Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Η υποκρισία και οι γκεμπελικές μεθόδοι ορισμένων ανθελλήνων στην Κύπρο


Παρότι το blog αυτό δεν είναι αθλητικό, είναι αδύνατον να μην αναφερθούμε στη πολιτική πτυχή του θέματος που προέκυψε από τα διαδραματιζόμενα εντός και εκτός Καραϊσκάκη, πριν, κατά και μετά τον ποδοσφαιρικό αγώνα Ολυμπιακού-Ανόρθωσης.

Για όσους γνωρίζουν έστω και λίγο από ελλαδικό πρωτάθλημα, ξέρουν πάρα πολύ καλά ότι τα έκτροπα που έγιναν εις βάρος ποδοσφαιριστών και φιλάθλων της Ανόρθωσης, είναι δυστυχώς «ρουτίνα» για τέτοιας σημασίας αγώνες στην Ελλάδα. Κατ’ ακρίβεια αποτελούν πταίσματα μπροστά σε όσα έγιναν και γίνονται σε αγώνες μεταξύ Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού ή ΠΑΟΚ-Άρης κ.α..

Είναι επίσης ξεκάθαρο, πως τα όσα διαδραματίστηκαν, δεν έχουν καμία σχέση με δήθεν έχθρα των Ελλαδιτών προς τους Κύπριους. Αλλά έχουν να κάνουν με κάφρους και ανεγκέφαλους οπαδούς μιας ομάδας, τους πιο φανατικούς της Ελλάδος, που η ομάδα τους κινδύνευε (όπως και έγινε) να αποκλειστεί από τους χρυσοφόρους ομίλους του Κυπέλλου Πρωταθλητριών Ευρώπης (Τσάμπιονς Λινκ), μετά από μια δεκαετία συνεχούς παρουσίας.

Το δυστύχημα είναι, πως την όλη αυτή κατάσταση, εκμεταλλεύθηκαν και εκμεταλλεύονται άμεσα και εν χορώ, μεγάλη μερίδα οπαδών συγκεκριμένης ομάδας στην Κύπρο με ένα και μόνο σκοπό. Συγκεκριμένα, οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας, οι οποίοι διακατέχονται με αρρωστημένα ανθελληνικά συναισθήματα, βρήκαν την ευκαιρία να τα εκφράσουν απροκάλυπτα και να ρίξουν δηλητήριο κατά της Ελλάδος και των αδελφών Ελλαδιτών, και έτσι να σπείρουν ακόμη περισσότερο τον σπόρο της διχόνοιας μεταξύ Ελλαδιτών και Κυπρίων, που είναι και ο τελικός τους στόχος.

Δυστυχώς, και δεν αντιλέγει κανείς, ότι στην Ελλάδα συναντάς συχνά, αδέλφια Ελλαδίτες, που διακατέχονται με αρνητικά ή και εχθρικά συναισθήματα προς την Κύπρο και του Κυπρίους. Το ευτράπελο όμως είναι ότι, τη μεγαλύτερη αν όχι και εξ’ ολοκλήρου την ευθύνη για το γεγονός αυτό φέρουν κάτι τέτοιοι, σαν τη μερίδα οπαδών της συγκεκριμένης ομάδας. Αυτοί δηλαδή που μεταβαίνουν στην Ελλάδα, και είτε φροντίζουν να κάνουν αισθητή τη παρουσία τους επιδιδόμενοι σε πάσης φύσεως παιδιαρίσματα, βλακίες, αισχρό καμάκι, επίδειξη πλούτου, είτε, και κυρίως, φροντίζουν να υπερτονίσουν ότι αυτοί «δεν είναι Έλληνες αλλά Κύπριοι».

