Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Παραμονή της εορτής της Γεννήσεως του Χριστού. Οι ΑΛΗΤΕΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ βεβηλώνουν την μητρόπολη Αθηνών



Παραμονή Χριστουγέννων. 10 το βράδυ. Σε λίγες μόνο ώρες θα ξεκινήσει η Χριστουγεννιάτικη Θεία Λειτουργία.


Σήμερα τα "χαϊδεμένα παιδιά" των ΜΜΕ είχαν πορεία.
Παρά την πληθώρα διμοιριών από ΜΑΤ (το οποίο ομολογούν ακόμη και οι αναρχικοί στη σελίδα τους)

ΕΓΡΑΨΑΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ

ΛΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ
(το έργο του στην περίοδο της κατοχής είναι αναμφισβήτητο - ενδεικτικά αναφέρουμε ότι έσωσε πλήθος κόσμου από το θάνατο λόγω της πείνας στην κατοχή)

ΕΞΥΒΡΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ

ΕΞΥΒΡΙΣΑΝ ΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ

και πιθανότατα
ο ιερέας ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΙΑΙΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ
(αυτό δεν το ομολογούνε οι ίδιοι και γι αυτό εκφράζουμε ακόμη τις επιφυλάξεις μας).


Διαβάζω τα online ΜΜΕ
ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ.
από τα ελάχιστα που αναφέρεται η πορεία μόνο σε 1 λέει ότι "γράφτηκαν συνθήματα στη μητρόπολη" -τίποτε άλλο. Αυτή είναι η δημοσιογραφία στις μέρες μας...


Χριστουγεννιάτικη κάρτα ΔΕΝ θα δημοσιεύσουμε
και δεν θα σας αποστείλουμε φέτος.


Αντί αυτού κρατήσαμε και αναρτούμε την πρόσφατα (14/12) βεβηλωμένη από αναρχικούς τοιχογραφία της Παναγίας
στο παρεκκλήσι του Αγ.Αθανασίου Θεσσαλονίκης
έτσι όπως την κατάντησαν τα ΒΡΩΜΙΚΑ τους χέρια
υπό την ανοχή της ελληνικής Κυβέρνησης.



και όταν πενθούμε δεν μπορούμε να λέμε 'Χρόνια Πολλά' σε κανέναν.

για την είδηση για τα σημερινά έκτροπα των ελεεινών αναρχικών
ενημερωθήκαμε από το stoxos.gr
απ όπου πήραμε και τις φωτο από την μητρόπολη Αθηνών.
Στην πρώτη φότο, συνεργεία του Δήμου Αθηναίων
προσπαθούν να επιδιορθώσουν τις ζημιές.

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

έκκληση για οικονομική στήριξη- Επειδή η ανθρωπιά ΔΕΝ κάνει διακρίσεις

Η απάντηση της Μάνης στις προκλήσεις των ημερών.
Ανακοίνωση της εφημερίδας Αδούλωτη Μάνη



Τα γεγονότα είναι λίγο - πολύ γνωστά και τραγικά. Ο καθένας μας δίνει, βάσει των δεδομένων που έχει αλλά και των απόψεών του, την δική του ερμηνεία για όλο αυτό το σκηνικό καταστροφής που στήθηκε για πολλές μέρες σε όλη σχεδόν την χώρα, «πάνω» απ’ τον αδικοσκοτωμένο έφηβο Αλέξη, στα Εξάρχεια, στο κέντρο της Αθήνας, το Σαββατόβραδο της 6ης Δεκεμβρίου. Ο κατηγορούμενος αστυνομικός και πρωταγωνιστής του επεισοδίου, ήταν ο συμπατριώτης μας Επαμεινώνδας Κορκονέας (απ’ το Εξωχώρι της Έξω Μάνης).

