Σάββατο 11 Αυγούστου 2007

Επικήδειος στον αυτόχειρα Π.Μ.


Ήρθε σε αυτό τον κόσμο χωρίς να το επιδιώξει…

Έζησε τη ζωή του χωρίς να καταφέρει ποτέ να προσαρμοστεί…

Έφυγε από αυτήν πρόωρα, επειδή αυτός το θέλησε…

Μαγκιά και παλικαριά ή δειλία και τρέλα;

Όπως και να έχει, ένα πράγμα μόνο μπορώ να ευχηθώ: Να έκανε το σωστό… Εκεί που βρίσκεται τώρα, να είναι καλύτερα για εκείνον!

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2007

ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: υποψήφιος πρόεδρος Κυπριακής Δημοκρατίας


Ο Τάσσος Παπαδόπουλος (ο μοναδικός Τάσσος με 2 «σ» στο όνομα του σε όλο τον κόσμο) έχει φανατικούς φίλους αλλά και φανατικούς εχθρούς!
Για τη στάση του στο δημοψήφισμα για το Σχέδιο Ανάν, επαινέθηκε από πολλούς (σταθερός στις θέσεις και τις αρχές του, δεν υποκύπτει στα σχέδια και στις πιέσεις των ξένων, βάζει πάνω από όλα το συμφέρων του λαού του, κλπ) αλλά κατηγορήθηκε από άλλους (για τον επιτηδευμένο – όπως αυτοί λένε - τρόπο με τον οποίο κάλεσε τον λαό να καταψηφίσει το σχέδιο Ανάν, αλλά και για την μετέπειτα διαχείριση του ΟΧΙ, και το κακό κλίμα που επικράτησε αμέσως μετά το δημοψήφισμα εναντίων της Κύπρου).

Είναι ο πιο προβλεπτός υποψήφιος (αν εξαιρέσουμε τον Κ. Θεμιστοκλέους) και ξέρουμε τι πραγματικά πιστεύει και τι θέλει!
Θεωρεί τις λύσεις τύπου Σχεδίου Ανάν απαράδεκτες, δεν πρόκειται να ενδώσει ποτέ σε τέτοιου είδους λύσεις και αν το δίλλημα μας είναι μια λύση όπως αυτή που μας έφερε ο Κόφι Ανάν ή η σημερινή κατάσταση, ο Τάσσος, επιλέγει το δεύτερο!
Αν συμφωνείτε, ψηφήστε τον!

Ένας καλός λόγος για να μην ψηφήσει κάποιος Τάσσο Παπαδόπουλο: Ήταν υπουργός στην πρώτη κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας το 1960 επί Μακαρίου! Έλεος…

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ: υποψήφιος πρόεδρος Κυπριακής Δημοκρατίας


Ο «σύντροφος» Δημήτρης τόλμησε να κάνει το μεγάλο βήμα!
Για πρώτη φορά στην ιστορία του τόπου, Γενικός Γραμματέας του Κ.Κ.Κ. ΑΚΕΛ, κατεβαίνει σαν υποψήφιος πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας!

Παιδί του λαού, αγαπητός από την μάζα του ΑΚΕΛ, ο Δημήτρης Χριστόφιας αναμένεται να συσπειρώσει σε απίστευτο βαθμό το κόμμα του, και η προσπάθεια του θα είναι να αφήσει εκτός δεύτερου γύρου τον (μέχρι πρότινος συνεργάτη του) Τάσσο Παπαδόπουλο, αφού έτσι θα έχει αυξημένες πιθανότητες εκλογής.

Ούτε αυτόν τον συμφέρει να συζητά για το «κυπριακό» αφού παρουσιάζεται προς τους οπαδούς του ΝΑΙ σαν ο μεσσίας που θα τους απαλλάξει από τον «κακό» και αδιάλλακτο Τάσσο που πέταξε στον κάλαθο τον αχρήστων την ευκαιρία λύσης του κυπριακού (βλέπε Σχέδιο Ανάν) και από τη άλλη δεν θέλει να χάσει τους σκληροπυρηνικούς ΑΚΕΛικούς που υποστήριξαν σθεναρά το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα…
Έτσι, εστιάζει τη συζήτηση στην εσωτερική διακυβέρνηση που σαν κομμουνιστής που είναι πιστεύει ότι έχει περισσότερα να πει από τους άλλους όσον αφορά την οικονομία, τις κοινωνικές προσφορές, κλπ…

Ατάκες του που έμειναν στην ιστορία:
1. «Άλλαξεν ο άνθρωπος σιόρ!» (αναφερόμενος στον Τάσσο Παπαδόπουλο, απευθυνόμενος στους οπαδούς του κόμματος του, προσπαθώντας να τους πείσει να τον ψηφήσουν για πρόεδρο της Δημοκρατίας στις προηγούμενες προεδρικές εκλογές).
2. «Ψηφίσαμε ΟΧΙ για να τσιμεντόσουμε το ΝΑΙ» (δικαιολογώντας γιατί το κόμμα του υποστήριξε ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν!!!!)