Απόψε το βράδυ και μετά τη λήξη του αγώνα της Ανόρθωσης, 40-50 οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας, συγκεντρώθηκαν σε συγκεκριμένο σημείο της Λεωφόρου Μακαρείου στη Λευκωσία, και επιτέθηκαν με λύσσα και με μένος κατά οπαδών της Ανόρθωσης και άλλων ομάδων, που πανηγύριζαν τη νίκη-πρόκριση της Ανόρθωσης. Ήμουν αυτόπτης μάρτυρας βιαιοπραγίας κατά γυναικοπαίδων και βίαιας απόσπασης Ελληνικών σημαιών, τις οποίες φυσικά και βεβήλωσαν αισχρά. Όπως δε πληροφορήθηκα από την Αστυνομία , στα φώτα τροχαίας της Αγοράς Αγίου Αντωνίου, επίσης οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας («Ω, τι σατανική σύμπτωση» !!!), προέβησαν οργανωμένα, σε ακόμη χειρότερα επεισόδια. Εύχομαι κι ελπίζω, οι τηλεοπτικοί μας σταθμοί (μπορούν να επιβεβαιώσουν τα γεγονότα από την Αστυνομία) να μην κάνουν «γαργάρα» τα εν λόγω γεγονότα…

Αυτοί λοιπόν που δεν θέλουν να λέγονται «Έλληνες», και που επιτέλους πρέπει να μας πουν τι είναι (π.χ. Άραβες, Πακιστανοί, Κογκολέζοι) και όχι από πού είναι (π.χ. Κύπρο, Κρήτη, Ρόδο, Λευκωσία, Λεμεσό κτλ), είναι οι ίδιοι που από τη μια στρέφουν τους Ελλαδίτες αδελφούς μας κατά των Κυπρίων, και τώρα τους Κύπριους κατά των Ελλαδιτών.

ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ (σε Ελλάδα και Κύπρο): Αντισταθείτε στην Παρακμή και στην Βλακεία και μην αφήσετε κανένα να πλήξει την ενότητα του Ελληνισμού.



-Μαθήματα ιστορίας έδωσαν οι Σέρβοι οπαδοί του Ερυθρού Αστέρα αναρτώντας πανό (βλέπε φωτό).

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

Από πού κι ως που ???

Ακούμε ολοένα και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό ορισμένους ελαφρόμυαλους, να αποκαλούν την αναμέτρηση μεταξύ της Ανόρθωσης Αμμοχώστου με την ομάδα της ΑΕΚ Λάρνακος, ως "τοπικό ντέρμπι". Κι αυτό διότι η Ανόρθωση, διατηρεί την προσωρινή της έδρα στη Λάρνακα, μέχρι την ώρα της επιστροφής της στην Αμμόχωστο.

Το αναφέρω, εξ΄αφορμής της κλήρωσης του πρωταθλήματος της επόμενης σεζόν που διεξήχθει σήμερα, και που ανέδειξε ως ντέρμπι της 1ης αγωνιστικής, αυτό μεταξύ της Ανόρθωσης Αμμοχώστου με την ΑΕΚ Λάρνακος. Και δυστυχώς, ορισμένοι πανέξυπνοι μας αθλητικογράφοι, έσπευσαν να το χαρακτηρίσουν ως "τοπικό ντέρμπι" !!!

Αλήθεια, από που κι ως πού κύριοι ??? Και με ελαφρά την καρδία ??? Η Ανόρθωσις, μετά την βάρβαρη εισβολή του 1974 και την εθνοκάθαρση των κατεχομένων, δυστυχώς διατηρεί οπαδούς σε ολόκληρη την ελεύθερη Κύπρο. Από την άλλη, η ΑΕΚ, είναι μια τοπική ομάδα της Λάρνακας, που προήλθε από παραδοσιακά σωματεία της Λάρνακας (Πεζοπορικός και ΕΠΑ).

Είναι πικρό, αλλά ο πιο επικίνδυνος μας εχθρός πλέον εντός των πυλών. Η πέμπτη φάλαγγα εργάζεται συστηματικά και αλλοτριώνει συνειδήσεις και πεποιθήσεις...

Αντισταθείτε στην βλακεία που κουβαλούν και που τους δέρνει...

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Κόμμα μας ο ΑΠΟΕΛ



Προδημοσιεύτηκε στη σελίδα http://www.apoel-phalanx.com και αναδημοσιεύτηκε από την ιστοσελίδα με αφορμή τις επερχόμενες προεδρικές εκλογές στην Κύπρο.http://www.apoelnews.com :


Όσο κοντεύουν οι προεδρικές εκλογές, όλο και περισσότερο θα μας πρήζουν τα συκώτια οι κύριοι υποψήφιοι για την θέση του Προέδρου της Δημοκρατίας, τα επιτελεία τους και τα κόμματα που τους υποστηρίζουν. Θα ξαναζήσουμε μια διαδικασία την οποία περάσαμε αρκετές φορές, αναλόγως της ηλικίας που έχει ο καθένας μας και του πόσες εκλογικές αναμετρήσεις έχει ζήσει. Ένα θέατρο του παραλόγου στο οποίο θα προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας πείσουν οι κομματάρχες και οι επιτελάρχες για το ότι ο υποψήφιός τους είναι ο μόνος ο οποίος μπορεί να αναλάβει τις τύχες του τόπου μας!

