Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009
Το Βορειοηπειρωτικό στη Χάγη
Κυριακή 18 Μαΐου 2008
ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ - ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!


Ιστορικά
17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1914 : 2000 Βορειοηπειρώτες (Ιερολοχίτες), με τους 3 μητροπολίτες (Δρυϊνουπόλεως, Κονίτσης και Κορυτσάς) και τον Γεώργιο Χ. Ζωγράφο (γιο του μεγάλου ευεργέτη της πατρίδος μας) ανακηρύσουν την ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ Β.ΗΠΕΙΡΟΥ!
17 Μαϊου 1914 (3 μήνες αργότερα) μετά τα νικηφόρα αποτελέσματα των αγώνων, το νεοσύστατο Αλβανικό κράτος αναγκάζεται να υπογράψει το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας και να παραχωρίσει ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ Β.ΗΠΕΙΡΟ.
Σήμερα (19/5/2008) όπως κάθε χρόνο, στο ακριτικό Δελβινάκι (λίγα χλμ μακρυά από τα ελληνοαλβανικά σύνορα) γιορτάστηκε από την Ι.Μητρόπολη Δρυϊνουπόλεως κ Κονίτσης η επέτειος υπογραφής (αναγνώρισης από την Αλβανία) της Αυτονομίας της Β.Ηπείρου, το 1914.
Εντυπωσιακή ήταν φέτος η συμμετοχή εκτός από τη ΣΦΕΒΑ-ΠΑΣΥΒΑ και αρκετών βορειοηπειρωτικών Συλλογων- νεολαιών αλλά και εκατοντάδων βορειοηπειρωτών.
Ανάμεσα στα συνθήματα που με πάθος φωνάχτηκαν από τη νεολαία ήταν
"Αυτονομία στη Βόρειο Ήπειρό μας",
"Οι Βορειοηπειρώτες και πάλι θα νικήσουν",
"από την Κερήνεια ως την Κορυτσά - οι έλληνες παλεύουν -για τη λευτεριά"
"ελληνικά σχολεία στη Βόρειο Ήπειρό μας" κ.α.
ενώ δεν έπαψαν να ακούγονται τα γνωστά μαχητικά τραγούδια της ΣΦΕΒΑ
Υπενθυμίζουμε ότι στον ένοπλο αγώνα του 1914 συμμετείχαν εκτός από Κρητικούς και Κύπριοι εθελοντές που έσπευσαν να προσφέρουν τη ζωή τους θυσία στο σκλαβωμένο κομάτι της Ηπείρου.
(ενημερωτικό υλικό για τους αγώνες του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού μπορείτε να βρείτε και στην ιστοσελίδα:
http://www.sfeva.gr )
Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008
Ανοιχτή επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη: "Tο ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες"

Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών, δηλαδή ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι ο μελλοντικός πρόεδρος, η κολοσσιαία πολεμική μηχανή έχει ήδη μπει μπροστά με στόχο την εξόντωση όλων όσων θεωρεί εχθρούς της ακόμα και αυτών όπως η Ελλάδα που δεν υπακούνε τυφλά της εντολές της.
Ιράν, Κορέα, Αραβικός κόσμος νέοι υποτελείς και φυσικά άμεσα η Ρωσία και στο βάθος η Κίνα. Μετά θα έρθει η σειρά των "ατάκτων" της Νότιας Αμερικής, ένας νέος θανάσιμος κίνδυνος πολυπρόσωπος, πολυπλόκαμος σαν χταπόδι κάνει αργά αλλά σταθερά την εμφάνισή του στο προσκήνιο της παγκόσμιας ιστορίας.
Σημερινός στόχος είναι τα Βαλκάνια, με κύριο σύμμαχο την "Μεγάλη Αλβανία" ξεκινώντας από το Κόσοβο με συνεργάτες τους υπεύθυνους για μαζικές δολοφονίες UCK.
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, γεγονός πρωτοφανές για την χώρα μας, μερικοί "επιστήμονες" επέλεξαν το αμφιθέατρο του Παντείου Πανεπιστημίου για να αναπτύξουν δημόσια την υποστήριξή τους σε ένα βασικό αίτημα της "Μεγάλης Αλβανίας" την κατάκτηση της Ηπείρου έως την Πρέβεζα με την δικαιολογία ότι ανήκει στην Αλβανική Τσαμουριά απ' όπου τους έδιωξαν με εγκληματικές πράξεις οι Έλληνες.
Ασφαλώς πρόκειται για οργανωμένη προβοκάτσια των ΗΠΑ ώστε να μελετηθούν οι δικές μας αντιδράσεις και να προπαρασκευαστεί ψυχολογικά η εδαφική επέκταση της Αλβανίας μετά το Κόσοβο και σε ένα μεγάλο τμήμα των αλβανόφωνων περιοχών των Σκοπίων και ακολούθως και σε δικά μας εδάφη.