Σνομπάρει τον ΔΗ.ΣΥ και δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν πρόκειται να συνεργαστεί ΠΟΤΕ μαζί με δεξιό κόμμα, ούτε και πρόκειται να υποστηρίξει ΠΟΤΕ δεξιό υποψήφιο. Παρόλα αυτά, υποστήριξε, εξέλεξε, και συγκυβέρνησε μαζί με ένα ακροδεξιό (τον Τάσσο Παπαδόπουλο)!!!
Ηγείται ενός κόμματος το οποίο με καμάρι βάζει το «Κ.Κ.Κ» (Κουμουνιστικό Κόμμα Κύπρου) μπροστά από το όνομα του.
Θα κλείσω εδώ αυτή τη συζήτηση αφού: α) δεν θέλω να γίνω περισσότερο κακός και β) όπως έγραψε και ένα φίλος μου στο blog του http://parbriz.blogspot.com :

«Εν έτει 2007, το δεύτερο πιο αναχρονιστικό πράγμα είναι να είσαι κομουνιστής. Το πλέον αναχρονιστικό πράγμα είναι να είσαι αντικομουνιστής…»

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΟΥΛΙΔΗΣ: υποψήφιος πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας


Ο Ιωάννης Κασουλίδης, αφού προσέλαβε επικοινωνιολόγους, και άλλαξε το όνομα του από Γιαννάκης σε Ιωάννης (με το Γιαννάκης κατάλαβε, επιτέλους μετά από 60 χρόνια ότι δεν μπορεί να φτάσει ψηλότερα) προσπαθεί να παρουσιαστεί σαν ο εκσυγχρονιστής της πολιτικής ζωής του τόπου.

Στα θετικά του: το γεγονός ότι περιστοιχίζεται από νέους (ανένταχτους κατά κύριο λόγο) ανθρώπους.
Άν και προσπαθεί να παρουσιάσει την υποψηφιότητα του ως ανεξάρτητη, όλοι γνωρίζουν πως πίσω έχει ο ΔΗ.ΣΥ την ουρά….

Στα αρνητικά του: η «αδυναμία» του να συζητήσει το κυπριακό! Αποφεύγει όπως ο διάβολος το λιβάνι αυτό το θέμα και ειδικά τη συζήτηση για το σχέδιο Ανάν αφού το «παίζει» σε διπλό ταμπλό προσπαθώντας να ψαρέψει ψηφοφόρους και από τους υποστηριχτές αλλά και από τους πολέμιους του Σχεδίου!

Ο Ιωάννης Κασουλίδης θα πρέπει να ανάψει μια λαμπάδα ίσα με το μπόι του Δημήτρη Χριστόφια αφού αυτή η υποψηφιότητα τον έβαλε στο παιχνίδι και του έδωσε ελπίδες για εκλογή!

Δήλωση του Ιωάννη Κασουλίδη που θα μείνει στην ιστορία: αυτή με την οποία, σαν νέος Νοστράδαμος, μας προειδοποιούσε ότι αν δεν υπερψηφίσουμε το Σχέδιο Ανάν θα επέλθει μια νέα Μικρασιατική καταστροφή στην Κύπρο!

Φυσικά το Σχέδιο Ανάν ΔΕΝ πέρασε και Μικρασιατική καταστροφή ΔΕΝ βιώσαμε. Αυτός όμως επιμένει να ζητά την ψήφο μας…

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2007

ΚΩΣΤΑΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ: υποψήφιος πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας


Δεν άντεξα τελικά στον πειρασμό και αποφάσισα να ασχοληθώ και εγώ με τις επερχόμενες Προεδρικές Εκλογές της Κυπριακής Δημοκρατίας, αρχίζοντας με σύντομες αφιερώματα σε όλους τους υποφήφιους.
Επειδή, προσωπικά είμαι ενάντιων των αποκλεισμών και των φιμώσεων, αρχίζω με τον Κώστα Θεμιστοκλέους ο οποίος ήταν και ο πρώτος που έθεσε την υποψηφιότητα του ενώπιων του λαού (θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι, πάλι με τη σειρά υποβολής της υποψηφιότητας τους).



