Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΕΘΝΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΔΙΕΘΝΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

300 Σερβοι από το Κοσσοβο, θανατώθηκαν στην Αλβανία για εμπόριο οργάνων


Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για την τύχη δεκάδων αγνοούμενων Σέρβων από το Κόσσοβο,
αλλά και πληροφορίες για τις επιχειρήσεις σύλληψης των καταζητούμενων πολέμου, περιέχει το βιβλίο της πρώην εισαγγελέως του Διεθνούς Ποινικού Δικαίου για τα εγκλήματα στην Πρώην Γιουγκοσλαβία, Κάρλα Ντελ Πόντε, το οποίο έχει προκαλέσει ισχυρές αντιδράσεις στο Βελιγράδι.

Στο βιβλίο της με τίτλο «Caccia» (κυνήγι) που θα κυκλοφορήσει στις 3 Απριλίου στην Ιταλία, η Ντελ Πόντε αναφέρει ότι 300 Σέρβοι από το Κόσσοβο και μέλη άλλων εθνοτήτων , εκτός της αλβανικής, μεταφέρθηκαν το καλοκαίρι του 1999 με φορτηγό στη Βόρειο Αλβανία και θανατώθηκαν με στόχο την πώληση των οργάνων τους.

Η εισαγγελική Αρχή της Σερβίας ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα για την υπόθεση αυτή, ενώ υπάρχουν πληροφορίες για μαζικούς τάφους Σέρβων στην Αλβανία.

Οι κρατούμενοι από το Κόσσοβο φέρεται ότι μεταφέρθηκαν σε στρατόπεδα κράτησης στο Κούκες και το Τροπόγιε της Αλβανίας. Η αφαίρεση των οργάνων τους γινόταν σε ένα σπίτι κοντά στην πόλη Μπουρέλ, 36 χιλιόμετρα βορειοανατολικά των Τιράνων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της σερβικής «Vecerenje Novosti», ερευνητές από τη Χάγη και την πολιτική διοίκηση του ΟΗΕ στο Κόσοβο (UNMIK) επισκέφθηκαν το σπίτι αυτό το 2003 και είδαν από κοντά αποδείξεις των φρικαλέων πράξεων.

Για συγκάλυψη εγκλημάτων κατηγορούν την Πόντε οι Σέρβοι του Κοσόβου
Η Ένωση των Οικογενειών Απαχθέντων και Δολοφονηθέντων Σέρβων του Κοσσόβου ανακοίνωσε ότι θα καταθέσει μήνυση κατά της Ντέλ Πόντε, για συγκάλυψη εγκλημάτων κατά Σέρβων του Κοσσόβου, ενώ την Τετάρτη χιλιάδες Σέρβοι διαμαρτυρήθηκαν στην Μιτρόβιτσα, ζητώντας από το Βελιγράδι να διακόψει τις σχέσεις με την Αλβανία.

Πηγή:Κόσμος του Επενδυτή
Αρ. φυλ.280
Σάββατο 29 – Κυριακή 30 Μαρτίου 2008
Σελ. 31

αναδημοσίευση από το http://hellenicrevenge.blogspot.com/

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Ανοιχτή επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη: "Tο ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες"



Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών, δηλαδή ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι ο μελλοντικός πρόεδρος, η κολοσσιαία πολεμική μηχανή έχει ήδη μπει μπροστά με στόχο την εξόντωση όλων όσων θεωρεί εχθρούς της ακόμα και αυτών όπως η Ελλάδα που δεν υπακούνε τυφλά της εντολές της.
Ιράν, Κορέα, Αραβικός κόσμος νέοι υποτελείς και φυσικά άμεσα η Ρωσία και στο βάθος η Κίνα. Μετά θα έρθει η σειρά των "ατάκτων" της Νότιας Αμερικής, ένας νέος θανάσιμος κίνδυνος πολυπρόσωπος, πολυπλόκαμος σαν χταπόδι κάνει αργά αλλά σταθερά την εμφάνισή του στο προσκήνιο της παγκόσμιας ιστορίας.
Σημερινός στόχος είναι τα Βαλκάνια, με κύριο σύμμαχο την "Μεγάλη Αλβανία" ξεκινώντας από το Κόσοβο με συνεργάτες τους υπεύθυνους για μαζικές δολοφονίες UCK.

