Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2007

Γιωργάκης (Ανδρέα;) Παπανδρέου



Ο Γιωγράκης τελικά δεν πέτυχε ποτέ του να γίνει άξιος γιός του Ανδρέα! Παρόλο που προσπάθησε σκληρά να μιμηθεί τον μπαμπά του, απέτυχε οικτρά!
Ούτε καν Γεώργιος Παπανδρέου δεν έγινε όπως ο παππούς του..
Δυστυχώς για αυτόν και για το ΠΑΣΟΚ παρέμεινε Γιωργάκης…

Ο Βενιζέλος από την άλλη είναι βαρύς και μάγκας! Αφού όμως δεν τον θέλει ο αείμνηστος Ευάγγελος Γιαννόπουλος (θυμίζω ότι εμφανίστηκε στον ύπνο του εκλεκτού του Δημήτρη Ρέλλου παροτρύνοντας τον να εκτοξεύσει ένα σκέτο φραπέ με γάλα στον Βενιζέλο) δεν νομίζω ότι θα πρέπει να αναλάβει αυτός το ΠΑΣΟΚ.

Πραγματικά πιστεύω ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου, να αναλάβει μια γυναίκα το πηδάλιο του Κινήματος! Όχι.. μην πάει το μυαλό σας στην Άννα Διαμαντοπούλου!

Το blog Αντιπαρακμή συντάσσεται με την Ανεξάρτητη Κίνηση «ΕΥΑ ΚΑΪΛΗ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ» και στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις την υποψηφιότητα της γνωστής τηλεπαρουσιάστριας και στελέχους του ΠΑΣΟΚ, Εύας Καϊλή !
Επειδή και η πολιτική είναι θέμα αισθητικής! ;)

Διαβάστε επίσης: Απο τον Γιωργάκη πίσω στον Μάρξ...

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2007

Θα πρέπει να ανησυχούμε που μπήκε ο ΛΑ.Ο.Σ. στη Βουλή;


Ακούω μερικούς προοδευτικούς και φιλελεύθερους πολίτες να ανησυχούν για το γεγονός ότι ο ΛΑΟΣ του Γιώργου Καρατζαφέρη εισήλθε πανηγυρικά στη νέα Ελληνική Βουλή.
Κατανοώ απόλυτα τους λογικούς και φιλήσυχους πολίτες που δεν θέλουν ακραίες φωνές στη βουλή. Γιατί τους ενοχλεί όμως ο ΛΑΟΣ και δεν τους ενοχλεί εξίσου το γεγονός ότι στη Βουλή των Ελλήνων εκπροσωπούνται και άλλα ακραία κόμματα όπως το ΚΚΕ και τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ (μεταξύ των συντελεστών του οποίου ίσως υπάρχουν πολύ πιο ακραίες απόψεις από αυτές του Καρατζαφέρη);

Να υποθέσω ότι το δεξί άκρο είναι πιο ενοχλητικό ή πιο επικίνδυνο από το αριστερό;
Προσωπικά δεν το νομίζω…

(Σημ: Σε πολλές δηλώσεις του ο Καρατζαφέρης δήλωσε πως θεωρεί το δικό του κόμμα αριστερό όσον αφορά τα κοινονικοοικονομικά θέματα)

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Ο συνωστισμός στο λιμάνι της Σμύρνης (1922)










Μιλάμε για πολοοολύ συνωστισμό!

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

ΕΛΛΑΔΑ, ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2007



Επίκαιρο ανέκδοτο για τις εκλογές, αφιερωμένο εξωραϊστικά σε όλους τους πολιτικούς:

Σκοτώνεται μια γυναίκα που ήταν μεγάλη πολιτικός.
Όταν έφτασε στον άλλο κόσμο, την υποδέχτηκε ο Άγιος Πέτρος ο οποίος τη ρωτά:

- Πού θα ήθελες να περάσεις την αιωνιότητά σου, στην Κόλαση ή στον Παράδεισο;

Εκείνη το σκέφτεται λίγο και λέει:

- Δεν είμαι σίγουρη.
- Τότε, λέει ο Άγιος Πέτρος, «θα κάνουμε το εξής, θα περάσεις 24 ώρες στην Κόλαση και 24 ώρες στον Παράδεισο και μετά αποφασίζεις».