Ήδη προφυλακισμένος, και ενώπιον της Δικαιοσύνης θα αντιμετωπίσει ένα βαρύ κατηγορητήριο (...) Ο 37χρονος άτυχος συμπατριώτης μας, βιοπαλαιστής, με σοβαρά οικογενειακά και οικονομικά προβλήματα, φαίνεται να τελείωσε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στο σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας, δεν δικαιούται φυσικά καμία σύνταξη ή αποζημίωση για τα εννιά χρόνια που υπηρέτησε στην ΕΛ.ΑΣ. και βεβαίως θα στερήσει ποιός ξέρει για ποιό χρονικό διάστημα και την φυσική του παρουσία στο πλευρό τής οικογένειάς του. Πίσω του όμως υπάρχει μια σύζυγος -επίσης Μανιατοπούλα, από χωριό της Έξω Μάνης- η οποία δεν εργάζεται και τρία ανήλικα τέκνα - επτά, πέντε και τεσσάρων ετών!

Τώρα λοιπόν η «Αδούλωτη Μάνη» κρίνει πως είναι η δική μας ώρα. Και οι δικές μας ευθύνες. (...) Τα παιδιά της οικογένειας Κορκονέα είναι τα δικά μας παιδιά, είναι τρία Μανιατόπουλα, τρία Ελληνόπουλα που δεν φταίνε σε τίποτα. Τρία ανήλικα Μανιατόπουλα που πρέπει να αγκαλιάσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ για να μεγαλώσουν με αγάπη και στοργή, περήφανα και μανιάτικα, κι απ' ότι μάθαμε θα βρεθούν στην πατρώα γη μας. Μέλημά μας αυτό να γίνει με τους καλλίτερους όρους. Τουλάχιστον να μην προβληματιστεί η Μητέρα τους για το ψωμί και το γάλα τους. Μπροστά μας είναι Άγιες ημέρες.

Δεν σκεφτήκαμε τίποτα καλλίτερο απ' την πρωτοβουλία να ανοίξουμε έναν τραπεζικό λογαριασμό, στην Εθνική Τράπεζα (ΕΤΕ, κατάστημα Γυθείου), την 17η Δεκεμβρίου 2008, λογαριασμό που θα καταργηθεί σε τριάντα μέρες, την 15η Ιανουαρίου 2009, οπότε και την επομένη, Παρασκευή 16η Ιανουαρίου 2009, θα παραδώσουμε την επιταγή στην οικογένεια, στα χέρια της μητέρας, το όποιο συνολικό ποσό καταθέσει η αγάπη και η ευαισθησία σας. Στο διάστημα αυτό καμία ανάληψη χρημάτων φυσικά δεν θα γίνει από κανέναν και το καταργηθέν βιβλιάριο (ή τα βιβλιάρια) ταμιευτηρίου της ΕΤΕ (τα οποία θα μπορεί φυσικά όποιος επιθυμεί να ελέγξει οποιαδήποτε στιγμή), την 16η Ιανουαρίου 2009 θα παραδοθούν κι αυτά στην δοκιμαζόμενη οικογένεια Κορκονέα. Στο λογαριασμό ΕΤΕ -που ανοίχθηκε στο όνομα του εκδότη μας Γεωργίου Π.Δημακόγιαννη, του εκλεκτού συμπατριώτη μας ιατρού Γεωργίου Β.Λουκάκου και άλλων ντόπιων συμπατριωτών μας, κι όχι σε κάποια «επίσημη» ερανική επιτροπή που θα ‘θελε μέρες γραφειοκρατικής διαδικασίας για την σύστασή της- η «Αδούλωτη Μάνη» κάνει την αρχή καταθέτοντας το ποσό των εκατό (100) ευρώ και ο Γ.Λουκάκος επίσης το ποσό των εκατό(100) ευρώ.

Το αρχικό ποσό των τριακοσίων(300) ευρώ συμπληρώνουν δύο «ανώνυμοι» συμπατριώτες μας (ο Π.Π.Γ. άνεργος και ο Κ.Θ.Κ. επιχειρηματίας) που συνεισέφεραν από πενήντα (50) ευρώ. (...)Στον αριθμό λογαριασμού Εθνικής Τράπεζας: 332\784490-54 ό,τι επιθυμεί η αγάπη και η ευαισθησία σας, ένα μικρό ή μεγαλύτερο ποσό, ακόμη και 5 ή 10 ευρώ. Έχει σημασία η συμμετοχή.

