
Παρότι το blog αυτό δεν είναι αθλητικό, είναι αδύνατον να μην αναφερθούμε στη πολιτική πτυχή του θέματος που προέκυψε από τα διαδραματιζόμενα εντός και εκτός Καραϊσκάκη, πριν, κατά και μετά τον ποδοσφαιρικό αγώνα Ολυμπιακού-Ανόρθωσης.
Για όσους γνωρίζουν έστω και λίγο από ελλαδικό πρωτάθλημα, ξέρουν πάρα πολύ καλά ότι τα έκτροπα που έγιναν εις βάρος ποδοσφαιριστών και φιλάθλων της Ανόρθωσης, είναι δυστυχώς «ρουτίνα» για τέτοιας σημασίας αγώνες στην Ελλάδα. Κατ’ ακρίβεια αποτελούν πταίσματα μπροστά σε όσα έγιναν και γίνονται σε αγώνες μεταξύ Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού ή ΠΑΟΚ-Άρης κ.α..
Είναι επίσης ξεκάθαρο, πως τα όσα διαδραματίστηκαν, δεν έχουν καμία σχέση με δήθεν έχθρα των Ελλαδιτών προς τους Κύπριους. Αλλά έχουν να κάνουν με κάφρους και ανεγκέφαλους οπαδούς μιας ομάδας, τους πιο φανατικούς της Ελλάδος, που η ομάδα τους κινδύνευε (όπως και έγινε) να αποκλειστεί από τους χρυσοφόρους ομίλους του Κυπέλλου Πρωταθλητριών Ευρώπης (Τσάμπιονς Λινκ), μετά από μια δεκαετία συνεχούς παρουσίας.
Το δυστύχημα είναι, πως την όλη αυτή κατάσταση, εκμεταλλεύθηκαν και εκμεταλλεύονται άμεσα και εν χορώ, μεγάλη μερίδα οπαδών συγκεκριμένης ομάδας στην Κύπρο με ένα και μόνο σκοπό. Συγκεκριμένα, οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας, οι οποίοι διακατέχονται με αρρωστημένα ανθελληνικά συναισθήματα, βρήκαν την ευκαιρία να τα εκφράσουν απροκάλυπτα και να ρίξουν δηλητήριο κατά της Ελλάδος και των αδελφών Ελλαδιτών, και έτσι να σπείρουν ακόμη περισσότερο τον σπόρο της διχόνοιας μεταξύ Ελλαδιτών και Κυπρίων, που είναι και ο τελικός τους στόχος.
Δυστυχώς, και δεν αντιλέγει κανείς, ότι στην Ελλάδα συναντάς συχνά, αδέλφια Ελλαδίτες, που διακατέχονται με αρνητικά ή και εχθρικά συναισθήματα προς την Κύπρο και του Κυπρίους. Το ευτράπελο όμως είναι ότι, τη μεγαλύτερη αν όχι και εξ’ ολοκλήρου την ευθύνη για το γεγονός αυτό φέρουν κάτι τέτοιοι, σαν τη μερίδα οπαδών της συγκεκριμένης ομάδας. Αυτοί δηλαδή που μεταβαίνουν στην Ελλάδα, και είτε φροντίζουν να κάνουν αισθητή τη παρουσία τους επιδιδόμενοι σε πάσης φύσεως παιδιαρίσματα, βλακίες, αισχρό καμάκι, επίδειξη πλούτου, είτε, και κυρίως, φροντίζουν να υπερτονίσουν ότι αυτοί «δεν είναι Έλληνες αλλά Κύπριοι».
Απόψε το βράδυ και μετά τη λήξη του αγώνα της Ανόρθωσης, 40-50 οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας, συγκεντρώθηκαν σε συγκεκριμένο σημείο της Λεωφόρου Μακαρείου στη Λευκωσία, και επιτέθηκαν με λύσσα και με μένος κατά οπαδών της Ανόρθωσης και άλλων ομάδων, που πανηγύριζαν τη νίκη-πρόκριση της Ανόρθωσης. Ήμουν αυτόπτης μάρτυρας βιαιοπραγίας κατά γυναικοπαίδων και βίαιας απόσπασης Ελληνικών σημαιών, τις οποίες φυσικά και βεβήλωσαν αισχρά. Όπως δε πληροφορήθηκα από την Αστυνομία , στα φώτα τροχαίας της Αγοράς Αγίου Αντωνίου, επίσης οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας («Ω, τι σατανική σύμπτωση» !!!), προέβησαν οργανωμένα, σε ακόμη χειρότερα επεισόδια. Εύχομαι κι ελπίζω, οι τηλεοπτικοί μας σταθμοί (μπορούν να επιβεβαιώσουν τα γεγονότα από την Αστυνομία) να μην κάνουν «γαργάρα» τα εν λόγω γεγονότα…
Αυτοί λοιπόν που δεν θέλουν να λέγονται «Έλληνες», και που επιτέλους πρέπει να μας πουν τι είναι (π.χ. Άραβες, Πακιστανοί, Κογκολέζοι) και όχι από πού είναι (π.χ. Κύπρο, Κρήτη, Ρόδο, Λευκωσία, Λεμεσό κτλ), είναι οι ίδιοι που από τη μια στρέφουν τους Ελλαδίτες αδελφούς μας κατά των Κυπρίων, και τώρα τους Κύπριους κατά των Ελλαδιτών.
ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ (σε Ελλάδα και Κύπρο): Αντισταθείτε στην Παρακμή και στην Βλακεία και μην αφήσετε κανένα να πλήξει την ενότητα του Ελληνισμού.
-Μαθήματα ιστορίας έδωσαν οι Σέρβοι οπαδοί του Ερυθρού Αστέρα αναρτώντας πανό (βλέπε φωτό).