Η πολιτικός συμφωνεί. Πάνε λοιπόν, στην Κόλαση. Εκεί βλέπει όλους τους πολιτικούς φίλους της που είχαν πεθάνει να παίζουν γκολφ, να ποντάρουν στο καζίνο, να πίνουν
σαμπάνια και γενικά να διασκεδάζουν πολύ. Όλα πολύ ωραία και η πολιτικός περνούσε υπέροχα.

Πριν το καταλάβει πέρασαν οι 24 ώρες και ήρθε ο Αγιος Πέτρος να την πάρει να πάνε στον Παράδεισο. Ο Παράδεισος ήταν ένα πολύ ήσυχο μέρος, με ήρεμη ατμόσφαιρα, οι άγγελοι έπαιζαν γαλήνια μουσική με τις άρπες και τις λύρες τους, οι φιλόσοφοι
μιλούσαν για τη ζωή και το θάνατο και όλοι μαζί συζητούσαν με τον Θεό, που ήταν
πολύ γλυκός κι ευχάριστος τύπος. Η πολιτικός αισθανόταν πολύ όμορφα και πριν
το καταλάβει πέρασαν και αυτές οι 24 ώρες, ώσπου ήρθε ο Αγιος Πέτρος να τη ρωτήσει τι
αποφάσισε τώρα που είδε και τα δύο μέρη.

- «Ο Παράδεισος ήταν πολύ ωραίος και γαλήνιος, αλλά στην Κόλαση ήταν όλοι οι
φίλοι μου και διασκέδαζαν πιο πολύ, οπότε θα προτιμήσω την Κόλαση».


Ο Άγιος Πέτρος σέβεται την επιθυμία της και τη στέλνει στην Κόλαση. Όμως, η Κόλαση ήταν λίγο διαφορετική τώρα. Ένα διαλυμένο μέρος, με αποπνικτική ατμόσφαιρα και όλοι οι φίλοι της πολιτικού δούλευαν στα κάτεργα και κουβαλούσαν τεράστιες πέτρες, ενώ
και ο διάβολος ήταν πάνω από τα κεφάλια τους και τους διέταζε συνεχώς. Η πολιτικός
δυσαρεστημένη πάει και τον ρωτά:

- «Τι έγινε εδώ; Προχθές όλα ήταν τόσο ωραία και όλοι διασκέδαζαν».

Και ο διάβολος της απαντά:

- «Τότε είχαμε προεκλογική εκστρατεία, σήμερα μας ψήφισες!!»

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

Μπάτσοι Vs Αναρχικοί

Γίνεται συχνά συζήτηση για την συμπεριφορά της αστυνομίας και των αναρχικών.
Δεν θέλω να το παίξω ειδικός αλλά σαν άτομο που η μοίρα το έφερε να συγκρουστώ και να παίξω ξύλο τόσο με αστυνομικούς όσο και με αναρχικούς, νομίζω ότι κάτι έχω να πω περιγράφοντας τις εμπειρίες μου...

Ξύλο με μπάτσους.




Περίπτωση πρώτη: Έτυχε σε μια διαδήλωση να βρεθώ απέναντι από τα ΜΑΤ. Εγώ ήμουν στην ομάδα που προσπαθούσε να προσεγγίσει το τουρκικό προξενείο διαμαρτυρόμενη για την ανακήρυξη του ψευδοκράτους στην Κύπρο. Η διαδήλωση κατέληξε να είναι μαχητική. Τα ΜΑΤ στάθηκαν μπροστά μας για να προστατεύσουν το προξενείο και καλά έκαναν! Αναπόφευκτα συγκρουστήκαμε σώμα με σώμα. Αυτοί με τα γλοπς και εμείς με τα χέρια και τα πόδια μας. Δώσαμε ξύλο και φάγαμε πολύ περισσότερο. Πάνω στη σύγκρουση 3 παιδιά από εμάς κατέληξαν στο νοσοκομείο. Έφαγα και εγώ αρκετές. Δεν έχω κανένα παράπονο από την συμπεριφορά της αστυνομίας σε αυτή τη περίπτωση. Έκαναν αυτοί την δουλειά τους και εμείς τη δική μας…

