ζαχαράκις υπηρέτησε ως σύμβουλος (1975-1978), όταν ήταν πρέσβυς εδώ ο Μιχάλης Δούντας.
Πρέσβυς ανέλαβε το 1979 μέχρι το 1986, που τον αντικατέστησε ο Θέμος Στοφορόπουλος.
Κατόπιν ανέλαβε, διαδοχικά, μέχρι το 1989 μόνιμος αντιπρόσωπος στο ΝΑΤΟ, πρέσβυς στην Ουάσινγκτον ώς το 1993 και μόνιμος αντιπρόσωπος στον ΟΗΕ μέχρι το 1999. Πολλές, λοιπόν, από τις «50 Μικρές Ιστορίες» που δημοσιεύει στο άρτι εκδοθέν βιβλίο του, ««Άκρως Απόρρητο Ειδικού Χειρισμού - Κατάθεση μνήμης και στοχασμών 1979-2004» (εκδ.Λιβάνη), περιλαμβάνουν και τα όσα τού έλεγαν οι εδώ πολιτικοί και κομματικοί, με τους οποίους συναντιόταν. Άλλοι έχουν ήδη αναπαυθεί, (όπως οι Σπ. Κυπριανού, Εζ. Παπαϊωάννου, Αλ. Μιχαηλίδης, Κοκής Ιωαννίδης) και άλλοι συνεχίζουν (Κληρίδης, Λυσσαρίδης, Ρολάνδης, Τάσσος, Λέλλος, Γαλανός κ.ο.κ.).

Αποτελεί, ως εκ τούτου, λίαν ενδιαφέρουσα μαρτυρία, τι ο καθένας τους έλεγε και πώς πολιτευόταν. Στους χειρισμούς του Κυπριακού και όχι μόνο. Έτσι όπως τα απέγραφε στις σημειώσεις του, καθημερινός συνομιλητής τους, ο Ζαχαράκις. Χρήσιμο τω όντι βοήθημα, για όσους μελετούν πεπραγμένα και κατάντιες της 25ετίας… Ιδού ένα παράδειγμα, από την «32η Ιστορία» και τη σελίδα 343:

«Ο Α. Χρίστου, μέλος της Κ.Ε. του ΑΚΕΛ και υιός ακελικού βουλευτού, μου ανέφερε τα εξής χαριτωμένα, στις 10 Απριλίου [1986]: Ο ισχυρισμός για ύπαρξη Ελληνισμού στην Κύπρο συνιστά εσφαλμένη και αναληθή θέση! Η χρήση της ελληνικής γλώσσας από τους Ε/κυπρίους αποτελεί συμπτωματικό γεγονός, γιατί αυτή επεβλήθη από μερικές εκατοντάδες Έλληνες, όταν στην Κύπρο ζούσε γηγενής πληθυσμός 500.000 ατόμων, επί των οποίων θα μπορούσαν να έχουν υπερισχύσει οι Αιγύπτιοι ή οι Φοίνικες! Η κατοχή της Κύπρου δεν είναι τουρκική αλλά ιμπεριαλιστική, το πρόβλημα είναι καθαρά δικοινοτικό και αυτό δεν το έχει αντιληφθεί ούτε η ελληνική Αριστερά, που προσπαθεί να δώσει μαθήματα μαρξισμού στο ΑΚΕΛ, ενώ είναι γνωστή για τις παρεκκλίσεις της! Τα δεινά της Κύπρου, αποτέλεσμα της συμπαιγνίας Ελλάδος-Τουρκίας-Αγγλίας, άρχισαν με την ένοπλη σύγκρουση των χιτών του Γρίβα και της Αριστεράς στη Λάρνακα το 1950, γιατί από τότε οι φασίστες επεδίωκαν να ενώσουν την Κύπρο με την Ελλάδα»!

Δεν είναι… ε κ π λ η κ τ ι κ ό ;

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Γρηγόρης Αυξεντίου: Ο Σταυραετός του Μαχαιρά…



03 Μαρτίου 1957. Ο υπαρχηγός της ΕΟΚΑ Γρηγόρης Αυξεντίου (Ανθυπολοχαγός του Ελληνικού Στρατού), 29 μόλις ετών, πυρπολείται ζωντανός από τους Άγγλους κατακτητές, όντας εγκλωβισμένος στο κρησφύγετου του, στα βουνά του Μαχαιρά.

Οι τέσσερις σύντροφοι του παραδόθηκαν λίγο πιο πριν, κατ’ εντολή του. Ο ίδιος αποφασισμένος να μην πέσει ζωντανός στα χέρια των Άγγλων και αν χρειαστεί να θυσιαστεί τους είπε επί λέξι:

«Μέχρι σήμερα μαθαίνατε πώς πολεμούν οι Έλληνες. Σήμερα θα μάθετε και πως πεθαίνουν».

Η απάντηση στην προσταγή των Άγγλων για να παραδώσει τα όπλα του, βγήκε από τα σπλάχνα της ελληνικής ιστορίας «Μολών λαβέ».

Η μάχη που ακολούθησε άνιση.

Οι ισχυρές δυνάμεις των Άγγλων υπέστησαν όμως πρωτοφανείς απώλειες (πάνω από 40 οι νεκροί, ακόμα περισσότεροι οι τραυματίες). Μετά από 10 ώρες μάχη, την 2αν πρωινή ώρα, περιλούζουν από αέρος με βενζίνη την περιοχή και πυρπολούν το κρησφύγετο.

Το καρβουνιασμένο πτώμα του αναγνώρισε πρώτος ο πατέρας του στο στρατιωτικό νοσοκομείο Λευκωσίας. «Απ’ τις χοντρές ελληνικές κοκάλες του», όπως είπε, «κι από κείνο το χρυσό κωσταντινάτο που άχνιζε στον κόρφο του». Βγήκε από το νεκροτομείο χαμογελώντας… Κι όταν ρωτήθηκε από τους οικείους του γιατί γελούσε, κι αν τελικά δεν είναι ο Γρηγόρης, αυτός απάντησε με περηφάνια «Ναι, ο Γρηγόρης είναι.», «Αλλά να μην μας δούνε αυτά τα σκυλιά να κλαίμε». Και αφού απομακρύνθηκε λίγο, έβαλε τα κλάματα…

Η μάνα του όταν πληροφορήθηκε το μαύρο μαντάτο έσφιξε το μαύρο της τσεμπέρι κάτω απ' το δυνατό σαγόνι της και είπε ακριβώς τα λόγια που περίμενε ο γιος της : " Είμαι περήφανη για το γιο μου. Κάλλιο μια φούχτα τιμημένη στάχτη, παρά γονατισμένος ο λεβέντης μου».



Υ.Γ.: Η παρουσία του Προέδρου Χριστόφια στο μνημόσυνο του ήρωα Γρηγόρη Αυξεντίου, δηλώνει εμπράκτως την μεταστροφή του ΑΚΕΛ σε ότι αφορά τον αγώνα της ΕΟΚΑ αλλά και σε ότι αφορά την ελληνικότητα της πλειοψηφίας του λαού μας. Κάνει ένα σημαντικό βήμα προς άρση των υπαρκτών-ανύπαρκτων διαφορών και την εθνική συμφιλίωση.