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, γεγονός πρωτοφανές για την χώρα μας, μερικοί "επιστήμονες" επέλεξαν το αμφιθέατρο του Παντείου Πανεπιστημίου για να αναπτύξουν δημόσια την υποστήριξή τους σε ένα βασικό αίτημα της "Μεγάλης Αλβανίας" την κατάκτηση της Ηπείρου έως την Πρέβεζα με την δικαιολογία ότι ανήκει στην Αλβανική Τσαμουριά απ' όπου τους έδιωξαν με εγκληματικές πράξεις οι Έλληνες.
Ασφαλώς πρόκειται για οργανωμένη προβοκάτσια των ΗΠΑ ώστε να μελετηθούν οι δικές μας αντιδράσεις και να προπαρασκευαστεί ψυχολογικά η εδαφική επέκταση της Αλβανίας μετά το Κόσοβο και σε ένα μεγάλο τμήμα των αλβανόφωνων περιοχών των Σκοπίων και ακολούθως και σε δικά μας εδάφη.
Από την άλλη μεριά η σύμπλευση της Τουρκίας με τις ΗΠΑ στο Κόσοβο που έσπευσε πρώτη αυτή να το αναγνωρίσει προετοιμάζει το έδαφος για πονηρά σχέδια σε βάρος της χώρας μας, με βάση όχι μόνο το Αιγαίο και την Κύπρο αλλά και την Μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη που ακολουθώντας το παράδειγμα του Κοσόβου μπορεί να διεκδικήσει τη δική της ανεξαρτησία.
Η ηγεσία των Σκοπίων φαίνεται να γνωρίζει από πρώτο χέρι τα σχέδια των ΗΠΑ και γι' αυτό δείχνει αυτή την αλαζονική αδιαλλαξία. Και πράγματι σε αυτή τη φάση συμπορεύονται με την πολιτική που εκθέσαμε. Όμως, τι θα κάνουν όταν ξεκινήσει η επόμενη φάση της φιλοαλβανικής τακτικής οπότε το κρατίδιό τους θα κοπεί στη μέση. Γιατί θα πρέπει να γνωρίζουν τόσο αυτοί όσο και οι ΗΠΑ ότι μπορούν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες όμως φυλετικά είναι Σλάβοι και ως εκ τούτου κατατάσσονται ουσιαστικά στη χωρία των εχθρών των ΗΠΑ μαζί με τη Ρωσία τη Σερβία αλλά και την Βουλγαρία που και αυτή δεν πρέπει να έχει αυταπάτες.
Έτσι γυρίζοντας σε 'μας τους Έλληνες θα πρέπει να δούμε ότι η κατάσταση όντως εξελίσσεται όπως εξελίσσεται είναι παραπάνω από τραγική. Δεδομένου ότι οι Αμερικανοί δεν πείθονται πια από τις όσες υποκλίσεις και αν κάνουν απέναντί τους οι ποικιλόμορφες αμερικανόφιλες ηγεσίες και αυτό γιατί φοβούνται και μισούν το λαό μας για τον οποίο είναι βέβαιοι ότι στη μεγάλη του πλειοψηφία απορρίπτει τα φιλοπόλεμα σχέδιά τους και γι' αυτό θέλει να μας τιμωρήσει με κάθε τρόπο. Εκτός και αν αποφασίσουμε όλοι μαζί να γονατίσουμε και να φιλήσουμε τα πόδια τους κάνοντας όρκους ότι από εδώ και στο εξής θα ήμαστε καλά παιδιά και πειθήνια όργανα στην όποια πολιτική τους, όμως αφού το παιχνίδι είναι έτσι και αλλιώς για εμάς χαμένο τότε ας πέσουμε με το κεφάλι ψηλά.
Ας μην περιμένουμε βοήθεια από πουθενά ούτε έχουμε συμμάχους. Είμαστε εμείς και εμείς. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να είμαστε τουλάχιστον ωραίοι, περήφανοι και γιατί όχι χαρούμενοι αφού θα έχουμε πάρει τη μεγάλη απόφαση να γίνουμε όλοι μας μια γροθιά ενωμένοι μπροστά στην προδοσία και την ασχήμια που χτυπάει την πόρτα μας, γιατί είναι προδοσία η αναγνώριση του Κοσόβου χωρίς την έγκριση της Διεθνούς Κοινότητας του ΟΗΕ δηλαδή μιας επαρχίας που από αιώνες αποτελεί τμήμα της Σερβίας, και τι θα νοιώθαμε εμείς αν μεθαύριο έπαιρναν με το έτσι θέλω την μισή Κύπρο, τη Θράκη ή την Ήπειρο Όπως είναι ασχήμια να ανεχόμαστε να μας περιφρονούν και να μας υβρίζουν οχυρωμένοι κάτω από τα σκέλια των Αμερικανών οι Σκοπιανοί και εμείς να τους παρακαλάμε και να ζητάμε μεσολάβηση των Αμερικανών χάνοντας κάθε μέρα πιο πολύ την αξιοπρέπειά μας και την υπερηφάνειά μας.
Ας κλείσουμε τα σύνορα ας σταματήσουμε τις διπλωματικές και οικονομικές μας σχέσεις και ας τους αφήσουμε να αυτοαποκαλούνται όπως θέλουν κοροϊδεύοντας τους εαυτούς τους. Οφείλουμε να περάσουμε και από αυτή τη νέα δοκιμασία με το κεφάλι ψηλά. Μπορεί να υποφέρουμε όμως το ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες. Και θα παραμείνουμε Έλληνες. Ας μην ξεχνάμε από πόσες σκληρές δοκιμασίες περάσαμε ως τώρα όμως στο τέλος πάντα βγήκαμε νικητές. Το ίδιο θα συμβεί και στο μέλλον.

