Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

ΞΥΠΝΑ ΤΟΥΣ "ΠΕΡΙΟΙΚΟΥΣ"


Αν φώναζα στις 3π.μ. που κοιμόσουν θα έστελνες αστυνομία, σωστά;

Λευκωσία, Τετάρτη 11 Ιουνίου ‘08, 03:35 προ μεσημβρίας:

Ούτε καν «χάραμα» δεν είναι, δεν έφεξε η παραμικρή ακτίδα φωτός. Τα μόνα που σπάζουν το σκοτάδι είναι τα φώτα του δρόμου, των αυτοκινήτων και της ψευδοσημαίας του ψευδοκράτους του αληθοκατακτητή στον Πενταδάκτυλο.


Παντού ησυχία, αφού ο κόσμος κοιμάται. Κοιμόμουν κι εγώ στο σπίτι στον Λυκαβητό της μοιρασμένης Λευκωσίας. Ξαφνικά ακούω φωνές από κάποιον κύριο που προκαλεί οχληρία. Ξύπνησα. Ο κύριος τραγουδούσε, έψαλλε κάτι παράξενα, ακατανόητα! Προφανώς αδικαιολόγητα! Η ώρα 3π.μ. δεν τραγουδά ο κόσμος. Η ώρα 3π.μ. ο κόσμος δεν ψάλλει με τα μεγάφωνα αναμμένα. Η ώρα 3π.μ. έχω το ανθρώπινο δικαίωμα να κοιμούμαι, να μην με ενοχλεί κανένας, να ξεκουράζομαι διότι ξημερώνοντας πάω δουλειά. Η ώρα 3π.μ. οι άνθρωποι έχουμε το δικαίωμα να ηρεμούμε για να αντεπεξέλθουμε το πρωί στις επαγγελματικές υποχρεώσεις μας. Η ώρα 3π.μ., προσωπικά τουλάχιστον, δεν ανέχομαι κανένας να φωνάζει, δεν καταδέχομαι κανέναν να διαταράσσει την ησυχία μου.

Εσύ, φίλε μου, τί θα έκαμνες στη θέση μου; Πώς θα αντιδρούσες όταν τούτος ο κύριος αποφάσιζε να ανάψει τα μεγάφωνα για να τελέσει το κατιτίς του;

Όμως, ο κύριος ιμάμης της κατεχόμενης Λευκωσίας αποφάσισε η ώρα 3:35 προ μεσημβρίας να ψάλει! Μετά από 10 λεπτά σιώπησε. «Επιτέλους!» σκέφτηκα, «ξανά προσπάθεια για ύπνο». Μετά από διάλειμμα 4-5 λεπτών άρχισε δεύτερη προσευχή από μεγαφώνων. Διάλειμμα – Τρίτη προσευχή και ου το καθεξής.

Εγώ, εργαζόμενος πολίτης της Κυπριακής Δημοκρατίας, τί μπορώ να κάμω; Πώς μπορώ να διαμαρτυρηθώ; Αν διαμαρτυρηθώ για αυτό το παράπονό μου, ξέρω, θα αποκτήσω την ταμπέλα του ακραίου, εθνικιστή, σωβινιστή και πάει τραίνο ο χαρακτηρισμός...

Τελικά, τί δικαιώματα έχω; Έχω δικαίωμα να κοιμηθώ; Έχει δικαίωμα κάποιος να φωνασκεί σε ώρα κοινής ησυχίας; Έχω δικαίωμα ανεξιθρησκείας; Έχει δικαίωμα κάποιος να προβαίνει σε θρησκευτική προπαγάνδα; Σε ποιαν Αρχή να καταφύγω να διαμαρτυρηθώ για αυτό, που πολύ φοβούμαι, μάλιστα, θα κατακριθώ;

«Νομίζω» πως απαγορεύεται η θρησκευτική προπαγάνδα προς άγραν πιστών καθόλη τη διάρκεια του νυχθημέρου, άρα ασφαλώς και σε ώρες κοινής ησυχίας.

Σας παρακαλώ, οι αρμόδιοι κάμετε κάτι για να μου διαφυλάξετε το δικαίωμά μου για ανθρώπινη ξεκούραση.

Σας παρακαλώ, οι συμπατριώτες μου συναισθανθείτε το πρόβλημα.

Σας παρακαλώ, όλοι... Καλόν Αγώναν για τη διατήρηση των Ελληνορθόδοξων ιδανικών μας, τη διασφάλιση της ρωμαίικης παράδοσής μας, την επιβίωσή μας ως Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί της Κύπρου.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Παράρτημα:

Την Κυριακή συμμετείχα στον καθιερωμένο εκκλησιασμό. Η Θεία Λειτουργία ξεκινά κάθε Κυριακή στις 6π.μ.. Πήγα στις 07:30π.μ. μα στον προαύλιο χώρο του Ναού δεν ακουγόταν τίποτε. Πλησίασα στην πόρτα του Ναού για να ακούσω «Σοφία. Ορθοί. Ακούσωμεν του αγίου Ευαγγελίου το ανάγνωσμα». Στις 09:18π.μ. καθόμουν στο προαύλιο πεζούλι, ακριβώς έξω από την πόρτα του Ιερού Βήματος. Άναψαν τα μεγάφωνα του Ναού. Παραξενεύτηκα. «Τόση ώρα ήταν κλειστά και στις 09:18π.μ. άναψαν».