Ο Κώστας Θεμιστοκλέους λοιπόν, παρουσιάζεται σε αυτές της εκλογές σαν ένας μοναχικός καβαλάρης. Σαν ένας Δον Κιχώτης (για την ακρίβεια, πιο μοναχικός και από τον Δον Κιχώτη αφού αυτός δεν έχει ούτε καν τον Σάντσο Πάντσα) έτοιμος να κτυπήσει με το κοντάρι του τους ανεμόμυλους της πολιτικής και του Τάσσου!

Στα ΣΥΝ του: το γεγονός ότι έχει καθαρές (κρυστάλλινες απόψεις) στο Κυπριακό. ΝΑΙ, ήταν υπέρ του ΝΑΙ στο Σχέδιο Ανάν. ΝΑΙ, θα ευνοούσε ακόμα και επαναφορά του σχεδίου ως έχει! ΝΑΙ, είναι υπέρ της επαναπροσέγγισης (Σε βαθμό παρεξηγήσεως! Είναι ο μόνος πολιτικός ας πούμε που δεν του γυρίζει η γλώσσα να χρησιμοποιήσει το συνθετικό «ψευδό» όταν αναφέρεται στο ψευδοκράτος, τον ψευδοπρωθυπουργό των τουρκοκυπρίων, κλπ).

Στα ΠΛΗΝ του: το γεγονός ότι δεν φαίνεται να τον εμπιστεύεται ούτε το κόμμα από το οποίο προέρχεται (Ε.ΔΗ) αλλά ούτε και οι μέχρι πρότινος στενοί του συνεργάτες! Αν δε, πιστέψουμε στις δημοσκοπήσεις, δεν θα τον ψηφίσει ούτε η μάνα του…

Τρίτη 26 Ιουνίου 2007

Το επίπεδο της Παιδείας στα σχολεία μας!



Με μεγάλη έκπληξη ακούσαμε ότι ο μέσος όρος των γραπτών εξετάσεων που διεξήγαγε το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου για το μάθημα των Νέων Ελληνικών για τους τελειόφοιτους μαθητές ήταν μόλις 8/20!!!

Διάφοροι ειδικοί (και μη) μεταξύ των οποίων και ο Υπουργός Παιδείας έτρεξαν να δώσουν τις δικές τους εξηγήσεις για αυτό το φαινόμενο:
- Φταίνε τα ανορθόγραφα SMS και τα greekglish μας δήλωσε ο Υπουργός!
Είναι πολύ εύκολο να τα ρίχνουμε όλα στην τεχνολογία, αλλά αν ο Υπουργός μελετήσει καλύτερα το θέμα, θα προσέξει ότι οι μαθητές που τελειώνουν το Δημοτικό, και πριν ακόμα προλάβουν να εθιστούν στα SMS, τα MSN, και τα online Chats, δεν έχουν το επίπεδο που θα έπρεπενα έχουν όσον αφορά την ορθογραφία και την έκφραση στην ελληνική γλώσσα…

- Φταίει και το γεγονός ότι οι νέοι απομακρύνονται από το διάβασμα και το βιβλίο μας δήλωσε άλλος υψηλόβαθμος του ίδιου Υπουργείου…
Αυτό που δεν μας είπαν είναι τι έχει κάνει το Κράτος και το Υπουργείο τους μέχρι σήμερα ώστε οι μαθητές (και γενικότερα οι κύπριοι πολίτες) να έχουν μια Δημόσια Βιβλιοθήκη της προκοπής! ΤΙΠΟΤΑ είναι η απάντηση… Οι δημόσιες βιβλιοθήκες του νησιού υπολειτουργούν υποστελεχωμένες και αφημένες στο έλεος της μοίρας τους… (Σκεφτείτε μόνο ότι η Εθνική Βιβλιοθήκη της Μάλτας – μιας χώρας πολύ μικρότερης από τη δική μας – είναι στελεχωμένη με πάνω από 100 άτομα, ενώ η αντίστοιχη Κυπριακή Βιβλιοθήκη δεν έχει ούτε 10)!!!

Το πρόβλημα ήρθε να μεγαλώσει η απερίσκεπτη πολιτική του Υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από τη διδακτέα ύλη δοκίμια και εκθέσεις ιδεών τα οποία αποτελούσαν για χρόνια την αιχμή του δόρατος για την κριτική σκέψη και εκφραστικότητα των μαθητών!