Αν τέλος επιθυμείτε να μας γνωστοποιήσετε την κατάθεσή σας (αφού η ΕΤΕ δεν μας ενημερώνει για το ονοματεπώνυμο του καταθέτη) στείλτε μας την απόδειξη στο τηλεομοιότυπο (fax): 27330-53670, πληροφορίες: Γ.Δημακόγιαννης, τηλ. 27330-53670, 6978-991863, Γ.Λουκάκος, τηλ. 27330-29550, 6932-276027.

Υστερόγραφο: Ο εκδότης της «Αδούλωτης Μάνης» και ο Γ.Λουκάκος διευκρινίζουν δημόσια ότι δεν γνωρίζουν ούτε κατ’ όψη κανένα μέλος τής (παλαιάς μανιάτικης) οικογένειας Κορκονέα και επίσης ότι την ανωτέρω πρωτοβουλία την λαμβάνουν χωρίς να ενημερωθεί ή να ερωτηθεί η οικογένεια. Κι αυτό γιατί γνωρίζοντας την μανιάτικη νοοτροπία είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα συμφωνούσαν. Την δική μας συνολική εκτίμηση και αποτίμηση για τα τραγικά γεγονότα που συγκλόνισαν την χώρα θα την παρουσιάσουμε στο επόμενο φύλλο της εφημερίδας μας. Και τα δικά μας μηνύματα θα 'ναι Αδούλωτα! Όπως και η παρούσα πρωτοβουλία.

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

Από Θεσσαλονίκη!!

Ανακαλύψαμε μια σειρά συνθημάτων σε τοίχους της συμπρωτεύουσας.
Τα συνθήματα είναι ανυπόγραφα αλλά σίγουρα εκφράζουν την "οργή" αλλά και το "χιούμορ" των κατοίκων της συμπρωτεύουσας.

Τα παραθέτουμε:






βάλτε τον στο Φρέσκο!! γράφουν (με τα κόκκινα γράμματα)


Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

επαναστάτες του "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

κάποτε οι αναρχικοί έκαιγαν και ρήμαζαν ότι έβρισκαν (όποτε "τους έπερνε"- όταν δηλαδή έβλεπαν ότι η αστυνομία είχε εντολές να μην αντιδράσει). Συνήθως σε κάθε επέτειο του Πολυτεχνείου κλπ. Συχνά και ξημερώματα μετά από πάρτι στα στέκια τους στα πανεπιστήμια (και μετά προσπαθούνε να μας πείσουν ότι το χασίς δεν κάνει κακό).

Κάθισαν και σκέφτηκαν όμως ότι δεν ήτανε και πολύ "trendy" οι επιλογές τους!
Αποφάσισαν λοιπόν να αντικαταστήσουν τα κλασσικά (μολότωφ-γκαζάκια) με κινήσεις που θα τους δώσουν πιο φιλικό προφίλ (να ξεχαστούν και οι κλοπές στα ψιλικατζίδικα- τα οποία μέχρι τότε είχαν ρημάξει στις γειτονιές τους).

Οι κοπελίτσες των σούπερ-μάρκετ ήταν ο πιο "εύκολος" αντίπαλος για να πολεμίσουν (ας μην τα βάζουμε με τα δύσκολα! νέα παιδιά είμαστε, μην πάθουμε και τίποτε!!) Έτσι αυτοπροσδιορίστηκαν "Ρομπέν των πόλεων" και άρχισαν να μπαίνουν 20-30 μαζί σε σουπερ-μάρκετ για να μοιράζουν απ έξω τα τρόφιμα. Φυσικά ειδοποιούσαν πάντα τα κανάλια έγκαιρα ώστε να έχουν την κατάλληλη διαφήμιση. Τα χτυπήματα βέβαια σε μαγαζιά κινητής τηλεφωνίας και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών τα αποσιωπούσαν αφού τα ακριβά λάφυρα τα κρατούσαν για την πάρτι τους!!