Ασφαλώς και ανεπιφύλακτα μου απάντησε ένας φίλος. Φάνηκε «λογικό» επιχείρημα. «Είναι για να μην ξυπνήσουμε τους γείτονες».

Αμέσως σκέφτηκα... «Βέβαια! Μην ξυπνήσουμε τους κεκοιμημένους περιοίκους!»


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ - ΜΙΑ ΚΑΜΠΑΝΑ ...

Θυμήθηκα που διάβαζα ένα βιβλίο για την Κωνσταντινούπολη, όπου σε ένα χωριό, ο μοναδικός επιζών παππούλης πήγαινε και κτύπαγε την καμπάνα της εκκλησίας. Όχι επειδή θα γινόταν λειτουργία. Ούτως ή άλλως, ο τόπος δεν έχει παπά. Ούτε το έκαμε για να ξυπνήσει τους γειτνιάζοντες, αλλά για να ακουστεί η καμπάνα! Να ακουστεί για λίγο ο γλυκύς εκείνος ήχος της καμπάνας! Ο ήχος της καμπάνας, από τα ελάχιστα πράγματα που θυμίζουν Ορθοδοξία και Ελλάδα· ο ήχος που φέρνει αναμνήσεις· ο ήχος που κρατά εκεί, παρών ο παππούς· ο ήχος που επιμένει και διαδηλώνει παράδοση και καταβολές· ο ήχος που φωνάζει «Ελευθερία»! Ο ήχος που δεν ενοχλεί κανέναν εκεί, αλλά ενοχλεί στα δικά μας αυτιά μόνον όταν πρόκειται για ορθόδοξο ναό.


Β.ΗΠΕΙΡΟΣ- ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ - ΦΥΓΑΔΕΣ

Θυμήθηκα που άκουγα μια ομιλία του Μητροπολίτη πρώην Δρϋινουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης, υπέρτιμου και έξαρχου πάσης Βορείου Ηπείρου κ.Σεβαστιανού. Ο Δεσπότης διηγότανε για τη Βόρειο Ήπειρο πως «Ζει η πίστις, αγαπητοί μου, εκεί μέσα. Ζει και στις φυλακές, Ζει και στις εξορίες, Ζει με τις μανούλες, Ζει με τις γιαγιές που με κίνδυνό τους τρέχουν να πάνε ν’ ανάψουν καντηλάκια στους γκρεμισμένους εκεί πέρα ναούς. Ζει! Γι’ αυτό και τροφοδοτούνται οι φυλακές, διότι δεν συμβιβάζονται...» Και Βορειοηπειρώτης φυγάς εκ της αλβανικής κομμουνιστικής - αθεϊστικής κολάσεως (άρτι 1990) εκφωνούσε συγκλονισμένος προς τον Δεσπότη: «Περπατήσαμε όταν είδαμε στο χωριό Ποντικάδες τον σταυρό της Εκκλησίας. Τότες είπαμε ΕΔΩ ΕΛΛΑΔΑ! (...) Έπειτα, αμέσως ήρθε ο Δεσπότης μας (...) που έχουμε τόσα χρόνια να τον δούμε. (...) Παππούλη, του λέγω, γιατί δεν ξέραμε τί θα πει Δεσπότης. Παππούλη μου, αν θέλεις, έχομε από το ’64 να κοινωνήσομε. Άμα θέλεις να μας κοινωνήσεις, γιατί γινήκαμε τούρκοι! Και στις 18 Απριλίου, εκείνες τις στιγμές έκλαιε όλο το χωριό το Δελβινάκι, κι οι αστυνόμοι δακρύσανε, χορτάσαμε κλάψιμο που ύστερα από 18 χρόνια, στις 18 Απριλίου 1982, που εσείς πέρσι είχατε Πάσχα, κοινωνήσαμε κι εμείς μαζί σας»!


ΚΑΡΠΑΣΙΑ

Θυμήθηκα ακόμα τους εγκλωβισμένους μας στην Καρπασία που δεν έχουν παπά, παραμόνο τον π.Ζαχαρία στο τουρκοκρατούμενο Μοναστήρι του Αποστόλου Ανδρέα. Οι καμπάνες εκεί δεν χτυπούν καθόλου, διότι οι κάτοικοι διώχθηκαν βίαια το ’74. Δεν υπάρχει άνθρωπος εκεί να τις χτυπήσει. Όσοι επιμένουν να ζουν ακόμα εκεί Ελεύθεροι – Πολιορκημένοι παρακαλούν τους έγκριτους πολιτικούς μας που τους επισκέπτονται προεκλογικά, όπως διεκδικήσουν την επιστροφή και της περιοχής της Καρπασίας, την οποία στάθηκαν ταπεινοί και υπερήφανοι ακρίτες να την φυλάσσουν. Η απάντηση που λαμβάνουν, αποστομώνει: «Δεν είναι στους υπολογισμούς μας, δεν συμπεριλαμβάνεται στα σχέδιά μας». Ερώτημα που προκύπτει: «Ε, τί στο καλό κάνουν εκείνοι οι φρουροί, τί παρέμειναν στην Καρπασία να κάνουν αφού την έχετε παραδώσει;»

Τα μεγάφωνα στην ενορία μου, λοιπόν, άναψαν για μετάδοση της Θείας Λειτουργίας στις 09:18π.μ. μήπως και ξυπνήσουμε τους γείτονες. Άλλοτε, στην αγρυπνία της Αγίας Βαρβάρας που κάμαμε, η καμπάνα δεν χτύπησε για πρόσκληση των πιστών διότι ήταν ώρα 11:00μ.μ., ώρα ύπνου, ώρα κοινής ησυχίας.

