Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΛΒΑΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΛΒΑΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

Το Βορειοηπειρωτικό στη Χάγη

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ Στις 24 Φεβρουαρίου του 2009, ημέρα Τρίτη και ώρα 12:15 μ.μ., κατετέθη στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο (Internet Criminal Court, ICC) του Ο.Η. Ε. , με έδρα τη Χάγη της Ολλανδίας, προσφυγή κατά του αλβανικού κράτους και των αλβανικών αρχών, για την παραβίαση των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας που ζει στην Αλβανία.Στην προσφυγή, αφού πρώτα γίνεται μνεία στην ιστορία, την αδιαμφισβήτητη ελληνικότητα της περιοχής της Βορείου Ηπείρου και τους αγώνες για την αυτονομία της, τονίζονται οι παραβιάσεις των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων όσον αφορά:Την αποφυγή της επίσημης καταμέτρησης του ελληνικού πληθυσμού και άλλων μειονοτήτων στη χώρα, τη λειτουργία των ελληνικών σχολείων, την υφαρπαγή περιουσιών τόσο των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών όσο και της Ορθοδόξου Εκκλησίας, τα πολιτικά δικαιώματα και την εκπροσώπηση των Ελλήνων μειονοτικών στις δημόσιες υπηρεσίες, το αίσθημα ασφαλείας, τη χρήση της ελληνικής γλώσσας ως επίσημης του κράτους όπου προβλέπεται, την κατανομή της οικονομικής βοήθειας από το αλβανικό κράτος και την εκπροσώπηση των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της χώρας.Για όλα τα παραπάνω προσκομίστηκε ένα πλήθος αποδεικτικών στοιχείων (δημόσια έγγραφα, αποκόμματα εφημερίδων, έντυπα, βιβλία κλπ.) καθώς και ένας κατάλογος υπογραφών από χίλιους περίπου Έλληνες Βορειοηπειρώτες. Θα πρέπει να τονιστεί εδώ ότι, τόσο ο κατάλογος με τα αποδεικτικά στοιχεία για τις παραβιάσεις των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων όσο και ο κατάλογος των υπογραφών, παραμένουν ανοιχτοί για περαιτέρω αποδεικτικά στοιχεία και υπογραφές από τους Έλληνες Βορειοηπειρώτες.Επιτέλους, ύστερα από επίπονη προετοιμασίαδύο περίπου ετών και παρά την σωρεία εμποδίων και δυσκολιών, εισήλθαμε στο σωστό δρόμο, ο οποίος ευελπιστούμε να οδηγήσει στη δικαίωση ενός ιδιαίτερου κομματιού του Ελληνισμού που έχει υποφέρει εδώ και εκατό χρόνια περίπου.Για την επιτυχία του ιερού αυτού σκοπού, απαιτείται η συστράτευση των Ελλήνων Βορειοηπειρωτών στον κοινό αγώνα για τη δικαίωση τους και η δυναμική τους παρουσία και αρωγή τους τόσο στη συλλογή των απαραίτητων αποδεικτικών στοιχείων όσο και στη συλλογή όσο δυνατόν περισσότερων υπογραφών. Από τώρα και στο εξής, θα σας ενημερώνουμε για τη συνέχεια της πορείας της υπόθεσης μας αυτής, που όχι μόνο ελπίζουμε, αλλά ακράδαντα πιστεύουμε ότι θα έχει δίκαια κατάληξη.«ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ»

Κυριακή 18 Μαΐου 2008

ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ - ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!




























Ιστορικά

17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1914
: 2000 Βορειοηπειρώτες (Ιερολοχίτες), με τους 3 μητροπολίτες (Δρυϊνουπόλεως, Κονίτσης και Κορυτσάς) και τον Γεώργιο Χ. Ζωγράφο (γιο του μεγάλου ευεργέτη της πατρίδος μας) ανακηρύσουν την ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ Β.ΗΠΕΙΡΟΥ!

17 Μαϊου 1914 (3 μήνες αργότερα) μετά τα νικηφόρα αποτελέσματα των αγώνων, το νεοσύστατο Αλβανικό κράτος αναγκάζεται να υπογράψει το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας και να παραχωρίσει ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ Β.ΗΠΕΙΡΟ.