Θα πρέπει να ακολουθήσουν ανάλογα βήματα και από τα δεξιά, ούτως ώστε να κοιτάξουμε με πρώτη στρατηγική την υπεράσπιση την Ανεξαρτησίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, να απαλλαγούμε από την κατοχή. Γιατί παρότι ΝΑΙ "η Κύπρος είναι Ελληνική", υπό τις παρούσες συνθήκες, ΔΕΝ εξυπηρετεί σε τίποτα, μάλλον δε ζημιώνει πολλά, το να το φωνάζεις…

Ο Χριστόφιας τιμά τον Αυξεντίου!



Το γεγονός:

Ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας και ΓΓ του ΑΚΕΛ Δημήτρης Χριστόφιας, κατέθεσε στεφάνι στο κρησφύγετο όπου σκοτώθηκε πολεμώντας τους Άγγλους, ο υπαρχηγός της ΕΟΚΑ, Γρηγόρης Αυξεντίου.
Κατά την διάρκεια της κατάθεσης του στεφανιού, νεαροί (και όχι μόνο) παραβρισκόμενοι γιουχάισαν τον Δημήτρη Χριστόφια και φώναξαν συνθήματα εναντίων του θεωρώντας ασέβεια προς το νεκρό την κατάθεση στεφανιού από κάποιον ο οποίος δεν παραδέχεται και δεν τιμά τον αγώνα της ΕΟΚΑ.

Οι δικές μου απόψεις για το θέμα:

- Όλοι ανεξαιρέτως οι εκλεγμένοι ηγέτες του κράτους, είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε μαζί τους, πρέπει να τυγχάνουν του απαιτούμενου σεβασμού.

- Η απόδοση τιμών στον υπαρχηγό της ΕΟΚΑ, ακόμα και από αυτούς που εναντιώθηκαν στον αγώνα, δίνει κύρος και αίγλη τόσο στον ίδιο τον Γρηγόρη Αυξεντίου όσο και στην ΕΟΚΑ γενικότερα.

- Άρα, τα έκτροπα εναντίων του Δημήτρη Χριστόφια, ήταν απαράδεκτα! (Τα καταδίκασαν εξάλλου και οι ίδιοι οι συναγωνιστές του Αυξεντίου).

Απορίες που δημιουργούνται από αυτό το γεγονός:

- Tο ΑΚΕΛ (του οποίου ο Δημήτρης Χριστόφιας είναι ηγέτης) αντιτάχθηκε στον αγώνα της ΕΟΚΑ. Τιμώντας τον υπαρχηγό της ΕΟΚΑ, το ΑΚΕΛ παραδέχεται ότι έκανε λάθος; Εάν η απάντηση είναι ναι, τότε θα πρέπει να το παραδεχτεί δημοσίως! Με τον τρόπο αυτό θα συμβάλει τα μέγιστα στην εθνική ενότητα του κυπριακού λαού!

- Μέχρι πολύ πρόσφατα, κύκλοι του ΑΚΕΛ εξαπέλυαν επίθεση εναντίων της ΕΟΚΑ φτάνοντας στο σημείο να την λασπολογούν χαρακτηρίζοντας την αυτήν «τρομοκρατική οργάνωση» και τους αγωνιστές «δολοφόνους». Μήπως το ΑΚΕΛ δεν συμμερίζεται (πλέον) αυτές τις απόψεις; Αν ναι, καλό θα ήταν να βγει και να το διευκρινίσει δημόσια και να κατακρίνει τους συκοφάντες του αγώνα!

- Το ΑΚΕΛ καταδικάζει και τους οπαδούς της ποδοσφαιρικής ομάδας την οποία στηρίζει και συντηρεί (ομόνοια) όταν στα γήπεδα βρίζουν τραγουδώντας την ΕΟΚΑ και τους ήρωες της (μεταξύ των οποίων και τον Γρηγόρη Αυξεντίου);

Οργίζομαι, άρα ελπίζω




(Tου Xρηστου Γιανναρα απο την Καθημερινή)


Για πρώτη φορά στα διεθνή χρονικά ο αμερικανικός παράγων εμφανίστηκε να επιδιώκει απροκάλυπτα την άνοδο αρχηγού κομμουνιστικού κόμματος στην εξουσία διακυβέρνησης ευρωπαϊκού κράτους – της Κύπρου. Το γεγονός δεν προβλημάτισε ούτε σκανδάλισε την πλειονότητα του εκλογικού σώματος των Ελληνοκυπρίων.

Προφανώς, η συμπάθεια δεν ήταν ιδεολογική ούτε προσωπική. Οταν παραμονές του δημοψηφίσματος του Απριλίου 2004 ο τότε υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Κόλιν Πάουελ είχε, προκλητικότατα, απευθείας τηλεφωνικές ερωτοτροπίες με τον κ. Χριστόφια, ο στόχος ήταν κιόλας σαφής: Ο κομμουνιστής κομματάρχης ήταν περισσότερο εύχρηστος στον αμερικανικό παράγοντα από τον τότε πρόεδρο Τάσσο Παπαδόπουλο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η υπερψήφιση του Σχεδίου Ανάν.

Μετά το δημοψήφισμα, ο κυπριακός Τύπος είχε φέρει στο φως (Οκτώβριος 2004) τα ποσά, πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, που επίσης απροκάλυπτα ο αμερικανικός παράγων είχε διαθέσει στην Κύπρο ενισχύοντας την προπαγάνδα για θετική ψήφο στο Σχέδιο Ανάν. Και σε ελλαδικές εφημερίδες είχε δημοσιευτεί (Ιούνιος 2005) η αποκαλυπτική ακριτομύθια του υφυπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ για ευρωπαϊκά θέματα Daniel Fried, που είχε πει στις 26.6.2003:

«Οταν προσπαθούσαμε να πείσουμε την Τουρκία να επιτρέψει τη διέλευση στρατιωτικών μας δυνάμεων μέσα από το έδαφός της για να φτάσουμε στο βόρειο Ιράκ, της προσφέραμε τρία ανταλλάγματα: Αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια σε χορηγίες και δάνεια. Την έναρξη διαπραγματεύσεων για την είσοδό της στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Και την Κύπρο μέσω του Σχεδίου Ανάν (and Cyprus in the form of the Annan Plan)».

