Τρίτη 21 Απριλίου 2009
Υπάρχει «Μακεδονικό έθνος»;
Υπάρχει «Μακεδονικό έθνος»;
Ας δούμε τι λένε οι πηγές ιστορικών, περιηγητών, πολιτικών, κ.α. από τον 17ο μέχρι τον 20ο αιώνα για το θέμα:
Μέρος Α:
Μέρος Β:
Ο κάθε καλόπιστος ερευνητής μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του…
Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008
Έδρασαν οι ΕΛΛΗΝΕΣ hacker!
Ελληνική Χάκινγκ Σκηνή.Macedonian Hackers! Μακεδόνες Χάκερς. Macedonia is Greek !
ακολουθεί το κείμενο των Ελλήνων hacker(ολόκληρο μπορείτε να το βρείτε στα σχόλια της ανάρτησης)

Makedonian Anthem! το " Μακεδονία ξακουστή " σε αγγλική μετάφραση
Υπάρχουν 120.000 Έλληνες στα ΣκόπιαΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
γράφουν οι Έλληνες hacker

Γραμματόσημο που αποκαλεί τα Σκόπια με το όνομα Vardapska(Βαρντάσκα)

Μακεδονία: των 2 ηπείρων και των 5 θαλασσών
και ακολουθούνε τα κείμενα στα αγγλικά αλλά και σε κυριλική μετάφρασηγια να τα διαβάζουνε και οι σκοπιανοί που επισκέπτονται τις ιστοσελίδες τους.
Ευχαριστούμε ολόψυχα τα αδέρφια μας για την μεγάλη χαρά που μας έδωσαν και αναφέρουμε μερικές από τις "αλλοιωμένες " σκοπιανές ιστοσελίδες!:
http://polaki.gov.mk/cosmmin.html
http://www.ohrid-vizija.com.mk/cosmmin.html
http://mksportid.com.mk/cosmmin.html
http://odsrce.com.mk/cosmmin.html
http://panache.com.mk/cosmmin.html
http://vori.com.mk/cosmmin.html
http://otomebel.com.mk/cosmmin.html
http://genel.com.mk/cosmmin.html
http://mojdom.com.mk/cosmmin.html
http://logingel.com.mk/cosmmin.html
http://www.tehnokoop.com.mk/cosmmin.html
http://sunny.com.mk/cosmmin.html
http://prestige-lux.com.mk/cosmmin.html
http://maqs.com.mk/cosmmin.html
http://promo.com.mk/cosmmin.html
http://fimaco.com.mk/cosmmin.html
http://elektroneon.com.mk/cosmmin.html
http://kola.com.mk/cosmmin.html
http://o3.com.mk/cosmmin.html
http://panada.com.mk/cosmmin.html
http://logingelectronics.com.mk/cosmmin.html
http://cafekartel.com.mk/cosmmin.html
http://clubkartel.com.mk/cosmmin.html
http://geri-m.com.mk/cosmmin.html
http://kliping.com.mk/cosmmin.html
http://maksat.com.mk/cosmmin.html
http://martenboard.com.mk/cosmmin.html
http://mercator.com.mk/cosmmin.html
http://multimedia.com.mk/cosmmin.html
http://peslikoski.com.mk/cosmmin.html
http://prevrteno.com.mk/cosmmin.html
http://pristop.com.mk/cosmmin.html
http://publicrelations.com.mk/cosmmin.html
http://reklamiranje.com.mk/cosmmin.html
http://sektor.com.mk/cosmmin.html
http://smbk.org.mk/cosmmin.html
http://sports.com.mk/cosmmin.html
http://tehnogumask.com.mk/cosmmin.html
http://upsidedown.com.mk/cosmmin.html
http://urbanconstruction.com.mk/cosmmin.html
http://urbangroup.com.mk/cosmmin.html
http://urbanhotel.com.mk/cosmmin.html
http://www.kpi.ac.th/cosmmin.html
http://pharm.kku.ac.th/cosmmin.html
http://www.joslin.com/cosmmin.html
http://www.lapure.co.jp/cosmmin.html
http://pr.anamai.moph.go.th/cosmmin.html
http://www.wonikinc.com/cosmmin.html
http://bk.tfn.ne.jp/cosmmin.html
http://www.midasresort.co.kr/cosmmin.html
http://mail.sarahlawrence.com/cosmmin.html
http://ns1.pragdata.com/cosmmin.html
http://nmwltd.spidernet.com.cy/cosmmin.html
http://www.pitsilia.com/cosmmin.html
http://www.e-otoyol.com/cosmmin.html
http://app.viafon.gr/cosmmin.html
http://www.cinepos.gr/cosmmin.html
http://host6.zoidis.gr/cosmmin.html
http://host4.zoidis.gr/cosmmin.html
http://www.siamsport.co.th/cosmmin.html
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008
τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι
Εν μέσω λοιπόν κινήσεων αποπροσανατολισμού , μηνυμάτων και στρατηγικών τοποθετήσεων , οργασμού παρασκηνιακών κινήσεων εκ μέρους μυστικών υπηρεσιών και προπαγανδιστικών μηχανισμών , το ενδιαφέρον της Ελληνικής κοινής γνώμης για άλλη μια φορά επικεντρώθηκε στο … δόλωμα.