Οι μαθητές σήμερα, όταν ξέρουν ότι έχουν «περάσει» το μάθημα, και αφού είναι σίγουροι ότι ούτως ή άλλως θα εξασφαλίσουν μια θέση στα Ελλαδικά Πανεπιστήμια, γιατί να κουράζονται να γράφουν και έκθεση;

Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ίσως αποτελεί ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ, μαθητές που μένουν ανεξεταστέοι να καταλαμβάνουν θέσεις στα Πανεπιστήμια επειδή το Υπουργείο δεν θέλει να αφήσει αδιάθετες θέσεις!!!

Να τα λοιπόν τα αποτελέσματα! Να χαίρεστε τους μαθητές σας κύριε Υπουργέ!

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

Γιατί ιδρύθηκε το ΤΕΠΑΚ;




Πραγματικά, είναι για να αναρωτιέται κανείς, τι εξυπηρετεί η ίδρυση ενός ακόμα Πανεπιστημίου - του ΤΕΠΑΚ- (το οποίο θα έχει παρόμοιες σχολές με το Πανεπιστήμιο Κύπρου) τη στιγμή που θα μπορούσαν κάλλιστα κάποιες σχολές να ενσωματωθούν στο Π.Κ.

Δέχομαι, ότι για να ικανοποιηθεί και ο τοπικιστικός κομπλεξισμός των Λεμεσιανών, θα μπορούσε να δημιουργηθεί παράρτημα του Π.Κ. και στη Λεμεσό.

Με την αχρείαστη δημιουργία δεύτερου Πανεπιστημίου, δημιουργούνται τεράστια έξοδα για τη Κυπριακή Δημοκρατία σε μια εποχή που όλοι μιλάνε για περισυλλογή και περικοπές από το κονδύλι του Π.Κ. για έρευνα…
¨
Η δημιουργία νέου Πανεπιστημίου σημαίνει:

1. Δημιουργία νέων εδρών και θέσεων καθηγητών (με τεραστίους μισθούς) πολλές από τις που θα μπορούσαν να καλυφθούν από τους καθηγητές που ήδη εργοδοτούνται στο Π.Κ.

2. Αχρείαστη δημιουργία θέσεων για πρυτάνεις, αντιπρυτάνεις, μελών του ΔΣ, κλπ.

3. Δημιουργία 4 (τουλάχιστο) θέσεων Α14+ για τους διοικητικούς προϊσταμένους (στις ίδιες ακριβώς θέσεις που έχει διορισμένους προϊσταμένους και το Π.Κ.).

4. Πρόσληψη πληθώρας άλλων διοικητικών (οι περισσότεροι από τους οποίους δεν θα χρειάζονταν).

5. Αγορά εξοπλισμού, λογιστικών συστημάτων, βάσεων δεδομένων, κλπ (τα οποία θα μπορούσε το Π.Κ. να διαθέσει δωρεάν αν το ΤΕΠΑΚ ήταν παράρτημα του…).



Το ιστορικό:

Το 1989 ιδρύθηκε στη Κύπρο (στη Λευκωσία συγκεκριμένα) το πρώτο κρατικό Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΠΚ).
• Οι πρώτοι φοιτητές εισήχθησαν το 1992 και από τότε το ΠΚ αναπτύσσεται συνεχώς φτάνοντας σήμερα να έχει 6 σχολές με περισσότερα από 20 τμήματα μεταξύ των οποίων και την Πολυτεχνική Σχολή η οποία περιλαμβάνει τα τμήματα: 1) Αρχιτεκτονικής, 2) Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος , 3) Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ, και 4) Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Παραγωγής.

Το 2004 ιδρύθηκε στη Λεμεσό το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το 2007 έχοντας τις ακόλουθες Σχολές: 1) Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος, 2) Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, 3) Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, 4) Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, 5) Σχολή Επιστημών Υγείας.
Η επικάλυψη κάποιων κλάδων είναι εμφανής ειδικά στη Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών όπου το ΤΕΠΑΚ προσφέρει (όπως και το Πανεπιστήμιο Κύπρου): α) Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογιών Πληροφορικής, β) Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών, γ) Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.

Το ΤΕΠΑΚ έχει δημιουργήσει Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Το Π.Κ. έχει παρόμοια Σχολή που την ονομάζει όμως: Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, ενώ τα πράγματα είναι ακόμα πιο μπερδεμένα με τη Σχολή Επιστημών Υγείας (βλέπε Νοσηλευτική Σχολή) η οποία ανήκει στο ΤΕΠΑΚ αλλά θα εδρεύει στη Λευκωσία και στο Νέο Γενικό Νοσοκομείο! (Σημείωση, τις ίδιες εγκαταστάσεις – του Νέου Γενικού Νοσοκομείου - σκοπεύει να χρησιμοποιεί και το Π.Κ. για την Ιατρική Σχολή την οποία προγραμματίζει να λειτουργήσει σύντομα…).