Τίποτε από αυτά δεν προβλημάτισε ούτε σκανδάλισε την πλειονότητα του εκλογικού σώματος των Ελληνοκυπρίων την προπερασμένη Κυριακή. Ηξεραν ότι αν κατορθωθεί να φύγει από τη μέση ο πρόεδρος Τάσσος Παπαδόπουλος, οι Αμερικανοβρετανοί θα επαναφέρουν, σε ελάχιστο χρόνο, καμουφλαρισμένο το «νομικό έκτρωμα» (όπως χαρακτήρισε το Σχέδιο Ανάν η επιτροπή των Ευρωπαίων συνταγματολόγων) προκειμένου αυτή τη φορά να το επιβάλουν. Οι δύο άλλοι υποψήφιοι ήταν φανερά διατεθειμένοι να δεχθούν μια «λύση» τύπου Ανάν, οπότε οι εκλογές της 17ης Φεβρουαρίου συνιστούσαν ένα και πάλι δημοψήφισμα: ΄Η επανεκλέγεται ο εγγυητής αντίστασης στην Πλεκτάνη Ανάν ή τα όσα κερδήθηκαν τον Απρίλιο του 2004 αφανίζονται. Και οι Ελληνοκύπριοι ψήφισαν αφανισμό.

Εζησαν μέσα στα τέσσερα αυτά χρόνια την απτή πιστοποίηση της αποτελεσματικότητας που έχει στις διεθνείς σχέσεις η εμμονή ενός λαού, έστω ελάχιστου αριθμητικά, στην αξιοπρέπεια και στον αυτοσεβασμό του – στην προάσπιση των πολιτικών του ελευθεριών και των αρχών του δικαίου. Οι χρησμοί των καταστροφολόγων που προφήτευαν, το 2004, εφιαλτικές συμφορές αν ο Ελληνισμός αρνιόταν να υπερψηφίσει την Πλεκτάνη Ανάν, την «τελευταία και μεγάλη ευκαιρία λύσης του Κυπριακού»(!) διαψεύστηκαν παταγωδώς. Η Κυπριακή Δημοκρατία παρέμεινε το νόμιμο κράτος της μεγαλονήσου, δεν απομονώθηκε, δεν αμφισβητήθηκε στους διεθνείς οργανισμούς.

Ουδείς αναγνώρισε το ψευδοκράτος στην κατεχόμενη Βόρεια Κύπρο (–οι καταστροφολόγοι όφειλαν να ξέρουν ότι μια τέτοια αναγνώριση από διεθνή οργανισμό θα συνιστούσε αναίρεση των συμφωνιών Ζυρίχης και Λονδίνου, επομένως και ακύρωση του νομικού καθεστώτος των Βρετανικών Βάσεων στη μεγαλόνησο). Το κυπριακό πρόβλημα δεν έκλεισε ούτε τελμάτωσε με το «όχι» των Ελλήνων της Κύπρου στο «νομικό έκτρωμα» της Πλεκτάνης. Συνέχισε να τίθεται, ως πρόβλημα πια της Ε.Ε., με αυξημένες πιέσεις για λύση. Πλήρες μέλος της Ε.Ε. η Κυπριακή Δημοκρατία (όχι φιμωμένη «κοινότητα» στο πλαίσιο μιας καταγωγικά μη λειτουργικής «διζωνικής ομοσπονδίας») έχει λόγο και κρίσιμη ψήφο (ή βέτο) για το ενδεχόμενο ευρωπαϊκού μέλλοντος των εισβολέων και κατακτητών της.

Αγνόησαν οι Ελληνοκύπριοι ψηφοφόροι την προπερασμένη Κυριακή ότι χάρη στην έκπληξη που αποτέλεσε ο Τάσσος Παπαδόπουλος, στη στιβαρή αξιοπρέπεια και σθεναρή αποφασιστικότητα του δημοψηφισματικού «όχι», ο Ελληνισμός, για πρώτη φορά ύστερα από πενήντα τόσα χρόνια, βρισκόταν από θέσεως ισχύος στο Κυπριακό: Οι απειλές, οι από παντού εκφοβισμοί, οι απροσχημάτιστοι εκβιασμοί είχαν παγιδευτεί σε αδιέξοδο. Κάθε διαπραγμάτευση, μετά την απόρριψη της Πλεκτάνης Ανάν, θα γινόταν πια μόνο με τις προϋποθέσεις του «ευρωπαϊκού κεκτημένου» της Κυπριακής Δημοκρατίας – η Κύπρος απομακρυνόταν, επιτέλους, από τον υποχείριο των Αμερικανών ΟΗΕ. Το ψευδοκράτος ήταν αδύνατο να αναγνωριστεί, οι βρετανικές βάσεις μπορούσαν να αμφισβητηθούν οποιαδήποτε στιγμή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ως αδιανόητο κατάλοιπο αποικιοκρατικής αυθαιρεσίας χώρας - μέλους της Ε.Ε. εις βάρος άλλου εταίρου. Ρουά - ματ.

Το βάρος της ιστορικής ευθύνης για τον αφανισμό των καρπών του σθένους του Τάσσου Παπαδόπουλου δεν πέφτει μόνο στους Ελληνοκύπριους ψηφοφόρους της 17ης Φεβρουαρίου 2008. Το μοιράζεται και ο ελλαδικός Ελληνισμός: Ο αθηναϊκός Τύπος και τα τηλεοπτικά κανάλια έθαψαν τις κυπριακές εκλογές, κυριολεκτικά, σαν να επρόκειτο για ανάδειξη νομάρχη σε ασήμαντη νομαρχία.

Δεν εμφανίστηκε η ελάχιστη πολιτική ανάλυση ή αναφορά στη δραματική κρισιμότητα που είχαν αυτές οι εκλογές για τον σύνολο Ελληνισμό, για το ιστορικό του μέλλον. Ελειψε και η παραμικρή κριτική πληροφόρηση τουλάχιστον για τις διαφορές των τριών υποψηφίων σε επίπεδο τεκμηρίων ικανότητας και ανθρώπινης ποιότητας, πολιτικής συνέπειας, νοημοσύνης και σοβαρότητας.

Το σκανδαλωδέστερο ίσως: Ούτε δημοσιεύτηκε ούτε σχολιάστηκε το γεγονός ότι ο εξ απορρήτων «επικοινωνιολόγος» σύμβουλος του πρωθυπουργού της Ελλάδας, ο σε καθημερινή βάση συνομιλητής του, κατέβηκε στην Κύπρο για να οργανώσει την προεκλογική καμπάνια του κ. Χριστόφια!

Ισως το σημαντικό δεν είναι οι ιστορικές ευθύνες, αλλά η εξελικτική ιστορική δυναμική: Μετά τους απελευθερωτικούς πολέμους 1912-13, ήρθε ο Διχασμός, η μυωπική καταψήφιση του Βενιζέλου, η μικρασιατική καταστροφή. Μετά το «Οχι» του 1940, τελευταίο δείγμα αυτοσεβασμού και αξιοπρέπειας των Ελλήνων, ο καινούργιος Διχασμός, η πολυαίμακτη παρανοϊκή ανταρσία η κατ’ ευφημισμόν «εμφύλιος».

Μετά το ισοσθενές «Οχι» των Ελλήνων της Κύπρου τον Απρίλη του 2004, η ντροπή του αυτοχειριασμού στις εκλογές του Φεβρουαρίου 2008.

Παρακμιακή φορά ιστορικού τέλους; Αν την παραδεχτούμε, ίσως ξεπηδήσει οργή, δηλαδή ελπίδα.

