Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΠΟΕΛ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΠΟΕΛ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Κόμμα μας ο ΑΠΟΕΛ



Προδημοσιεύτηκε στη σελίδα http://www.apoel-phalanx.com και αναδημοσιεύτηκε από την ιστοσελίδα με αφορμή τις επερχόμενες προεδρικές εκλογές στην Κύπρο.http://www.apoelnews.com :


Όσο κοντεύουν οι προεδρικές εκλογές, όλο και περισσότερο θα μας πρήζουν τα συκώτια οι κύριοι υποψήφιοι για την θέση του Προέδρου της Δημοκρατίας, τα επιτελεία τους και τα κόμματα που τους υποστηρίζουν. Θα ξαναζήσουμε μια διαδικασία την οποία περάσαμε αρκετές φορές, αναλόγως της ηλικίας που έχει ο καθένας μας και του πόσες εκλογικές αναμετρήσεις έχει ζήσει. Ένα θέατρο του παραλόγου στο οποίο θα προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας πείσουν οι κομματάρχες και οι επιτελάρχες για το ότι ο υποψήφιός τους είναι ο μόνος ο οποίος μπορεί να αναλάβει τις τύχες του τόπου μας!

Είπαμε, αυτά τα ζούμε κάθε πέντε χρόνια, αλλά στις ερχόμενες εκλογές θα είναι μεγαλύτερη η κοροϊδία που θα υποστούμε λόγω του ότι οι διαφορές μεταξύ των κομμάτων έχουν σμικρύνει τόσο πολύ που είναι δυσδιάκριτες. Οι άλλοτε δύο πόλοι του πολιτικού κομματικού χώρου της Κύπρου, το ΑΚΕΛ και ο ΔΗΣΥ, ήρθανε τόσο κοντά στο χώρο του κέντρου, που ταυτίζονται οι απόψεις τους σε όλα σχεδόν τα θέματα. Αυτή τους η μετατόπιση προς το κέντρο έχει σαν αποτέλεσμα η πολιτική τους να προσεγγίζει αυτή του ΔΗΚΟ που προϋπήρχε στο χώρο αυτό των δύο άλλων κομμάτων, δηλαδή την πολιτική του «όπου φυσάει ο άνεμος πάω». Πλην του Εθνικού θέματος (που και σε αυτό δεν βλέπουμε κάποια αξιόλογη πολιτική από κανένα κόμμα), στα υπόλοιπα δεν έχει κάτι διαφορετικό να μας δώσει οποιοδήποτε από τα κόμματα. Βλέπουμε ίδια εσωτερική, κοινωνική, εξωτερική και πάσης φύσεως πολιτική. Το μόνο που αλλάζει είναι η επικοινωνιακή τακτική και ο τρόπος που πλασάρονται οι γραμμές του κάθε κόμματος στους επίδοξους και στους εν δυνάμει ψηφοφόρους τους, με αποτέλεσμα αυτοί, μη μπορώντας να δουν δεξιά και αριστερά αφού τους εμποδίζουν οι παρωπίδες που τους φόρεσαν εδώ και χρόνια, να επιλέγουν το «καλύτερο» για κόμμα εξουσίας.

Όσον αφορά το Εθνικό μας ζήτημα, όπως είπαμε και πιο πάνω, δεν επισημαίνεται οποιαδήποτε αξιόλογη πολιτική από κανένα κόμμα. Εννοείται πως υπάρχουν κακές και χείριστες πολιτικές πάνω στο θέμα. Υπάρχουν απόψεις που προσεγγίζουν τα όρια της προδοσίας και άλλες που απλά αγκαλιάζουν την απραξία. Υπάρχουν αυτοί που λένε ΟΧΙ για να ξαναεκλεγούν πρόεδροι, αυτοί που λένε ΝΑΙ για να γραφτούν στην ιστορία ως οι μεγαλύτεροι αντιφάσκοντες και αυτοί που ήθελαν να που ΝΑΙ αλλά είπαν ΟΧΙ για να τσιμεντώσουν το ΝΑΙ και να λένε στους ψηφοφόρους ότι είναι και του ΝΑΙ και του ΟΧΙ!!!