Άνθρωποι Χριστιανοί επιποθούν να ακούσουν, έστω για λίγο, τον ήχο της καμπάνας και μόνον. Άνθρωποι Χριστιανοί θέλουν να ακούνε, έστω για λίγο, τον ήχο της καμπάνας και ας ξέρουν πως δεν είναι παπάς να λειτουργήσει. Ας ξέρει ο Πολίτης παππούλης πως «άδικα» χτυπά, δεν έχει παπά, δεν έχει λαό να ακούσει. Όμως χτυπά, ώσπου χτυπά κι η καρδιά του!

Άνθρωποι Χριστιανοί διψούν για κοινωνία, Θεία Κοινωνία που στερούνται δεκάδες χρόνια.

Άνθρωποι Χριστιανοί κοιμούνται στη Θεία Λειτουργία και ενοχλούνται ΑΝ χτυπήσει καμπάνα, ΑΝ ακουστεί «κιχ» από τα μεγάφωνα. Άνθρωποι Χριστιανοί Νεοέλληνες κοιμούνται! Σκέτο κοιμούνται. Υπνώττουν. Στον ξύπνιο τους υπνοβατούν! Αλλού ο «τρελός» γερο-Πολίτης ξυπνά να χτυπήσει την καμπάνα χωρίς λόγο, ο Βορειοηπειρώτης κραυγάζει από ευτυχία πως κοινώνησε μετά από δεκαοχτώ (18!) χρόνια, ο Καρπασίτης ξέρει πως πουλήθηκε ο τόπος του...

Αγαπητέ «περίοικε» συμπατριώτη, ΞΥΠΝΑ!

Αν είσαι ξύπνιος ΞΥΠΝΑ ΤΟΥΣ «ΠΕΡΙΟΙΚΟΥΣ» πριν τον ξυπνήσει ο χότζας.

Σύνθημα: ΞΥΠΝΩ, ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ!

Μου εστάλλει από έναν φίλο και συναγωνιστή από την Κύπρο που υπογράφει ως :

"Πρόσφυγας εκ Περιστερωνοπηγής Αμμοχώστου-ΕΓΩ"


Φωτο 1 : Το μοναστήρι της Θεοτόκου Παμμακάριστου χρησιμοποιείται σήμερα ως τζαμί. Πηγή : http://www.metopo.gr/article.php?id=30

Φωτο 2. Φωτογραφίο από Β.Ήπειρο (Άρτα -Αυλώνος) . Ελληνόπουλα μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα μέσα στην εκκλησία.

(Όπως και στα περισσότερα μέρη της Β.Ηπείρου οι αλβανοί ΔΕΝ αναγνωρίζουν την ύπαρξη ελληνικής μειονότητας και ΔΕΝ επιθτέπουν την ίδρυση ελληνικών σχολείων με εξαίρεση ελάχιστα που λειτουργούνε στις περιοχές Αγ.Σαράντα, Αργυροκάστρου και ενός στην Κορυτσά). Φωτο από ΣΦΕΒΑ http://www.sfeva.gr

Φωτο 3-4. Φωτογραφία από http://www.apodimos.com/arthra/index_gen6.html)

Πού οδηγούν την Κύπρο οι μανούβρες Χριστόφια;

ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ - Άσσια - Κατεχόμενη Αμμόχωστος

Μετά το «νέο άνεμο που έφερε η εκλογή Χριστόφια στην προεδρία της Κυπριακής Δημοκρατίας», παρατηρείται μια νέα κινητικότητα στο Κυπριακό. Ο πρόεδρος Χριστόφιας, καταξιωμένος πλέον πολιτικά, από το ύπατο αξίωμα, μπορεί πια να εφαρμόσει τη δική του πολιτική, χωρίς να μπορεί να μένει στο απυρόβλητο, επειδή «...άλλος είναι ο πρόεδρος». Νιώθει, και είναι δηλαδή, ισχυρός όσο ποτέ.


Προεκλογικά, ένα από τα συνθήματά του ήταν ότι «μπορεί καλύτερα». Μετεκλογικά, όμως... δεν βλέπουμε παραμόνο ερασιτεχνικούς χειρισμούς. Ξεκίνησε με τη γνωστή γκάφα ολκής, στο θέμα των εποίκων, και μπήκε στα βαθιά, ενεργώντας με απίστευτη ασέβεια προς τη βούληση του 76% στο δημοψήφισμα, διορίζοντας τους πιο φανατικούς υποστηρικτές του σχεδίου Ανάν στις λεγόμενες τεχνικές επιτροπές επίλυσης του Κυπριακού. Μετά από αυτό, μόνο ως κωμικοτραγική μπορεί να χαρακτηριστεί η θέση που προβάλλεται, για την αντίθεσή του στην επαναφορά του Σχεδίου Ανάν.