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία!



Εδώ και χρόνια το (Κουμουνιστικό Κόμμα Κύπρου) ΚΚΚ ΑΚΕΛ φέρνει στις καλλιτεχνικές του εκδηλώσεις (και ειδικά πριν από εκλογικές αναμετρήσεις) τον γνωστό αριστερό τραγουδιστή Βασίλη Παπακωνσταντίνου.

Δηλώνω φανατικός θαυμαστής του εν λόγω καλλιτέχνη και τον έχω παρακολουθήσει πάρα πολλές φορές σε συναυλίες του σε Ελλάδα και Κύπρο. Ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια είναι το «Χαιρετίσματα» το οποίο ο Βασίλης τραγούδησε επανειλημμένα σε συναυλίες του ΚΚΕ.

«Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία» λένε οι στίχοι του τραγουδιού και οι Κνίτες αλλά και διάφοροι άλλοι αντιεξουσιαστές χτυπιούνται στο ρυθμό του ροκ κομματιού αφού τους εκφράζει πλήρως! Η εξουσία είναι για αυτούς κάτι ξένο, κάτι το οποίο απαξιούν… «Εγώ δεν θέλω στη ζωή να κυβερνήσω…» λέει το τραγούδι και συνεχίζει: «Εγώ δεν θέλω να με κάνετε Σατράπη, ούτε συνένοχο σε κόλπα ομαδικά…».

Πάντα αναρωτιόμουν γιατί το συγκεκριμένο τραγούδι ακουγόταν στις συναυλίες του ΑΚΕΛ, αλλά περισσότερο έσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω γιατί τα ΕΔΟΝόπουλα εκστασιάζονταν σαν και το τραγούδι αυτό γράφτηκε για αυτούς!

Το ΑΚΕΛ είναι το κόμμα που από την εγκαθίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας ήταν στην Κυβέρνηση του πρώτου προέδρου Μακαρίου, ήταν αυτοί που έβγαλαν στην εξουσία και συγκυβέρνησαν με τον 2ρο πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας,Σπύρο Κυπριανού. Αυτοί από μόνοι τους ανακάλυψαν έφεραν στη Κύπρο και εξέλεξαν τον 3το πρόεδρο της Κύπρου, Γιώργο Βασιλείου. Στην κυβέρνηση Γλαύκου Κληρίδη ήταν η μόνη κυβέρνηση που δεν συμμετείχαν. Τον Τάσσο Παπαδόπουλο τον υποστήριξαν και συγκυβέρνησαν μαζί του ενώ τώρα είναι οι ίδιοι εξουσία με τον Δημήτρη Χριστόφια!

Παρόλο που το ΑΚΕΛ ήταν πάντα μέσα στη συνδιαλλαγή και το βόλεμα, κατάφερε να καλλιεργήσει στον κόσμο του το αίσθημα ότι αδικείται και κατατρέχεται! Με τον τρόπο αυτό δημιουργεί άλλοθι και δικαιολογεί τα ρουσφέτια και τις ατασθαλίες υπέρ των «δικών του» αφού τα κάνει όπως ισχυρίζεται, όταν αυτά αποκαλυφθούν, για να αποκαταστήσει την (δήθεν) αδικία!!!

Το ΑΚΕΛ όμως, προκειμένου να εκλεγεί έχει ανεβάσει τον πήχη των προσδοκιών του κόσμου πολύ! Από το ΑΚΕΛ λοιπόν περιμένουμε αυτά που μας έχει υποσχεθεί:

1. Να τα βρει με τους τουρκοκύπριους και να λύσει το κυπριακό (μακριά από το σχέδιο Ανάν).

2. Να δώσει πλουσιοπάροχα οικονομικές παροχές στον κόσμο και ειδικότερα στις ασθενέστερες τάξεις.

3. Να εξαλείψει την φτώχια! (ναι, το υποσχέθηκε και αυτό)!

4. Να μειώσει την στρατιωτική θητεία.

5. Και άλλα πολλά (βλέπε: http://akelwatch.blogspot.com/)
Θα σας παρακολουθούμε κύριοι του ΑΚΕΛ και θα σας κρίνουμε, τώρα που είστε κυβέρνυση ακόμα αυστηρότερα.

Όσο για το γνωστό άσμα, άστε κάποιους σαν μας εμάς που δεν ανήκουμε πουθενά και που δεν φλερτάραμε ποτέ με την εξουσία, να το τραγουδούμε,
«Χαιρετίσματα λοιπόν στη εξουσία» κύριοι του ΑΚΕΛ, «εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι, παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω, σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι».

ΥΓ: Άκουγα την επομένη των εκλογών τον πρόεδρο του ΔΗΣΥ Νίκο Αναστασιάδη να μιλά και έβγαλα το εξής συμπέρασμα: Ο άνθρωπος δεν στεναχωρήθηκε καθόλου που έχασε ο υποψήφιος του κόμματος του Ιωάννης Κασουλίδης! Φαινόταν πολύ ικανοποιημένος που έφυγε ο Τάσσος και που κατάφερε να έχει υψηλή συσπείρωση το κόμμα του!

ΥΓ2: Ουσιαστική αντιπολίτευση την ερχόμενη πενταετία ,προβλέπω να κάνει μόνο το 5% του ΕΥΡΩΚΟ (και αυτοί, εάν και όσο αντέξουν…).

ΥΓ3: Επιμένουν ακόμα να μας λένε ότι δεν πρόκειται για επανασύσταση της τριμερούς! Λένε ακόμα ότι δεν έχουν συμφωνήσει για τα Υπουργεία…:)

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

And the winner is Gristofias and KKK-Akel !!!

Κατ' αρχήν συγχωρέστε με για τα εγγγλέζικα, αλλά τώρα που θα έχουμε Πρόεδρο τον καλό άνθρωπο Gristofia, που γειώνει μόνον για να βοηθήσει τον απλό, καταπονημένο και κατατρεγμένο λαό, θα πρέπει να τα συνηθίσετε !!! Για να μην σας πω από τώρα να γραφτείτε και να μάθετε και τουρκικά, για να συνεννοάστε με τα αδέλφια μας...

Ε τελικά, ο Gristofias and KKK-Akel and New Powers, έμαθα ότι προτάθηκαν για πάνω από δέκα όσκαρ ηθοποιίας και κοροϊδίας !!!

Γιατί, τελικά δεν μας είπανε οι του Ακέλ:

1. Συναντήθηκε ή δεν συναντήθηκε ο Τάσσος με στελέχη της ΕΟΚΑ Β' ? Ή μήπως τώρα δεν τους κόφτει?

2. Είναι ή δεν είναι τελικά ψεύτες οι κύριοι Τάσσος, Τζιονής και Τσιέλεπος?