Πριν κανά μήνα (Σάββατο βράδυ) στο (αναρχικό) στέκι του Βιολογικού (ΑΠΘ), είχαν πάρτι οι "επαναστάτες". Κάποια στιγμή αποφάσισαν (όπως φαίνεται τους τέλειωσε πάλι το χασίς) να φτιαχτούν με κανα σπασιματάκι και καμιά μολότωφ. Άρχισαν λοιπόν να πετάνε μάρμαρα (από αυτά που πληρώνει ο κακόμοιρος ελληνικός λαός και με τα οποία είναι επενδυμένες οι πλατείες του ΑΠΘ) στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα άτυχων θεσσαλονικέων. Λίγα μέτρα έξω από την πλατεία Χημείου είναι το περίπτερο μιας γριούλας. Αφού το λήστεψαν το έβαλαν και φωτιά. Επίσημος απολογισμός: 34 αυτοκίνητα και 1 πυροσβεστικό όχημα καταστραμένα.

5 εβδομάδες αργότερα (με αφορμή τη δολοφονία του 15χρονου) οι ίδιοι επαναστάτες έκαψαν και έσπασαν δεκάδες μαγαζιά της πόλης μας, έσπασαν δεκάδες σηματοδότες (είναι στ' αλήθεια ιδιαίτερα "φασιστικό" να διευθύνουν την κυκλοφορία φανάρια!) και φυσικά διαπιστώσαμε ότι ένα ακόμη περίπτερο είχε σχεδόν καταστραφεί (και λεηλατηθεί φυσικά προηγουμένως). Γωνία Αριστοτέλους-Εγνατία.

Μόλις οι Ρομπέν των πόλεων είδαν ότι ο κόσμος εξοργιζόταν μαζί τους σταμάτησαν να καίνε και να σπάνε μαγαζιά και περιορίστηκαν στις τράπεζες. Πάντα ειδοποιούνται κανάλια για να διαφημίζουν κάθε τους δράση και επιπλέον κάνουν ότι μπορούν για να διαφημιστούν στην tv (από το κλέψιμο της κούκλας-ομοίωμα του Χριστού στη φάτνη, μέχρι την εισβολή στην ΕΡΤ-παρεμπιπτόντως δεν έπρεπε να συληφθούνε, έστω και μετά από την πραγματοποίηση της δράσης τους? Για ποιο σκοπό βρίσκεται η κλούβα των ΜΑΤ απέξω αν δεν συλλαμβάνει όποιους παράνομα εισβάλουν στο κρατικό ραδιομέγαρο??)

Ο καιρός περνάει, οι κινήσεις μάρκετινγκ συνεχίζονται.
Για κακή τους τύχη όμως η γερόντισσα που έχει το περίπτερο απέναντι από τη Φιλοσοφική δεν έχει την δυνατότητα να το φτιάξει. Και όποιος περνάει από κει θέλοντας και μη, αναθεματίζει τους αναρχικούς!

Επίσης για κακή τους τύχη , ούτε το περίπτερο Αριστοτέλους-Εγνατία επιδιορθώθηκε ακόμη.

Ανακοίνωσαν μάλιστα ακόμη και ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ οι αθεόφοβοι για να μαζέψουν χρήματα για τα περίπτερα!! Κατά τ άλλα είναι ενάντια στις τράπεζες!! Τώρα σε ποιον θα καταλήξουν τα χρήματα ... ένας θεός ξέρει!

Επαναστάτες της "πορδής" με τα "λεφτά του μπαμπά" ακολουθώντας πλήρως τις επιταγές του σύγχρονου "μάρκετινγκ". Αν τώρα τύχει και περάσετε από τους απελπισμένους καταστηματάρχες του κέντρου της πόλης ή συναντήσετε κάποτε τους ιδιοκτήτες των 2 περιπτέρων πες τε τους ότι ήταν "επαναστατημένα παιδιά" που ήθελαν να τα αλλάξουν όλα ... και προσέξτε πως θα σας κοιτάξουν.

Ο κακομαθημένος τεμπέλης θα μπορεί να επικαλείται πάντα κάτι σαν άλλοθι.