Το πιο κουφό το φυλάγαμε για το τέλος. Πολλοί από εμάς είχαν την τύχη ή την ατυχία κάποτε να είναι συναγερμικοί (τύχη γιατί κάποτε έδειχνε πως ήταν ένα υγιές εθνικόφρων κόμμα και ατυχία γιατί απλά έδειχνε ως τέτοιο και δεν ήταν). Τότε που λετε, στα χρόνια της αμαρτίας, ακούγαμε καθημερινά και το μάθαμε σαν ποιηματάκι, το ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κομμουνιστής. Μέχρι και στις τελευταίες προεδρικές εκλογές το ανεπίσημο επιχείρημα για να πειστεί ένας νεαρός πρώην συναγερμικός να μην εγκαταλείψει το Κόμμα, ήταν πως με αυτόν τον τρόπο θα βγει πρώτο κόμμα το ΑΚΕΛ και θα ελέγχει με τους υπουργούς του την Κυβέρνηση και θα μας κάνει τέττε! Σήμερα, στο βωμό του να ανακοπεί η δυναμική του Τάσσου (ο οποίος Τάσσος ξεκίνησε ως απλά αντικομουνιστής, μετά ήταν εκ των ιδρυτικών μελών του ΔΗΣΎ, αργότερα συνεργάτης του Κυπριανού, στη συνέχεια αντιπολιτευτής του Κυπριανού, αργότερα συνεχιστής του έργου του Κυπριανού και μαινόμενος αντισυναγερμικός, προσφάτως φίλος των κομμουνιστών και πολιτικός αναγεννητής τους και τέλος εναντίον όλων!) , γινόμαστε καθημερινά μάρτυρες μίας όλο και πιο φανερής αλληλοστήριξης και συνεργασίας του ΔΗΣΥ με το ΑΚΕΛ (άντε με το καλό και συγκυβέρνηση) στο βαθμό που ακούγεται κατά κόρων από τους ψηφοφόρους των δύο κομμάτων πως σε ενδεχόμενη απουσία του υποψηφίου τους από το 2ο γύρο των προεδρικών εκλογών, θα ψηφίσουν τον υποψήφιο του πάλαι ποτέ αντιπάλου τους κόμματος (ρε τι σου είναι η πλύση εγκεφάλου που τους κάνουνε!)

Όπως και έχει. Αυτά τα λίγα απλά για να θυμηθούμε το πόσο κορόιδα μας περνάνε οι «εξυπνότεροι από εμάς», κύριοι των μαντριών.

p.s. Με την ΕΔΕΚ, το ΕΥΡΩΚΟ, τους ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ και τους άλλους σχηματισμούς των οποίων η εκλογική δύναμη δεν ξεπερνά τον αριθμό των μελών της οικογενείας τους δεν ασχοληθήκαμε απλά επειδή δεν υπάρχουνε.

Κυριακή 12 Αυγούστου 2007

Η κομματικοποίηση του Κυπριακού Ποδοσφαίρου ή (Επειδή λίγη ιστορία δεν έβλαψε ποτέ κανένα!)



Το έτος 1948 βρίσκει την Ελλάδα σε εμφύλιο πόλεμο. Από την μια οι κομμουνιστές αντάρτες να προσπαθούν να καταλάβουν την εξουσία με την βία για να επιβάλουν κομμουνιστικό καθεστώς και από την άλλη οι υποστηρικτές της νομιμότητας και του κράτους, μάχονται μεταξύ τους.

Την χρονιά αυτή ο ΣΕΓΑΣ διοργάνωνε τους ετήσιους Πανελλήνιους αγώνες στίβου και το Σωματείο του ΑΠΟΕΛ έστειλε τηλεγράφημα απευθύνοντας «εγκάρδιο αδελφικό χαιρετισμό σε ολόκληρη την ελληνική αθλούμενη νεολαία» κι ευχόταν, «όπως τερματισθεί η εθνοκτόνος ανταρσία».

Η φράση «εθνοκτόνος ανταρσία» ήταν η αφορμή στην οποία στηρίχτηκαν πέντε ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ για να εγκαταλείψουν την ομάδα και να δημιουργήσουν νέο αθλητικό σωματείο με την ονομασία «Ομόνοια» Λευκωσίας.