3, Είναι ή δεν είναι τελικά ο Τάσσος ένας ξεροκέφαλος (που τον εκλιπαρούσε ο Gristofias τεσσεράμιση χρόνια να δώσει τις κόκκινες γραμμές, και δεν εδέχετουν με τίποτε-έστησεν πόδι), εθνικιστής, που δεν διαπραγματεύτηκε το Ανάν, που επούλησεν την Καρπασία (ο Βασιλείου και Ιακώβου αυτά του καταμαρτυρούσαν μέχρι προχθές) και που τσιμεντώνει την διχοτόμηση?

4. Τελικά το Ακέλ, δεν μας ξεκαθάρισε: είπε ή δεν είπε ότι δεν συνεργάζεται ποτέ με τον ΔΗΣΥ? Γιατί όσο οι δημοσκοπήσεις έπαιζαν Τάσσο-Χριστόφια, μας τα μασούσαν κανονικά.

5. Τελικά κατέβηκαν εκλογές για να διώξουν τον Τάσσο από την εξουσία, ή απλώς για να την πάρουν αυτοί και να του δώσουν Προεδρία Βουλής, ΥΠΕΞ, ΥΠΕΣ κ.α. αλλά και την επόμενη 5ετία ?

Είναι πάρα πολλά αλλά δεν χρειάζεται να σας κουράζω...

Ε λοιπόν, άμαν τους ακούσεις τωρά, είναι σαν να μην έγινεν τίποτε !!! "Σαν να μην πέρασε μια μέρα" που λέει και το τραγούδι !!! Είναι όλα όμορφα κι ωραία όπως παλιά !! Σαν ερωτευμένοι πιγκουΐνοι !!!

Τελικά όμως, πόσα ψέματα θα μας πούνε οι του Ακέλ? Πόσο κουτόχορτο τρώει ο κόσμος τους και ο κόσμος των κομμάτων ΕΔΕΚ και ΔΗΚΟ?

Υ.Γ.: Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν, ότι στους πανηγυρισμούς το βράδυ της Κυριακής, θα παρελάσει στην πλατεία ελευθερίας απόσπασμα του Κόκκινου στρατού.

Επίσης, από Δευτέρας θα καταστραφούν δια πυρός όλες εθνικιστικές ελληνικές σημαίες, ενώ αλφάβητο μας θα είναι πλέον το λατινικό (που έχουν και οι Τουρκοκύπριοι). Πιθανότατα επίσης να κατασχεθεί ολόκληρη η περιουσία της εκκλησίας και να ανασταλούν επ' αόριστον οι λειτουργίες, οι γάμοι και τα βαφτίσια...Όστις παρανομεί, θα φυλακίζεται στο Κιόνελλι για να πήξει η βάκλα του...

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Γιατί ένας αριστερός δεν μπορεί να ψηφίσει τον Δημήτρη Χριστόφια



-Του Γ. Καραμπελιά-

Παρ’ όλο που, όπως γνωρίζουν πολλοί φίλοι, δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ ταμπέλες του τύπου «αριστερός» και «δεξιός», γιατί τα τελευταία τριάντα χρόνια αυτοί οι όροι έγιναν κουλουβάχατα, ενώ ταυτόχρονα επιμένω να παραμένω πιστός στις αξίες της αλληλεγγύης, της ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης και της εθνικής ανεξαρτησίας, που όρισαν κάποτε την έννοια της Αριστεράς, σε αυτό το σύντομο κείμενο θα προσπαθήσω συνοπτικά να δείξω από τη σκοπιά, της Αριστεράς, γιατί ένας αριστερός δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υποστηρίξει τον κ. Χριστόφια και η μοναδική επιλογή που διαθέτει είναι ο Τάσσος Παπαδόπουλος.

Ο Κάρολος Μαρξ αρεσκόταν στο να επισημαίνει τις περίφημες πανουργίες της Ιστορίας και ήταν ακριβώς η προσήλωσή του στις εξαιρέσεις και όχι στους κανόνες που τον προφύλασσε συχνά από το να υποπίπτει στα τραγικά λάθη που χαρακτήρισαν τους επιγόνους του «μαρξιστές». Γι’ αυτό και συχνά μνημόνευε την camera obscura, τούτη την πρόδρομη μορφή φωτογραφικής μηχανής που εμφάνιζε τα είδωλα αντεστραμμένα.

Η ιστορία της επίσημης κυπριακής Αριστεράς, του ΑΚΕΛ, θυμίζει τη λειτουργία της camera obscura. Γιατί σε όλες τις κρίσιμες στιγμές της απουσίαζε, με τραγικά αποτελέσματα, από τον ιστορικό ρόλο που της αντιστοιχούσε. Έτσι, βρέθηκε να κατέχει τα ιστορικά πρωτεία μιας Αριστεράς που αρνήθηκε τον εθνικοαπελευθερωτικό -αντιαποικιακό αγώνα για την Ένωση με την Ελλάδα, όταν τούτος ξεπήδησε ως «τέκνο της ανάγκης, κι ώριμο τέκνο της οργής» από τα σπλάχνα του κυπριακού ελληνισμού. Όταν αργότερα το καθεστώς του νησιού τέθηκε σε διαπραγμάτευση, ήταν από τις πρώτες που αντιτάχθηκε στο αίτημα του αγώνα για Ένωση, προτιμώντας ν’ ακολουθήσει πιστά τη φωνή της Σοβιετίας και της Αγγλίας, που επιθυμούσαν το «αβύθιστο αεροπλανοφόρο» της Κύπρου να παραμείνει δήθεν «ανεξάρτητο», προκειμένου να μεταβληθεί σε άθυρμα των γεωπολιτικών τους παιχνιδιών στο θέατρο της ανατολικής Μεσογείου.

Κι όταν, έπειτα από την τουρκική εισβολή και κατοχή, τούτη ακριβώς η «ανεξαρτησία» έγινε εφαλτήριο για την οικοδόμηση ενός πειρατικού, off-shore κρατιδίου, όταν αυτή η πραγματικότητα αποτέλεσε τη βάση για τη διαμόρφωση ενός «νεοκυπριωτισμού», που καλούσε τους Έλληνες της Κύπρου να ξεχάσουν ότι είναι κατεχόμενοι, πρόσφυγες κι υποδουλωμένοι και να θυσιάσουν ακόμα κι αυτή την ελληνικότητά τους στον βωμό των πολυτελών τετράτροχων και των ηλεκτρικών συσκευών, αυτή τέθηκε στην πρωτοπορία τούτου του «νέου θαυμαστού κόσμου» της Μεγαλονήσου, σε αγαστή σύμπνοια με τους διεθνείς αρχιτέκτονές του. Κι έφτασε, στ’ όνομα του «διεθνισμού», να οικοδομεί και να τείνει «χείρες φιλίας» στον Τούρκο κατακτητή, κατασυκοφαντώντας ως «εθνικιστικό» τον αγώνα για την αποτίναξή της εισβολής αλλά και την ίδια τη μνήμη του αγώνα.