Μίκης Θεοδωράκης,
23 Φεβρουαρίου 2008

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

UCC (Απελευθερωτικός Στρατός Τσαμουριάς)



UCC (Απελευθερωτικός Στρατός Τσαμουριάς)
Ένα made in USA ανθελληνικό εργαλείο

Του Σταύρου Καρκαλέτση
Ιστορικού – Συγγραφέα
Πολιτευτή Ευβοίας ΛΑ.Ο.Σ.

Στη γενική σιωπή που έχουν επιβάλλει οι μηχανισμοί του εγχώριου ΄΄συστήματος’’, ώστε να απονευρωθούν οι αντιστάσεις του ελληνικού λαού, έχει υποβαθμιστεί και ένα θέμα που θα όφειλε να παρακολουθείται στενά από τη χώρα μας. Αναφέρομαι στον UCC, ο οποίος μπορεί να είναι ένα φαινομενικά εν υπνώσει όργανο του αλβανικού μεγαλοιδεατισμού, αλλά κανείς δεν γνωρίζει πως και πότε θα το ενεργοποιήσουν οι υπερατλαντικοί πάτρωνες. Τα περί Τσάμηδων και της προπαγάνδας τους είναι λίγο πολύ γνωστά. Στο παρόν σημείωμα αξίζει να αναφερθούν κάποια στοιχεία που οι πολλοί αγνοούν και οι ΄΄αρμόδιοι’’ προσπερνούν.