Οι 2 πρώτες φωτο είναι από το περίπτερο έξω από την πλ.Χημείου (Μελενίκου) και οι 2 επόμενες
από το περίπτερο γωνία Εγνατία-Αριστοτέλους. Οι φωτο τραβήχθηκαν μόλις χθες (16/12/2008)

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008

καμαρώστε τα "κατορθώματα" των "επαναστατών"


Θεσσαλονίκη. Οδός Εγνατίας. Απέναντι από την εκκλησία και το παρεκκλήσι του Αγ. Αθανασίου (50 μέτρα πιο πέρα) οι "γνωστοί-άγνωστοι" κατέλαβαν τη Σχολή Θεατρολογίας.
Ηχεία απ έξω για να ξεκουφαίνουν όλους τους περαστικούς (ακόμη και τις ώρες κοινής ησυχίας πχ Κυριακή 4 το μεσημέρι) και παράξενη και "άγρια" η μουσική τους.
Η βιτρίνα συμπληρώνεται από τα σχετικά (πανό-ταμπλώ-μαυροκόκκινη κλπ)

Από ότι φαίνεται δεν τους αρκούσαν τα συνθήματα που γέμισαν όλη την πόλη.
Δεν τους αρκούσαν και οι καταστροφές και τα καμένα μαγαζιά της συμπρωτεύουσας.




Ξημερώματα Κυριακής 14/12 αποφάσισαν να γελοιοποιήσουν και το παρεκκλήσι του Αγ. Αθανασίου.

Λέρωσαν τις εικόνες (με σπρεϋ) για δεύτερη φορά, ακόμη και την τοιχογραφία της Παναγίας τα κωλόπαιδα.



Κυριακή πρωί Θεσσαλονικείς προσπάθησαν να καθαρίσουν όπως μπορούσαν τις εικόνες.
Κυριακή μεσημέρι βρεθήκαμε εκεί. Τα σημάδια των ελεεινών αυτών δεν είχαν ακόμη σβήσει.

Αφού τις φωτογραφήσαμε Κάναμε και εμείς μια προσπάθεια να τις καθαρίσουμε λίγο περισσότερο.


Τις φωτογραφίες αυτές παραδίδουμε στη χλεύη του πιστού μας λαού.
Και σε όσους επιπόλαια παρασύρθηκαν και νόμισαν ότι "τα παιδιά" έχουν αγνά κίνητρα.

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

Αιμορραγούσα κοινωνία- ψυχορραγούσα πολιτεία : έθνος νεκρό!

Γράφει Η ΜΑΡΩ ΣΙΔΕΡΗ

Αιμορραγούσα κοινωνία- ψυχορραγούσα πολιτεία : έθνος νεκρό!