Όσο για το Σχέδιο Ανάν, γνωρίζουν όλοι πολύ καλά πως αποτελούσε τέκνο αυτής ακριβώς της δυναμικής και της τροπής των εξελίξεων, την οποία η ηγεσία του ΑΚΕΛ, αγκαζέ με τη Δεξιά του ΔΗ.ΣΥ., βεβαίως, στήριζε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Και χρειάστηκε η καταπληκτική εξέγερση των συνειδήσεων στην Κύπρο και των ίδιων των μελών του ΑΚΕΛ, για να αναγκάσει τούτο το κόμμα να πάει ενάντια στις αποφάσεις των οργάνων του, συντασσόμενο στο παραπέντε με το ΟΧΙ. Διότι δεν ήταν το ΑΚΕΛ που εξέφρασε την ψυχή των Ελλήνων της Κύπρου εκείνη την Άνοιξη, αλλά ο «αστός», ο «κεντρώος δημοκράτης», ο «εθνικιστής» Τάσσος Παπαδόπουλος, ο οποίος δεν δίστασε ν’ αντιταχθεί στην αμερικανοβρετανική και την τουρκική βούληση, που τον καλούσαν να παραδώσει την Κύπρο στα χέρια τους. Και ήταν αυτός, ο «συντηρητικός αστός», και όχι η Αριστερά του ΑΚΕΛ που προσπάθησε να συγκρατήσει την πολιτική της Κύπρου στην ύστατη γραμμή άμυνας που χάραξε το ΟΧΙ, στήνοντας γέφυρες με όσους θέτουν προσκόμματα στα σχέδια της Νέας Τάξης, τους Ρώσους, τους Γάλλους -ακόμα και τους Κινέζους.

Τώρα λοιπόν, έπειτα απ’ όλα αυτά, η ηγεσία του ΑΚΕΛ –ο Χριστόφιας– ζητάει τη στήριξή του απο τον κυπριακό ελληνισμό ως προεδρικός υποψήφιος στις ερχόμενες εκλογές. Και πάλι, αυτή η περίφημη «πανουργία της Ιστορίας» θέλει την τουρκική κατοχική κυβέρνηση του βορείου τμήματος να επικροτεί την υποψηφιότητά του και το Στέιτ Ντιπάρτμεντ και το Φόρειν Όφις να χαμογελούν με την κάθοδό του στις εκλογές. Διότι, ακριβώς, τον θεωρούν τον καλύτερο δυνατό υποψήφιο για να βγάλουν τον Τάσσο από τη μέση, ώστε να ξεκινήσουν μια συντεταγμένη επιχείρηση υπονόμευσης της βούλησης των Ελληνοκυπρίων, επαναφέροντας το Σχέδιο Ανάν με άλλους όρους!

Γιατί, λοιπόν, ένας αριστερός δεν θα στήριζε Χριστόφια; Μα ακριβώς γιατί, θέλοντας να παραμείνει πιστός στα ιδεώδη του, δεν μπορεί να ταχθεί με εκείνους που υποστηρίζει η παγκόσμια ιμπεριαλιστική τάξη. Διότι, πιστός στις απελευθερωτικές αξίες, επιμένει στην πάλη για δικαιοσύνη στην υπόθεση της Κύπρου για αυτοδιάθεση των Κυπρίων αδελφών, ενάντια στα αυτοκρατορικά ανακτοβούλια των Αμερικανοβρετανών, τα τουρκικά στρατεύματα, τους «μηδίσαντες» της ελλαδίτικης και της κυπριακής άρχουσας τάξης. Και επειδή από το 1974 και μετά νιώθω τον εαυτό μου πρώτα Έλληνα της Κύπρου και μετά Ελλαδίτη, και νομίζω πως το έχω αποδείξει πολλές φορές, νομίζω πως έχω έναν λόγο επιπλέον για να τοποθετηθώ. Εξάλλου, η μοίρα της Κύπρου είναι αξεδιάλυτα δεμένη με το σύνολο του ελληνισμού.

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Τάδε έφη Χριστόφιας



Τάδε έφη Χριστόφιας: "Κάθε φορά που τονίζουμε και υπερτονίζουμε την ελληνικότητά μας, έχοντας υπόψη ότι ζούμε στο πλαίσιο μιας τραγωδίας που θέλουμε να βρούμε συμβιβασμό, χύνουμε νερό στο μύλο της τουρκικής προπαγάνδας "

Αυτή η θέση του πρώτου τη τάξη αξιωματούχου του Ακέλ, εξηγεί, και τη στάση, δυστυχώς πολλών οπαδών τους. Το θλιβερό όμως είναι, ότι οι κύριοι του Ακέλ και του φυτωρίου της, της Εδόν, έχασαν την έννοια του μέτρου, και έφτασαν στην αντίπερα όχθη. Έχουν έτσι δημιουργήσει Έλληνες Κύπριους εκτρώματα-Φράγκεσταϊν, με μια τραβεστί προσωπικότητα-εθνικότητα και με χίλια δυό συμπλεγματα (complex). Κυριολεκτικά, και το ζούμε δυστυχώς, πολλοί έιναι οι οπαδοί του Ακέλ, που δεν ξέρουν από που ήρθαν και που πάνε. Τους ακούμε να λένε με θράσος "¨Εγώ δεν είμαι Έλληνας, είμαι Κυπραίος"¨, τους βλέπουμε να τσαλαπατάνε, να σκίζουν και να καίνε τα εθνικά μας σύμβολα (τα οποία ας μην ξεχνάμε είναι βαμμένα και με το αίμα πολλών Ελλήνων Κυπρίων, και συνεπώς είναι και δικά μας σύμβολα), και λίαν προσφάτως τους είδαμε στα γήπεδα να αναρτάνε πανό του τύπου "Istanbul since 1453" αλλά και σημαίες της Τουρκίας και τους Ψευδοκράτους !!!

Η κατάσταση δηλαδή, έχει ξεφύγει από κάθε όριο και έχει γίνει σχιζοφρένεια.
Ο κύριος Χριστόφιας και οι συνδετημόνες του, πρέπει να συνέλθουν. Θα πρέπει ίσως προηγουμένως να υποβληθούν ομαδικά σε ψυχοθεραπεία, ούτως ώστε να πάψει ο κύριος Χριστόφιας να ττα-ττίζει όταν λέει έστω και τις λανθασμένες-υβριδικές λέξεις που εφήβραν "Ελληνο-κύπριοι" ή "Ελληνο-Κυπριακή" κοινότητα, αφού δεν μπορεί με τίποτα να χρησιμοποιήσει τις ορθές-πλήρους νοήματος λέξεις Έλληνας-Κύπριος και Ελληνική-Κυπριακή κοινότητα.

Τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά απ' ότι ο κύριος Χριστόφιας και οι όμοιοι του νομίζουν. Για να αποδεχθούμε και να συμβιώσουμε ως Έλληνες-Κύπριοι με του Τούρκους-Κύπριους, δεν απαιτείται να αφελληνιστούμε, και να γίνουμε όλοι μας μόνον "Κύπριοι"! Ωσάν δηλαδή, για να αποδεχθείς τους gay, πρέπει κι εσύ να γίνεις gay !!! Αυτοί, βέβαια έφτασαν στο σημείο να γίνουν σχεδόν Τούρκοι...