Περίπτωση δεύτερη: Η μοίρα με έφερε στην Θύρα 4 της Τούμπας για να παρακολουθήσω ένα ποδοσφαιρικό αγώνα του ΠΑΟΚ. Για κάποιους λόγους που δεν θα αναλύσω εδώ, υπήρχε φοβερή ένταση στο γήπεδο. Έγιναν πολλά επεισόδια και είναι γεγονός ότι έπεσε πολύ ξύλο με πολλούς τραυματισμούς από πλευράς αστυνομίας. Εγώ δεν αναμίχθηκα καθόλου σε αυτά. Για να καταλάβετε δεν φώναξα ούτε το κλασσικό «ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ» που δονούσε το γήπεδο αφού έλεγα ότι και αυτοί τη δουλειά τους κάνουνε… Όταν κατάλαβα ότι ο αγώνας είχε διακοπεί οριστικά, ξεκίνησα με ένα φίλο μου για να φύγουμε. Έτσι ήρεμα όπως πήγαμε… Τα ΜΑΤ όμως είχαν αντίθετη άποψη… Αφού μας περίμεναν παρατεταγμένοι μας άφησαν να περάσουμε στην καταπακτή όπου δεν μας έβλεπε κανένας. Εκεί έπεσαν πάνω μου καμιά 20 άτομα, με έριξαν κάτω, άρχισαν μπουνιές, κλοτσιές και ομολογώ ότι έφαγα όσο ξύλο δεν έφαγα ποτέ στη ζωή μου! Τελικά κατάφερα να ξεφύγω αλλά η πλάτη μου έγινε ριγέ από τα γκλοπς και είχα μώλωπες σε όλο μου το σώμα για πολύ καιρό…
Σε αυτή την περίπτωση οι αστυνομικοί φέρθηκαν εντελώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ! Κτυπούσαν κάποιον χωρίς να ξέρουν αν είναι ένοχος ή αθώος! Χωρίς να ρωτήσουν ποιος ήταν, τι έκανε, πως βρέθηκε εκεί! Και το χειρότερο, κτυπούσαν κάποιον ο οποίος ήταν στο έδαφος, εξουδετερωμένος χωρίς να μπορεί να προβάλει την παραμικρή αντίσταση!

Δεν είμαι εναντίων της αστυνομίας και των ομάδων καταστολής αφού πιστεύω ότι χρειάζονται σε μια κοινωνία. Δεν είμαι ούτε εναντίων του να χρησιμοποιούν οι αστυνομικοί την κατάλληλη βία για να συλλάβουν κάποιον. Όμως το να κτυπούν ανυπεράσπιστους και εξουδετερωμένους πολίτες τους οποίους έχουν ήδη συλλάβει, ή το να κάνουν τους μάγκες με κρατούμενους μέσα στα κρατητήρια είναι έγκλημα! Όλοι αυτοί πρέπει να ξηλώνονται και να τιμωρούνται παραδειγματικά!


Ξύλο με αναρχικούς.




Περίπτωση πρώτη: Κατά τη διάρκεια μιας αφισοκόλλησης για μια εκδήλωση, δεχτήκαμε ξαφνική επίθεση από πολύ μεγαλύτερο αριθμό αναρχικών που καραδοκούσε επειδή διαφωνούσε με το περιεχόμενο της αφίσας! Έπεσε πολύ ξύλο…

Περίπτωση δεύτερη: Κατά τη διάρκεια μιας έκθεσης φωτογραφίας που κάναμε, δεχτήκαμε και πάλι άνανδρη και ξαφνική επίθεση από πολυάριθμη ομάδα αναρχικών που προσπάθησαν να καταστρέψουν το φωτογραφικό υλικό επειδή διαφωνούσαν με αυτό! Έπεσε και πάλι πολύ ξύλο!