Σήμερα (19/5/2008) όπως κάθε χρόνο, στο ακριτικό Δελβινάκι (λίγα χλμ μακρυά από τα ελληνοαλβανικά σύνορα) γιορτάστηκε από την Ι.Μητρόπολη Δρυϊνουπόλεως κ Κονίτσης η επέτειος υπογραφής (αναγνώρισης από την Αλβανία) της Αυτονομίας της Β.Ηπείρου, το 1914.

Εντυπωσιακή ήταν φέτος η συμμετοχή εκτός από τη ΣΦΕΒΑ-ΠΑΣΥΒΑ και αρκετών βορειοηπειρωτικών Συλλογων- νεολαιών αλλά και εκατοντάδων βορειοηπειρωτών.

Ανάμεσα στα συνθήματα που με πάθος φωνάχτηκαν από τη νεολαία ήταν
"Αυτονομία στη Βόρειο Ήπειρό μας",
"Οι Βορειοηπειρώτες και πάλι θα νικήσουν",
"από την Κερήνεια ως την Κορυτσά - οι έλληνες παλεύουν -για τη λευτεριά"
"ελληνικά σχολεία στη Βόρειο Ήπειρό μας" κ.α.
ενώ δεν έπαψαν να ακούγονται τα γνωστά μαχητικά τραγούδια της ΣΦΕΒΑ

Υπενθυμίζουμε ότι στον ένοπλο αγώνα του 1914 συμμετείχαν εκτός από Κρητικούς και Κύπριοι εθελοντές που έσπευσαν να προσφέρουν τη ζωή τους θυσία στο σκλαβωμένο κομάτι της Ηπείρου.


(ενημερωτικό υλικό για τους αγώνες του βορειοηπειρωτικού ελληνισμού μπορείτε να βρείτε και στην ιστοσελίδα:
http://www.sfeva.gr )

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Ανοιχτή επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη: "Tο ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες"



Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών, δηλαδή ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι ο μελλοντικός πρόεδρος, η κολοσσιαία πολεμική μηχανή έχει ήδη μπει μπροστά με στόχο την εξόντωση όλων όσων θεωρεί εχθρούς της ακόμα και αυτών όπως η Ελλάδα που δεν υπακούνε τυφλά της εντολές της.
Ιράν, Κορέα, Αραβικός κόσμος νέοι υποτελείς και φυσικά άμεσα η Ρωσία και στο βάθος η Κίνα. Μετά θα έρθει η σειρά των "ατάκτων" της Νότιας Αμερικής, ένας νέος θανάσιμος κίνδυνος πολυπρόσωπος, πολυπλόκαμος σαν χταπόδι κάνει αργά αλλά σταθερά την εμφάνισή του στο προσκήνιο της παγκόσμιας ιστορίας.
Σημερινός στόχος είναι τα Βαλκάνια, με κύριο σύμμαχο την "Μεγάλη Αλβανία" ξεκινώντας από το Κόσοβο με συνεργάτες τους υπεύθυνους για μαζικές δολοφονίες UCK.