Οι Τσάμηδες έχουν ιδρύσει στην Αλβανία τον "Σύνδεσμο της Τσαμουριάς", μιά 100μελή άτυπη βουλή. Ο Σύνδεσμος αυτός έγινε μέλος της "οργάνωσης υπο-αντιπροσωπευμένων λαών" του ΟΗΕ το 1995, μια ενέργεια στην οποία ούτε καν αντέδρασε η τότε ελληνική κυβέρνηση. Στην Αλβανία οι Τσάμηδες έχουν ιδιαίτερη δυναμική μαζί με τους Κοσοβάρους. Και αυτό γιατί από τους Αλβανούς, θεωρούνται εκπρόσωποι των "σκλαβωμένων" πατρίδων (Κόσοβο - Τσαμουριά). Αξίζει να σημειωθεί στις 30 Ιουνίου 1994 η αλβανική βουλή καθιέρωσε ομόφωνα την 27 Ιουνίου ως ημέρα "γενοκτονίας" των Τσάμηδων από τους Έλληνες.

Ο UCC εκτιμάται ότι ελέγχεται άμεσα από τον UCK. Το αρχηγείο του UCC, είναι στη νότιο Αλβανία, όπου έχουν εγκαταστήσει την έδρα τους οι Τσάμηδες αντάρτες, οργανωμένοι στα πρότυπα του UCK. Η δύναμη τους υπολογίζεται σε 5.000 ένοπλους, πανέτοιμους να αναλάβουν δράση με σαμποτάζ και ανταρτοπόλεμο εντός της Ελλάδος, αμέσως μετά την ανεξαρτητοποίηση του Κοσόβου. Γνωστοί πολιτικοί (ο πρώην υπουργός Εθν. Άμυνας Άκης Τσοχατζόπουλος, ο νυν πρόεδρος της Δημοκρατίας Καρ. Παπούλιας και άλλοι), έχουν ότι η Θεσπρωτία αποτελεί τον 3ο στόχο του UCK, μετά το Κόσσοβο και τα Σκόπια.

Αξιόπιστη πληροφορία, αναφέρει ότι έχουν γίνει αντιληπτά έως σήμερα 30 έως 40 άτομα στην βορειοδυτική Ελλάδα, αλβανικής εθνικότητας, για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι είναι στελέχη-πράκτορες του UCC. Μόνο στην περιοχή της Ηπείρου και σε διάστημα 12 μόνο μηνών, ανακαλύφθηκαν από τις ελληνικές υπηρεσίες ασφαλείας περισσότερα από 1.000 Καλάσνικοφ, 200 πιστόλια και πολλές σφαίρες, που οι Αλβανοί ΄΄συμπτωματικά’’ εισάγουν σε αυτό το μέρος της Ελλάδας. Aπόρρητες πληροφορίες λένε ότι αποθήκες με βαρύ οπλισμο του UCK και του UCC υπάρχουν διάσπαρτες στις παρυφές της Αθήνας, και σε μυστικά σημεία της βόρειας Ελλάδας.
Όσοι Αλβανοί νέοι εντάσσονται στον UCC, λαμβάνουν το ποσό των 15.000 ευρώ από τις αλβανικές μυστικές υπηρεσίες. Αυτές στέλνουν Αλβανούς να καταφύγουν στην Ελλάδα για να βρουν δουλειά και να κινήσουν όλες τις νόμιμες διαδικασίες για να πάρουν άδεια παραμονής.

