Τρίτη 21 Απριλίου 2009
Υπάρχει «Μακεδονικό έθνος»;
Υπάρχει «Μακεδονικό έθνος»;
Ας δούμε τι λένε οι πηγές ιστορικών, περιηγητών, πολιτικών, κ.α. από τον 17ο μέχρι τον 20ο αιώνα για το θέμα:
Μέρος Α:
Μέρος Β:
Ο κάθε καλόπιστος ερευνητής μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του…
Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008
13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ- ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ
Περιέγραφε τα εφηβικά του χρόνια, την εισαγωγή του και τις δυσκολίες στην Σχολή Ευελπίδων, την οικογένειά του, την ατμόσφαιρα στην Αθήνα, την γνωριμία του με την κόρη του Δραγούμη (την οποία και ενυμφέφθηκε) την οποία αγάπησε πολύ (αποσπάσματα ή ολόκληρες επιστολές που της έστελνε από τα διάφορα μέτωπα-πολεμικές επιχειρήσεις).
Είχε επίσης δύο παιδιά.Τα οποία υπεραγαπούσε!
Αλλά εκεί. Πείσμα. Έδωσε όλη του την εξυπνάδα και τον ηρωισμό για να σώσει την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μας.
Στις επιστολές του εξέφραζε σχεδόν πάντα τη θλίψη του αφενός για την εγκατάλειψη των εθνικών αγώνων από τους πολιτικούς της εποχής του (που θέλαν να τα χουν καλά με την "κοινή γνώμη") αφετέρου για τα στρατιωτικά λάθη που γινόταν (και συνήθως είχαν να κάνουν με δειλία και υποχωρήσεις).
Σε κάθε του γράμμα ανέφερε δυνατές φιλίες με συμπολεμιστές του. Ήταν κυριολεκτικά πανέξυπνος και παράτολμος και γι αυτό χρησιμοποιήθηκε πολλές φορές σε επικίνδυνες αποστολές. (Τον έστελναν συχνά στη σκλαβωμένη Μακεδονία για να οργανώνει τις ανταρτικές ελληνικές ομάδες που δρούσαν εκεί και να συντονίζει τη δράση).
Σήμερα ...
Σήμερα προβλεπόταν μόνο μια σύντομη ομιλία στα σχολεία. Από αυτές τις "τυπικές" ομιλίες που υποβιβάζουν τον ήρωα και την θυσία του.
Σε όσα σχολεία δεν τελούν υπό κατάληψη (από κακομαθημένα κωλόπαιδα).
Σήμερα διαβάζω ότι το σπίτι όπου θυσιάστηκε ο Παύλος Μελάς είναι έτοιμο να καταρρεύσει.
Όπως και το σπίτι του Κολωκοτρώνη, του Γέρου του Μοριά
Έτσι τιμά το σύγχρονο "κράτος" και οι σημερινοί μας πολιτικοί αυτούς που θυσιάστηκαν για την ελευθερία μας.
Παρακαλώ δες τε τα 2 όμορφα βίντεο ευλαβικά στην μνήμη του
http://www.youtube.com/watch?v=fVc9q-yECKk
Τετάρτη 9 Απριλίου 2008
ντοκουμέντο Νο2
Μια σπάνια φωτογραφία (του 1941) από τη σχέση των "Μακεδόνων" και των Σκοπίων με τους ναζί στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Οι αυτοαποκαλούμενοι "Μακεδόνες" της Βουλγαρίας και των Σκοπίων υποδέχτηκαν τα στρατεύματα του Χίτλερ με ροδοπέταλα ελπίζοντας ότι ο αρχηγός του Γ' Ράιχ θα τους χάριζε την ελληνική Μακεδονία.
Η αλυτρωτική τάση τους απεικονίζεται στο χάρτη της φωτογραφίας.
Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008
Ανοιχτή επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη: "Tο ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες"

Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών, δηλαδή ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι ο μελλοντικός πρόεδρος, η κολοσσιαία πολεμική μηχανή έχει ήδη μπει μπροστά με στόχο την εξόντωση όλων όσων θεωρεί εχθρούς της ακόμα και αυτών όπως η Ελλάδα που δεν υπακούνε τυφλά της εντολές της.