Το επαναλαμβανόμενο σενάριο του χολιγουντιανού έργου « Όταν η Ελλάδα έχει πονοκέφαλο η περιοχή της παίρνει φωτιά» (εδώ) , έρχεται για άλλη μια φορά να πιστοποιήσει το γεγονός της ανεπιδεκτικότητας μας. Δεν μαθαίνουμε από τα λάθη μας!
Ενώ λοιπόν ο Έλληνας «Χάνος» περιδιαβαίνει στα θολά νερά της παραπολιτικής , οι εξελίξεις στα εθνικά θέματα είναι ραγδαίες.
Ας δούμε λοιπόν με μια μικρή ανασκόπηση ποια γεγονότα έτρεχαν αυτή την εβδομάδα και κατά πόσο εμείς οι .. «Χάνοι» τα αντιληφθήκαμε , ανησυχήσαμε , τα μελετήσαμε , και …προετοιμαστήκαμε ως πολίτες για την αντιμετώπισή τους.
Καταρχάς είχαμε το "πακέτο νέων ιδεών" του κ. Νίμιτς που περιλαμβάνει και θέμα «Μακεδονικής ταυτότητος», στις αντιπροσωπείες των δύο πλευρών, με τις οποίες είχε συναντήσεις στη Νέα Υόρκη.
Όλο το σχέδιο των ΗΠΑ σας το έχω παρουσιάσει (εδώ ) και η εξέλιξη των πραγμάτων με δικαιώνει για ακόμη μια φορά.
Ο κ. Νίμιτς ενώ η εντολή που έχει λάβει από τον ΟΗΕ περιλαμβάνει μόνο την ονομασία, ρίχνει στο τραπέζι «πακέτο» το οποίο είναι σίγουρο ότι θα το απορρίψουμε.
Με αυτή την κίνηση του επιδιώκει να φανεί στην διεθνή κοινή γνώμη , ότι ΚΑΙ η χώρα μας είναι «ξεροκέφαλα» ανυποχώρητη και όχι μόνο τα Σκόπια.
Την ίδια στιγμή οι δραστηριότητες του προξένου των ΗΠΑ στην Θεσσαλονίκη παρουσιάζουν μια πρωτοφανή κινητικότητα σχετικά με την περιοχή της Φλώρινας και της Θράκης.
Απλά να υπενθυμίσω ότι Αμερικανός πρόξενος κ. Hoyt Brian Yee, που τοποθετήθηκε στην Θεσσαλονίκη το 2006 (σας ξυπνάει από τον λήθαργο σας η ημερομηνία ;) είναι «ειδικός» σε θέματα διάλυσης κρατών, εκ των καθοριστικών «παικτών» της αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής κατά τη διάσπαση της πρώην Γιουγκοσλαβίας, των νατοϊκών επιδρομών κατά της Σερβίας και της αποσταθεροποίησης της περιοχής που έγινε με αποσχίσεις εδαφών της πρώην κυρίαρχης χώρας, μέσω δικαιωμάτων …..ανεξαρτητοποίησης που διεκδικούσαν …..εθνικές μειονότητες.