Αυτό που χρειάζεται, Κύριε Χριστόφια, έχοντας πλήρη αυτογνωσία για την εθνική μας καταγωγή, είναι η λύση του προβλήματος μας, να εξασφαλίζει τη συμβίωση μας με το σύνοικο στοιχείο, ικανοποιώντας τις πανανθρώπινες αρχές και αξίες, και πάνω απ' όλα το περί δικαίου αίσθημα του λαού μας. Γιατί, όποια επόμενη λύση, δεν είναι δίκαιη, όπως ο λαός μας πολύ καλά ξέρει να το αισθάνεται (ευτυχώς και η πλειοψηφία του απλού λαού-οπαδών του Ακέλ), θα έχει την ίδια τύχη με το Σχέδιο Ανάν.

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2007

Εκκλησία και πολιτική


Δηλώνω την θέση μου εξ αρχής.
Είμαι ενάντιων της ανάμειξης των εκκλησιαστικών με τα της πολιτικής!
Οι ιερείς φυσικά, μπορούν να έχουν πολιτική άποψη και να την λένε και να ψηφίζουν και όποιο πολιτικό κόμμα θέλουν όπως κάθε πολίτης.
Η εκκλησία σαν θεσμός μπορεί να έχει κάποιες απόψεις, κάποιες αρχές κλπ και να τις εκφράζει μέσω του Αρχιεπισκόπου (και όχι μόνο).
ΔΕΝ είναι σωστό όμως να ανακατεύεται σε εκλογές και να παίρνει ξεκάθαρα το μέρος συγκεκριμένου υποψηφίου.
Ο Αρχιεπίσκοπός πρέπει να μένει υπεράνω όλων αυτών και να λειτουργεί σαν Αρχιεπίσκοπός όλου του λαού, χωρίς βέβαια να κάνει εκπτώσεις στις αρχές του!

Το ίδιο ισχύει και για τους πολιτικούς. Μπορούν να είναι ή να μην είναι πιστοί, μπορούν να έχουν τις συμπάθειες και τις αντιπάθειες τους ανάμεσα στους ιεράρχες αλλά ΔΕΝ πρέπει για κανένα λόγο να επεμβαίνουν στις αρχιερατικές εκλογές!

Πρόσφατα στην Κύπρο έγιναν εκλογές για την εκλογή νέου Αρχιεπισκόπου.
Το πρώτο κόμμα το οποίο ως εκ της φύσεως του ΔΕΝ θα έπρεπε να ασχοληθεί καθόλου με τις εκκλησιαστηκές εκλογές, το Κ.Κ.Κ. ΑΚΕΛ, ήταν αυτό το οποίο όχι απλώς πήρε επίσημα θέση υπέρ συγκεκριμένου υποψηφίου, αλλά έβαλε και τους κομματικούς του μηχανισμούς να εργαστούν για αυτόν!Κάτι παρόμοιο, αλλά λίγο πιο συγκαλυμμένα έκανε και ο ΔΗ.ΣΥ!
Το παράδοξο είναι πως και το κόμμα της αριστεράς και το κόμμα της δεξιάς εμπλάκηκαν στις εκκλησιαστικές εκλογές υποστηρίζοντας τον ίδιο υποψήφιο (Νικηφόρο) ο οποίος τελικά δεν εκλέγηκε!

Τότε, ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος, καυτηρίαζε την στάση αυτή του ΑΚΕΛ κατά πρώτο λόγο (αλλά και του ΔΗΣΥ), προειδοποιώντας τους μάλιστα να μην έχουν παράπονο αν και η εκκλησία εμπλακεί στο μέλλον στις πολιτικές εκλογές!

Είναι αστείο, λοιπόν, να εμφανίζονται τώρα τα 2 κόμματα και ειδικά το ΑΚΕΛ, παραπονεμένα και να καταγγέλλουν τον Αρχιεπίσκοπο ότι παίρνει θέση για τις προεδρικές εκλογές!

Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος είναι γνωστός για τις πολιτικές του θέσεις! Το δήλωσε και ο ίδιος (κακώς κατ εμένα) ευθαρσώς ότι συμπαθεί το ΔΗΚΟ και ότι στηρίζει Τάσσο Παπαδόπουλο. Το ίδιο φυσικά ίσχυε και στις προηγούμενες εκλογές. Τότε όμως, αυτό δεν ενοχλούσε το ΑΚΕΛ αφού και αυτό τότε στήριζε Τάσσο Παπαδόπουλο… Γιατί ενοχλείται λοιπόν τώρα το ΑΚΕΛ; Επειδή αυτά που λέει ο Χρυσόστομος αυτή τη φορά δεν εξυπηρετούν τις επιδιώξεις του;

Όπως το ΑΚΕΛ δεν ενοχλείτο ούτε όταν ο Μακάριος αναμίγνυε την εκκλησιαστική του ιδιότητα με την πολιτική αφού και τότε το ΑΚΕΛ ψήφιζε Μακάριο…

Κυριακή 12 Αυγούστου 2007

Η κομματικοποίηση του Κυπριακού Ποδοσφαίρου ή (Επειδή λίγη ιστορία δεν έβλαψε ποτέ κανένα!)



Το έτος 1948 βρίσκει την Ελλάδα σε εμφύλιο πόλεμο. Από την μια οι κομμουνιστές αντάρτες να προσπαθούν να καταλάβουν την εξουσία με την βία για να επιβάλουν κομμουνιστικό καθεστώς και από την άλλη οι υποστηρικτές της νομιμότητας και του κράτους, μάχονται μεταξύ τους.

Την χρονιά αυτή ο ΣΕΓΑΣ διοργάνωνε τους ετήσιους Πανελλήνιους αγώνες στίβου και το Σωματείο του ΑΠΟΕΛ έστειλε τηλεγράφημα απευθύνοντας «εγκάρδιο αδελφικό χαιρετισμό σε ολόκληρη την ελληνική αθλούμενη νεολαία» κι ευχόταν, «όπως τερματισθεί η εθνοκτόνος ανταρσία».

Η φράση «εθνοκτόνος ανταρσία» ήταν η αφορμή στην οποία στηρίχτηκαν πέντε ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ για να εγκαταλείψουν την ομάδα και να δημιουργήσουν νέο αθλητικό σωματείο με την ονομασία «Ομόνοια» Λευκωσίας.

Γιατί όμως ενόχλησε τόσο πολύ κάποιους η φράση «εθνοκτόνος ανταρσία»; Καταρχήν ας εξετάσουμε, ο εμφύλιος στην Ελλάδα ήταν αποτέλεσμα ανταρσίας; Φυσικά! Οι ίδιοι οι κομμουνιστές αποκαλούσαν τους εαυτούς τους αντάρτες. Ακόμα και σήμερα κάποιοι υπερηφανεύονται ότι συμμετείχαν στο «αντάρτικο» εννοώντας ότι πολεμούσαν με τον ΕΑΜ-ΕΛΑΣ στα βουνά εναντίων της νόμιμης Ελληνικής Κυβέρνησης.