Είπαμε, αυτά τα ζούμε κάθε πέντε χρόνια, αλλά στις ερχόμενες εκλογές θα είναι μεγαλύτερη η κοροϊδία που θα υποστούμε λόγω του ότι οι διαφορές μεταξύ των κομμάτων έχουν σμικρύνει τόσο πολύ που είναι δυσδιάκριτες. Οι άλλοτε δύο πόλοι του πολιτικού κομματικού χώρου της Κύπρου, το ΑΚΕΛ και ο ΔΗΣΥ, ήρθανε τόσο κοντά στο χώρο του κέντρου, που ταυτίζονται οι απόψεις τους σε όλα σχεδόν τα θέματα. Αυτή τους η μετατόπιση προς το κέντρο έχει σαν αποτέλεσμα η πολιτική τους να προσεγγίζει αυτή του ΔΗΚΟ που προϋπήρχε στο χώρο αυτό των δύο άλλων κομμάτων, δηλαδή την πολιτική του «όπου φυσάει ο άνεμος πάω». Πλην του Εθνικού θέματος (που και σε αυτό δεν βλέπουμε κάποια αξιόλογη πολιτική από κανένα κόμμα), στα υπόλοιπα δεν έχει κάτι διαφορετικό να μας δώσει οποιοδήποτε από τα κόμματα. Βλέπουμε ίδια εσωτερική, κοινωνική, εξωτερική και πάσης φύσεως πολιτική. Το μόνο που αλλάζει είναι η επικοινωνιακή τακτική και ο τρόπος που πλασάρονται οι γραμμές του κάθε κόμματος στους επίδοξους και στους εν δυνάμει ψηφοφόρους τους, με αποτέλεσμα αυτοί, μη μπορώντας να δουν δεξιά και αριστερά αφού τους εμποδίζουν οι παρωπίδες που τους φόρεσαν εδώ και χρόνια, να επιλέγουν το «καλύτερο» για κόμμα εξουσίας.

Όσον αφορά το Εθνικό μας ζήτημα, όπως είπαμε και πιο πάνω, δεν επισημαίνεται οποιαδήποτε αξιόλογη πολιτική από κανένα κόμμα. Εννοείται πως υπάρχουν κακές και χείριστες πολιτικές πάνω στο θέμα. Υπάρχουν απόψεις που προσεγγίζουν τα όρια της προδοσίας και άλλες που απλά αγκαλιάζουν την απραξία. Υπάρχουν αυτοί που λένε ΟΧΙ για να ξαναεκλεγούν πρόεδροι, αυτοί που λένε ΝΑΙ για να γραφτούν στην ιστορία ως οι μεγαλύτεροι αντιφάσκοντες και αυτοί που ήθελαν να που ΝΑΙ αλλά είπαν ΟΧΙ για να τσιμεντώσουν το ΝΑΙ και να λένε στους ψηφοφόρους ότι είναι και του ΝΑΙ και του ΟΧΙ!!!