Για όποιους δεν γνωρίζουν και ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθήνα κ. Daniel V. Speckhard (ανέλαβε το 2007 , …σας λέει πάλι τίποτα η ημερομηνία ;) υπηρέτησε ως ειδικός σύμβουλος στην αμερικανική πρεσβεία στη Βαγδάτη, έχει διατελέσει διευθυντής πολιτικού σχεδιασμού στο γραφείο του γενικού γραμματέα του ΝΑΤΟ και υπήρξε ειδικός απεσταλμένος της Ατλαντικής Συμμαχίας για τα ..Σκόπια !
Πολλές οι συμπτώσεις ; Υπάρχουν και άλλες! Συνεχίζω με την Αμερικανίδα κα Gay J. McDougall, «ανεξάρτητης εμπειρογνώμονος του ΟΗΕ» για …μειονοτικά ζητήματα , που η άφιξή της -την εβδομάδα που όλοι εμείς «περί άλλων τυρβάζαμε»- προκάλεσε σοβαρό προβληματισμό όσο αφορά τις πραγματικές διαθέσεις και τα κίνητρα της .
Παρακολουθήστε τα «δείγματα γραφής» της κ. Gay J. McDougall. Αρχικά είχε εκφράσει την επιθυμία να έρθει στη χώρα μας για να εξετάσει την κατάσταση των Ρομ.
Εντελώς ξαφνικά με πρωτοβουλία του Βρετανού συνεργάτη της G.Fox, …….διαμόρφωσε το πρόγραμμά της ώστε να επισκεφτεί την ..Θράκη .
Εν τω μεταξύ όλη την εβδομάδα γνωστός... δημοσιογραφικός παράγοντας της μειονότητας με την αγαστή συμπαράσταση του τουρκικού Προξενείου ηγείτο εκστρατείας εκφοβισμού όλων των μετριοπαθών στοιχείων της μειονότητας που είχαν εκφράσει την επιθυμία να συναντηθούν με την κα. Gay J. McDougall.
Όμως δεν σταματάμε εκεί αφού η ….«ανεξάρτητη εμπειρογνώμων του ΟΗΕ» αιφνιδιάζοντας για ακόμη μια φορά ,…τροποποιεί το πρόγραμμα της και ζητά να επισκεφθεί και την ...Φλώρινα (βλέπε περιθωριακή ομάδα του Ουράνιου Τόξου).
Περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται έντονα τους τελευταίους μήνες όπως προείπα ο πρόξενος των ΗΠΑ στην Θεσσαλονίκη κ. Hoyt Brian Yee.
Σάββατο 12 Ιουλίου 2008
Κατέστρεψαν τις προτομές των Μακεδονομάχων στην Έδεσσα
Το γνωστό βλακόμουτρο από την Έδεσσα έδρασε και πάλι!

Ο θλιβερός Βουλγαροπαράφρων BulgarMaLAk είναι γνωστός για το "κόλλημα" που έχει με τους "Ελληνοκομιτατζήδες" Μακεδονομάχους και φρόντιζε να μουτζουρώνει και να σπάει μ' ένα σφυρί τις μύτες από τις προτομές τους ώστε να τις αναδημοσιεύει στην ιστοσελίδα του ως δείγμα δυσαρέσκειας των ντόπιων για τους Έλληνες (sic) "κατακτητές".
Είναι γνωστός για τις επιστολές που έχει στείλει κατά καιρούς μέσω των οποίων ζητούσε την κατάργηση της ονομασίας οδών που έφεραν χαρακτηρισμούς όπως "ΒΟΥΛΓΑΡΟΚΤΟΝΟΣ" ενώ ζητούσε και την απομάκρυνση των αγαλμάτων των Μακεδονομάχων από την πόλη της Έδεσσας.