Περίπτωση τρίτη: Δεχτήκαμε επίθεση με μολότοφ από αναρχικούς στο φοιτητικό οίκημα που συχνάζαμε από τους ίδιους γνωστούς αγνώστους. Η επίθεση έγινε βράδυ και πολύ γρήγορα. Δεν ήρθαμε στα χέρια. Το οίκημα κάηκε. Οι ζημιές ήταν πολύ μεγάλες αλλά ευτυχώς δεν είχαμε θύματα!

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους θεωρητικούς του αναρχισμού. Με αυτούς που δεν γουστάρουν καμία αρχή και προσπαθούν να αλλάξουν την κοινωνία προς αυτή τη κατεύθυνση… Δικαίωμα τους να πιστεύουν ότι θέλουν και να μάχονται για ότι γουστάρουν! Έχω όμως ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ πρόβλημα με όλους αυτούς τους θρασύδειλους οι οποίοι κρύβονται κάτω από κουκούλες και εκμεταλλεύονται το πανεπιστημιακό άσυλο για να βγάλουν το κόμπλεξ τους πάνω στις περιουσίες του κοσμάκη… Όλοι αυτοί που χρησιμοποιούν βία ενάντια σε όποιο έχει διαφορετική από αυτούς άποψη, είναι στην τελική, οι μεγαλύτεροι φασίστες και πρέπει να αντιμετωπίζονται έτσι!

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2007

Τελικά, η Κύπρος δεν είναι μακριά...




Με αυτό τον έξυπνο τίτλο στο άρθρο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Πολίτης» στις 6 Σεπτ. 2007, ο Γιώργος Πήττας απαντά διαχρονικά σε όλους τους Ελλαδίτες πολιτικούς και στρατιωτικούς οι οποίοι προφασιζόμενοι την γεωγραφική απόσταση της ηπειρωτικής Ελλάδος με την Κύπρο, άφησαν την τελευταία αβοήθητη στο έρμαιο των βαρβάρων…

Το άρθρο:

"Η Κύπρος είναι μακριά". Μια φράση, που ακούστηκε χρόνια πολλά πριν, μα ωστόσο ακόμα αντιλαλεί σαν να ξεστομίστηκε μόλις χθες.
Η Κύπρος, με τη συμμετοχή της και τα ανακλαστικά της στην πολύ πρόσφατη ελληνική τραγωδία απέδειξε πόσο μα πόσο κοντά είναι.
Το εξώφυλλο του "Πολίτη" τις προάλλες με τους πρωτοσέλιδους στίχους του Γκάτσου, ήταν κάτι παραπάνω από μία νοερή συμμετοχή στην τραγωδία.

Ήταν ένας αποφασιστικός, σφιχτός χαιρετισμός των Κυπρίων εκείνων που αντλούν καταγωγή και ταυτότητα από το Λόγο του Ομήρου, του Ευριπίδη, του Αισχύλου, του Βάρναλη, του Ρίτσου, του Σεφέρη.

Η γραμμή που θα ενώνει νυν και αεί την Αρτέμιδα της Πελοποννήσου με την καρδιά και το νου της Μεγαλονήσου, είναι πιο ζωηρή, πιο αληθινή, πιο αυθεντική από όλες τις πολιτικές ρητορείες που έχουν ακουστεί και θα ακουστούν.
Γιατί, δεν είναι μία απλή γραμμή αλλά ένα καρδιογράφημα σε στιγμή μέγιστης κρίσης.
Οι ημέρες του κακού, με βρήκαν στον εξαίσιο και γαλήνιο Πωμό.
Σχεδίαζα με την επιστροφή, να γράψω ένα άρθρο με τον τίτλο "Υπέρ Πωμών και Εστιών" έχοντας κατά νου τον κρίσιμο κίνδυνο που βλέπω με την κακώς νοούμενη ανάπτυξη, με κτίσματα άθλιας αισθητικής που λειτουργούν ως ξενοδοχεία.
Εκεί, στην ανάσα της θάλασσας καθώς μετρούσα το ρυθμό των κυμάτων του Παχύαμμου, σκεφτόμουν πως τούτος ο τόπος έχει όλες τις δυνατότητες να αναδειχθεί ως πρότυπος προορισμός αν αξιοποιηθεί σωστά με πολύ αυστηρές προδιαγραφές που αφορούν και στην Αισθητική.