Ιράν, Κορέα, Αραβικός κόσμος νέοι υποτελείς και φυσικά άμεσα η Ρωσία και στο βάθος η Κίνα. Μετά θα έρθει η σειρά των "ατάκτων" της Νότιας Αμερικής, ένας νέος θανάσιμος κίνδυνος πολυπρόσωπος, πολυπλόκαμος σαν χταπόδι κάνει αργά αλλά σταθερά την εμφάνισή του στο προσκήνιο της παγκόσμιας ιστορίας.
Σημερινός στόχος είναι τα Βαλκάνια, με κύριο σύμμαχο την "Μεγάλη Αλβανία" ξεκινώντας από το Κόσοβο με συνεργάτες τους υπεύθυνους για μαζικές δολοφονίες UCK.
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, γεγονός πρωτοφανές για την χώρα μας, μερικοί "επιστήμονες" επέλεξαν το αμφιθέατρο του Παντείου Πανεπιστημίου για να αναπτύξουν δημόσια την υποστήριξή τους σε ένα βασικό αίτημα της "Μεγάλης Αλβανίας" την κατάκτηση της Ηπείρου έως την Πρέβεζα με την δικαιολογία ότι ανήκει στην Αλβανική Τσαμουριά απ' όπου τους έδιωξαν με εγκληματικές πράξεις οι Έλληνες.
Ασφαλώς πρόκειται για οργανωμένη προβοκάτσια των ΗΠΑ ώστε να μελετηθούν οι δικές μας αντιδράσεις και να προπαρασκευαστεί ψυχολογικά η εδαφική επέκταση της Αλβανίας μετά το Κόσοβο και σε ένα μεγάλο τμήμα των αλβανόφωνων περιοχών των Σκοπίων και ακολούθως και σε δικά μας εδάφη.
Από την άλλη μεριά η σύμπλευση της Τουρκίας με τις ΗΠΑ στο Κόσοβο που έσπευσε πρώτη αυτή να το αναγνωρίσει προετοιμάζει το έδαφος για πονηρά σχέδια σε βάρος της χώρας μας, με βάση όχι μόνο το Αιγαίο και την Κύπρο αλλά και την Μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη που ακολουθώντας το παράδειγμα του Κοσόβου μπορεί να διεκδικήσει τη δική της ανεξαρτησία.
Η ηγεσία των Σκοπίων φαίνεται να γνωρίζει από πρώτο χέρι τα σχέδια των ΗΠΑ και γι' αυτό δείχνει αυτή την αλαζονική αδιαλλαξία. Και πράγματι σε αυτή τη φάση συμπορεύονται με την πολιτική που εκθέσαμε. Όμως, τι θα κάνουν όταν ξεκινήσει η επόμενη φάση της φιλοαλβανικής τακτικής οπότε το κρατίδιό τους θα κοπεί στη μέση. Γιατί θα πρέπει να γνωρίζουν τόσο αυτοί όσο και οι ΗΠΑ ότι μπορούν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες όμως φυλετικά είναι Σλάβοι και ως εκ τούτου κατατάσσονται ουσιαστικά στη χωρία των εχθρών των ΗΠΑ μαζί με τη Ρωσία τη Σερβία αλλά και την Βουλγαρία που και αυτή δεν πρέπει να έχει αυταπάτες.
Έτσι γυρίζοντας σε 'μας τους Έλληνες θα πρέπει να δούμε ότι η κατάσταση όντως εξελίσσεται όπως εξελίσσεται είναι παραπάνω από τραγική. Δεδομένου ότι οι Αμερικανοί δεν πείθονται πια από τις όσες υποκλίσεις και αν κάνουν απέναντί τους οι ποικιλόμορφες αμερικανόφιλες ηγεσίες και αυτό γιατί φοβούνται και μισούν το λαό μας για τον οποίο είναι βέβαιοι ότι στη μεγάλη του πλειοψηφία απορρίπτει τα φιλοπόλεμα σχέδιά τους και γι' αυτό θέλει να μας τιμωρήσει με κάθε τρόπο. Εκτός και αν αποφασίσουμε όλοι μαζί να γονατίσουμε και να φιλήσουμε τα πόδια τους κάνοντας όρκους ότι από εδώ και στο εξής θα ήμαστε καλά παιδιά και πειθήνια όργανα στην όποια πολιτική τους, όμως αφού το παιχνίδι είναι έτσι και αλλιώς για εμάς χαμένο τότε ας πέσουμε με το κεφάλι ψηλά.