Στο γελοίο αυτό αίτημα του "ανταποκρίθηκε" (!) ο Δήμος Έδεσσας απομακρύνοντας προτομές από το κέντρο της πόλης με αφορμή την επικείμενη πεζοδρόμηση αλλά τελικά οι Μακεδονομάχοι βρέθηκαν κάτω από σκουπίδια και σε θλιβερή κατάσταση.
Αναζητώντας και πάλι την προσοχή ο γνωστός πλην αγνοημένος και πυροβολημένος "στόκος" γκρέμισε τα αγάλματα των Μακεδονομάχων Τέλου Άγρα και Αντώνη Μίγκα ξεκολλώντας τις προτομές από τη βάση τους και ρίχνωντάς τες στο χώμα πίσω από τις μαρμάρινες στήλες.
Θεωρείται απίθανο να ξανατοποθετηθούν λόγω της φθοράς που υπέστησαν από την αμέλεια, την ανεπάρκεια και την αδιαφορία γι' αυτούς που θυσιάστηκαν ώστε η Μακεδονία να αναπνέει και να ευημερεί ΕΛΕΥΘΕΡΗ. Την ευμάρεια που ΜΟΝΟ η Ελλάδα πέτυχε ως κράτος σε όλα τα Βαλκάνια εξαιτίας της αποτυχίας του ΚΚΕ να μας επιβάλλει το "παραδεισένιο" κομμουνιστικό καθεστώς του Στάλιν .
Στον χώρο αυτό , λίγους μήνες πριν πεθάνει ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε βγάλει έναν συγκινητικό λόγο για τη Μακεδονία που αξίζει να ακούσετε. Ο Αρχιεπίσκοπος είχε παραβρεθεί στην ετήσια τελετή μνήμης που λαμβάνει χώρα στο συγκεκριμένο μνημείο. Φέτος η τελετή πραγματοποιήθηκε πριν την ΒΛΑΚΩΔΗ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ του Βουλγαρόστοκου από την Έδεσσα.
Οι προτομές αυτές βρίσκονται σε χώρο έξω από το χωριό Καρυδιά Έδεσσας όπου οι Βούλγαροι βασάνισαν και κρέμασαν τους δύο αγωνιστές.
Φυσικά η σύλληψη των... αγωνιστών έγινε με "(φ)ουστιά" καθώς οι Βούλγαροι τους έπεισαν να προσέλθουν σε διαπραγμάτευση ΑΟΠΛΟΙ. Με τον ύπουλο αυτό τρόπο συνέλαβαν τους δύο αγωνιστές και ολοκλήρωσαν την αθλιότητά τους με τρόπο που δικαιολογεί απόλυτα τη συνωνυμία του ΒΟΥΛΓΑΡΟΥ με την χυδαιότητα και την βαρβαρότητα.(Σημ:Δεν αναφερόμαστε στους σημερινούς κατοίκους της γειτονικής χώρας αλλά στους ρουφιάνους και τους εγκληματίες που επάνδρωσαν τις Βουλγαρικές αντάρτικες ομάδες που δρούσαν στην περιοχή).
Τα εγκλήματα των κομιτατζήδων στην περιοχή της Πέλλας είναι γωστά για τη φρικαλεότητα και τη βαναυσότητά τους. Κι έχουμε πολλοί προγόνους που οι Βούλγαροι έσφαξαν στις αρχές του αιώνα κι εκτέλεσαν κατά την επάνοδό τους σε συνεργασία με τον Χίτλερ.
Πηγή: http://macedonia-greece.blogspot.com
Σχόλιο: Προβληματίζει και προκαλεί για ακόμη μία φορά η ανοχή με την οποία αντιδρά το επίσημο ελληνικό κράτος στις παραπάνω βεβηλώσεις των μνημείων των ηρώων μας. Προκλητική και η απόκρυψη της είδησης από τα Μ.Μ.Ε.