Οι σκέψεις κάηκαν κυριολεκτικά στο ανελέητο πυρ από τη μία και στις "ασύμμετρες ανοησίες" από την άλλη.
Οι πάσης φύσεως άρρωστοι με τις θεωρίες συνωμοσίας άρχισαν να "βλέπουν" πίσω από τις φωτιές, τον UCK, τους Τούρκους, τη Σιών , τους Αμερικανούς και τους γεωπολιτικούς σχεδιασμούς τους.
Και όσοι - υπάρχουν και τέτοιοι- έβλεπαν το πυρ σαν χρονικό ενός προαναγγελθέντος φονικού, έμεναν τριπλά άναυδοι. Από το μέγεθος της συμφοράς, από το βάθος της ανοργανωσιάς , από το απύθμενο της αμετροέπειας.
Δροσιά και φρέσκος άνεμος στάθηκε η Κύπρος.
Τόσο με τους άριστα εκπαιδευμένους ανθρώπους που έστειλε οι οποίοι αναδείχθηκαν και δικαίως σε ήρωες στην Ελλάδα, όσο και με την εξαιρετική τόσο συμβολικά όσο και πραγματικά πρωτοβουλία της υιοθεσίας της Αρτέμιδος. Και βέβαια με το σύνολο της συμμετοχής όλων των απλών ανθρώπων.
Εν αποστρατεία Έλληνας ανώτατος Στρατιωτικός, δήλωσε πως το τοπίο της Πελοποννήσου, είναι πια, όπως θα ήταν μετά από συνεχή πενθήμερο βομβαρδισμό με ναπάλμ.

Όμως η Κύπρος , ήταν εκεί. Σε χρόνο μηδέν, στον φλεγόμενο χώρο.
Αν το πυρ που ανέκοψαν αμέσως οι Κύπριοι, εκεί στο Αλιβέρι είχε αφεθεί να συνεχίζει το έργο του, οι νεκροί θα ισοδυναμούσαν με κανονικού πολέμου.
Τελικά, η Κύπρος 33 χρόνια μετά, απέδειξε πως δεν είναι μακριά


ΥΓ. Οφείλω τον τίτλο του άρθρου στον φίλο Λάμπρο Λαμπρινό.

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

Λουτσιάνο Παβαρότι, τέλος...




«Τα είχα όλα στη ζωή μου, πραγματικά όλα αλλά ακόμη και αν τα έχανα όλα, με το Θεό είμαστε πάτσι»

Αυτό είχε δηλώσει σε μια από τις τελευταίες του συνεντεύξεις ο μεγάλος τενόρος Λουτσιάνο Παβαρότι.

Ο Ιταλός μουσικός ήταν αυτός που έκανε την όπερα αγαπητή στο ευρύ κοινό (είχε μοιραστεί τη σκηνή με πολλούς σύγχρονους διάσημους τενόρους, αλλά και πολλούς ροκ τραγουδιστές, όπως ο Bono των U2 ενώ το άλμπουμ του «The Essential Pavarotti», ήταν ο πρώτος δίσκος κλασσικής μουσικής που έφτασε στην κορυφή των βρετανικών charts, όπου και παρέμεινε για πέντε εβδομάδες).
Ήταν αυτός που έκανε και εμένα να ακούσω όπερα και να μου αρέσει!

Γεννήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 1935 και πέθανε σήμερα 6 Σεπτεμβρίου 2007, σε ηλικία 71 ετών...