Το 2008 Ελλάδα δεν υπάρχει. Ή μάλλον το 2008 συνειδητοποιήσαμε ότι Ελλάδα δεν υπάρχει. Δεν είναι σαφές τι είναι αυτό το μόρφωμα που ζει στο νοτιότερο τμήμα της βαλκανικής χερσονήσου, μα είναι σαφές ότι δεν έχει σχέση με την Ελλάδα όπως τη γνώριζε ο κόσμος, όπως την οικοδόμησε το παρελθόν της, όπως την κρατά στη μνήμη της η ιστορία, τελικά δεν έχει σχέση με κράτος, με έθνος, με οργανωμένη κοινωνία. Μολονότι η φράση αυτή ακούγεται υπερβολική και προκαλεί οργή, η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι είμαστε Έλληνες μιας Ελλάδας που έχει πεθάνει.
Κι εξηγούμαι: Η Πατρίδα δεν είναι τρισύλλαβη λέξη, αλλά κάτι πολύ περισσότερο. Είναι «ο τόπος όπου γεννιέται κάτι – το κοινό έθνος και το σύνολο των αξιών που συνδέονται μ’ αυτό- ο λαός και η πολιτεία μιας χώρας» (Μπαμπινιώτης Λεξικό). Για να υπάρξει επομένως μια πατρίδα θα πρέπει πρώτιστα να υπάρξει ως Ιδέα, ως κράτος, ως λαός και ως έθνος, να υπάρχει τελικά ως σύνολο ανθρώπων που παρά τις διαφωνίες τους και τα επιμέρους συμφέροντα τους έχουν ως κοινό ύψιστο στόχο την πρόοδο τους ως μια ολότητα. Εδώ και πολύ καιρό η Ελλάδα δεν έχει αυτή τη μορφή. Η νέο-Ελλάδα δεκαετίες τώρα, (με μια εξαίρεση, που μοιάζει με κύκνειο άσμα, το καλοκαίρι της Ολυμπιάδας) παρουσιάζεται ως ένα σύνολο συγκρουόμενων ομάδων που δεν έχουν μπει στη διαδικασία να βρουν κώδικες επικοινωνίας, ή – πολύ περισσότερο- δεν είχαν ποτέ ως κοινό ύψιστο στόχο το καλό του συνόλου ως συνόλου , αλλά μονάχα του συνόλου με την στενή έννοια των δικών τους οπαδών ή μελών. Αυτές οι κοινωνικό-πολιτικές δυνάμεις σύγκρουσης που στόχο έχουν η μια την εξόντωση της άλλης ήταν η Ελλάδα από τη μεταπολίτευση και εξής: Κόμματα και πρόσωπα που μπαίνουν στη Βουλή μηχανιστικά, όχι λόγω ουσιαστικών θέσεων αλλά κυρίως εξαιτίας της πολιτικής αδράνειας, κοινωνικές ομάδες και μέσα ενημέρωσης που συμπεριφέρονται ως κομματικά ή επιχειρηματικά φερέφωνα, εργοδότες που απαξιώνουν τον εργαζόμενο και εργαζόμενοι που απαξιώνουν τον εργοδότη, άνθρωποι που προτιμούν να είναι όχλος παρά πολίτες, δάσκαλοι που προτιμούν να είναι υπάλληλοι παρά λειτουργοί, γονείς που προτιμούν να είναι φίλοι παρά γονείς και φίλοι που προτιμούν να καθοδηγούν παρά να συντροφεύουν, εκκλησία που σιωπά όταν πρέπει να φωνάξει και φωνάζει όταν πρέπει να σιωπά, νόμοι που γίνονται μόδα και μόδες που γίνονται νόμος. Χρόνια τώρα στην Ελλάδα δεν υπάρχει ουσιαστική επικοινωνία στην οικογένεια, στο σχολείο, στη γειτονιά, στην πόλη, στην εκκλησία, στην εργασία, στα συνδικάτα, στα κόμματα, στη Βουλή: Μπροστά σε όλα τα προβλήματά μας, τα οικονομικά, τα ταξικά, τα εργασιακά, τα εθνικά, τα εκκλησιαστικά τα ηθικά, τα εκπαιδευτικά, τα οικογενειακά, κανένας δεν ακούει κι όλοι φωνάζουμε, κανένας δεν ενδιαφέρεται και όλοι διεκδικούμε, κανένας δεν προσφέρει κι όλοι απαιτούμε, κανένας δεν αναλαμβάνει την ευθύνη που του αναλογεί κι όλοι αναζητούμε υπεύθυνους, κανένας δεν απολογείται και όλοι κατηγορούμε.