Σίγουρα υπεύθυνη να εντοπίσει και να συλλάβει τους πράκτορες-βεβηλωτές είναι η αστυνομία την οποία όμως έχουμε συνηθίζει να δρα (σε αντίστοιχες περιπτώσεις) μόνο κατόπιν "άνωθεν" εντολής. Και αφού τέτοια εντολή δεν φαίνεται να υπάρχει οι πράκτορες συνεχίζουν ελεύθερα να κυκλοφορούν και να βεβηλώνουν τα μνημεία των ηρώων μας .
Τετάρτη 9 Απριλίου 2008
ντοκουμέντο Νο2
Μια σπάνια φωτογραφία (του 1941) από τη σχέση των "Μακεδόνων" και των Σκοπίων με τους ναζί στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Οι αυτοαποκαλούμενοι "Μακεδόνες" της Βουλγαρίας και των Σκοπίων υποδέχτηκαν τα στρατεύματα του Χίτλερ με ροδοπέταλα ελπίζοντας ότι ο αρχηγός του Γ' Ράιχ θα τους χάριζε την ελληνική Μακεδονία.
Η αλυτρωτική τάση τους απεικονίζεται στο χάρτη της φωτογραφίας.
Ντοκουμέντο Νο1: Η ιστορία μιας προδοσίας
Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί απόσπασμα από δημοσίευση στην εφημερίδα "Ριζοσπάστης", στις 6 Μαρτίου 1932 (σελίδα 4, παράγραφος 10):
"Η Ελλάδα είναι Κράτος ιμπεριαλιστικό, που κατέκτησε δια της βίας ολόκληρες περιφέρειες κατοικημένες από άλλες εθνότητες (Μακεδονία και Θράκη) που τις καταπιέζει και τις υποβάλλει σε μια αποικιακή εκμετάλλευση, που καταδιώκει και εξοντώνει τις εθνικές μειονότητες (Εβραίοι).
Το Κ.Κ. της Ελλάδος διακηρύττει εν ονόματι των βασικών αρχών του μπολσεβικισμού, για τη Μακεδονία και Θράκη το σύνθημα του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης μέχρι πλήρους αποχωρισμού από το Ελληνικό Κράτος, του δικαιώματος για μια ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη και υποστηρίζει δραστήρια την επαναστατική πάλη του πληθυσμού των περιφερειών αυτών για την εθνική τους απελευθέρωση.
Το Κόμμα και μαζί του ολόκληρο το προλεταριάτο της Ελλάδος πρέπει να διεξαγάγουν μια συνεχή πάλη ενάντια στο ματωμένο καθεστώς, στο οποίο υποβάλλεται ο πληθυσμός των περιφερειών αυτών από μέρους της κεφαλαιοκρατίας και του Ελληνικού Κράτους, ενάντια σε όλες τις εκδηλώσεις καταπίεσης και εθνικής υποδούλωσης, για την υπεράσπιση των αγωνιστών της εθνικής απελευθέρωσης που υποβάλλονται στις πιο άγριες καταδιώξεις".
Η εθνική μειοδοσία, αποτελεί συστατικό στοιχείο του γενετικού κώδικα της εγχώριας Αριστεράς. Αυτό είναι καλό να μην το ξεχνάμε.
Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008
Ανοιχτή επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη: "Tο ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες"

Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών, δηλαδή ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι ο μελλοντικός πρόεδρος, η κολοσσιαία πολεμική μηχανή έχει ήδη μπει μπροστά με στόχο την εξόντωση όλων όσων θεωρεί εχθρούς της ακόμα και αυτών όπως η Ελλάδα που δεν υπακούνε τυφλά της εντολές της.
Ιράν, Κορέα, Αραβικός κόσμος νέοι υποτελείς και φυσικά άμεσα η Ρωσία και στο βάθος η Κίνα. Μετά θα έρθει η σειρά των "ατάκτων" της Νότιας Αμερικής, ένας νέος θανάσιμος κίνδυνος πολυπρόσωπος, πολυπλόκαμος σαν χταπόδι κάνει αργά αλλά σταθερά την εμφάνισή του στο προσκήνιο της παγκόσμιας ιστορίας.
Σημερινός στόχος είναι τα Βαλκάνια, με κύριο σύμμαχο την "Μεγάλη Αλβανία" ξεκινώντας από το Κόσοβο με συνεργάτες τους υπεύθυνους για μαζικές δολοφονίες UCK.