Γιατί όμως ενόχλησε τόσο πολύ κάποιους η φράση «εθνοκτόνος ανταρσία»; Καταρχήν ας εξετάσουμε, ο εμφύλιος στην Ελλάδα ήταν αποτέλεσμα ανταρσίας; Φυσικά! Οι ίδιοι οι κομμουνιστές αποκαλούσαν τους εαυτούς τους αντάρτες. Ακόμα και σήμερα κάποιοι υπερηφανεύονται ότι συμμετείχαν στο «αντάρτικο» εννοώντας ότι πολεμούσαν με τον ΕΑΜ-ΕΛΑΣ στα βουνά εναντίων της νόμιμης Ελληνικής Κυβέρνησης.

Ήταν ή δεν ήταν η ανταρσία «εθνοκτόνος»; Σε αυτόν τον εμφύλιο υπολογίζεται ότι σκοτώθηκαν γύρω στις 154.000 άνθρωποι! Επιπλέον οι καταστροφές που έγιναν ήταν τεράστιες και άφησαν ανεξίτηλη την μνήμη και ανοιχτές πληγές για πάρα πολλά χρόνια. Για να μην μιλήσουμε για το παιδομάζωμα που γινόταν και τις αποστολές παιδιών σε φίλιες Κομουνιστικές χώρες…

Τόσο άστοχος ήταν λοιπόν ο όρος «εθνοκτόνος ανταρσία» που να επέβαλε στους διαφωνούντες αθλητές του ΑΠΟΕΛ να φύγουν και να φτιάξουν νέο σωματείο; Ή μήπως το εν λόγω τηλεγράφημα ήταν απλά η αφορμή;

Την απάντηση για τους πραγματικούς λόγους που οδήγησαν στη δημιουργία αθλητικών σωματείων δορυφόρων του ΑΚΕΛ, μπορεί κάποιος να την βγάλει αβίαστα από μόνος του αν αναλογιστεί τα πιο κάτω ιστορικά στοιχεία που παραθέτουμε:

1. Την χρονιά που διαδραματίστηκαν τα γεγονότα αυτά στον ΑΠΟΕΛ ( το 1948) εκτός από την Ομόνοια ιδρύθηκαν ακόμα (χωρίς να έχουν ως πρόσχημα κανένα τηλεγράφημα) η Νέα Σαλαμίνα στην Αμμόχωστο, η Αλκή στην Λάρνακα και ο Ορφέας στην Λευκωσία. Όλες αυτές οι ομάδες δηλώνουν ευθαρσώς, μέχρι σήμερα ότι είναι «αριστερές» και έχουν άμεση σχέση με το Κομμουνιστικό Κόμμα Κύπρου, το ΑΚΕΛ. Στην Λεμεσό έγιναν ανεπιτυχείς προσπάθειες να δέσουν στο άρμα του ΑΚΕΛ την ΑΕΛ (τα κατάφεραν μόνο κατά καιρούς να ελέγξουν κάποια απο τα ΔΣ της) ενώ στην Πάφο έγινε προσπάθεια να "ελεγχθεί" από το κόμμα ο Κινύρας και το πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό εκείνη την εποχή τουλάχιστον.

2. Ο εκάστοτε πρόεδρος της Ομόνοιας είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΑΚΕΛ ενώ οι διαδικασίες για να γίνει κάποιος μέλος της Ομόνοιας δεν είναι καθόλου απλές όπως είναι στις περισσότερες ποδοσφαιρικές ομάδες του κόσμου. Για να γίνει κάποιος μέλος της Ομόνοιας πρέπει να προταθεί από κάποιους «συντρόφους» και θα πρέπει να έχει αποδεδειγμένη ενεργή ανάμιξη στο κόμμα.

3. Η εταιρία ΛΟΕΛ και ο ραδιοφωνικός σταθμός Άστρα που ανήκουν στο ΑΚΕΛ είναι μόνιμοι χορηγοί και υποστηρικτές της Ομόνοιας

Είναι φανερό ότι το Κ.Κ.Κ. ΑΚΕΛ σχεδίασε και κατάφερε να ελέγξει κάποια αθλητικά σωματεία για να τα χρησιμοποιεί διαχρονικά προς όφελος του...