Θυμίζουμε το περιβόητο άρθρο του γερμανικού περιοδικού ΄΄Der Spiegel’’ Nr. 46 /10.11.2003) με τίτλο «Η εξέγερση των Σκιπετάρων: Αλβανοί εξτρεμιστές σχεδιάζουν ένοπλο αγώνα στη Βόρεια Ελλάδα με στόχο τη δημιουργία Μεγάλης Αλβανίας». Σύμφωνα με πηγές του περιοδικού ο UCC, με καθοδήγηση του UCK, είχε θέσει ως στόχο να στήσει μέχρι την άνοιξη και πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 ένα δίκτυο έτοιμο για ένοπλη δράση σε χωριά της Βόρειας Ελλάδας όπου ζουν Αλβανοί.
Αν η Ελλάδα δώσει στις ΗΠΑ δείγματα ΄΄κακού παιδιού’’, αν επιχειρήσει φιλορωσικά ανοίγματα ή αντιδράσει σθεναρά στο ανεξάρτητο Κόσοβο, o UCC θα είναι ένα ακόμα όπλο των Αμερικανών για να δημιουργήσουν μειονοτικό πρόβλημα και ταραχές μέσα στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με απόρρητα στοιχεία είναι απόλυτα σίγουρο πως:
-Ο UCC δημιουργήθηκε και εξοπλίζεται από τον UCK.
-Ο οπλισμός του έρχεται κυρίως από Κροατία, Βοσνία και Αλβανία.
-Τα χρήματα φτάνουν από Σαουδική Αραβία, την ίδια την Αλβανία, μέσω Ελβετίας (μαύρο χρήμα) και Αλβανούς της Αμερικής.
-O UCC ελέγχεται πλήρως από τις αμερικανικές υπηρεσίες.
-Έχει ήδη συγκεντρώσει οπλισμό σε δεκάδες κρυφά σημεία σε όλη την βόρεια Ελλάδα.
-Στρατολογεί μέλη από το 1.500.000 Αλβανούς που ζουν στην Ελλάδα, αλλά οι ΄΄επαγγελματίες’’ και τα ηγετικά στελέχη είναι Αλβανοί από το Κόσσοβο.

Απέναντι σε τέτοιες σκοτεινές μεθοδεύσεις, η υπό Ντόρα Μπακογιάννη ελληνική διπλωματία περί άλλων τυρβάζει και η μόνη ελπιδοφόρος και φερέγγυα πολιτική δύναμη που αναδεικνύει (και αυτό) το θέμα είναι ο ΛΑ.Ο.Σ. Μένει να αντιληφθεί ο ίδιος ο ελληνικός λαός ποιοί αγωνιζόμαστε για κυρίαρχη και υπερήφανη Ελλάδα και ποιοί την σπρώχνουν σε δρόμο χωρίς επιστροφή…



(το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ της 06.01.2008)

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Οργιάζουν οι Τούρκοι στην Ουάσιγκτον


(Topic: Ελλάδα, Από Μιχάλη Ιγνατίου)

Μόνο για την αντιμετώπιση των Αρμενίων, η Τουρκία ξοδεύει 12 εκατομμύρια δολάρια! Η αποκάλυψη της εφημερίδας New York Times, με βάση επίσημα έγγραφα του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης, άφησε άφωνους τους επαγγελματίες λομπίστες στην Ουάσιγκτον.
Συγχρόνως ανέδειξε την γύμνια της Αθήνας, η οποία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τους κινδύνους για τα εθνικά ζητήματα με μερικές χιλιάδες δολάρια το χρόνο, αλλά και ταυτόχρονα να προωθήσει, με τα ασήμαντα ποσά που διοχετεύει στην αμερικανική πρωτεύουσα, τις θέσεις της.

Επίσημα, η Αγκυρα διαθέτει συνολικά, για να αντιμετωπίσει τους εχθρούς της στην Αμερική, 50 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο. Εκτός αυτών των ποσών, δέχεται σημαντική βοήθεια και υποστήριξη, από εταιρείες που έχουν οικονομικά συμφέροντα, ενώ διοχετεύει μέσω των τουρκοαμερικανικών οργανώσεων σημαντικά ποσά που χρησιμοποιούνται για την οικονομική ενίσχυση βουλευτών και γερουσιαστών. Με λίγα λόγια, οι Τούρκοι έχουν εκπαιδευθεί και παίζουν εξαιρετικά το πολιτικό παιγνίδι στην Ουάσιγκτον, μέσω πρώην πολιτικών και αξιωματούχων, οι οποίοι πληρώνονται αδρά και προσφέρουν με πάθος τις υπηρεσίες τους στην τουρκική κυβέρνηση.