Το πιο κουφό το φυλάγαμε για το τέλος. Πολλοί από εμάς είχαν την τύχη ή την ατυχία κάποτε να είναι συναγερμικοί (τύχη γιατί κάποτε έδειχνε πως ήταν ένα υγιές εθνικόφρων κόμμα και ατυχία γιατί απλά έδειχνε ως τέτοιο και δεν ήταν). Τότε που λετε, στα χρόνια της αμαρτίας, ακούγαμε καθημερινά και το μάθαμε σαν ποιηματάκι, το ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κομμουνιστής. Μέχρι και στις τελευταίες προεδρικές εκλογές το ανεπίσημο επιχείρημα για να πειστεί ένας νεαρός πρώην συναγερμικός να μην εγκαταλείψει το Κόμμα, ήταν πως με αυτόν τον τρόπο θα βγει πρώτο κόμμα το ΑΚΕΛ και θα ελέγχει με τους υπουργούς του την Κυβέρνηση και θα μας κάνει τέττε! Σήμερα, στο βωμό του να ανακοπεί η δυναμική του Τάσσου (ο οποίος Τάσσος ξεκίνησε ως απλά αντικομουνιστής, μετά ήταν εκ των ιδρυτικών μελών του ΔΗΣΎ, αργότερα συνεργάτης του Κυπριανού, στη συνέχεια αντιπολιτευτής του Κυπριανού, αργότερα συνεχιστής του έργου του Κυπριανού και μαινόμενος αντισυναγερμικός, προσφάτως φίλος των κομμουνιστών και πολιτικός αναγεννητής τους και τέλος εναντίον όλων!) , γινόμαστε καθημερινά μάρτυρες μίας όλο και πιο φανερής αλληλοστήριξης και συνεργασίας του ΔΗΣΥ με το ΑΚΕΛ (άντε με το καλό και συγκυβέρνηση) στο βαθμό που ακούγεται κατά κόρων από τους ψηφοφόρους των δύο κομμάτων πως σε ενδεχόμενη απουσία του υποψηφίου τους από το 2ο γύρο των προεδρικών εκλογών, θα ψηφίσουν τον υποψήφιο του πάλαι ποτέ αντιπάλου τους κόμματος (ρε τι σου είναι η πλύση εγκεφάλου που τους κάνουνε!)

Όπως και έχει. Αυτά τα λίγα απλά για να θυμηθούμε το πόσο κορόιδα μας περνάνε οι «εξυπνότεροι από εμάς», κύριοι των μαντριών.

p.s. Με την ΕΔΕΚ, το ΕΥΡΩΚΟ, τους ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ και τους άλλους σχηματισμούς των οποίων η εκλογική δύναμη δεν ξεπερνά τον αριθμό των μελών της οικογενείας τους δεν ασχοληθήκαμε απλά επειδή δεν υπάρχουνε.

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Όταν οι Έλληνες συνωστίστηκαν στην Πόλη!



Οι Έλληνες συνωστίζονται στο κέντρο του γηπέδου που βρίσκεται μέσα στην Κωνσταντινούπολη για να πανηγυρίσουν τη νίκη επί της Τουρκίας!

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2007

Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ, Αρχηγέ!



Ο Αρχηγός της Εθνικής Ελλάδος, ο παίκτης που σήκωσε το ευρωπαϊκό τρόπαιο και μαζί του σήκωσε ένα ολόκληρο έθνος, ο Θοδωρής Ζαγοράκης, αποχαιρέτησε τον κόσμο παίζοντας για τελευταία φορά με τα γαλανόλευκα εναντίων της Ισπανίας, σε φιλικό αγώνα που έγινε προς τιμή του.

Ήταν 4 Ιουλίου του 2004 όταν ο Θοδωρής σήκωνε την κούπα και οι απανταχού Έλληνες ξεχύνονταν στους δρόμους όλου του κόσμου.

Αυτή την εικόνα δεν θα την ξεχάσουμε ποτέ!

Σε ευχαριστούμε Αρχηγέ!

ΧΡΟΝΙΑ - ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟ 2004 ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΖΑΓΟΡΑΚΗ

Το 2004 είναι χρονιά - σταθμός για τον Θόδωρο Ζαγοράκη. Ως αρχηγός της ελληνικής εθνικής ομάδας αναδείχθηκε πρωταθλητής Ευρώπης κατακτώντας την πρώτη θέση στο Euro 2004 της Πορτογαλίας. Mετά από ψηφοφορία ανακηρύχθηκε από τον απλό κόσμο και την τεχνική επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, ο MVP του τουρνουά και συμπεριλήφθηκε στην All star 23αδα της διοργάνωσης. Νωρίτερα είχε ψηφισθεί MVP στον εναρκτήριο αγώνα της Ελληνικής ομάδας με την Πορτογαλία, αλλά και στον μεγάλο τελικό της 4ης Ιουλίου.