Ας μην περιμένουμε βοήθεια από πουθενά ούτε έχουμε συμμάχους. Είμαστε εμείς και εμείς. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να είμαστε τουλάχιστον ωραίοι, περήφανοι και γιατί όχι χαρούμενοι αφού θα έχουμε πάρει τη μεγάλη απόφαση να γίνουμε όλοι μας μια γροθιά ενωμένοι μπροστά στην προδοσία και την ασχήμια που χτυπάει την πόρτα μας, γιατί είναι προδοσία η αναγνώριση του Κοσόβου χωρίς την έγκριση της Διεθνούς Κοινότητας του ΟΗΕ δηλαδή μιας επαρχίας που από αιώνες αποτελεί τμήμα της Σερβίας, και τι θα νοιώθαμε εμείς αν μεθαύριο έπαιρναν με το έτσι θέλω την μισή Κύπρο, τη Θράκη ή την Ήπειρο Όπως είναι ασχήμια να ανεχόμαστε να μας περιφρονούν και να μας υβρίζουν οχυρωμένοι κάτω από τα σκέλια των Αμερικανών οι Σκοπιανοί και εμείς να τους παρακαλάμε και να ζητάμε μεσολάβηση των Αμερικανών χάνοντας κάθε μέρα πιο πολύ την αξιοπρέπειά μας και την υπερηφάνειά μας.
Ας κλείσουμε τα σύνορα ας σταματήσουμε τις διπλωματικές και οικονομικές μας σχέσεις και ας τους αφήσουμε να αυτοαποκαλούνται όπως θέλουν κοροϊδεύοντας τους εαυτούς τους. Οφείλουμε να περάσουμε και από αυτή τη νέα δοκιμασία με το κεφάλι ψηλά. Μπορεί να υποφέρουμε όμως το ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες. Και θα παραμείνουμε Έλληνες. Ας μην ξεχνάμε από πόσες σκληρές δοκιμασίες περάσαμε ως τώρα όμως στο τέλος πάντα βγήκαμε νικητές. Το ίδιο θα συμβεί και στο μέλλον.
Μίκης Θεοδωράκης,
23 Φεβρουαρίου 2008
Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007
Για το όνομα "Μακεδονία"

Για κάποιους τρίτους είναι αστεία η συζήτηση που γίνεται για το όνομα της Μακεδονίας.
Για την Ελλάδα και τα Σκόπια όμως, το όνομα έχει πολύ μεγάλη σημασία. Η χώρα των Σκοπίων προσπαθεί μέσω αυτού του ονόματος να δημιουργήσει μια εθνική συνείδηση και ταυτότητα των πολιτών της. Το θέμα όμως δεν μένει μέχρι εδώ. Μιλά για μειονότητες σε Ελλάδα και Βουλγαρία, ενώ εντελώς απροκάλυπτα, μέσω του πρωθυπουργού της Γκιόρκι Γκλικόροφ μίλησε για το όραμα της μεγάλης Μακεδονίας με πρωτεύουσα τη Θεσσαλονίκη!Σε όλα αυτά η Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει πίσω ή να κλείσει να μάτια.
Με συντονισμένες ενέργειες και με την απειλή του εμπάργκο απέτρεψε την έκδοση χαρτονομίσματος από τα Σκόπια με τον Λευκό Πύργο και την χρησιμοποίηση του ήλιου της Βεργίνας στη σημαία του νέου κράτους.
Το θέμα της ονομασίας παραμένει ανοικτό. Το FYROM (Former Yugoslavian Republic of Macedonia) που είχε συμφωνηθεί με την έγκριση της διεθνούς κοινότητας δεν χρησιμοποιείται πλέον από κανένα (πλην της Ελλάδος) αφού όλοι οι άλλοι αποκαλούν την γείτονα χώρα Macedonia.
Το internet βρίθει από προπαγανδιστικό υλικό που μιλά για την μεγάλη ενωμένη Μακεδονία.
Με αυτά τα πράγματα δεν παίζουν! Αν η Ελλάδα μείνει απαθής και δεχτεί τα Σκόπια να ονομάζονται Μακεδονία, είναι βέβαιο, με μαθηματική ακρίβεια ότι σε μερικά χρόνια οι σκοπιανοί θα διεκδικούν τη Θεσσαλονίκη!