Η εν ψυχρώ (σύμφωνα με το κατηγορητήριο) εκτέλεση ενός 15χρονου παιδιού από έναν ειδικό φρουρό- που χρονικά συνέπεσε με μια περίοδο σκανδάλων και οικονομικής παρακμής- αποκάλυψε βίαια τα αποτελέσματα των μακροχρόνιων επιλογών μας. Η αδυναμία όλων των πλευρών της κοινωνίας να αντιληφθούμε τις θέσεις των συμπολιτών μας με τους οποίους δε συμφωνούμε (διαδικασία επώδυνη αλλά απολύτως απαραίτητη για να λειτουργήσει η δημοκρατία), αλλά και η αμφίδρομη προσπάθεια να τους φιμώσουμε και να μας φιμώσουν για να μην μας ενοχλούν και να μην τους ενοχλούμε, έχει πια προκαλέσει ακατάσχετη αιμορραγία στην κοινωνία μας, αιμορραγία από την οποία το Κράτος, ο λαός, το έθνος, ως κάθε ζωντανός οργανισμός, πεθαίνει ( αν δεν έχει πια αφήσει την τελευταία του πνοή): είναι σαφές ότι δημοκρατία δεν υπάρχει (αν υπήρχε, θα αισθανόμαστε την ασφάλεια και τη δύναμή της), νόμοι δεν υπάρχουν (αν υπήρχαν θα εφαρμόζονταν για όλους) κράτος δεν υπάρχει ( αν υπήρχε θα λειτουργούσε άμεσα), σεβασμός στον πολίτη δεν υπάρχει (αν υπήρχε τα κόμματα δε θα προσπαθούσαν να εκμεταλλευτούν ψηφοθηρικά την κάθε τραγωδία), σεβασμός στο συνάνθρωπο δεν υπάρχει ( αν υπήρχε ο αστυνομικός θα σεβόταν τη ζωή του κάθε αντιδραστικού παιδιού, και ο κουκουλοφόρος θα σεβόταν τη ζωή και την περιουσία του κάθε εργαζόμενου πολίτη). Είναι σαφές ότι οικογένεια δεν υπάρχει ( αν υπήρχε οι γονείς δε θα ταυτίζονταν μόνο με τους γονείς του θύματος αλλά και μ’ αυτούς των θυτών), Παιδεία δεν υπάρχει (αν υπήρχε δε θα είχαμε τέτοιας έντασης γεγονότα) λαός αντιδρών δεν υπάρχει ( αν υπήρχε, κάθε κατεργάρης από τους παραπάνω θα είχε γυρίσει στον πάγκο του). Επομένως- όσο κι αν δεν αρέσει μια τέτοια ομολογία- η Ελλάδα υπάρχει ως ανάμνηση και ως ιστορικό δεδομένο αλλά όχι ως ζωντανός οργανισμός. Τι υπάρχει; Έκρηξη βίας καλυμμένη πίσω από μια στολή και δεκάδες κουκούλες, χυδαία εκμετάλλευση μιας τραγωδίας, κρατική, πολιτική και κοινωνική αναλγησία, κρατική, πολιτική και κοινωνική υποκρισία, τελικά σήψη και η θέα σκουληκιών που, όπως συμβαίνει πάντα, έχουν λόγο ύπαρξης και φωνή μόνο γύρω από ένα πτώμα. Ζούμε σε μια κοινωνία που αιμορραγεί, σε ένα κράτος που ψυχορραγεί, πολίτες χωρίς δύναμη, χωρίς θέληση, χωρίς αίσθηση καθήκοντος χωρίς φιλοσοφικό υπόβαθρο και τελικά χωρίς ουσιαστική ηθική. Είμαστε έθνος νεκρό και μέχρι να αναστηθούμε, ο Παρθενώνας θα είναι η μοναδική Ελλάδα που η υφήλιος θα θέλει και θα αξίζει να ξέρει…

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Έφυγε ο Τάσσος…



Ο Ελληνισμός θρηνεί τον θάνατο ενός άξιου τέκνου του, ενός γνήσιου Έλληνα – Πατριώτη, του Τάσσου Παπαδόπουλου.

Ο Τάσσος Παπαδόπουλος (1934-2008) γεννήθηκε στη Λευκωσία και ήταν ο 5ος πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Σταθμοί στη ζωή του Τάσσου Παπαδόπουλου:

*Μάχιμο μέλος της οργάνωσης ΕΟΚΑ που αγωνίστηκε για την απελευθέρωση της Κύπρου από τους Βρετανούς και την ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα (1955-1959).

*Υπουργός στη πρώτη κυβέρνηση Μακαρίου (ο νεαρότερος Υπουργός – 1960).

*Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας (2003-2008). Σαν πρόεδρος ήταν αυτός που υπέγραψε την είσοδο της Κύπρου στην ΕΕ και οδήγησε την χώρα στο ευρώ.

*Το 2004, συγκλόνισε το Πανελλήνιο, όταν παρόλες τις πιέσεις των ξένων, κάλεσε τους Έλληνες της Κύπρου να καταψηφίσουν το σχέδιο Ανάν.