Κορυφαίες στιγμές μέσα στο Δεκέμβριο του 2004, η ανάδειξη του ως 5ος καλύτερος ποδοσφαιριστής της Ευρώπης στο έγκυρο δημοψήφισμα του γαλλικού περιοδικού FRANCE FOOTBALL, η 18η θέση στη ψηφοφορία της FIFA, η συμμετοχή του στην καλύτερη ενδεκάδα της γαλλικής εφημερίδα L' EQUIPE και η ανάδειξη του ως κορυφαίου Έλληνα αθλητή για το 2004 από τον Π.Σ.Α.Τ.


ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ

Το βράδυ της 17ης Νοεμβρίου 2004 ο Θόδωρος Ζαγοράκης έγραψε ιστορία. Έγινε ο πρώτος Έλληνας ποδοσφαιριστής που συμπλήρωσε 100 συμμετοχές με τη φανέλα της Εθνικής ομάδας των Ανδρών.

Τεράστια τιμή για τον Καβαλιώτη ποδοσφαιριστή, που ξεκίνησε την πορεία μέσα στο χρόνο στο μακρινό για τους Ελληνες, Τόφτιρ των Νησιών Φερόε στις 7 Σεπτεμβρίου 1994 και συνεχίστηκε με τελευταία στάση ένα άλλο λιμάνι: τον Πειραιά. Εκεί το βράδυ της 17ης Νοεμβρίου 2004, απέναντι στο Καζακστάν, ο αρχηγός της Εθνικής ομάδας πέτυχε το ακατόρθωτο: Αγωνίστηκε για 100η φορά με τη φανέλα του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος. Η νίκη με 3-1 στο δρόμο για την τελική φάση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Γερμανίας το 2006, όπου θέλει να είναι και ο τελευταίος του σταθμός, λίγη σημασία έχει μπροστά στο απίστευτο ρεκόρ.

Στις 9 Φεβρουαρίου ο αρχηγός της Εθνικής ομάδας στην 101η συμμετοχή του με τη γαλανόλευκη φανέλα σημείωσε το πρώτο γκολ της καριέρας του με το εθνόσημο στο στήθος, ανοίγοντας το δρόμο για την επικράτηση επί της Δανίας με 2-1 στα πλαίσια της προκριματικής φάσης του Μουντιάλ της Γερμανίας.

Ομάδες που αγωνίστηκε:
1988-1992: Καβάλα Α.Ο. (GRE)
1992-1998: ΠΑΟΚ (GRE)
1998-2000: Leicester F.C. (ENG)
2000-2004: ΑΕΚ (GRE)
2004-2005: Bologna FC (IT)
2005-2007: ΠΑΟΚ (GRE)

Διεθνείς συμμετοχές:
120

Ντεμπούτο:
Ν. Φερόες – Ελλάδα 1-5 (7 Σεπτεμβρίου 1994)

Τελευταίο ματς:
Ελλάδα - Ισπανία 2-3 (22 Αυγούστου 2007)

Περισσότερα για τον Θοδωρή Ζαγοράκη στο: http://www.zagorakis.gr/

Κυριακή 12 Αυγούστου 2007

Η κομματικοποίηση του Κυπριακού Ποδοσφαίρου ή (Επειδή λίγη ιστορία δεν έβλαψε ποτέ κανένα!)



Το έτος 1948 βρίσκει την Ελλάδα σε εμφύλιο πόλεμο. Από την μια οι κομμουνιστές αντάρτες να προσπαθούν να καταλάβουν την εξουσία με την βία για να επιβάλουν κομμουνιστικό καθεστώς και από την άλλη οι υποστηρικτές της νομιμότητας και του κράτους, μάχονται μεταξύ τους.

Την χρονιά αυτή ο ΣΕΓΑΣ διοργάνωνε τους ετήσιους Πανελλήνιους αγώνες στίβου και το Σωματείο του ΑΠΟΕΛ έστειλε τηλεγράφημα απευθύνοντας «εγκάρδιο αδελφικό χαιρετισμό σε ολόκληρη την ελληνική αθλούμενη νεολαία» κι ευχόταν, «όπως τερματισθεί η εθνοκτόνος ανταρσία».

Η φράση «εθνοκτόνος ανταρσία» ήταν η αφορμή στην οποία στηρίχτηκαν πέντε ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ για να εγκαταλείψουν την ομάδα και να δημιουργήσουν νέο αθλητικό σωματείο με την ονομασία «Ομόνοια» Λευκωσίας.

