Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΞΑΝΑΚΥΜΑΤΙΣΕ ΣΤΟ ΡΙΚ!


Σύμφωνα με το μήνυμα που λάβαμε πριν λίγο από την Κύπρο μας:


«Συναγωνιστές,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ψες κατά τις πρωινές ώρες κάναμε έπαρση της Ελληνικής σημαίας στο Ρ.Ι.Κ. (Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου).


Η κίνηση μας αυτή ήταν συμβολική καθώς ξέρουμε ότι θα την υποστείλουν ξανά.


Να ξέρετε όμως

Εδώ και τόσες χιλιάδες χρόνια Ελληνικής ιστορίας, δεν κατάφερε να την ξεριζώσει κανένας κατακτητής. Ο κάθε Χριστόφιας και ο κάθε Θεμιστοκλέους φαίνονται πολύ μικροί για να την ξεριζώσουν τώρα!


Η νεολαία της Κύπρου δηλώνει παρoούσα, έτοιμη να αντικρούσει τα ύπουλα σχέδια τους για αφελληνισμό της Κύπρου.


Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!»




Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Η Υποστολή της ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗΣ στο ΡΙΚ


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗ

ΠΡΟΣ ΘΕΜΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΡΙΚ

Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε στην μεγάλη πλειοψηφία των Ελλαδιτών κε Γεν.Διευθυντή του ΡΙΚ Θέμη Θεμιστοκλέους η εντολή σας προς υποστολή της Γαλανόλευκης εκ των ιστών του κρατικού ΡΙΚ. Για την προκλητική αυτή σας πράξη αφελληνισμού, επικαλεστήκατε το άρθρο 4 του Συντάγματος της Ζυρίχης, που προβλέπει την «ανάρτηση του εθνικού συμβόλου, μόνο σε γιορτές και αργίες».

Κοπιάσατε ίσως, αλλά βρήκατε την πολυπόθητη πρόφαση.

Οι ερωτήσεις είναι σαφείς κε Θεμιστοκλέους:

1. Οφείλετε κατόπιν τούτου να διατάξετε και την έπαρση της τουρκικής σημαίας στο ΡΙΚ σε κάθε τουρκική εθνική επέτειο, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;. Διότι αυτό απαιτεί το άρθρο 4 του Συντάγματος: «Αι αρχαί της Δημοκρατίας και οιονδήποτε νομικόν πρόσωπον δημοσίου δικαίου ή οργανισμός κοινής ωφελείας ιδρυόμενος διά ή συμφώνως τω νόμω της Δημοκρατίας [….] αναρτώσι κατά τας εορτάς ταυτοχρόνως ομού μετά της σημαίας της Δημοκρατίας την ελληνικήν και την τουρκικήν σημαίαν» (Άρθρο 4,2).

2. Με βάση το ίδιο άρθρο είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ και η ανάρτηση της σημαίας της Ε.Ε. στο ΡΙΚ, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Κε Δ/ντά του ΡΙΚ με το ελληνοπρεπέστατο επώνυμο (προλαβαίνετε να το αλλάξετε και αυτό, αν το απαιτήσει η επαναπροσέγγιση με τους απογόνους του Βαγιαζήτ και του Ταμερλάνου), η Γαλανόλευκη αντιμετώπισε πολύ σκληρότερους πολέμιους από του λόγου σας.

Την πήραν στα χέρια κάτι εκατοντάδες συμπατριώτες σας το 1821 και αγωνίστηκαν ως Κύπριοι Έλληνες πλάι στον Κολοκοτρώνη και τον Νικηταρά. Η σημαία εκείνη βρίσκεται σήμερα στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών. Άραγε οι Κύπριοι εθελοντές του 1821 την ύψωσαν για να την κατεβάζετε τώρα εσείς; Και με ποιο ηθικό δικαίωμα;

Την Γαλανόλευκη που υποστείλατε, οι Κύπριοι την δόξασαν και την πότισαν με αίμα σε κάθε εθνική εξόρμηση, από το 1897 μέχρι το 1940.

Την Γαλανόλευκη που υποστείλατε, ο εύζων Κώστας Κουκίδης την τύλιξε πάνω του, πέφτοντας από τον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως, για να μην την βεβηλώσουν οι ΝΑΖΙ κατακτητές το 1941.