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, γεγονός πρωτοφανές για την χώρα μας, μερικοί "επιστήμονες" επέλεξαν το αμφιθέατρο του Παντείου Πανεπιστημίου για να αναπτύξουν δημόσια την υποστήριξή τους σε ένα βασικό αίτημα της "Μεγάλης Αλβανίας" την κατάκτηση της Ηπείρου έως την Πρέβεζα με την δικαιολογία ότι ανήκει στην Αλβανική Τσαμουριά απ' όπου τους έδιωξαν με εγκληματικές πράξεις οι Έλληνες.
Ασφαλώς πρόκειται για οργανωμένη προβοκάτσια των ΗΠΑ ώστε να μελετηθούν οι δικές μας αντιδράσεις και να προπαρασκευαστεί ψυχολογικά η εδαφική επέκταση της Αλβανίας μετά το Κόσοβο και σε ένα μεγάλο τμήμα των αλβανόφωνων περιοχών των Σκοπίων και ακολούθως και σε δικά μας εδάφη.
Από την άλλη μεριά η σύμπλευση της Τουρκίας με τις ΗΠΑ στο Κόσοβο που έσπευσε πρώτη αυτή να το αναγνωρίσει προετοιμάζει το έδαφος για πονηρά σχέδια σε βάρος της χώρας μας, με βάση όχι μόνο το Αιγαίο και την Κύπρο αλλά και την Μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη που ακολουθώντας το παράδειγμα του Κοσόβου μπορεί να διεκδικήσει τη δική της ανεξαρτησία.
Η ηγεσία των Σκοπίων φαίνεται να γνωρίζει από πρώτο χέρι τα σχέδια των ΗΠΑ και γι' αυτό δείχνει αυτή την αλαζονική αδιαλλαξία. Και πράγματι σε αυτή τη φάση συμπορεύονται με την πολιτική που εκθέσαμε. Όμως, τι θα κάνουν όταν ξεκινήσει η επόμενη φάση της φιλοαλβανικής τακτικής οπότε το κρατίδιό τους θα κοπεί στη μέση. Γιατί θα πρέπει να γνωρίζουν τόσο αυτοί όσο και οι ΗΠΑ ότι μπορούν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες όμως φυλετικά είναι Σλάβοι και ως εκ τούτου κατατάσσονται ουσιαστικά στη χωρία των εχθρών των ΗΠΑ μαζί με τη Ρωσία τη Σερβία αλλά και την Βουλγαρία που και αυτή δεν πρέπει να έχει αυταπάτες.
Έτσι γυρίζοντας σε 'μας τους Έλληνες θα πρέπει να δούμε ότι η κατάσταση όντως εξελίσσεται όπως εξελίσσεται είναι παραπάνω από τραγική. Δεδομένου ότι οι Αμερικανοί δεν πείθονται πια από τις όσες υποκλίσεις και αν κάνουν απέναντί τους οι ποικιλόμορφες αμερικανόφιλες ηγεσίες και αυτό γιατί φοβούνται και μισούν το λαό μας για τον οποίο είναι βέβαιοι ότι στη μεγάλη του πλειοψηφία απορρίπτει τα φιλοπόλεμα σχέδιά τους και γι' αυτό θέλει να μας τιμωρήσει με κάθε τρόπο. Εκτός και αν αποφασίσουμε όλοι μαζί να γονατίσουμε και να φιλήσουμε τα πόδια τους κάνοντας όρκους ότι από εδώ και στο εξής θα ήμαστε καλά παιδιά και πειθήνια όργανα στην όποια πολιτική τους, όμως αφού το παιχνίδι είναι έτσι και αλλιώς για εμάς χαμένο τότε ας πέσουμε με το κεφάλι ψηλά.
Ας μην περιμένουμε βοήθεια από πουθενά ούτε έχουμε συμμάχους. Είμαστε εμείς και εμείς. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να είμαστε τουλάχιστον ωραίοι, περήφανοι και γιατί όχι χαρούμενοι αφού θα έχουμε πάρει τη μεγάλη απόφαση να γίνουμε όλοι μας μια γροθιά ενωμένοι μπροστά στην προδοσία και την ασχήμια που χτυπάει την πόρτα μας, γιατί είναι προδοσία η αναγνώριση του Κοσόβου χωρίς την έγκριση της Διεθνούς Κοινότητας του ΟΗΕ δηλαδή μιας επαρχίας που από αιώνες αποτελεί τμήμα της Σερβίας, και τι θα νοιώθαμε εμείς αν μεθαύριο έπαιρναν με το έτσι θέλω την μισή Κύπρο, τη Θράκη ή την Ήπειρο Όπως είναι ασχήμια να ανεχόμαστε να μας περιφρονούν και να μας υβρίζουν οχυρωμένοι κάτω από τα σκέλια των Αμερικανών οι Σκοπιανοί και εμείς να τους παρακαλάμε και να ζητάμε μεσολάβηση των Αμερικανών χάνοντας κάθε μέρα πιο πολύ την αξιοπρέπειά μας και την υπερηφάνειά μας.
Ας κλείσουμε τα σύνορα ας σταματήσουμε τις διπλωματικές και οικονομικές μας σχέσεις και ας τους αφήσουμε να αυτοαποκαλούνται όπως θέλουν κοροϊδεύοντας τους εαυτούς τους. Οφείλουμε να περάσουμε και από αυτή τη νέα δοκιμασία με το κεφάλι ψηλά. Μπορεί να υποφέρουμε όμως το ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες. Και θα παραμείνουμε Έλληνες. Ας μην ξεχνάμε από πόσες σκληρές δοκιμασίες περάσαμε ως τώρα όμως στο τέλος πάντα βγήκαμε νικητές. Το ίδιο θα συμβεί και στο μέλλον.

Μίκης Θεοδωράκης,
23 Φεβρουαρίου 2008