
Ο πραγματικός νικητής των εκλογών είναι ο Νίκος Αναστασιάδης αφού:
1. Κατάφερε να πετύχει τον κυριότερο του στόχο σε αυτές τις εκλογές που ήταν η απομάκρυνση του Τάσσου Παπαδόπουλου από την προεδρία του Κράτους.
2. Πέτυχε υψηλή συσπείρωση του κόμματος του.
3. Έχασε ο Ιωάννης Κασουλίδης και ο Νίκος Αναστασιάδης παρέμεινε ο ηγέτης του μεγάλου κόμματος της δεξιάς (αν κέρδιζε τις εκλογές ο Γιαννάκης θα γινόταν το νούμερο 1 στην παράταξη και ο Νίκος θα γινόταν το νούμερο 2).
4. Το αγαπημένο σχέδιο του Νίκου (σχέδιο Ανάν) έρχεται σύντομα, έστω και με άλλο όνομα.
5. Το φίδι από την τρύπα στο κυπριακό, θα πρέπει να το βγάλει ο Δημήτρης Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ, ενώ αν κέρδιζε ο Κασουλίδης, θα είχε μεγάλο μερίδιο ευθήνης και άρα και κόστος και ο ΔΗΣΥ.
*Απαράδεκτο το ΔΗΚΟ που αντί να ζητήσει και να επιμένει να αναλάβει το νευραλγικό για τον Ελληνισμό της Κύπρου, Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, επέμενε να πάρει «παραγωγικά» (βλέπε ρουσφετολογικά και μίζας) Υπουργεία, αφείνοντας το εν λόγω Υπουργείο στο ΑΚΕΛ! Ντροπή...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΗΣΥ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008
Ο πραγματικός νικητής των προεδρικών εκλογών στην Κύπρο!
Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007
Έχει ο καιρός γυρίσματα...

*Πρόδρομος Προδρόμου: ο μοναδικός πρόεδρος κόμματος (λέμε τώρα…, της ΕΥΡΩ.ΔΗ) που έκανε αίτηση για εγγραφή του σε άλλο κόμμα (ΔΗ.ΣΥ)!!! Ναι, μιλούμε για τον ίδιο Πρόδρομο που αφού έκανε την «επανάσταση» του, γύρισε πίσω στο μαντρί του για να γλύψει εκεί που έφτυσε!

*Ο Νίκος Αναστασιάδης προσπαθεί να μας πείσει ότι τον Γιαννάκη Κασουλίδη υποστηρίζουν, όχι ένα αλλά 3 κόμματα. Μόνο που ο κ. Αναστασιάδης δεν κατάφερέ ούτε τα ονόματα τους να θυμηθεί! Μας είπε ότι τον Κασουλίδη υποστηρίζει ο ΔΗΣΥ, η ΕΥΡΩΔΗ και οι Ευρωπαίοι Πολίτες (αντί Ελεύθεροι Πολίτες όπως ονομάζεται το κόμμα του Τίμμη Ευθυμίου)!!!!. Κόμματα κομμάτια που ξανα συναρμολογήθηκαν για δώσουν νέο “image” στον Γιαννάκη Κασουλίδη!

*Ο Τάσσος Παπαδόπουλος για να επανεκλεγεί πρέπει να υποστηριχθεί στο δεύτερο γύρο από κάποιον άλλο. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι ΕΔΗ θα ψηφίσουν στον πρώτο γύρο κάποιον ο οποίος δήλωσε ότι θα υποστηρίξει Τάσσο αν δεν περάσει ο ίδιος στο δεύτερο γύρο (Χριστόφια)! Αυτά δήλωνε ο εκπρώσοπος τύπου του Κώστα Θεμιστοκλέους, Λούης Ηγουμενίδης!
Και όμως… οι ΕΔΗ αφού ξεπέρασαν το αντί ΑΚΕΛικό τους κόμπλεξ, αφού ξέχασαν την αγαστή συνεργασία και τις κοινές θέσεις που είχαν μέχρι τώρα με τον ΔΗΣΥ, πρόδοσαν το σπλάχνο τους (Θεμιστοκλέους) και στηρίζουν Χριστόφια (ο οποίος και ΟΧΙ ψήφισε στο δημοψήφισμα και τους δήλωσε ευθαρσώς ότι δεν θα δυστάσει να ξαναβγάλει τον Τάσσο για να μην βγει ο Κασουλίδης)!!!!
Έχει ο καιρός γυρίσματα…
*Μου το έλεγε ένας γνωστός μου αντιομοσπονδιακός, υποστηριχτής του Τάσσου: Αν στο δεύτερο γύρο περάσουν οι Κασουλίδης – Χριστόφιας, θα ψηφίσω σίγουρα Χριστόφια! Οι ΑΚΕΛικοί είναι τόσο δειλοί που αποκλείεται να υπογράψουν λύση όσο και να πιστεύουν σε αυτή!
Τετάρτη 22 Αυγούστου 2007
Εκκλησία και πολιτική