Η εικόνα για την Ελλάδα –όχι τόσο για την Κύπρο- είναι καταθλιπτική. Εκτός της διπλωματικής υπηρεσίας, δεν υπάρχουν άλλοι σημαντικοί μηχανισμοί μέσα στο αμερικανικό σύστημα που να προωθούν τα ελληνικά συμφέροντα. Την κατάσταση σώζουν, μία ομάδα Κυπρίων βασικά επιχειρηματιών, οι οποίοι έστησαν το δικό τους λόμπι για να βοηθήσουν την πατρίδα τους, μόνο που το τελευταίο διάστημα προσφέρουν όλες τους τις δυνάμεις για την αντιμετώπιση των Σκοπιανών και την υποστήριξη των Αρμενίων. Οι επιχειρηματίες αυτοί, προσφέρουν ένα σημαντικό ποσό ο καθένας στο γενικό ταμείο του λόμπι, και δεν δέχονται χρήματα από την Αθήνα ή την Λευκωσία. Πρόκειται για ανθρώπους που τους κυριαρχεί ακόμα «ο ρομαντισμός για την πατρίδα», όπως το έθεσε ένας εξ αυτών. «Δεν υποστηρίζουμε κυβερνήσεις», λένε. «Υποστηρίζουμε την Ελλάδα και την Κύπρο, όποιος και αν είναι ο πρωθυπουργός ή ο πρόεδρος».

Η υπόθεση του Αρμενικού, έφερε στη δημοσιότητα την αντιπαλότητα των εθνικών ομάδων μέσω της χρησιμοποίησης του πολιτικού συστήματος. Ταυτόχρονα απέδειξε πως όσοι διαθέτουν χρήμα στην «αγορά» των πρώην πολιτικών και αξιωματούχων κερδίζουν όχι μόνο τις μάχες αλλά και τον πόλεμο. Η K Street, όπου βρίσκονται τα περισσότερα γραφεία προσφοράς πολιτικών υπηρεσιών, πήρε φωτιά την περασμένη εβδομάδα. Η Τουρκία, μέσω του Livingston Group, που ανήκει στον πρώην βουλευτή Ρόμπερτ Λίβινγκστον και του πρώην προεδρικού υποψηφίου και βουλευτή Ρίτσαρντ Γκέπχαρτ, «τα έπαιξε όλα για όλα», κατά την έκφραση επαγγελματία του είδους. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι ο κ. Γκέπχαρτ, όταν υπηρετούσε στην Βουλή, ήταν ένας εκ των πλέον σκληρών και σταθερών υποστηρικτών της αναγνώρισης της γενοκτονίας. Μόλις έλαβε το κονδύλι του 1,2 εκ. δολαρίων μετετράπη σε πολέμιο των Αρμενίων και σε υπέρμαχο της Αγκυρας.

Αντίθετα από την ελληνική, η κυβέρνηση της Κύπρου επέλεξε να παίξει στο γήπεδο των «λόμπις». Διαθέτει αντιπροσώπευση στην Ουάσιγκτον, μέσω μίας μεγάλης εταιρείας πολιτικών και δημοσίων σχέσεων και βέβαια έχει τη τύχη να υποστηρίζεται από την ομάδα των Κυπρίων επιχειρματιών, οι οποίοι ανέπτυξαν στενές σχέσεις με ηγετικά στελέχη της Βουλής και της Γερουσίας. Η πρόσφατη υποστήριξη της συμφωνίας Γκαμπάρι και του κ. Τάσσου Παπαδόπουλου από την ολομέλεια της αμερικανικής Βουλής σχολιάστηκε ως «επίδειξη δύναμης» του Κυπριακού Λόμπι.
Πιστεύεται, πάντως, ότι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο δεν προχώρησαν τα μέτρα τιμωρίας της κυβέρνησης Μπους εναντίον της Λευκωσίας, μετά το «όχι» στο δημοψήφισμα, ήταν οι σχέσεις των Κυπρίων ομογενών με το νομοθετικό κέντρο εξουσίας και οι αμερικανικές εταιρείες της K Street, που εργάστηκαν έναντι μεγάλης αμοιβής για τα συμφέροντα της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Κυριακή 20 Αυγούστου 2006