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, γεγονός πρωτοφανές για την χώρα μας, μερικοί "επιστήμονες" επέλεξαν το αμφιθέατρο του Παντείου Πανεπιστημίου για να αναπτύξουν δημόσια την υποστήριξή τους σε ένα βασικό αίτημα της "Μεγάλης Αλβανίας" την κατάκτηση της Ηπείρου έως την Πρέβεζα με την δικαιολογία ότι ανήκει στην Αλβανική Τσαμουριά απ' όπου τους έδιωξαν με εγκληματικές πράξεις οι Έλληνες.
Ασφαλώς πρόκειται για οργανωμένη προβοκάτσια των ΗΠΑ ώστε να μελετηθούν οι δικές μας αντιδράσεις και να προπαρασκευαστεί ψυχολογικά η εδαφική επέκταση της Αλβανίας μετά το Κόσοβο και σε ένα μεγάλο τμήμα των αλβανόφωνων περιοχών των Σκοπίων και ακολούθως και σε δικά μας εδάφη.
Από την άλλη μεριά η σύμπλευση της Τουρκίας με τις ΗΠΑ στο Κόσοβο που έσπευσε πρώτη αυτή να το αναγνωρίσει προετοιμάζει το έδαφος για πονηρά σχέδια σε βάρος της χώρας μας, με βάση όχι μόνο το Αιγαίο και την Κύπρο αλλά και την Μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη που ακολουθώντας το παράδειγμα του Κοσόβου μπορεί να διεκδικήσει τη δική της ανεξαρτησία.
Η ηγεσία των Σκοπίων φαίνεται να γνωρίζει από πρώτο χέρι τα σχέδια των ΗΠΑ και γι' αυτό δείχνει αυτή την αλαζονική αδιαλλαξία. Και πράγματι σε αυτή τη φάση συμπορεύονται με την πολιτική που εκθέσαμε. Όμως, τι θα κάνουν όταν ξεκινήσει η επόμενη φάση της φιλοαλβανικής τακτικής οπότε το κρατίδιό τους θα κοπεί στη μέση. Γιατί θα πρέπει να γνωρίζουν τόσο αυτοί όσο και οι ΗΠΑ ότι μπορούν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες όμως φυλετικά είναι Σλάβοι και ως εκ τούτου κατατάσσονται ουσιαστικά στη χωρία των εχθρών των ΗΠΑ μαζί με τη Ρωσία τη Σερβία αλλά και την Βουλγαρία που και αυτή δεν πρέπει να έχει αυταπάτες.
Έτσι γυρίζοντας σε 'μας τους Έλληνες θα πρέπει να δούμε ότι η κατάσταση όντως εξελίσσεται όπως εξελίσσεται είναι παραπάνω από τραγική. Δεδομένου ότι οι Αμερικανοί δεν πείθονται πια από τις όσες υποκλίσεις και αν κάνουν απέναντί τους οι ποικιλόμορφες αμερικανόφιλες ηγεσίες και αυτό γιατί φοβούνται και μισούν το λαό μας για τον οποίο είναι βέβαιοι ότι στη μεγάλη του πλειοψηφία απορρίπτει τα φιλοπόλεμα σχέδιά τους και γι' αυτό θέλει να μας τιμωρήσει με κάθε τρόπο. Εκτός και αν αποφασίσουμε όλοι μαζί να γονατίσουμε και να φιλήσουμε τα πόδια τους κάνοντας όρκους ότι από εδώ και στο εξής θα ήμαστε καλά παιδιά και πειθήνια όργανα στην όποια πολιτική τους, όμως αφού το παιχνίδι είναι έτσι και αλλιώς για εμάς χαμένο τότε ας πέσουμε με το κεφάλι ψηλά.