Τι, άραγε, να περιμένουμε μετά «την πενταετία του σκότους» (όπως χαρακτηριστικά έλεγαν κάποιοι από τους πολέμιους του Τάσσου Παπαδόπουλου); Τα πρώτα σημάδια, πάντως, δεν είναι καλά. Οι πρώτες εκατόν ημέρες της διακυβέρνησης χαρακτηρίζονται από συνεχείς εκπτώσεις στο Κυπριακό. Είναι αρκετό, το σημείο στο ανακοινωθέν Χριστόφια - Ταλάτ, που ουσιαστικά μιλά για συνεταιρισμό δύο ισότιμων Συνιστώντων Κρατών, για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της ζημιάς που προήλθε, από τις μανούβρες του νέου Προέδρου στο Κυπριακό. Να επισημάνουμε, λοιπόν, ότι, αν στα Ελληνικά ακούγεται κάπως “αθώα” η διατύπωση, δεν συμβαίνει το ίδιο και στην Αγγλική, στην οποία η μετάφραση για την “πολιτεία”, είναι η λέξη “state”, που σημαίνει κράτος, και παραπέμπει στις πρόνοιες του Σχεδίου Ανάν και σε συνομοσπονδιακή λύση, μετά από παρθενογένεση.


Αυτές ακριβώς δεν ήταν οι τουρκικές επιδιώξεις, στις οποίες μέχρι τώρα όλοι (συμπεριλαμβανομένου και του Δημήτρη Χριστόφια, της προηγούμενης συγκυβέρνησης) αντιστέκονταν; Δεν είναι, πιστεύω, παρατραβηγμένο να πούμε ότι, με τους χειρισμούς αυτούς, υποβιβάζεται αυτόβουλα (σε πολύ πιο μεγάλο βαθμό από τους προκάτοχούς του), από Πρόεδρος κράτους, σε κοινοτάρχη, ισότιμο συνεταίρο του Ταλάτ. Αναρωτιόμαστε: Έχει, άραγε, χωνέψει ότι, μέσω του “τσιμεντώματος του ΝΑΙ”, η θητεία του ως Προέδρου της Κ.Δ. δεν πρόκειται ποτέ να ολοκληρωθεί; Τόσος κόπος για το ύπατο αξίωμα, για ένα τόσο άδοξο τέλος;


Προς τα πού οδεύουν τα πράγματα; Αν πρόκειται, με τα δεδομένα που έχουμε ενώπιόν μας (τη νέα έξαρση της τουρκικής αδιαλλαξίας), να εκτιμήσουμε αντικειμενικά την κατάσταση, η πιο ασφαλής πρόβλεψη είναι... προς ένα νέο ναυάγιο. Από το οποίο, όμως, πάλι θα βγούμε ζημιωμένοι. Αρχικά, οι Τούρκοι επενδύουν στη γενική κόπωση που έχει επέλθει στο Κυπριακό, και συμμετέχουν με τη στάση τους στον ανήθικο εκβιασμό που γίνεται: «Το παράθυρο ευκαιρίας άνοιξε για τελευταία φορά. Ή υπογράφετε αυτήν τη λύση, ή επέρχεται η διχοτόμηση». Δυστυχώς, σε αυτό τον εκβιασμό (που σφίγγει πιο πολύ τη θηλιά στο λαιμό της Κύπρου), συμμετέχει και η αξιωματική αντιπολίτευση (στα χαρτιά μόνο, πλέον) του ΔΗ.ΣΥ., με το Νίκο Αναστασιάδη να είναι πρώτο βιολί στην όλη προσπάθεια.


Μετά το νέο ναυάγιο, η Τουρκία θα προσπαθήσει να αναβαθμίσει περαιτέρω το ψευδοκράτος, για να προλειάνει το έδαφος για την υλοποίηση νέων στόχων στο Κυπριακό, που θα έχουν τελική κατάληξη την πλήρη κατάληψη της Κύπρου. Οι Τούρκοι δεν βιάζονται, είναι γνωστό αυτό. Όπως αποκαλύπτεται σήμερα, ο στόχος τους για Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία είχε τεθεί από τη δεκαετία του 1950, σε συνεννόηση με τους Βρετανούς. Και παραταύτα, οι ηγέτες μας συνεχίζουν να έχουν ως παντιέρα του “αγώνα” τους, τη Διζωνική (το στόχο που έθεσαν οι κατακτητές μας). Οι Τούρκοι, με την εμμονή τους και τη μεθοδικότητά τους, απέδειξαν ότι βάζουν μακροπρόθεσμους στόχους και έχουν την ικανότητα να τους υλοποιούν. Αντίθετα από το δόγμα των δικών μας ηγετών, που δεν είναι άλλο από το... «βλέποντας και κάνοντας».