Πέστε τα να ξαλαφρώσετε


Συμφωνώ απόλυτα με την πλειοψηφία που θεωρεί ότι η συμπεριφορά και οι τακτικές της ισραηλινής (και αμερικανικής) κυβέρνησης και του ισραηλινού στρατού τις τελευταίες εβδομάδες ήταν αυθαίρετη, ασύδοτη και απάνθρωπη. Οπωσδήποτε, το πιο τραγικό και σοβαρό συμβάν ήταν η εντελώς άδικη απώλεια ανθρώπινων ζωών, και δη αμάχων, η οποία οφείλεται ως επί το πλείστον στις ενέργειες της κυβέρνησης του Ισραήλ.

Ωστόσο, δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι ο κάθε πικραμένος βρήκε χρυσή ευκαιρία να εκφράσει ασύστολα τον αντισημιτισμό του (στα πλαίσια ενός ευρύτερου ρατσισμού). Πράγματι, τα γεγονότα είναι εξωφρενικά και εξοργιστικά. Όμως δεν δικαιολογούν ισοπεδώσεις του στυλ "έτσι είναι οι Εβραίοι", "οι Εβραίοι εν ππουshτόρατσα", κ.τ.λ. Απόλυτα καλοδεχούμενη κάθε διαμαρτυρία για το άδικο, αλλά όταν το παίζουμε υπέρ της δικαιοσύνης και της ισότητας καλό είναι να δίνουμε κι εμείς το καλό παράδειγμα. Εκτός κι αν έχουν δίκιο ο Μπους κι ο Μπιν Λάντεν, ότι σ' αυτό τον κόσμο υπάρχει μόνο το άσπρο και το μαύρο, το φως και το σκοτάδι, το καλό και το κακό, και η κάθε ράτσα ανήκει σε ένα από τα δυο.

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2006

Τελικά ποιος κέρδισε αυτό το πόλεμο;




Παρόλο που οι Λιβάνιοι, είδαν τον στρατό του Ισραήλ να εισβάλει στη χώρα τους χωρίς οι ίδιοι να προβάλουν καμιά αντίσταση, ενώ είδαν την μισή τους χώρα να ισοπεδώνεται, και παρόλες τις ανθρώπινες (και όχι μόνο) απώλειες που είχαν, πανηγυρίζουν, υποστηρίζοντας ότι κέρδισαν τον πόλεμο με το Ισραήλ!

Οι μαχητές (οι τρομοκράτες σύμφωνα με την άλλη πλευρά) της Χεζπολάχ πανηγυρίζουν επίσης υποστηρίζοντας ότι κατατρόπωσαν τον εχθρό (!!!!!).

Το επίσημο Ισραήλ πανηγυρίζει επίσης υποστηρίζοντας ότι πέτυχε να απωθήσει τους τρομοκράτες σε απόσταση ασφαλείας από το έδαφος του.
Τώρα τι τους κάνει να πιστεύουν ότι οι τρομοκράτες δεν θα βρουν τρόπο να ξαναχτυπήσουν, ειδικά μετά την συσπείρωση (που ίδιοι οι Ισραηλινοί κατάφεραν να πετύχουν) ανάμεσα στις εξτρεμιστικές αραβικές οργανώσεις, είναι άλλη ιστορία…

Γενικό συμπέρασμα: Στο πόλεμο αυτό κέρδισαν όλοι! Αφού έτσι νοιώθουν, μάλλον έτσι θα είναι…

Υγ: Οι μόνοι που δεν νοιώθουν κερδισμένοι από αυτό τον πόλεμο είναι μια μεγάλη μερίδα του Ισραηλινού λαού.
Αυτοί δυσανασχέτησαν και ζητούν την κεφαλή της ηγεσίας τους (στρατιωτικής και πολιτικής επί πινάκι) επειδή σταμάτησε τον πόλεμο!