Ήταν ή δεν ήταν η ανταρσία «εθνοκτόνος»; Σε αυτόν τον εμφύλιο υπολογίζεται ότι σκοτώθηκαν γύρω στις 154.000 άνθρωποι! Επιπλέον οι καταστροφές που έγιναν ήταν τεράστιες και άφησαν ανεξίτηλη την μνήμη και ανοιχτές πληγές για πάρα πολλά χρόνια. Για να μην μιλήσουμε για το παιδομάζωμα που γινόταν και τις αποστολές παιδιών σε φίλιες Κομουνιστικές χώρες…

Τόσο άστοχος ήταν λοιπόν ο όρος «εθνοκτόνος ανταρσία» που να επέβαλε στους διαφωνούντες αθλητές του ΑΠΟΕΛ να φύγουν και να φτιάξουν νέο σωματείο; Ή μήπως το εν λόγω τηλεγράφημα ήταν απλά η αφορμή;

Την απάντηση για τους πραγματικούς λόγους που οδήγησαν στη δημιουργία αθλητικών σωματείων δορυφόρων του ΑΚΕΛ, μπορεί κάποιος να την βγάλει αβίαστα από μόνος του αν αναλογιστεί τα πιο κάτω ιστορικά στοιχεία που παραθέτουμε:

1. Την χρονιά που διαδραματίστηκαν τα γεγονότα αυτά στον ΑΠΟΕΛ ( το 1948) εκτός από την Ομόνοια ιδρύθηκαν ακόμα (χωρίς να έχουν ως πρόσχημα κανένα τηλεγράφημα) η Νέα Σαλαμίνα στην Αμμόχωστο, η Αλκή στην Λάρνακα και ο Ορφέας στην Λευκωσία. Όλες αυτές οι ομάδες δηλώνουν ευθαρσώς, μέχρι σήμερα ότι είναι «αριστερές» και έχουν άμεση σχέση με το Κομμουνιστικό Κόμμα Κύπρου, το ΑΚΕΛ. Στην Λεμεσό έγιναν ανεπιτυχείς προσπάθειες να δέσουν στο άρμα του ΑΚΕΛ την ΑΕΛ (τα κατάφεραν μόνο κατά καιρούς να ελέγξουν κάποια απο τα ΔΣ της) ενώ στην Πάφο έγινε προσπάθεια να "ελεγχθεί" από το κόμμα ο Κινύρας και το πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό εκείνη την εποχή τουλάχιστον.

2. Ο εκάστοτε πρόεδρος της Ομόνοιας είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΑΚΕΛ ενώ οι διαδικασίες για να γίνει κάποιος μέλος της Ομόνοιας δεν είναι καθόλου απλές όπως είναι στις περισσότερες ποδοσφαιρικές ομάδες του κόσμου. Για να γίνει κάποιος μέλος της Ομόνοιας πρέπει να προταθεί από κάποιους «συντρόφους» και θα πρέπει να έχει αποδεδειγμένη ενεργή ανάμιξη στο κόμμα.

3. Η εταιρία ΛΟΕΛ και ο ραδιοφωνικός σταθμός Άστρα που ανήκουν στο ΑΚΕΛ είναι μόνιμοι χορηγοί και υποστηρικτές της Ομόνοιας

Είναι φανερό ότι το Κ.Κ.Κ. ΑΚΕΛ σχεδίασε και κατάφερε να ελέγξει κάποια αθλητικά σωματεία για να τα χρησιμοποιεί διαχρονικά προς όφελος του...

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2007

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ: υποψήφιος πρόεδρος Κυπριακής Δημοκρατίας


Ο «σύντροφος» Δημήτρης τόλμησε να κάνει το μεγάλο βήμα!
Για πρώτη φορά στην ιστορία του τόπου, Γενικός Γραμματέας του Κ.Κ.Κ. ΑΚΕΛ, κατεβαίνει σαν υποψήφιος πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας!

Παιδί του λαού, αγαπητός από την μάζα του ΑΚΕΛ, ο Δημήτρης Χριστόφιας αναμένεται να συσπειρώσει σε απίστευτο βαθμό το κόμμα του, και η προσπάθεια του θα είναι να αφήσει εκτός δεύτερου γύρου τον (μέχρι πρότινος συνεργάτη του) Τάσσο Παπαδόπουλο, αφού έτσι θα έχει αυξημένες πιθανότητες εκλογής.

Ούτε αυτόν τον συμφέρει να συζητά για το «κυπριακό» αφού παρουσιάζεται προς τους οπαδούς του ΝΑΙ σαν ο μεσσίας που θα τους απαλλάξει από τον «κακό» και αδιάλλακτο Τάσσο που πέταξε στον κάλαθο τον αχρήστων την ευκαιρία λύσης του κυπριακού (βλέπε Σχέδιο Ανάν) και από τη άλλη δεν θέλει να χάσει τους σκληροπυρηνικούς ΑΚΕΛικούς που υποστήριξαν σθεναρά το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα…
Έτσι, εστιάζει τη συζήτηση στην εσωτερική διακυβέρνηση που σαν κομμουνιστής που είναι πιστεύει ότι έχει περισσότερα να πει από τους άλλους όσον αφορά την οικονομία, τις κοινωνικές προσφορές, κλπ…

Ατάκες του που έμειναν στην ιστορία:
1. «Άλλαξεν ο άνθρωπος σιόρ!» (αναφερόμενος στον Τάσσο Παπαδόπουλο, απευθυνόμενος στους οπαδούς του κόμματος του, προσπαθώντας να τους πείσει να τον ψηφήσουν για πρόεδρο της Δημοκρατίας στις προηγούμενες προεδρικές εκλογές).
2. «Ψηφίσαμε ΟΧΙ για να τσιμεντόσουμε το ΝΑΙ» (δικαιολογώντας γιατί το κόμμα του υποστήριξε ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν!!!!)

Σνομπάρει τον ΔΗ.ΣΥ και δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να συνεργαστεί ΠΟΤΕ μαζί με δεξιό κόμμα, ούτε και πρόκειται να υποστηρίξει ΠΟΤΕ δεξιό υποψήφιο. Παρόλα αυτά, υποστήριξε, εξέλεξε, και συγκυβέρνησε μαζί με ένα ακροδεξιό (τον Τάσσο Παπαδόπουλο)!!!
Ηγείται ενός κόμματος το οποίο με καμάρι βάζει το «Κ.Κ.Κ» (Κουμουνιστικό Κόμμα Κύπρου) μπροστά από το όνομα του.
Θα κλείσω εδώ αυτή τη συζήτηση αφού: α) δεν θέλω να γίνω περισσότερο κακός και β) όπως έγραψε και ένα φίλος μου στο blog του http://parbriz.blogspot.com :

«Εν έτει 2007, το δεύτερο πιο αναχρονιστικό πράγμα είναι να είσαι κομουνιστής. Το πλέον αναχρονιστικό πράγμα είναι να είσαι αντικομουνιστής…»