εφημερίδα : H Σημερινή 9/6/2008

Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Η καταγωγή των σημερινών "Τούρκων".

Οι Τούρκοι ως λαός, ιστορικά προέρχονται από μη Καυκασοειδή φύλα και συγκεκριμένα από Μογγολικά φύλα. Αποτελεί όμως μεγάλο ερωτηματικό, η σημερινή καταγωγή των "Τούρκων".

Το άρθρο "Phylogeographic Analysis of Mitochondrial DNA in the Nogays: A Strong Mixture of Maternal Lineages from Eastern and Western Eurasia" που αφορά την προέλευση των Nogays από τον Καύκασο (pdf) περιέχει έναν χρήσιμο αναλυτικό πίνακα των μιτοχονδριακών απλοομάδων σε ένα δείγμα 218 Τούρκων, προερχόμενο από τον Richards 2000 (pdf) (θυμίζουμε ότι το μιτοχονδριακό DNA προέρχεται μόνο από τη μητέρα).

Σε αυτό το δείγμα λοιπόν, ανιχνεύτηκαν μόνον οι ακόλουθες μη Καυκασοειδείς απλοομάδες:

  • 2.78% L (Νεγροειδής)
  • 0.46% A (Μογγολοειδής)
  • 0.46% A (Μογγολοειδής)
  • 1.39% C (Μογγολοειδής)
  • 1.85% D (Μογγολοειδής)
  • 0.46% F (Μογγολοειδής)
  • 0.46% Y (Μογγολοειδής)
Επομένως, ανιχνεύτηκε 2.78% Νεγροειδούς και 5.08% Μογγολοειδούς πρόσμειξης, ή συνολικά 7.86% μη Καυκασοειδούς πρόσμειξης. Επιπλέον υπάρχουν 1.5% απλοομάδες Ινδικής προέλευσης οι οποίες όμως δεν μπορούν να θεωρηθούν ως μη Καυκασοειδείς.

Επίσης, εξετάζοντας τη μη Καυκασοειδή πρόσμειξη στις Τουρκικές απλοομάδες του χρωματοσώματος Υ που καθορίζουν την πατρική καταγωγή, με δείγμα 513 Τούρκων από τη Μικρά Ασία του Cinnioglu (pdf), ανιχνεύτηκαν μόνον οι εξείς μη Καυκασοειδής απλοομάδες:
  • 0.39% A (Νεγροειδής)
  • 0.19% E3a (Νεγροειδής)
  • 0.39% E3* (Νεγροειδής)
  • 0.39% C*(xC3) (Μογγολοειδής)
  • 0.97% C3 (Μογγολοειδής)
  • 0.19% O3 (Μογγολοειδής)
  • 2.92% N*(xN3a) (Μογγολοειδής)
  • 0.97% N3a (Μογγολοειδής)
  • 0.19% Q2 (Μογγολοειδής)
  • 1.75% Q*(xQ2) (Μογγολοειδής)
Επομένως υπάρχει 0.97% Νεγροειδούς και 7.38% Μογγολοειδούς πρόσμειξης, και 8.35% συνολικά μη Καυκασοειδούς πρόσμειξης.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, η συνολική μη Καυκασοειδής πρόσμειξη στους Τούρκους μπορεί να υπολογιστεί ως 1.88% Νεγροειδής και 6.72% Μογγολοειδής, συνολικά 8.6%.

Η επιστήμη μίλησε. Τα συμπεράσματα δικά σας...

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Φασισμός μέσα και έξω από τα Πανεπιστήμια



Εγκλωβισμένοι από τις 10 το πρωί παραμένουν ο πρύτανης, Ηλίας Κουσκουβέλης, αντιπρυτάνεις και μέλη της Συγκλήτου από ομάδες φοιτητών που διέκοψαν τη συνεδρίαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στη συνέχεια απέκλεισαν την είσοδο.

Σύμφωνα με τον πρύτανη, πρόκειται για ομάδα φοιτητών της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ που ζητά να δοθούν τα πρακτικά, προκειμένου να ακυρωθεί η απόφασή τους για τον τετραετή οικονομικό προγραμματισμό του ιδρύματος που ψηφίστηκε κατά την έναρξη της συνεδρίασης.

"Η Σύγκλητος δεν πρόκειται να ανακαλέσει την απόφασή της", δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονία, Ηλίας Κουσκουβέλης, προσθέτοντας ότι "η πολιτική ομηρία έχει μετατραπεί πλέον σε ομηρία του κοινού ποινικού δικαίου", καθώς -όπως είπε- είναι χωρίς τροφή και νερό, ενώ δεν τους επιτρέπεται η πρόσβαση ούτε στους χώρους υγιεινής
από το www.skai.gr 4/6/2008

Τι να σχολιάσει κανείς??
στην Ελλάδα μια ομάδα 40 "φοιτητών" τη μια μέρα στέλνουν τον πρύτανη του ΑΠΘ στο νοσοκομείο για νοσηλεία 3-4 ημερών διακόπτωντας τη συνεδρίαση της Συγκλήτου ,