Δηλώνω την θέση μου εξ αρχής.
Είμαι ενάντιων της ανάμειξης των εκκλησιαστικών με τα της πολιτικής!
Οι ιερείς φυσικά, μπορούν να έχουν πολιτική άποψη και να την λένε και να ψηφίζουν και όποιο πολιτικό κόμμα θέλουν όπως κάθε πολίτης.
Η εκκλησία σαν θεσμός μπορεί να έχει κάποιες απόψεις, κάποιες αρχές κλπ και να τις εκφράζει μέσω του Αρχιεπισκόπου (και όχι μόνο).
ΔΕΝ είναι σωστό όμως να ανακατεύεται σε εκλογές και να παίρνει ξεκάθαρα το μέρος συγκεκριμένου υποψηφίου.
Ο Αρχιεπίσκοπός πρέπει να μένει υπεράνω όλων αυτών και να λειτουργεί σαν Αρχιεπίσκοπός όλου του λαού, χωρίς βέβαια να κάνει εκπτώσεις στις αρχές του!
Το ίδιο ισχύει και για τους πολιτικούς. Μπορούν να είναι ή να μην είναι πιστοί, μπορούν να έχουν τις συμπάθειες και τις αντιπάθειες τους ανάμεσα στους ιεράρχες αλλά ΔΕΝ πρέπει για κανένα λόγο να επεμβαίνουν στις αρχιερατικές εκλογές!
Πρόσφατα στην Κύπρο έγιναν εκλογές για την εκλογή νέου Αρχιεπισκόπου.
Το πρώτο κόμμα το οποίο ως εκ της φύσεως του ΔΕΝ θα έπρεπε να ασχοληθεί καθόλου με τις εκκλησιαστηκές εκλογές, το Κ.Κ.Κ. ΑΚΕΛ, ήταν αυτό το οποίο όχι απλώς πήρε επίσημα θέση υπέρ συγκεκριμένου υποψηφίου, αλλά έβαλε και τους κομματικούς του μηχανισμούς να εργαστούν για αυτόν!Κάτι παρόμοιο, αλλά λίγο πιο συγκαλυμμένα έκανε και ο ΔΗ.ΣΥ!
Το παράδοξο είναι πως και το κόμμα της αριστεράς και το κόμμα της δεξιάς εμπλάκηκαν στις εκκλησιαστικές εκλογές υποστηρίζοντας τον ίδιο υποψήφιο (Νικηφόρο) ο οποίος τελικά δεν εκλέγηκε!
Τότε, ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος, καυτηρίαζε την στάση αυτή του ΑΚΕΛ κατά πρώτο λόγο (αλλά και του ΔΗΣΥ), προειδοποιώντας τους μάλιστα να μην έχουν παράπονο αν και η εκκλησία εμπλακεί στο μέλλον στις πολιτικές εκλογές!
Είναι αστείο, λοιπόν, να εμφανίζονται τώρα τα 2 κόμματα και ειδικά το ΑΚΕΛ, παραπονεμένα και να καταγγέλλουν τον Αρχιεπίσκοπο ότι παίρνει θέση για τις προεδρικές εκλογές!
Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος είναι γνωστός για τις πολιτικές του θέσεις! Το δήλωσε και ο ίδιος (κακώς κατ εμένα) ευθαρσώς ότι συμπαθεί το ΔΗΚΟ και ότι στηρίζει Τάσσο Παπαδόπουλο. Το ίδιο φυσικά ίσχυε και στις προηγούμενες εκλογές. Τότε όμως, αυτό δεν ενοχλούσε το ΑΚΕΛ αφού και αυτό τότε στήριζε Τάσσο Παπαδόπουλο… Γιατί ενοχλείται λοιπόν τώρα το ΑΚΕΛ; Επειδή αυτά που λέει ο Χρυσόστομος αυτή τη φορά δεν εξυπηρετούν τις επιδιώξεις του;
Όπως το ΑΚΕΛ δεν ενοχλείτο ούτε όταν ο Μακάριος αναμίγνυε την εκκλησιαστική του ιδιότητα με την πολιτική αφού και τότε το ΑΚΕΛ ψήφιζε Μακάριο…
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)