Κανείς στην Ελλάδα κε Θεμιστοκλέους (άραγε τι να έλεγε ο Σαλαμινομάχος Θεμιστοκλής…) δεν σας γνώριζε μέχρι πρότινος. Να είστε όμως σίγουρος πως το «άστρο σας» ήδη ανατέλλει! Σε λίγο καιρό θα έχετε γίνει πάλι άγνωστος! Θα μείνει όμως η πράξη σας να θυμίζει το πέρασμά σας…

Η Γαλανόλευκη, σύμβολο διαχρονικό του εθνικού μας ΕΙΝΑΙ, έχει αντέξει πολλούς και πολλά, ιδίως εν Κύπρω. Απείρως ισχυρότερους και επικινδυνέστερους. Δεν την νίκησαν Άγγλοι και Τούρκοι και κάθε λογής δυνάστες. Μάλλον είστε λίγος για να την νικήσετε εσείς….

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗΣ

ΜΕΛΟΣ Κ.Ε. ΛΑ.Ο.Σ.

ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ-ΚΥΠΡΙΟΛΟΓΟΣ

Σάββατο 26 Απριλίου 2008

Πάσχα των Ελλήνων Πάσχα...

Η λέξη Πάσχα είναι εβραϊκής καταγωγής και σημαίνει διάβαση-πέρασμα.
Το "Πάσχα" εορτάζεται φυσικά και από τους Εβραίους. Για αυτούς βέβαια, συμβολίζει την απελευθέρωση τους από τους Αιγύπτιους, και την καθοδήγηση τους υπό του Μωυσή, δια μέσου της Ερυθράς Θάλασσας στην γη της Επαγγελίας...
Για κάθε Χριστιανό όμως, και συνεπώς για τους απανταχού Έλληνες, το Πάσχα συμβολίζει το πέρασμα από το θάνατο στη ζωή και επομένως την ελπίδα.
Η εισαγωγή γίνεται για να διερωτηθώ στη συνέχεια: Επομένως, ποιος ο λόγος που τα τηλεοπτικά κανάλια αυτές τις μέρες, μας βομβαρδίζουν με ταινίες του Μωυσή, του Ιακώβ κτλ ?
Επ' ευκαιρία επίσης: Καλή Ανάσταση σε όλους, και είθε να πλησιάζει η ώρα της Ανάστασης της κατεχόμενης γης μας, που παραμένει "αλυσοδεμένη" από τον Τουρκικό κατοχικό στρατό...

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2007

Ο Αστυνόμος Μπέκας του Γιάννη Μαρή.


Μέσα από τις πολλές επαναλήψεις των τηλεοπτικών καναλιών, έτυχε να παρακολουθήσω μερικά επεισόδια από την πετυχημένη αστυνομική σειρά «Ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα» η οποία είναι βασισμένη στα αστυνομικά μυθιστορήματα του Γιάννη Μαρή (1916-1979).

Η τηλεόραση σε αυτή την περίπτωση λειτούργησε υπέρ του πολιτισμού αφού μου έδωσε το ερέθισμα να ψάξω και να βρω στη Βιβλιοθήκη μου τα αστυνομικά μυθιστορήματα που έγραψε ο Γιάννης Μαρής στις δεκαετίες του 40 και του 50. :)

Παρόλο που μερικές εικόνες που περιγράφει ο συγγραφές μπορεί να σας θυμίσουν «Άρλεκιν», έχουν πολύ καλή πλοκή και αστυνομικό «σασπένς».
Με λίγα λόγια είναι ότι πρέπει για την παραλία.

Κάτι άλλο που βρήκα πολύ ενδιαφέρον στα συγκεκριμένα βιβλία, είναι η μεταφορά του αναγνώστη στις μακρινές και τόσο διαφορετικές δεκαετίες του 40 και του 50. Εκεί όπου οι άνθρωποι στην Ελλάδα ζούσαν και σκεφτόντουσαν τόσο διαφορετικά, που είχαν διαφορετικά ήθη και συνήθειες… (Αντίθετα η τηλεοπτική μεταφορά των ιστοριών τις μεταφέρει και τις προσαρμόζει στις μέρες μας).


Εισηγήσεις τίτλων βιβλίων του Γιάννη Μαρή:

1. Περιπέτεια στο Άγιο Όρος
2. Το χαμόγελο της Πυθίας
3. Ταξίδι χωρίς γυρισμό
4. Ιδιωτική υπόθεση
5. Έγκλημα στο Κολωνακι


* Στα θετικά της τηλεοπτικής σειράς του Alpha είναι το πολύ καλό soundtrack έφτιαξε ο Κώστας Λειβαδάς (από το εξώφυλλο του οποίου δανείστηκα και την φωτογραφία). Μικρό σε διάρκεια ώστε να μην πλατειάζει χωρίς λόγο, με τρία τραγούδια και δεκατέσσερις οργανικές συνθέσεις, άλλες διάρκειας ούτε ενός λεπτού, και άλλες κανονικές.