Από την άλλη μεριά η σύμπλευση της Τουρκίας με τις ΗΠΑ στο Κόσοβο που έσπευσε πρώτη αυτή να το αναγνωρίσει προετοιμάζει το έδαφος για πονηρά σχέδια σε βάρος της χώρας μας, με βάση όχι μόνο το Αιγαίο και την Κύπρο αλλά και την Μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη που ακολουθώντας το παράδειγμα του Κοσόβου μπορεί να διεκδικήσει τη δική της ανεξαρτησία.
Η ηγεσία των Σκοπίων φαίνεται να γνωρίζει από πρώτο χέρι τα σχέδια των ΗΠΑ και γι' αυτό δείχνει αυτή την αλαζονική αδιαλλαξία. Και πράγματι σε αυτή τη φάση συμπορεύονται με την πολιτική που εκθέσαμε. Όμως, τι θα κάνουν όταν ξεκινήσει η επόμενη φάση της φιλοαλβανικής τακτικής οπότε το κρατίδιό τους θα κοπεί στη μέση. Γιατί θα πρέπει να γνωρίζουν τόσο αυτοί όσο και οι ΗΠΑ ότι μπορούν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες όμως φυλετικά είναι Σλάβοι και ως εκ τούτου κατατάσσονται ουσιαστικά στη χωρία των εχθρών των ΗΠΑ μαζί με τη Ρωσία τη Σερβία αλλά και την Βουλγαρία που και αυτή δεν πρέπει να έχει αυταπάτες.
Έτσι γυρίζοντας σε 'μας τους Έλληνες θα πρέπει να δούμε ότι η κατάσταση όντως εξελίσσεται όπως εξελίσσεται είναι παραπάνω από τραγική. Δεδομένου ότι οι Αμερικανοί δεν πείθονται πια από τις όσες υποκλίσεις και αν κάνουν απέναντί τους οι ποικιλόμορφες αμερικανόφιλες ηγεσίες και αυτό γιατί φοβούνται και μισούν το λαό μας για τον οποίο είναι βέβαιοι ότι στη μεγάλη του πλειοψηφία απορρίπτει τα φιλοπόλεμα σχέδιά τους και γι' αυτό θέλει να μας τιμωρήσει με κάθε τρόπο. Εκτός και αν αποφασίσουμε όλοι μαζί να γονατίσουμε και να φιλήσουμε τα πόδια τους κάνοντας όρκους ότι από εδώ και στο εξής θα ήμαστε καλά παιδιά και πειθήνια όργανα στην όποια πολιτική τους, όμως αφού το παιχνίδι είναι έτσι και αλλιώς για εμάς χαμένο τότε ας πέσουμε με το κεφάλι ψηλά.
Ας μην περιμένουμε βοήθεια από πουθενά ούτε έχουμε συμμάχους. Είμαστε εμείς και εμείς. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να είμαστε τουλάχιστον ωραίοι, περήφανοι και γιατί όχι χαρούμενοι αφού θα έχουμε πάρει τη μεγάλη απόφαση να γίνουμε όλοι μας μια γροθιά ενωμένοι μπροστά στην προδοσία και την ασχήμια που χτυπάει την πόρτα μας, γιατί είναι προδοσία η αναγνώριση του Κοσόβου χωρίς την έγκριση της Διεθνούς Κοινότητας του ΟΗΕ δηλαδή μιας επαρχίας που από αιώνες αποτελεί τμήμα της Σερβίας, και τι θα νοιώθαμε εμείς αν μεθαύριο έπαιρναν με το έτσι θέλω την μισή Κύπρο, τη Θράκη ή την Ήπειρο Όπως είναι ασχήμια να ανεχόμαστε να μας περιφρονούν και να μας υβρίζουν οχυρωμένοι κάτω από τα σκέλια των Αμερικανών οι Σκοπιανοί και εμείς να τους παρακαλάμε και να ζητάμε μεσολάβηση των Αμερικανών χάνοντας κάθε μέρα πιο πολύ την αξιοπρέπειά μας και την υπερηφάνειά μας.
Ας κλείσουμε τα σύνορα ας σταματήσουμε τις διπλωματικές και οικονομικές μας σχέσεις και ας τους αφήσουμε να αυτοαποκαλούνται όπως θέλουν κοροϊδεύοντας τους εαυτούς τους. Οφείλουμε να περάσουμε και από αυτή τη νέα δοκιμασία με το κεφάλι ψηλά. Μπορεί να υποφέρουμε όμως το ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες. Και θα παραμείνουμε Έλληνες. Ας μην ξεχνάμε από πόσες σκληρές δοκιμασίες περάσαμε ως τώρα όμως στο τέλος πάντα βγήκαμε νικητές. Το ίδιο θα συμβεί και στο μέλλον.
Μίκης Θεοδωράκης,
23 Φεβρουαρίου 2008