την άλλη μέρα ισάριθμη ομάδα "φοιτητών" εγκλωβίζει και κρατάει όμηρους τον πρύτανη και τα μέλη της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στερώντας τους τροφή και νερό και τη δυνατότητα να πάνε στην τουαλλέτα

(από τις 8 το πρωι που ξεκίνησε η Σύγκλητος μέχρι τις 5-6 το απόγευμα ... που έληξε η ομηρία τους από αριστερούς και προοδευτικούς που κατά τα άλλα ... που αγωνίζονται για ανθρώπινα δικαιώματα οι υποκριτές)


και προχωράμε στα πιο πρόσφατα θλιβερά γεγονότα:

5. Ιουνίου 2008

Οι ροπαλοφόροι της Παντείου

Δελτίο Τύπου του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού


Εχθές το μεσημέρι μέλη της Φοιτητικής Οργάνωσης Συναγερμού μαζί με τον πρόεδρο της Νεολαίας ΛΑ.Ο.Σ. Γιάννη Παναγιωτακόπουλο που βρέθηκαν στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για διανομή φυλλαδίων και ενημέρωση των φοιτητών, δέχθηκαν απρόκλητη επίθεση ροπαλοφόρων μελών των ΕΑΑΚ και του ΔΙΚΤΥΟΥ. Αποτέλεσμα ο τραυματισμός του προέδρου της ΝΕ.Ο.Σ. και ενός φοιτητού μέλους της Φ.Ο.Σ.

Η άνανδρη επίθεση 30 πλήρως εξοπλισμένων τραμπούκων εναντίον φυσικά άοπλων φοιτητών, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά το πώς αντιλαμβάνονται τις έννοιες της δημοκρατίας και της ελεύθερης διακίνησης ιδεών οι ομάδες της Άκρας Αριστεράς, που λυμαίνονται τα πανεπιστημιακά μας ιδρύματα. (...)


οι αναρχικοί και οι αριστεροί λοιπόν επιτίθενται με ρόπαλα και κράνη σε άοπλους που μοιράζουν φυλλάδια
(ένα τραγούδι μιλούσε για "επαναστάτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπα" ...)


για να καταλήξουμε χθές απόγευμα ... στο κέντρο της Αθήνας ... όπου συνέβει το παρακάτω θλιβερό περιστατικό

Οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου"...

pelasgos 1 Μέσα σε λίγες μόνο ώρες μετά το ξεμπρόστιασμα της διασύνδεσης των ανθελλήνων, τόσο απο τον "Στόχο" όσο και μέσα στη Βουλή απο τους βουλευτές του ΛΑΟΣ, Άδωνι Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη, "απάντησαν" με τον μοναδικό τρόπο που γνωρίζουν οι τραμπούκοι των Εξαρχείων και του πανεπιστημιακού "ασύλου", που λυμαίνονται το κέντρο της Αθήνας με τις πλάτες των πολιτικών προϊσταμένων τους. Περίπου 30 άτομα όρμησαν (...) στο βιβλιοπωλείο του εκδότη Γιάννη Γιαννάκενα (...) του επιτέθηκαν και έβαλαν φωτιά ΠΕΡΙΧΥΝΟΝΤΑΣ στο χώρο βενζίνη που είχαν μαζί τους σε μπιτόνια!

Από θαύμα γλίτωσε ο Γιάννης Γιαννάκενας, αλλά το βιβλιοπωλείο του κάηκε ολοσχερώς.

από το http://www.stoxos.gr/

και σε άλλο άρθρο:

Λίγες ώρες μετά την επίθεση που εξαπέλυσε στην Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης, για το θέμα που αποκαλύπτει σήμερα ο "ΣΤΟΧΟΣ" και αφορά την απροκάλυπτη συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ-Ουράνιου Τόξου, με την ερώτηση Κοροβέση, οι δυνάμεις κρούσης του αριστερού παρακράτους -που ελέγχονται και καθοδηγούνται από κύκλους της Κουμουνδούρου- επιτέθηκαν και έκαψαν ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ αυτή τη φορά, το βιβλιοποπωλείο "Γεωργιάδη.

από το http://www.stoxos.gr/


Οι ακροαριστεροί συμμορίτες κυκλοφορούσαν επί ώρα στο κέντρο της Αθήνας με ρόπαλα, βόμβες μολότωφ, μπιτόνια με βενζίνη, χωρίς να γίνει καμία σύλληψη από τις αρχές. Είναι προφανές πως οι ενέργειές τους έχουν την ανοχή, αν όχι την ενεργή κάλυψη, του ίδιου του κράτους. http://www.e-grammes.gr/article.php?id=3254


Από τη μία ο Αλαβάνος καλεί τον πρωθυπουργό να σέβεται τους νόμους, όσον αφορά στην ερμηνεία του άρθρου 16. Και από την άλλη ο ίδιος αλλά και ο Τσίπρας μας λένε ότι «αυτός ο νόμος δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ».

Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί


αν ακροδεξιοί ΕΚΑΙΓΑΝ κάποιο μαρξιστικό/αναρχικό βιβλιοπωλείο ο Συνασπισμός θα κανε λόγο για "ΜΕΣΑΙΩΝΑ" και "βιβλία στην πυρά" ...

τώρα???