Ας μην περιμένουμε βοήθεια από πουθενά ούτε έχουμε συμμάχους. Είμαστε εμείς και εμείς. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να είμαστε τουλάχιστον ωραίοι, περήφανοι και γιατί όχι χαρούμενοι αφού θα έχουμε πάρει τη μεγάλη απόφαση να γίνουμε όλοι μας μια γροθιά ενωμένοι μπροστά στην προδοσία και την ασχήμια που χτυπάει την πόρτα μας, γιατί είναι προδοσία η αναγνώριση του Κοσόβου χωρίς την έγκριση της Διεθνούς Κοινότητας του ΟΗΕ δηλαδή μιας επαρχίας που από αιώνες αποτελεί τμήμα της Σερβίας, και τι θα νοιώθαμε εμείς αν μεθαύριο έπαιρναν με το έτσι θέλω την μισή Κύπρο, τη Θράκη ή την Ήπειρο Όπως είναι ασχήμια να ανεχόμαστε να μας περιφρονούν και να μας υβρίζουν οχυρωμένοι κάτω από τα σκέλια των Αμερικανών οι Σκοπιανοί και εμείς να τους παρακαλάμε και να ζητάμε μεσολάβηση των Αμερικανών χάνοντας κάθε μέρα πιο πολύ την αξιοπρέπειά μας και την υπερηφάνειά μας.
Ας κλείσουμε τα σύνορα ας σταματήσουμε τις διπλωματικές και οικονομικές μας σχέσεις και ας τους αφήσουμε να αυτοαποκαλούνται όπως θέλουν κοροϊδεύοντας τους εαυτούς τους. Οφείλουμε να περάσουμε και από αυτή τη νέα δοκιμασία με το κεφάλι ψηλά. Μπορεί να υποφέρουμε όμως το ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες. Και θα παραμείνουμε Έλληνες. Ας μην ξεχνάμε από πόσες σκληρές δοκιμασίες περάσαμε ως τώρα όμως στο τέλος πάντα βγήκαμε νικητές. Το ίδιο θα συμβεί και στο μέλλον.
Μίκης Θεοδωράκης,
23 Φεβρουαρίου 2008
Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007
Για το όνομα "Μακεδονία"

Για κάποιους τρίτους είναι αστεία η συζήτηση που γίνεται για το όνομα της Μακεδονίας.
Για την Ελλάδα και τα Σκόπια όμως, το όνομα έχει πολύ μεγάλη σημασία. Η χώρα των Σκοπίων προσπαθεί μέσω αυτού του ονόματος να δημιουργήσει μια εθνική συνείδηση και ταυτότητα των πολιτών της. Το θέμα όμως δεν μένει μέχρι εδώ. Μιλά για μειονότητες σε Ελλάδα και Βουλγαρία, ενώ εντελώς απροκάλυπτα, μέσω του πρωθυπουργού της Γκιόρκι Γκλικόροφ μίλησε για το όραμα της μεγάλης Μακεδονίας με πρωτεύουσα τη Θεσσαλονίκη!Σε όλα αυτά η Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει πίσω ή να κλείσει να μάτια.
Με συντονισμένες ενέργειες και με την απειλή του εμπάργκο απέτρεψε την έκδοση χαρτονομίσματος από τα Σκόπια με τον Λευκό Πύργο και την χρησιμοποίηση του ήλιου της Βεργίνας στη σημαία του νέου κράτους.
Το θέμα της ονομασίας παραμένει ανοικτό. Το FYROM (Former Yugoslavian Republic of Macedonia) που είχε συμφωνηθεί με την έγκριση της διεθνούς κοινότητας δεν χρησιμοποιείται πλέον από κανένα (πλην της Ελλάδος) αφού όλοι οι άλλοι αποκαλούν την γείτονα χώρα Macedonia.
Το internet βρίθει από προπαγανδιστικό υλικό που μιλά για την μεγάλη ενωμένη Μακεδονία.
Με αυτά τα πράγματα δεν παίζουν! Αν η Ελλάδα μείνει απαθής και δεχτεί τα Σκόπια να ονομάζονται Μακεδονία, είναι βέβαιο, με μαθηματική ακρίβεια ότι σε μερικά χρόνια οι σκοπιανοί θα διεκδικούν τη Θεσσαλονίκη!