Γιατί όμως ενόχλησε τόσο πολύ κάποιους η φράση «εθνοκτόνος ανταρσία»; Καταρχήν ας εξετάσουμε, ο εμφύλιος στην Ελλάδα ήταν αποτέλεσμα ανταρσίας; Φυσικά! Οι ίδιοι οι κομμουνιστές αποκαλούσαν τους εαυτούς τους αντάρτες. Ακόμα και σήμερα κάποιοι υπερηφανεύονται ότι συμμετείχαν στο «αντάρτικο» εννοώντας ότι πολεμούσαν με τον ΕΑΜ-ΕΛΑΣ στα βουνά εναντίων της νόμιμης Ελληνικής Κυβέρνησης.

Ήταν ή δεν ήταν η ανταρσία «εθνοκτόνος»; Σε αυτόν τον εμφύλιο υπολογίζεται ότι σκοτώθηκαν γύρω στις 154.000 άνθρωποι! Επιπλέον οι καταστροφές που έγιναν ήταν τεράστιες και άφησαν ανεξίτηλη την μνήμη και ανοιχτές πληγές για πάρα πολλά χρόνια. Για να μην μιλήσουμε για το παιδομάζωμα που γινόταν και τις αποστολές παιδιών σε φίλιες Κομουνιστικές χώρες…

Τόσο άστοχος ήταν λοιπόν ο όρος «εθνοκτόνος ανταρσία» που να επέβαλε στους διαφωνούντες αθλητές του ΑΠΟΕΛ να φύγουν και να φτιάξουν νέο σωματείο; Ή μήπως το εν λόγω τηλεγράφημα ήταν απλά η αφορμή;

Την απάντηση για τους πραγματικούς λόγους που οδήγησαν στη δημιουργία αθλητικών σωματείων δορυφόρων του ΑΚΕΛ, μπορεί κάποιος να την βγάλει αβίαστα από μόνος του αν αναλογιστεί τα πιο κάτω ιστορικά στοιχεία που παραθέτουμε:

1. Την χρονιά που διαδραματίστηκαν τα γεγονότα αυτά στον ΑΠΟΕΛ ( το 1948) εκτός από την Ομόνοια ιδρύθηκαν ακόμα (χωρίς να έχουν ως πρόσχημα κανένα τηλεγράφημα) η Νέα Σαλαμίνα στην Αμμόχωστο, η Αλκή στην Λάρνακα και ο Ορφέας στην Λευκωσία. Όλες αυτές οι ομάδες δηλώνουν ευθαρσώς, μέχρι σήμερα ότι είναι «αριστερές» και έχουν άμεση σχέση με το Κομμουνιστικό Κόμμα Κύπρου, το ΑΚΕΛ. Στην Λεμεσό έγιναν ανεπιτυχείς προσπάθειες να δέσουν στο άρμα του ΑΚΕΛ την ΑΕΛ (τα κατάφεραν μόνο κατά καιρούς να ελέγξουν κάποια απο τα ΔΣ της) ενώ στην Πάφο έγινε προσπάθεια να "ελεγχθεί" από το κόμμα ο Κινύρας και το πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό εκείνη την εποχή τουλάχιστον.

2. Ο εκάστοτε πρόεδρος της Ομόνοιας είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΑΚΕΛ ενώ οι διαδικασίες για να γίνει κάποιος μέλος της Ομόνοιας δεν είναι καθόλου απλές όπως είναι στις περισσότερες ποδοσφαιρικές ομάδες του κόσμου. Για να γίνει κάποιος μέλος της Ομόνοιας πρέπει να προταθεί από κάποιους «συντρόφους» και θα πρέπει να έχει αποδεδειγμένη ενεργή ανάμιξη στο κόμμα.

3. Η εταιρία ΛΟΕΛ και ο ραδιοφωνικός σταθμός Άστρα που ανήκουν στο ΑΚΕΛ είναι μόνιμοι χορηγοί και υποστηρικτές της Ομόνοιας

Είναι φανερό ότι το Κ.Κ.Κ. ΑΚΕΛ σχεδίασε και κατάφερε να ελέγξει κάποια αθλητικά σωματεία για να τα χρησιμοποιεί διαχρονικά προς όφελος του...