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΕΣ??

ΦΤΟΥ ΣΑΣ:

προδότες του Συνασπισμού

που διαδηλώνεται παρέα με την υπερασπίστρια της 17 Ν Κούρτοβικ στα Σκόπια

και δεν ντρέπεστε να αποκαλείτε αυτό το "τεχνητό μόρφωμα" Μακεδονία

ΦΤΟΥ ΣΑΣ




Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Συνθηκολόγηση = η άρνηση της Πολιτικής


(Του Χρύσανθου Λαζαρίδη)

Πριν λίγους μόλις μήνες (πριν το Βουκουρέστι),κάποιοι υποστήριζαν ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα Σκόπια με το «συνταγματικό τους όνομα» ,διότι 120 κράτη τους έχουν ήδη αναγνωρίσει ως «Μακεδονία».
Σήμερα, οι ίδιοι, υποστηρίζουν ότι πρέπει να σπεύσουμε να αναγνωρίσουμε τα Σκόπια, ως «Μακεδονία», για να τα «σώσουμε από τη διάλυση».

Περίεργη θεωρία: Όταν τα Σκόπια εμφανίζονται να κερδίζουν, εμείς πρέπει να υποχωρήσουμε γιατί «χάσαμε». Όταν τα Σκόπια εμφανίζονται να παραπαίουν και να καταρρέουν και πάλι εμείς πρέπει να υποχωρήσουμε για να τους «σώσουμε»!

Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία ό,τι κι αν συμβαίνει, εμείς πρέπει να υποχωρούμε πάντα. Αλλά το πράγμα γίνεται ακόμα πιο διασκεδαστικό:
Οι ίδιοι μας λένε ότι απέναντι στην Τουρκία πρέπει να υποχωρήσουμε γιατί είναι «ισχυρότερη».
Απέναντι στα Σκόπια μας λένε - οι ίδιοι- πρέπει να υποχωρήσουμε, διότι τα Σκόπια «είναι πολύ αδύνατα και δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτε».
Σε οποιαδήποτε διαμάχη η Ελλάδα πρέπει πάντα να υποχωρεί πλήρως, σε όλα τα ζητήματα και έναντι οιουδήποτε αντιπάλου. Όταν είναι ισχυρότερος, γιατί «δεν μας παίρνει» να κάνουμε αλλιώς». Κι όταν είναι πιο αδύνατος, διότι «δεν έχουμε τίποτε να φοβηθούμε».

Αυτά όλα δεν αντέχουν σε οποιαδήποτε κριτική. Δεν αποτελούν «επιχειρήματα» μιας συζήτησης. Είναι νευρωτικά τικ πανικού.

Συζήτηση μπορεί να υπάρξει μόνον αφότου παραμερίσουμε τέτοιες ανοησίες:
* Πρώτον, τα Σκόπια δεν τα διαλύουμε εμείς, ούτε μπορούμε να τα σώσουμε εμείς. Είναι τα εσωτερικά τους προβλήματα που τα διαλύουν και η αδυναμία τους να υπάρξουν ως «εθνικός κράτος Μακεδόνων» που περιλαμβάνει μιαν «ισότιμη συστατική εθνότητα ΜΗ Μακεδόνων(Αλβανών)...»
* Δεύτερον, δεν ευχόμαστε, ασφαλώς, για τη διάλυση των Σκοπίων. Αλλά δεν τη φοβόμαστε κιόλας. Γιατί πρέπει να μας ανησυχεί η διάλυση ενός κρατιδίου, που μπορεί να υπάρξει μόνο εξάγοντας επιθετικό αλυτρωτισμό εναντίον μας;
* Γιατί τάχα πρέπει να αγωνιζόμαστε να «διασώσουμε» ένα ασταθές κρατίδιο δίπλα μας, που φέρεται καταπιεστικά στους ίδιους τους πληθυσμούς του, επιθετικά απέναντί μας και δεν μπορεί ούτε τη δημοκρατική του νομιμότητα να διαφυλάξει;
Δεν ευχόμαστε τη διάλυση των Σκοπίων. Αλλά και δεν τη φοβόμαστε. Μπορείς να αρθρώσεις πολιτική μόνο για εξελίξεις που ΔΕΝ τις φοβάσαι. Για πράγματα που φοβάσαι, δεν αρθρώνεις πολιτική. Προετοιμάζεις συνθηκολόγηση.
Κι αυτό ακριβώς υποστηρίζουν κάποιοι στην Αθήνα: Ότι πρέπει να συνθηκολογήσουμε σε όλα. Απέναντι σε κράτη και καθεστώτα που διαλύονται.
Αλλά η συνθηκολόγηση δεν είναι Πολιτική. Είναι η άρνηση της Πολιτικής. Είναι το τέλος της Πολιτικής. Είναι και το τέλος μιας ελίτ που δεν έχει να προτείνει άλλο τίποτε, από συνθηκολόγηση σε όλα και παραίτηση απ όλα.

Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΞΑΝΑΚΥΜΑΤΙΣΕ ΣΤΟ ΡΙΚ!


Σύμφωνα με το μήνυμα που λάβαμε πριν λίγο από την Κύπρο μας:


«Συναγωνιστές,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ψες κατά τις πρωινές ώρες κάναμε έπαρση της Ελληνικής σημαίας στο Ρ.Ι.Κ. (Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου).


Η κίνηση μας αυτή ήταν συμβολική καθώς ξέρουμε ότι θα την υποστείλουν ξανά.


Να ξέρετε όμως

Εδώ και τόσες χιλιάδες χρόνια Ελληνικής ιστορίας, δεν κατάφερε να την ξεριζώσει κανένας κατακτητής. Ο κάθε Χριστόφιας και ο κάθε Θεμιστοκλέους φαίνονται πολύ μικροί για να την ξεριζώσουν τώρα!


Η νεολαία της Κύπρου δηλώνει παρoούσα, έτοιμη να αντικρούσει τα ύπουλα σχέδια τους για αφελληνισμό της Κύπρου.


Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!»




Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Η Υποστολή της ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗΣ στο ΡΙΚ


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗ

ΠΡΟΣ ΘΕΜΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΡΙΚ

Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε στην μεγάλη πλειοψηφία των Ελλαδιτών κε Γεν.Διευθυντή του ΡΙΚ Θέμη Θεμιστοκλέους η εντολή σας προς υποστολή της Γαλανόλευκης εκ των ιστών του κρατικού ΡΙΚ. Για την προκλητική αυτή σας πράξη αφελληνισμού, επικαλεστήκατε το άρθρο 4 του Συντάγματος της Ζυρίχης, που προβλέπει την «ανάρτηση του εθνικού συμβόλου, μόνο σε γιορτές και αργίες».

Κοπιάσατε ίσως, αλλά βρήκατε την πολυπόθητη πρόφαση.

Οι ερωτήσεις είναι σαφείς κε Θεμιστοκλέους:

1. Οφείλετε κατόπιν τούτου να διατάξετε και την έπαρση της τουρκικής σημαίας στο ΡΙΚ σε κάθε τουρκική εθνική επέτειο, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;. Διότι αυτό απαιτεί το άρθρο 4 του Συντάγματος: «Αι αρχαί της Δημοκρατίας και οιονδήποτε νομικόν πρόσωπον δημοσίου δικαίου ή οργανισμός κοινής ωφελείας ιδρυόμενος διά ή συμφώνως τω νόμω της Δημοκρατίας [….] αναρτώσι κατά τας εορτάς ταυτοχρόνως ομού μετά της σημαίας της Δημοκρατίας την ελληνικήν και την τουρκικήν σημαίαν» (Άρθρο 4,2).

2. Με βάση το ίδιο άρθρο είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ και η ανάρτηση της σημαίας της Ε.Ε. στο ΡΙΚ, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Κε Δ/ντά του ΡΙΚ με το ελληνοπρεπέστατο επώνυμο (προλαβαίνετε να το αλλάξετε και αυτό, αν το απαιτήσει η επαναπροσέγγιση με τους απογόνους του Βαγιαζήτ και του Ταμερλάνου), η Γαλανόλευκη αντιμετώπισε πολύ σκληρότερους πολέμιους από του λόγου σας.

Την πήραν στα χέρια κάτι εκατοντάδες συμπατριώτες σας το 1821 και αγωνίστηκαν ως Κύπριοι Έλληνες πλάι στον Κολοκοτρώνη και τον Νικηταρά. Η σημαία εκείνη βρίσκεται σήμερα στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών. Άραγε οι Κύπριοι εθελοντές του 1821 την ύψωσαν για να την κατεβάζετε τώρα εσείς; Και με ποιο ηθικό δικαίωμα;

Την Γαλανόλευκη που υποστείλατε, οι Κύπριοι την δόξασαν και την πότισαν με αίμα σε κάθε εθνική εξόρμηση, από το 1897 μέχρι το 1940.

Την Γαλανόλευκη που υποστείλατε, ο εύζων Κώστας Κουκίδης την τύλιξε πάνω του, πέφτοντας από τον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως, για να μην την βεβηλώσουν οι ΝΑΖΙ κατακτητές το 1941.


Κανείς στην Ελλάδα κε Θεμιστοκλέους (άραγε τι να έλεγε ο Σαλαμινομάχος Θεμιστοκλής…) δεν σας γνώριζε μέχρι πρότινος. Να είστε όμως σίγουρος πως το «άστρο σας» ήδη ανατέλλει! Σε λίγο καιρό θα έχετε γίνει πάλι άγνωστος! Θα μείνει όμως η πράξη σας να θυμίζει το πέρασμά σας…

Η Γαλανόλευκη, σύμβολο διαχρονικό του εθνικού μας ΕΙΝΑΙ, έχει αντέξει πολλούς και πολλά, ιδίως εν Κύπρω. Απείρως ισχυρότερους και επικινδυνέστερους. Δεν την νίκησαν Άγγλοι και Τούρκοι και κάθε λογής δυνάστες. Μάλλον είστε λίγος για να την νικήσετε εσείς….

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΗΣ

ΜΕΛΟΣ Κ.Ε. ΛΑ.Ο.Σ.

ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ-ΚΥΠΡΙΟΛΟΓΟΣ